|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:39 | |
| school school IK WIL NAAAAAR HUIS |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:50 | |
| - Snowcrystal schreef:
- school school IK WIL NAAAAAR HUIS
Het is toch woensdag? Is dat dan geen halve dag? oO |
|
| |
Sharon 98 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:51 | |
| |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:53 | |
| |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:55 | |
| Wat mij betreft mag je Marieksel ;3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:56 | |
| @whitelion op middelbare school heb je geen halve dagen meer :c maar k heb wel heel vaak het laatste uur vrij gekregen zoals gisteren |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 15:56 | |
| - Whitelion schreef:
- Snowcrystal schreef:
- school school IK WIL NAAAAAR HUIS
Het is toch woensdag? Is dat dan geen halve dag? oO zit op het mbo, zit tot 10 over 4 en ben dan met geluk om half 6 thuios ben 19 basisschool is 7 jaar geleden |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:00 | |
| - kittypaw schreef:
- @whitelion op middelbare school heb je geen halve dagen meer :c
maar k heb wel heel vaak het laatste uur vrij gekregen zoals gisteren Dat is zo in Nederland, in België hebben wij vaste uren. Namelijk 8 lesuren maandag en dinsdag, 4 woensdag en 7 Donderdag en vrijdag. Meestal duurt onze lessen tot 17.00 en ben ik pas om 18.00 thuis, terwijl ik om 7.30 's ochtends vertrek ^^' En ik zit nog maar in het vierde middelbaar. Maar goed, ik ben thuis en veilig voor de leraren en schoolwerk *hides* |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:02 | |
| half 6 omg. dan ga ik liever naar de gevangenis tot half 6 xD daar kun je bordspellen doen ^^ wij zijn altijd om kwart over twee uit en drie uur thuis maar als we geluk hebben om 12 uur want het laatste uur valt vaak uit. ^^
----
en mijn ***** computer wil geen tekst meer selecteren om te kopieeren, waardoor ik m'n os niet kan gebruiken -.-'' ff restarten dan doet hij het denk ik weer ;d |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:05 | |
| - Nevermind schreef:
- kittypaw schreef:
maar k heb wel heel vaak het laatste uur vrij gekregen zoals gisteren Dat is zo in Nederland, in België hebben wij vaste uren. Namelijk 8 lesuren maandag en dinsdag, 4 woensdag en 7 Donderdag en vrijdag. Meestal duurt onze lessen tot 17.00 en ben ik pas om 18.00 thuis, terwijl ik om 7.30 's ochtends vertrek ^^' En ik zit nog maar in het vierde middelbaar.
Maar goed, ik ben thuis en veilig voor de leraren en schoolwerk *hides* In dit deel van België heb je toch geen 8ste op maandag en dinsdag hoor ^^(of toch niet in alle richtingen) en Kitty: kom dan in belgië wonen! daar heb je wel nog halve dagen ^^ |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:07 | |
| Eerste ceremonie geschreven :'D *proud face* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:07 | |
| @White 4 uren op woensdag? ik heb iedere dag maar 4 uren XD (alleen het laatste uur duurt 80 min :c) |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:08 | |
| - Whitelion schreef:
- Nevermind schreef:
- kittypaw schreef:
maar k heb wel heel vaak het laatste uur vrij gekregen zoals gisteren Dat is zo in Nederland, in België hebben wij vaste uren. Namelijk 8 lesuren maandag en dinsdag, 4 woensdag en 7 Donderdag en vrijdag. Meestal duurt onze lessen tot 17.00 en ben ik pas om 18.00 thuis, terwijl ik om 7.30 's ochtends vertrek ^^' En ik zit nog maar in het vierde middelbaar.
Maar goed, ik ben thuis en veilig voor de leraren en schoolwerk *hides* In dit deel van België heb je toch geen 8ste op maandag en dinsdag hoor ^^(of toch niet in alle richtingen)
en Kitty: kom dan in belgië wonen! daar heb je wel nog halve dagen ^^ Wij hebben een 8ste uur, omdat ze de middagpauze als een lesuur zien xD Wij hebben dus 7 lesuren op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag en 4 op woensdag :3 32 lesuren in totaal ~ Elke dag vanaf 8:35 tot 16:00 of (op woensdag) van 8:35 tot 12:10 C: |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:10 | |
| |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:11 | |
| Hii n.n Hmm, ik zit te twijfelen of ik dit setje zou instellen of niet... - Spoiler:
|
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:11 | |
| - Lítill schreef:
- Eerste ceremonie geschreven :'D *proud face*
*Gaat lezen* Nice ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:12 | |
| Nee ik ben nu uit maar pas om half 6 thuis dan wel niet later |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:13 | |
| middag als lesuur lol xD Wij hebben maar een kwartier pauze :c (oneerlijk, want de uren duren veel langer!! en de pauze is leuker aangezien je dan op je mobiel mag ^^) En iedere dag zijn we maar om 14:15 uit (behalve als we het laatste uur vrij hebben, zoals ik al 4 of 5x heb gehad ^^) |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:13 | |
| milkykit : eigen keus maar hij is wel heel schattig |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 feb 2014 - 16:14 | |
| - Stonepaw** schreef:
- middag als lesuur lol xD
Wij hebben maar een kwartier pauze :c (oneerlijk, want de uren duren veel langer!! en de pauze is leuker aangezien je dan op je mobiel mag ^^) En iedere dag zijn we maar om 14:15 uit (behalve als we het laatste uur vrij hebben, zoals ik al 4 of 5x heb gehad ^^) Tja, ik heb 2x een kwartier pauze en dan een middagpauze van een uur en 5 minuten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|