Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Nightbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:19

Tinypaw schreef:
Whispersong schreef:
Snowdot schreef:
Tinypaw schreef:
Whispersong schreef:
En toen had ik geen beugel meer en twee tanden er bij C:
Twee tanden erbij? Gefeliciteerd btw! :3

Ja, dat vind ik zelf ook nogal vaag klinken XD
Verstandskiezen of zo?

nee, ik mis twee snijtanden en daar hebben ze nu twee neptanden voor in de plaats gezet

Ahh, op die manier! xD

Oooowh. Ik dacht echt 'Die Marieke zit letterlijk met een mond vol tanden'
Maar dat valt dan nog wel mee ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinypaw
Member
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:22

Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:23

@Bregje: Hoe zit het met Melon &co?
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:23

Ik heb vier verstandskiezen die horizontaal staan :'D Lekker logisch xD
Als ze doorkomen moeten ze wss worden weggesneden :')
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:25

Hello everyone ~
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:26

Flowertime schreef:

Ik zat te denken dat we eerst iedereen bij elkaar trommelen en dat we dan Flower in het zelfde topic laten sterven. Dan gaan we er even hard tegenaan, een van de kittens merkt dat zijn/haar sibling dood is. Flower eet de bessen, Snowdot komt, de kittens gaan naar het kamp en dan word Flowertime 'begraven'.

Wat denk jij?
Tinypaw
Member
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:26

Icyrose schreef:
Ik heb vier verstandskiezen die horizontaal staan :'D Lekker logisch xD
Als ze doorkomen moeten ze wss worden weggesneden :')
Ik heb ook nog 3 verstandskiezen, ik ben echt als de dood voor de kaakchirurg dus ik hoop met heel mijn hart dat ze er niet uit hoeven.. :s
Glare
Member
Sara
14
Actief

CAT'S PROFILE
Glare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:27

Tinypaw schreef:
Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S

+ 1
Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"

Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'=
Yellowpaw.
Member
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:27

Tinypaw schreef:

ik ook
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:28

Nightbreeze schreef:
Flowertime schreef:

Ik zat te denken dat we eerst iedereen bij elkaar trommelen en dat we dan Flower in het zelfde topic laten sterven. Dan gaan we er even hard tegenaan, een van de kittens merkt dat zijn/haar sibling dood is. Flower eet de bessen, Snowdot komt, de kittens gaan naar het kamp en dan word Flowertime 'begraven'.

Wat denk jij?
In een nieuw topic dan? Dat lijkt me oké ^^
Zebrachase
Member
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:28

Heronwing schreef:
Hello everyone ~
'Ey c:
Tinypaw
Member
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Tinypaw

Glare schreef:
Tinypaw schreef:

+ 1
Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"

Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'=

Dan ben ik in ieder geval niet alleen..
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:31

Lítill
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:31

Tinypaw schreef:
Glare schreef:
Tinypaw schreef:

+ 1

+2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY*
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:33

https://www.youtube.com/watch?v=PJtaAQfFpos&feature=share&list=PLbIR-KiP4zn1f5frsLpq-fbP7gqOxGpBe&index=31

I love this song O_O
Het begin is dan wel wat minder, maar Krewella is gewoon awesome.
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:33

*Bregje: Wie maakt dat topic dan? Of eerst iedereen pmen om te overleggen?
en *wijst naar je topic*
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:34

:3

Mooie foto's van blauwe russen zijn echt moeilijk te vinden..
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:35

Ik wil wel helpen zoeken?
Tinypaw
Member
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 16:35

Lítill schreef:
Tinypaw schreef:
Glare schreef:
Tinypaw schreef:

+ 1

+2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY*

Ik denk dat ik een hele dikke paniekaanval krijg als ik te horen krijg dat ik weer naar de kaakchirurg moet (wat er wel heel dik in zit..) :C
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing

Flowertime schreef:
Ik wil wel helpen zoeken?

Heel graag c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: