Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Zebrachase
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:36

Lítill schreef:
Tinypaw schreef:
Glare schreef:
Tinypaw schreef:
Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o

+ 1
Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"

Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'=

Dan ben ik in ieder geval niet alleen..

+2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY*
BO ALS IK TANDARTS BEN OH DAN ZORG IK DAT GUIDETTI JE HAND KOMT VASTHOUDEN? OK??
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:36

Flowertime schreef:
*Bregje: Wie maakt dat topic dan? Of eerst iedereen pmen om te overleggen?
en *wijst naar je topic*

Zullen we eerst via de pm doen?
Ik zal wel even de mensen zoeken op het account waar ze actief zijn, dan maak ik ook de pm.
Lítill
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:37

Tinypaw schreef:
Lítill schreef:
Tinypaw schreef:
Glare schreef:
Tinypaw schreef:
Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S

+ 1
Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"

Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'=

Ik denk dat ik een hele dikke paniekaanval krijg als ik te horen krijg dat ik weer naar de kaakchirurg moet (wat er wel heel dik in zit..) :C

Ik moet een beugel krijgen, daar ben ik opzich niet bang voor, maar ik was een paar jaar geleden gevallen, waardoor de helft van mn tand afbrak. Nu zit er een heel hoesje enz. omheen, maar het doet af en toe nog steeds pijn. In deze zelfde tand heb ik ook een wortel kanaal behandeling gehad, en het is een voortand.

Dus ik ben bang, dat als ik de Spin krijg, dat mn voortand super veel pijn gaat doen ;n;
Thunderstrike
Member
Gabs
297

CAT'S PROFILE
Thunderstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:39

school, een ding dat ik nooit zal missen in mijn leven
Zebrachase
Member
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:40

Thunderstrike schreef:
+ 1, 5 sure (':

Hmmmm, ik had een leuk ideetje voor een nieuw karakter, maar .. ;____;
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:41

DIEUW ANNA!
Waar zijn jullie?
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:41

Thunderstrike schreef:
Ik snap je wel Xd
Lítill
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:42

Zebrachase schreef:
Thunderstrike schreef:
+ 1, 5 sure (':

BC? (A)
Tinypaw
Member
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:42

Lítill schreef:
Tinypaw schreef:
Lítill schreef:
Tinypaw schreef:
Glare schreef:
Tinypaw schreef:

+ 1

Ik denk dat ik een hele dikke paniekaanval krijg als ik te horen krijg dat ik weer naar de kaakchirurg moet (wat er wel heel dik in zit..) :C

Ik moet een beugel krijgen, daar ben ik opzich niet bang voor, maar ik was een paar jaar geleden gevallen, waardoor de helft van mn tand afbrak. Nu zit er een heel hoesje enz. omheen, maar het doet af en toe nog steeds pijn. In deze zelfde tand heb ik ook een wortel kanaal behandeling gehad, en het is een voortand.

Dus ik ben bang, dat als ik de Spin krijg, dat mn voortand super veel pijn gaat doen ;n;

Ik heb er al één :c
Ik moest eerst naar de kaakchirurg, die heeft mijn hele gehemelte opengelegd en ze hebben een hoektand die vastlag in mijn gehemelte naar mijn kaak gehaald. Alleen heb ik er heel veel pijn en ellende van dus ik denk dat daar mijn angst voor tandartsen vandaan komt. Als mijn moeder me er niet elke keer naartoe zou sleuren zou ik nooit meer naar de tandarts gaan. O.o
Peachkit
Member
43
Actief

CAT'S PROFILE
Peachkit

Argh! Ik maak nieuwe account namelijk Spottedleap aan maar ik krijg geen mail aan(gebruik 10 minute mail.)
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:43

Ik heb er toch zo'n hekel aan, dat je foto's constant tegen komt als je ze niet nodig hebt, maar niet meer kunt vinden als je ze zoekt...
Zebrachase
Member
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:44

Lítill schreef:
Zebrachase schreef:
Thunderstrike schreef:
+ 1, 5 sure (':

BC? (A)
Kan (:
Actually .. xD Het zou beter kunnen uitpakken dan in een Clan xD
But ik heb al zoveel kittehs :C
Peachkit
Member
43
Actief

CAT'S PROFILE
Peachkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:47

Peachkit schreef:
Argh! Ik maak nieuwe account namelijk Spottedleap aan maar ik krijg geen mail aan(gebruik 10 minute mail.)

Iemand eenig idee wat ik eraan kan doen?
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:58

Peachkit schreef:
Peachkit schreef:

Iemand eenig idee wat ik eraan kan doen?
Een admin (of mod, kweenie) pm'en om te vragen of die je account kan activeren ^^
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:59

Aaaargh... M'n computer is gone with the wind.. Naar Amsterdam om precies te zijn.. Sorry guys, geen rpg Posts van mij vandaag...
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 17:03

Ik heb gewoon een 8.8 voor Wiskunde mensen Very Happy Als ik geen slordigheidsfoutjes had gemaakt, had ik gewoon een 10 gehad. -mindblown-
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 17:05

Strawberry schreef:
Ik heb gewoon een 8.8 voor Wiskunde mensen :DAls ik geen slordigheidsfoutjes had gemaakt, had ik gewoon een 10 gehad. -mindblown-

OHMYGOD
Ik haal daar meestal maar een 3 voor ^^"
Spottedleap
Member
38
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 17:07

Ik buis echt voor wiskunde! Op mijn rapport ook een buis gehaald.

Oh zo cute,Peachkit(mijn accje) denkt dat hij leader is XD
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 17:11

Choppedpaw schreef:
Strawberry schreef:
Ik heb gewoon een 8.8 voor Wiskunde mensen :DAls ik geen slordigheidsfoutjes had gemaakt, had ik gewoon een 10 gehad. -mindblown-

OHMYGOD
Ik haal daar meestal maar een 3 voor ^^"

+ 1

Echt goed Babs ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 17:20

Thanks all <3 Ben er ook heel erg trots op xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: