|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:33 | |
| Ik zit heel de tijd in mijn hoofd te zeggen. "kies wie MCA word kies,kies,kies,kies,kies,kies..." XD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:37 | |
| Esmée, Ik zal seffens het nieuwe trainingstopic aanmaken, dan kan je meteen beginnen! ;D Nog een postje maken^^"
|
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:37 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:46 | |
| - Silencekit schreef:
- Morgen! Ben zo zenuwachtig voor de uitslag van de Med.Cat apprentice al word ik waarschijnlijk toch niet gekozen. En ook om naar de manege te gaan(knallende ruzie met mijn vriendinnen),gelukkig gaat mijn zus mee.
+ 1... :'3 |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:53 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Hiddendance schreef:
- Serieus Linn? Daar hebben we het zelfs al een aantal keer over gehad in het AOT xD Ik hoop echt dat ik kans maak... Iedereen veel succes! <3 Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk gaan kiezen, want waarschijnlijk ga ik nu een hele dag stressen omdat ik deze zo graag wil, zelfs heel wat liever dan ik RC MCA wilde worden met Dovepaw.. x$
+1
Ik ben ook erg beniewd wie er de nieuwe Med Apprentice wordt, ik wil het wel graag. Maar er zijn zoveel mensen die het ook willen dat ik het hun waarschijnlijk meer gun. Vooral omdat ik een hele tijd inactief ben geweest op Wc...
Aury X Never, just 2 kawai Still so true :3 Ik ga nu een post terugschrijven ~ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:55 | |
| Ik begin steeds meer inspiratie voor Dustkit te krijgen en ik heb echt zin om zijn setje en alles te showen en op hem te posten maar ik wil niet al 5000000 posts hebben voordat hij geboren is lol c:
Ik zal nu even het patrouille topic openen voor Windclan~ |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:58 | |
| - Owlpaw, schreef:
- Silencekit schreef:
- Morgen! Ben zo zenuwachtig voor de uitslag van de Med.Cat apprentice al word ik waarschijnlijk toch niet gekozen. En ook om naar de manege te gaan(knallende ruzie met mijn vriendinnen),gelukkig gaat mijn zus mee.
+ 1... :'3 +Nog 1 Iemand een topicje met Lady? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:12 | |
| Sorry peoples, de uitslag komt sowieso niet vanochtend, omdat Waz een open dag heeft, Maaike ook ergens heen moet en ik moet werken. Ik hoop vanavond en anders zal ik de mensen bij elkaar kan slepen om te kiezen op een ander tijdstip. (Hoop ik) xD |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:15 | |
| Zouden jullie vandaag dan ongeveer kiezen? :')
Woah, het verbaasd me dat ik nog inspiratie heb voor Lightningkit xD Meestal is mijn inspiratie voor een karakter na enkele weken wel op :') |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:17 | |
| Babs, Dan ga ik vanavond als ik terugkom van paardrijden meteen de tablet grijpen en checken of er al wat bekend gemaakt is^^" De vorige keer had ik aan Chi gevraagd om een sms te sturen, maar toen had ik nog geen tablet, en toen is zei het geworden... Iemand die van mij een sms wil ontvangen? xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:18 | |
| Mensen, zeggen dat je toch niet gekozen word zal volgens mij je kans om gekozen te worden niet groter maken hoor. xD En ik ga vandaag samen met m'n zus Catching fire zien. <3 @Liese, ik kan je de uitslag, als die er eventueel dan al staat, doorsturen? ^^ |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:20 | |
| Ik ga ook direct kijken als ik terug ben, ik ga straks gaan rijden en daarna wat kleren gaan maken voor school samen met mijn bff <3
Ik wilde vandaag nog naar het ziekenhuis, maar daar zal helaas geen tijd voor zijn. :c
@Chi: Veel plezier, hij is echt prachtig ;3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Catching Fire is awesome<3
Rain, rain, go away :c Ik moet zometeen de post bezorgen en het is begonnen me REGENEN. :C |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Yhoox ik ben nerveuss om merr redenen --" Maybe vandaag op het nieuwe paard rijden, dan wordt een ander paard verkocht en mss wordt de mca gekozen xD
|
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:21 | |
| //Bo Posted bij Never :3
Ik wens de mensen die zich hebben aangemeld als Mc app veel geluk :3
Mc App klinkt als een foute rapper :'D |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:23 | |
| Babs, Ik snap je helemaal; Ik ga met een vriendin Damiaan Stiftjes verkopen voor school, huis aan huis xD (ik zit in het Damiaan Instituut^^") Chi, Ik neem m'n gsm toch niet mee, dus dat zou niet veel uithalen^^' xD
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:24 | |
| - Hiddendance schreef:
- Babs, Ik snap je helemaal; Ik ga met een vriendin Damiaan Stiftjes verkopen voor school, huis aan huis xD (ik zit in het Damiaan Instituut^^")
Chi, Ik neem m'n gsm toch niet mee, dus dat zou niet veel uithalen^^' xD
Yaay, someone who feels my pain xD |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:25 | |
| - Hiddendance schreef:
Chi, Ik neem m'n gsm toch niet mee, dus dat zou niet veel uithalen^^' xD
MAAR IK WEL 8D |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:25 | |
| - Aurypaw schreef:
- //Bo
Posted bij Never :3
Ik wens de mensen die zich hebben aangemeld als Mc app veel geluk :3
Mc App klinkt als een foute rapper :'D AAAAAAAAAAAAAAAH! DE CUTENESS <333 Nu nog ff mijn posts met Broken afmaken en daarna ben ik gaan rijden, zodra ik terug ben, zal ik met Bumble, Crane en Never posten ;3 |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 11:27 | |
| Stonepaw's kader doet het niet meer :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |