|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:30 | |
| - Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Pwoeh, het hele topic is van onderwerp veranderd. Arme Sixx, omsingeld door zoveel Clanners xD
Cindercorn heeft haar pubertijd bereikt denk ik XD Nu heb ik Everstar nodig ben ik bang xD En een hele zoektocht XD Ook, ook xD God, Cinder, je hebt jezelf een hoop problemen gegeven :') En nu is mijn post kwijt, try again, Esmée. Pff .. Succes ermee, WindC'ers ;D XD @Shadowfall,je kan een pb naar Everstar sturen muhahah XD Net gedaan xD O Gods, jullie maken er iets serieus groots van xD Whaha wat spannends en actie kan geen kwaad XD |
| | | Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:31 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Pwoeh, het hele topic is van onderwerp veranderd. Arme Sixx, omsingeld door zoveel Clanners xD
Cindercorn heeft haar pubertijd bereikt denk ik XD Nu heb ik Everstar nodig ben ik bang xD En een hele zoektocht XD Ook, ook xD God, Cinder, je hebt jezelf een hoop problemen gegeven :') En nu is mijn post kwijt, try again, Esmée. Pff .. Succes ermee, WindC'ers ;D XD @Shadowfall,je kan een pb naar Everstar sturen muhahah XD Net gedaan xD O Gods, jullie maken er iets serieus groots van xD Whaha wat spannends en actie kan geen kwaad XD xD nu zit ik naar mijn computer te grijnzen x'D |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:31 | |
| - Sixx schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
Cindercorn heeft haar pubertijd bereikt denk ik XD Nu heb ik Everstar nodig ben ik bang xD En een hele zoektocht XD Ook, ook xD God, Cinder, je hebt jezelf een hoop problemen gegeven :') En nu is mijn post kwijt, try again, Esmée. Pff .. Succes ermee, WindC'ers ;D XD @Shadowfall,je kan een pb naar Everstar sturen muhahah XD Net gedaan xD O Gods, jullie maken er iets serieus groots van xD Whaha wat spannends en actie kan geen kwaad XD xD nu zit ik naar mijn computer te grijnzen x'D Ik lig haast plat van het lachen c: |
| | | Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:33 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
Cindercorn heeft haar pubertijd bereikt denk ik XD Nu heb ik Everstar nodig ben ik bang xD En een hele zoektocht XD Ook, ook xD God, Cinder, je hebt jezelf een hoop problemen gegeven :') En nu is mijn post kwijt, try again, Esmée. Pff .. Succes ermee, WindC'ers ;D XD @Shadowfall,je kan een pb naar Everstar sturen muhahah XD Net gedaan xD O Gods, jullie maken er iets serieus groots van xD Whaha wat spannends en actie kan geen kwaad XD xD nu zit ik naar mijn computer te grijnzen x'D Ik lig haast plat van het lachen c: Ik ga kapot C: En hoe kort iedereen na elkaar aan het posten was, heb ik de kader opgegeven xD |
| | | 44 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Count the days since I'm born and you will knowGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:34 | |
| - Spoiler:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
Cindercorn heeft haar pubertijd bereikt denk ik XD Nu heb ik Everstar nodig ben ik bang xD En een hele zoektocht XD Ook, ook xD God, Cinder, je hebt jezelf een hoop problemen gegeven :') En nu is mijn post kwijt, try again, Esmée. Pff .. Succes ermee, WindC'ers ;D XD @Shadowfall,je kan een pb naar Everstar sturen muhahah XD Net gedaan xD O Gods, jullie maken er iets serieus groots van xD Whaha wat spannends en actie kan geen kwaad XD xD nu zit ik naar mijn computer te grijnzen x'D Ik lig haast plat van het lachen c:
Het moet ook gewoon groot D: En ik zit hier ook half te lachen hoor xD |
| Wat zou Everstar zeggen? XD |
| | | Esmée 167 Actief
| |
| - Shadowfall schreef:
- Spoiler:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Shadowfall schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Sixx schreef:
Cindercorn heeft haar pubertijd bereikt denk ik XD Nu heb ik Everstar nodig ben ik bang xD En een hele zoektocht XD Ook, ook xD God, Cinder, je hebt jezelf een hoop problemen gegeven :') En nu is mijn post kwijt, try again, Esmée. Pff .. Succes ermee, WindC'ers ;D XD @Shadowfall,je kan een pb naar Everstar sturen muhahah XD Net gedaan xD O Gods, jullie maken er iets serieus groots van xD Whaha wat spannends en actie kan geen kwaad XD xD nu zit ik naar mijn computer te grijnzen x'D Ik lig haast plat van het lachen c: Het moet ook gewoon groot D: En ik zit hier ook half te lachen hoor xD Heel droog Everstar erbij halen omdat Cinder hr dagje niet heeft xD |
| | | Gabs 351
| |
| volgende avccount beginnen met posten
|
| | | 44 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Count the days since I'm born and you will knowGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:36 | |
| @ Cinder, Tja, enkel zij zal het weten >:3 Maar ik zie Ever nog wel uitschieten, is het niet tegen Cinder, dan wel tegen Shadow omdat hij haar niet gestopt heeft. xD
@ Andy, Ssshht xD |
| | | Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:36 | |
| - Shadowfall schreef:
- @ Cinder, Tja, enkel zij zal het weten >:3
Maar ik zie Ever nog wel uitschieten, is het niet tegen Cinder, dan wel tegen Shadow omdat hij haar niet gestopt heeft. xD
@ Andy, Ssshht xD Andy *trekt wenbrauw op* huh xD |
| | | 44 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:37 | |
| - Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
Maar ik zie Ever nog wel uitschieten, is het niet tegen Cinder, dan wel tegen Shadow omdat hij haar niet gestopt heeft. xD
@ Andy, Ssshht xD Andy *trekt wenbrauw op* huh xD Ghege, ik hou het op Andy >:3 No Sixx for me C: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:38 | |
| - Shadowfall schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
@ Andy, Ssshht xD Andy *trekt wenbrauw op* huh xD Ghege, ik hou het op Andy >:3 No Sixx for me C: Waiting waiting XD |
| | | Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:38 | |
| [quote="Cinderpaw."] - Shadowfall schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
@ Andy, Ssshht xD Andy *trekt wenbrauw op* huh xD Ghege, ik hou het op Andy >:3 No Sixx for me C:/quote]
Waiting waiting XD XD Oke dan ;D Andy klinkt sws beter als Esmée of Sixx C: |
| | | 44 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:39 | |
| - Sixx schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Shadowfall schreef:
- Sixx schreef:
- Shadowfall schreef:
@ Andy, Ssshht xD Andy *trekt wenbrauw op* huh xD Ghege, ik hou het op Andy >:3 No Sixx for me C: Waiting waiting XD XD Oke dan ;D Andy klinkt sws beter als Esmée of Sixx C: [/quote] Ghege C:< @ Cinder, where are you waiting on? xD |
| | | Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:40 | |
| |
| | | Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:41 | |
| - Shadowfall schreef:
@ Andy, Ssshht xD Hehe, nu breng je me op ideeën >:3 |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:41 | |
| Eetse! Nou Cindercorn zit te wachten op Everstar haar uitval tegen Shadowfall c:There are troubles XD |
| | | 44 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:51 | |
| @ Ever, oh god o.o
@ Andy, eet smakelijk ^-^
@ AA, Lol xD |
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:52 | |
| nawwwwh mn computer zei fkyou |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 17:52 | |
| - Shadowfall schreef:
- @ Ever, oh god o.o
@ Andy, eet smakelijk ^-^
@ AA, Lol xD Ik ben op de hoogte lees heus het topic niet mee hoor c: |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |