|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 14:50 | |
| Okii ^^" Als ik met Shiva's posts klaar ben zal ik met Smoke en Shade op de topics reageren xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 14:51 | |
| whooops mag blijkbaar geen snoepjes door het lokaal gooien, word je eruit gestuurd xD
|
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 14:51 | |
| - Snowcrystal schreef:
- whooops mag blijkbaar geen snoepjes door het lokaal gooien, word je eruit gestuurd xD
Awh das nou flauw xDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 14:53 | |
| - Shiva schreef:
- Snowcrystal schreef:
- whooops mag blijkbaar geen snoepjes door het lokaal gooien, word je eruit gestuurd xD
Awh das nou flauw xDD jah echt hea xd maarja persoon waar ik heen moet is dr niet dus ga maar achter de pc hangen xD |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 14:55 | |
| - Hiddendance schreef:
- Fachi, Je kan met Smokepaw reageren op het Sneeuwballengevecht in ShadowClan? Of met Shadespots? Of met een andere SC account als je die hebt?^^"
Heb je de pm die ik gestuurd heb binnen gekregen? Dan kan ik even het resultaat van mijn geklieder naar je sturen ;p |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 14:57 | |
| - Pumpkinkit schreef:
- welke accounts heb je nog @Smoke?
Vanillapaw, Leopardkit, Shiva & Smokepaw dus ^^ - Ik heb eens een pen in het shirt van een docent gegooit maar ik werd er niet uitgestuurd xD En ik was een pen minder rijk ;w; MAAR TOCH IS HET FLAUW DAT JE GEEN SNOEPJES MAG GOOIEN D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 14:59 | |
| JAAAAAAHH MAAR IK BEKENDE ANDERS WAREN ER 2 ANDEREN UITGESTUURD MAAR IK VIND HET ECHT KINDERACHTIG xD TIS NU AL DE 3/4e KEER IN 2 JAAR |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:00 | |
| @stone: ik wil een os voor je maken, je ziet hem wel komen in je inbox Xd @Heron: ok ^^Das nie erg :3 @shiva: topic met leopard en pumpkin?
Laatst aangepast door Whitelion op wo 5 feb 2014 - 15:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:01 | |
| Waarom gooi je dan ook 3 / 4 keer snoepjes ? xDD Ik zou nooit bekennen, noooit xD Net als toen ik en 3 vrienden toen iedereen bij de computers waren alle etui's naar buiten gooide en toen heel hard gingen vluchten maar toen toch werden gesnapt en toen tot half 6 moesten blijven zitten tot we bekende xDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:03 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Waarom gooi je dan ook 3 / 4 keer snoepjes ? xDD
Ik zou nooit bekennen, noooit xD Net als toen ik en 3 vrienden toen iedereen bij de computers waren alle etui's naar buiten gooide en toen heel hard gingen vluchten maar toen toch werden gesnapt en toen tot half 6 moesten blijven zitten tot we bekende xDD nee vorige keren hadden een andere reden. vorig jaar wilde ik eruit gestuurd worden omdat ik de docent die we hadden niet moest maar ik zat dat uit te dagen en ook eens achterover op mijn stoel, benen over de rugleuning, telefoon in mn handen en oordoppen in omdat ik het zat was dat ze me compleet negeerde xd nee maar die 2 anderen zijn er al zo vaak uit gestuurd vind ik zielig dan als ik de schuldige ben had er wel op gerekend dat ze mij een beetje spaarde.. |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:06 | |
| @whitelion thanks :3 @snow snoepjes gooien is zonde van het snopeje :3 maar er is toch geen regel van "niet met snoepjes gooien door de klas?" Dat staat nergens -
lol, de leraar van mijn broer is bij ons om te praten met me moedr |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:07 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Smokepaw. schreef:
Ik zou nooit bekennen, noooit xD Net als toen ik en 3 vrienden toen iedereen bij de computers waren alle etui's naar buiten gooide en toen heel hard gingen vluchten maar toen toch werden gesnapt en toen tot half 6 moesten blijven zitten tot we bekende xDD nee vorige keren hadden een andere reden. vorig jaar wilde ik eruit gestuurd worden omdat ik de docent die we hadden niet moest maar ik zat dat uit te dagen en ook eens achterover op mijn stoel, benen over de rugleuning, telefoon in mn handen en oordoppen in omdat ik het zat was dat ze me compleet negeerde xd nee maar die 2 anderen zijn er al zo vaak uit gestuurd vind ik zielig dan als ik de schuldige ben had er wel op gerekend dat ze mij een beetje spaarde.. Ah xD Ik zit vaak op mijn telefoon maar ze negeren het gewoon D: En als ik eet moet ik het inleveren D; Maar als ik vraag of ik naar de wc mag, wordt ik eruit gestuurd 0_o En ik moest al 5 keer nakomen omdat ik mijn huiswerk niet afhad, van de zomer tot de kerstvakantie dan xD Ik haat huiswerk en ze kijken het meestal toch niet na xD Awh, das best wel zielig D; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:10 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Smokepaw. schreef:
Ik zou nooit bekennen, noooit xD Net als toen ik en 3 vrienden toen iedereen bij de computers waren alle etui's naar buiten gooide en toen heel hard gingen vluchten maar toen toch werden gesnapt en toen tot half 6 moesten blijven zitten tot we bekende xDD nee vorige keren hadden een andere reden. vorig jaar wilde ik eruit gestuurd worden omdat ik de docent die we hadden niet moest maar ik zat dat uit te dagen en ook eens achterover op mijn stoel, benen over de rugleuning, telefoon in mn handen en oordoppen in omdat ik het zat was dat ze me compleet negeerde xd nee maar die 2 anderen zijn er al zo vaak uit gestuurd vind ik zielig dan als ik de schuldige ben had er wel op gerekend dat ze mij een beetje spaarde.. Ah xD Ik zit vaak op mijn telefoon maar ze negeren het gewoon D: En als ik eet moet ik het inleveren D; Maar als ik vraag of ik naar de wc mag, wordt ik eruit gestuurd 0_o En ik moest al 5 keer nakomen omdat ik mijn huiswerk niet afhad, van de zomer tot de kerstvakantie dan xD Ik haat huiswerk en ze kijken het meestal toch niet na xD Awh, das best wel zielig D;
ik ben best een vervelende leerling volgens mij xD ik zit ook constant op mn mobiel maar leg hem ook niet weg, maak nooit hw xD mag naar de wc vaak wel maar ik klets teveel en ja als ik naast Tessa zit ben ik helemaal erg xd |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:12 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Smokepaw. schreef:
Ik zou nooit bekennen, noooit xD Net als toen ik en 3 vrienden toen iedereen bij de computers waren alle etui's naar buiten gooide en toen heel hard gingen vluchten maar toen toch werden gesnapt en toen tot half 6 moesten blijven zitten tot we bekende xDD nee vorige keren hadden een andere reden. vorig jaar wilde ik eruit gestuurd worden omdat ik de docent die we hadden niet moest maar ik zat dat uit te dagen en ook eens achterover op mijn stoel, benen over de rugleuning, telefoon in mn handen en oordoppen in omdat ik het zat was dat ze me compleet negeerde xd nee maar die 2 anderen zijn er al zo vaak uit gestuurd vind ik zielig dan als ik de schuldige ben had er wel op gerekend dat ze mij een beetje spaarde.. Ah xD Ik zit vaak op mijn telefoon maar ze negeren het gewoon D: En als ik eet moet ik het inleveren D; Maar als ik vraag of ik naar de wc mag, wordt ik eruit gestuurd 0_o En ik moest al 5 keer nakomen omdat ik mijn huiswerk niet afhad, van de zomer tot de kerstvakantie dan xD Ik haat huiswerk en ze kijken het meestal toch niet na xD Awh, das best wel zielig D;
YOU BADASS!! xD Wie wilt een kitten die op geleerd wordt door Hiddendance tot uberflirt? xD *points to kitten search* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:13 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Smokepaw. schreef:
ik ben best een vervelende leerling volgens mij xD ik zit ook constant op mn mobiel maar leg hem ook niet weg, maak nooit hw xD mag naar de wc vaak wel maar ik klets teveel en ja als ik naast Tessa zit ben ik helemaal erg xd OMG *box* We hebben zo veel gemeen xDD Ik zit in bijna elke les alleen omdat ik uit elkaar gezet ben ;w; Zelfs dan vinden ze me irritant en mijn ouders worden een beetje gek van me xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:16 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Smokepaw. schreef:
ik ben best een vervelende leerling volgens mij xD ik zit ook constant op mn mobiel maar leg hem ook niet weg, maak nooit hw xD mag naar de wc vaak wel maar ik klets teveel en ja als ik naast Tessa zit ben ik helemaal erg xd OMG *box* We hebben zo veel gemeen xDD Ik zit in bijna elke les alleen omdat ik uit elkaar gezet ben ;w; Zelfs dan vinden ze me irritant en mijn ouders worden een beetje gek van me xD
YEAAAAHH *box* Na had ik op de middelbare school met scheikunde omdat ikl niet meer aan een tafel mocht zitten met Tessa maar we waren net zo vervelend al zat ik aan de andere kant van het lokaal xd |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:17 | |
| - Beautysoul schreef:
- @Emma; Shut up xD Beautysoul heeft gewoon een stom leven, dus Hawkscream ook :PNee kidding Soof
AERGERGK SOOF NIET OFFLINE GAAN D: IK WIL ER JUIST NU OP VERDER POSTEN GGJkewGWETFJOWE D: Sorry :C maar mijn moeder was opeens heel boos en pakte de laptop af voordat ik iets kon doen :C |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:27 | |
| Meeh, ik heb alweer een nieuwe account aangemaakt, alleen omdat ik een aanmelding wil maken voor het nestje Hidden×Heron :c
En dat terwijl ik van mezelf geen nieuwe accounts meer aan mocht maken ;n; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:29 | |
| |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:32 | |