|
|
Soof «3 139
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:36 | |
| - Lítill schreef:
- Tinypaw schreef:
- Glare schreef:
- Tinypaw schreef:
- Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o + 1 Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"
Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'= Dan ben ik in ieder geval niet alleen.. +2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY* BO ALS IK TANDARTS BEN OH DAN ZORG IK DAT GUIDETTI JE HAND KOMT VASTHOUDEN? OK?? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:36 | |
| - Flowertime schreef:
- *Bregje: Wie maakt dat topic dan? Of eerst iedereen pmen om te overleggen?
en *wijst naar je topic* Zullen we eerst via de pm doen? Ik zal wel even de mensen zoeken op het account waar ze actief zijn, dan maak ik ook de pm. |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:37 | |
| - Tinypaw schreef:
- Lítill schreef:
- Tinypaw schreef:
- Glare schreef:
- Tinypaw schreef:
- Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o + 1 Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"
Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'= Dan ben ik in ieder geval niet alleen.. +2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY* Ik denk dat ik een hele dikke paniekaanval krijg als ik te horen krijg dat ik weer naar de kaakchirurg moet (wat er wel heel dik in zit..) :C Ik moet een beugel krijgen, daar ben ik opzich niet bang voor, maar ik was een paar jaar geleden gevallen, waardoor de helft van mn tand afbrak. Nu zit er een heel hoesje enz. omheen, maar het doet af en toe nog steeds pijn. In deze zelfde tand heb ik ook een wortel kanaal behandeling gehad, en het is een voortand. Dus ik ben bang, dat als ik de Spin krijg, dat mn voortand super veel pijn gaat doen ;n; |
|
| |
Gabs 297
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:39 | |
| school, een ding dat ik nooit zal missen in mijn leven |
|
| |
Soof «3 139
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:40 | |
| - Thunderstrike schreef:
- school, een ding dat ik nooit zal missen in mijn leven
+ 1, 5 sure (': Hmmmm, ik had een leuk ideetje voor een nieuw karakter, maar .. ;____; |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:41 | |
| DIEUW ANNA! Waar zijn jullie? |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:41 | |
| - Thunderstrike schreef:
Ik snap je wel Xd |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:42 | |
| - Zebrachase schreef:
- Thunderstrike schreef:
+ 1, 5 sure (':
Hmmmm, ik had een leuk ideetje voor een nieuw karakter, maar .. ;____; BC? (A) |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| - Lítill schreef:
- Tinypaw schreef:
- Lítill schreef:
- Tinypaw schreef:
- Glare schreef:
- Tinypaw schreef:
Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'= Dan ben ik in ieder geval niet alleen.. +2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY* Ik denk dat ik een hele dikke paniekaanval krijg als ik te horen krijg dat ik weer naar de kaakchirurg moet (wat er wel heel dik in zit..) :C Ik moet een beugel krijgen, daar ben ik opzich niet bang voor, maar ik was een paar jaar geleden gevallen, waardoor de helft van mn tand afbrak. Nu zit er een heel hoesje enz. omheen, maar het doet af en toe nog steeds pijn. In deze zelfde tand heb ik ook een wortel kanaal behandeling gehad, en het is een voortand.
Dus ik ben bang, dat als ik de Spin krijg, dat mn voortand super veel pijn gaat doen ;n; Ik heb er al één :c Ik moest eerst naar de kaakchirurg, die heeft mijn hele gehemelte opengelegd en ze hebben een hoektand die vastlag in mijn gehemelte naar mijn kaak gehaald. Alleen heb ik er heel veel pijn en ellende van dus ik denk dat daar mijn angst voor tandartsen vandaan komt. Als mijn moeder me er niet elke keer naartoe zou sleuren zou ik nooit meer naar de tandarts gaan. O.o |
|
| |
43 Actief
| |
| Argh! Ik maak nieuwe account namelijk Spottedleap aan maar ik krijg geen mail aan(gebruik 10 minute mail.) |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:43 | |
| Ik heb er toch zo'n hekel aan, dat je foto's constant tegen komt als je ze niet nodig hebt, maar niet meer kunt vinden als je ze zoekt... |
|
| |
Soof «3 139
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:44 | |
| - Lítill schreef:
- Zebrachase schreef:
- Thunderstrike schreef:
+ 1, 5 sure (':
Hmmmm, ik had een leuk ideetje voor een nieuw karakter, maar .. ;____; BC? (A) Kan (: Actually .. xD Het zou beter kunnen uitpakken dan in een Clan xD But ik heb al zoveel kittehs :C |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:47 | |
| - Peachkit schreef:
- Argh! Ik maak nieuwe account namelijk Spottedleap aan maar ik krijg geen mail aan(gebruik 10 minute mail.)
Iemand eenig idee wat ik eraan kan doen? |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:58 | |
| - Peachkit schreef:
- Peachkit schreef:
- Argh! Ik maak nieuwe account namelijk Spottedleap aan maar ik krijg geen mail aan(gebruik 10 minute mail.)
Iemand eenig idee wat ik eraan kan doen? Een admin (of mod, kweenie) pm'en om te vragen of die je account kan activeren ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:59 | |
| Aaaargh... M'n computer is gone with the wind.. Naar Amsterdam om precies te zijn.. Sorry guys, geen rpg Posts van mij vandaag... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 17:03 | |
| Ik heb gewoon een 8.8 voor Wiskunde mensen Als ik geen slordigheidsfoutjes had gemaakt, had ik gewoon een 10 gehad. -mindblown- |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 17:05 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik heb gewoon een 8.8 voor Wiskunde mensen :DAls ik geen slordigheidsfoutjes had gemaakt, had ik gewoon een 10 gehad. -mindblown-
OHMYGOD Ik haal daar meestal maar een 3 voor ^^" |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 17:07 | |
| Ik buis echt voor wiskunde! Op mijn rapport ook een buis gehaald.
Oh zo cute,Peachkit(mijn accje) denkt dat hij leader is XD |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 17:11 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Ik heb gewoon een 8.8 voor Wiskunde mensen :DAls ik geen slordigheidsfoutjes had gemaakt, had ik gewoon een 10 gehad. -mindblown-
OHMYGOD Ik haal daar meestal maar een 3 voor ^^" + 1 Echt goed Babs ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 17:20 | |
| Thanks all <3 Ben er ook heel erg trots op xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|