|
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:19 | |
| - Tinypaw schreef:
- Whispersong schreef:
- Snowdot schreef:
- Tinypaw schreef:
- Whispersong schreef:
- En toen had ik geen beugel meer en twee tanden er bij C:
Twee tanden erbij? Gefeliciteerd btw! :3 Ja, dat vind ik zelf ook nogal vaag klinken XD Verstandskiezen of zo? nee, ik mis twee snijtanden en daar hebben ze nu twee neptanden voor in de plaats gezet Ahh, op die manier! xD Oooowh. Ik dacht echt 'Die Marieke zit letterlijk met een mond vol tanden' Maar dat valt dan nog wel mee ^^" |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:22 | |
| Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:23 | |
| @Bregje: Hoe zit het met Melon &co? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:23 | |
| Ik heb vier verstandskiezen die horizontaal staan :'D Lekker logisch xD Als ze doorkomen moeten ze wss worden weggesneden :') |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:25 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:26 | |
| - Flowertime schreef:
- @Bregje: Hoe zit het met Melon &co?
Ik zat te denken dat we eerst iedereen bij elkaar trommelen en dat we dan Flower in het zelfde topic laten sterven. Dan gaan we er even hard tegenaan, een van de kittens merkt dat zijn/haar sibling dood is. Flower eet de bessen, Snowdot komt, de kittens gaan naar het kamp en dan word Flowertime 'begraven'. Wat denk jij? |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:26 | |
| - Icyrose schreef:
- Ik heb vier verstandskiezen die horizontaal staan :'D Lekker logisch xD
Als ze doorkomen moeten ze wss worden weggesneden :') Ik heb ook nog 3 verstandskiezen, ik ben echt als de dood voor de kaakchirurg dus ik hoop met heel mijn hart dat ze er niet uit hoeven.. :s |
|
| |
Sara 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:27 | |
| - Tinypaw schreef:
- Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o + 1 Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^" Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'= |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:27 | |
| - Tinypaw schreef:
- Ik heb ook een melktand waar niks onder zit, ze hebben hem gewoon laten zitten, maar de tandarts zei dat hij er rond mijn 40ste wel eens uit zou kunnen vallen en dan moet ik ook een nieuwe. Hopelijk durf ik dat dan wel.. :S
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o ik ook |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:28 | |
| - Nightbreeze schreef:
- Flowertime schreef:
- @Bregje: Hoe zit het met Melon &co?
Ik zat te denken dat we eerst iedereen bij elkaar trommelen en dat we dan Flower in het zelfde topic laten sterven. Dan gaan we er even hard tegenaan, een van de kittens merkt dat zijn/haar sibling dood is. Flower eet de bessen, Snowdot komt, de kittens gaan naar het kamp en dan word Flowertime 'begraven'.
Wat denk jij? In een nieuw topic dan? Dat lijkt me oké ^^ |
|
| |
Soof «3 139
| |
| - Heronwing schreef:
- Hello everyone ~
'Ey c: |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| - Glare schreef:
- Tinypaw schreef:
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o + 1 Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"
Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'= Dan ben ik in ieder geval niet alleen.. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:31 | |
| |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:31 | |
| - Tinypaw schreef:
- Glare schreef:
- Tinypaw schreef:
Ik ben echt bang voor tandartsen.. O.o + 1 Maar dat moet ik niet te vaak zeggen... Wie wou hier nu weer tandarts worden? Was het Soof niet?^^"
Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'= Dan ben ik in ieder geval niet alleen.. +2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY* |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:33 | |
| |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:33 | |
| *Bregje: Wie maakt dat topic dan? Of eerst iedereen pmen om te overleggen? en *wijst naar je topic* |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:34 | |
| :3
Mooie foto's van blauwe russen zijn echt moeilijk te vinden.. |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 feb 2014 - 16:35 | |
| Ik wil wel helpen zoeken? |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| - Lítill schreef:
- Tinypaw schreef:
- Glare schreef:
- Tinypaw schreef:
Mhew, voor de tweede keer naar de dokter want ik ben als sinds vorige week maandag niet meer naar school geweest D'= Dan ben ik in ieder geval niet alleen.. +2 D: Ik ben al 2-3 jaar niet bij de tandarts geweest *HURRAY* Ik denk dat ik een hele dikke paniekaanval krijg als ik te horen krijg dat ik weer naar de kaakchirurg moet (wat er wel heel dik in zit..) :C |
|
| |
335
| |
| - Flowertime schreef:
- Ik wil wel helpen zoeken?
Heel graag c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |