|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 22:55 | |
| - Heronwing schreef:
- Escada schreef:
- ik slaap altijd vast als een baksteen, vind het juist lekker
Ik dus ook, maar ik irriteer me er aan. Ik droom altijd over personen uit mijn omgeving of over dingen waar ik wat aan heb. Dus ik hoop op iets leuks :'] ik wel eens over een broodje hagelslag |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 22:57 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Escada schreef:
Ik dus ook, maar ik irriteer me er aan. Ik droom altijd over personen uit mijn omgeving of over dingen waar ik wat aan heb. Dus ik hoop op iets leuks :'] ik wel eens over een broodje hagelslag Okay dat wil ik ook o.O Ik heb ooit (meerdere keren) gedroomd dat ik in een eindeloos huis was en op de vlucht was voor iets waarvan ik niet wist wat het was. Elke deur die ik open deed, kwam uit in een kamer of een gang. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:00 | |
| - Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Escada schreef:
Ik dus ook, maar ik irriteer me er aan. Ik droom altijd over personen uit mijn omgeving of over dingen waar ik wat aan heb. Dus ik hoop op iets leuks :'] ik wel eens over een broodje hagelslag Okay dat wil ik ook o.O
Ik heb ooit (meerdere keren) gedroomd dat ik in een eindeloos huis was en op de vlucht was voor iets waarvan ik niet wist wat het was. Elke deur die ik open deed, kwam uit in een kamer of een gang. das het enige dat ik me herinner xD ik heb geen weirdass dromen voor zover ik het me kan herinneren |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:01 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Escada schreef:
Ik dus ook, maar ik irriteer me er aan. Ik droom altijd over personen uit mijn omgeving of over dingen waar ik wat aan heb. Dus ik hoop op iets leuks :'] ik wel eens over een broodje hagelslag Okay dat wil ik ook o.O
Ik heb ooit (meerdere keren) gedroomd dat ik in een eindeloos huis was en op de vlucht was voor iets waarvan ik niet wist wat het was. Elke deur die ik open deed, kwam uit in een kamer of een gang. das het enige dat ik me herinner xD ik heb geen weirdass dromen voor zover ik het me kan herinneren Dat is echt een geweldige droom :'] Ik heb ook ooit gedroomd dat ik iemands lippen afbeet.. Per ongeluk. Heel vaag. Maar okay. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:04 | |
| - Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Escada schreef:
Ik heb ooit (meerdere keren) gedroomd dat ik in een eindeloos huis was en op de vlucht was voor iets waarvan ik niet wist wat het was. Elke deur die ik open deed, kwam uit in een kamer of een gang. das het enige dat ik me herinner xD ik heb geen weirdass dromen voor zover ik het me kan herinneren Dat is echt een geweldige droom :']
Ik heb ook ooit gedroomd dat ik iemands lippen afbeet.. Per ongeluk. Heel vaag. Maar okay. ik had laatst iets vreemds maar kan het me gwn niet meer voor de geest halen. De dag erna wist ik het nog |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:06 | |
| moehahaha Lightie feels akward with Battle |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:07 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Escada schreef:
Ik heb ooit (meerdere keren) gedroomd dat ik in een eindeloos huis was en op de vlucht was voor iets waarvan ik niet wist wat het was. Elke deur die ik open deed, kwam uit in een kamer of een gang. das het enige dat ik me herinner xD ik heb geen weirdass dromen voor zover ik het me kan herinneren Dat is echt een geweldige droom :']
Ik heb ook ooit gedroomd dat ik iemands lippen afbeet.. Per ongeluk. Heel vaag. Maar okay. ik had laatst iets vreemds maar kan het me gwn niet meer voor de geest halen. De dag erna wist ik het nog Awhh. Ik ga ze voortaan opschrijven denk ik. |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:08 | |
| - Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Escada schreef:
Ik heb ook ooit gedroomd dat ik iemands lippen afbeet.. Per ongeluk. Heel vaag. Maar okay. ik had laatst iets vreemds maar kan het me gwn niet meer voor de geest halen. De dag erna wist ik het nog Awhh. Ik ga ze voortaan opschrijven denk ik. @Mims puuhhh xD wacht maar als de tijd rijp is valt er niks te lachen (a) en schrijven werkt bij mij nooit xD |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:12 | |
| - Battlepaw schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Heronwing schreef:
- Escada schreef:
Ik heb ook ooit gedroomd dat ik iemands lippen afbeet.. Per ongeluk. Heel vaag. Maar okay. ik had laatst iets vreemds maar kan het me gwn niet meer voor de geest halen. De dag erna wist ik het nog Awhh. Ik ga ze voortaan opschrijven denk ik. @Mims puuhhh xD wacht maar als de tijd rijp is valt er niks te lachen (a)
en schrijven werkt bij mij nooit xD Hahahaha x'D En toch ga ik het proberen... |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:13 | |
| hey, iemand moet het proberen |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:13 | |
| |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:15 | |
| net zoals dat ik nu weer ga posten met een kneusje xd |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:16 | |
| |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:18 | |
| @Gabs, ah oh xDD Light actually tries to be nice. She does care for her bro she's just weird |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:18 | |
| Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg op. Bye ~ |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:20 | |
| well how would you react xD ze pest um altijd en nu ineens is ze aardig, pretty weird. Maar ze gaat eens nog bang worden |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:20 | |
| Uhuuu xD Maar ze moet echt nooit iemand echt hem zien pesten. Dan kijkt hij nog vreemder op want die ramt ze echt vol |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:22 | |
| dan ziet hij het meer als schijnheilig xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:22 | |
| Die heeft heel wat goed te maken xD |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 23:23 | |
| uhuu als hij op oudere leeftijd pas warrior word xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |