|
|
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 0:27 | |
| okeee dat was um kiddo's tijd om verloren slaap in te halen als een baksteen (:
CIAOOOOOO |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 0:28 | |
| |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 0:29 | |
|
Laatst aangepast door Yellowpaw. op za 1 feb 2014 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 0:31 | |
| Ik ga ook slapen. Trussies dear and sweet peoples <3 |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 0:35 | |
| Good night, ik zou ook maar eens moeten slapen maar nu ben ik van 'eerst al je pokemon laten evolueren daaena pas slapen' maar dat duurt zo lang xD ik ben daar al mee bezig sinds 10 ur ofzo... |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 0:38 | |
| ik ga ook slapen goodnight |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 8:59 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 9:13 | |
| Morgen! Ben zo zenuwachtig voor de uitslag van de Med.Cat apprentice al word ik waarschijnlijk toch niet gekozen. En ook om naar de manege te gaan(knallende ruzie met mijn vriendinnen),gelukkig gaat mijn zus mee. |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 9:59 | |
| I die .. Moe .. Honger .. Inspiratieloos .. Damn this day. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:01 | |
| - Silencekit schreef:
- Morgen! Ben zo zenuwachtig voor de uitslag van de Med.Cat apprentice al word ik waarschijnlijk toch niet gekozen. En ook om naar de manege te gaan(knallende ruzie met mijn vriendinnen),gelukkig gaat mijn zus mee.
- feels dumb because she didn't know this topic was already there - Hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien :-: *gaat aanmeldingen lezen* |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:10 | |
| Serieus Linn? Daar hebben we het zelfs al een aantal keer over gehad in het AOT xD Ik hoop echt dat ik kans maak... Iedereen veel succes! <3 Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk gaan kiezen, want waarschijnlijk ga ik nu een hele dag stressen omdat ik deze zo graag wil, zelfs heel wat liever dan ik RC MCA wilde worden met Dovepaw.. x$ |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:12 | |
| He, Liese .. Misschien moeten we nog eens een nieuw topic met Raspberrypaw starten ;$ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:14 | |
| Liese: Waarschijnlijk ben ik het gewoon vergeten xD -- Ik zie het ergens wel al voor me, Dustpaw die medicine cat apprentice wordt xD Poor Dust :') Of dat hij Deputy wordt en eindelijk moet opgroeien en minder moet flirten anders wordt hij helemaal gehaat en alles D: Ik zie hem al helemaal de moeite doen om het flirtgedrag in te houden xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:15 | |
| - Hiddendance schreef:
- Serieus Linn? Daar hebben we het zelfs al een aantal keer over gehad in het AOT xD Ik hoop echt dat ik kans maak... Iedereen veel succes! <3 Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk gaan kiezen, want waarschijnlijk ga ik nu een hele dag stressen omdat ik deze zo graag wil, zelfs heel wat liever dan ik RC MCA wilde worden met Dovepaw.. x$
Mee eens,ik wil dit ik erg graag! Maar ja waarschijnlijk word ik toch niet gekozen,succes hé! |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:16 | |
| @Cinder, en hoe is het nu afgelopen met de puberale Cindercorn ;D ? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:18 | |
| - Hiddendance schreef:
- Serieus Linn? Daar hebben we het zelfs al een aantal keer over gehad in het AOT xD Ik hoop echt dat ik kans maak... Iedereen veel succes! <3 Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk gaan kiezen, want waarschijnlijk ga ik nu een hele dag stressen omdat ik deze zo graag wil, zelfs heel wat liever dan ik RC MCA wilde worden met Dovepaw.. x$
+1 Ik ben ook erg beniewd wie er de nieuwe Med Apprentice wordt, ik wil het wel graag. Maar er zijn zoveel mensen die het ook willen dat ik het hun waarschijnlijk meer gun. Vooral omdat ik een hele tijd inactief ben geweest op Wc... Aury X Never, just 2 kawai |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:18 | |
| Geen idee XD Erg denk ik XD nee geen idee. |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:24 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:29 | |
| Esmée, Ja, dat moeten we zeker; Raspberrypaw krijgt een trainingsgenootje ;3 Stonepaw is terug actief, en zou het leuk vinden als Hidden nog steeds zijn mentor kon zijn^^" Ik moet dus een topic aanmaken, waar ze samen kunnen trainen. Da's dan wel wat minder romantiek, maar ja, misschien groeit er wat tussen Stone en Raspberry?^^" xD Linn, Haha, zou wel kunnen ja^^" Bo, Nog eens proficiat met je meterschap! Amy, Succes!
Iedereen die MCA wil worden van WindClan, good luck! <3 |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 feb 2014 - 10:31 | |
| - Hiddendance schreef:
- Esmée, Ja, dat moeten we zeker; Raspberrypaw krijgt een trainingsgenootje ;3 Stonepaw is terug actief, en zou het leuk vinden als Hidden nog steeds zijn mentor kon zijn^^" Ik moet dus een topic aanmaken, waar ze samen kunnen trainen. Da's dan wel wat minder romantiek, maar ja, misschien groeit er wat tussen Stone en Raspberry?^^" xD
Linn, Haha, zou wel kunnen ja^^" Bo, Nog eens proficiat met je meterschap! Amy, Succes!
Iedereen die MCA wil worden van WindClan, good luck! <3 Aah gezellig ;D Raspberry pakt Stone wel in *kuch* xD -- Acc schakel maken .. Raspberry moet ontstoft worden ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|