Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 23:47

Lionbeat schreef:
@Soof: www.warriorcatsnl.com/t14680-lost-jaytail NOBODY BEATS THIS. FACE IT
But that's something else :c This is with his mateymatey :C En niet Beauty want Beauty durft het niet eens te vertellen O:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 23:47

Too many feels, can't handle it. ;w;
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 23:53

Ik was van plan om morgen alle topics in te gaan halen, maar door het nieuwe rooster heb ik donderdag al mijn debat, dus dat zal hem niet worden. Ook al ben ik naast dat feit best blij met mijn rooster.
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 23:59

Ik hoef morgen niet naar school :3 studiedag
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 0:04

Ik heb morgen meer tussenuren dan lessen x'D Hoe handig is dat?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 7:40

Ik heb vandaag 2 toetsen en ik ben vandaag nog flink zieker geworden. xD Fudge it, ik ga het gewoon proberen xD
Lionbeat
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 7:50

@Soof:... That's Jaytail. Not beauty D:
Drizzlecave
Member
Dieuw :]
137
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlecave
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 8:35

Succes Babs!

Ik zit weer eens een dagje ziek thuis... x$ Posten dan maar hé! ;D

[11.38u] EDIT; Ik heb overal gepost, en m'n setjesshopje helemaal afgewerkt, dus ben ik werkloos momenteel... xD Dan maar even wat anders gaan doen... ;$
Minkkit
Member
AkumaKittyLuna
152
Actief

CAT'S PROFILE
Minkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 11:45

studiedagen zijn leuk (als de hele school vrij is tenminste) Razz
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 12:37

Minkkit schreef:
Ja :3 Bij ons is de eerstvolgende vrije dag (maar wel meteen een weekje) pas over 5 WEKEN XD

@de Belgen onder ons: vinden jullie de vrouw die voorstelt om de schooldagen tot 18 uur te laten duren ook gestoord? OO
Drizzlecave
Member
Dieuw :]
137
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlecave
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 12:55

Dyingpaw schreef:
Minkkit schreef:
Ja :3 Bij ons is de eerstvolgende vrije dag (maar wel meteen een weekje) pas over 5 WEKEN XD

@de Belgen onder ons: vinden jullie de vrouw die voorstelt om de schooldagen tot 18 uur te laten duren ook gestoord? OO

JA ECHT WEL DUS!!!!
Sixx
Member
Esmée
167
Actief

CAT'S PROFILE
Sixx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 13:07

Drizzlecave schreef:
Dyingpaw schreef:
Minkkit schreef:

JA ECHT WEL DUS!!!!

Caroline Genée ofzoiets, niet? Ze is gek, het is al bewezen dat 7 uur net te lang is om te concentreren, ik blij echt GEWOON NIET tot zes uur 's avonds, wanneer moet je huiswerk af ? Wanneer kan je buitenschoolse activiteiten doen. Laat het voostel maar snel in het archief verdwijnen ! ;D
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 13:21

Done done done :'D Ik ben klaar met mijn tentamenweek~! Ik heb mijn leven weer terug :'D
Minkkit
Member
AkumaKittyLuna
152
Actief

CAT'S PROFILE
Minkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 13:22

Yay voor Babs Very Happy
Snowdot
Member
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 14:05

Sixx schreef:
Drizzlecave schreef:
Dyingpaw schreef:
Minkkit schreef:

JA ECHT WEL DUS!!!!

Caroline Genée ofzoiets, niet? Ze is gek, het is al bewezen dat 7 uur net te lang is om te concentreren, ik blij echt GEWOON NIET tot  zes uur 's avonds, wanneer moet je huiswerk af ? Wanneer kan je buitenschoolse activiteiten doen. Laat het voostel maar snel in het archief verdwijnen ! ;D

Waar moet je eten!? Bij de McDonalds? Daar zal het parlement van Be niet blij mee zijn

Ik ben een Nederlander hoor :3
Asha
Member
Jara
58
Actief

CAT'S PROFILE
Asha
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 14:06

Oke, ik ship Nevermind en Aurypaw nog steeds ;3
Minkkit
Member
AkumaKittyLuna
152
Actief

CAT'S PROFILE
Minkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 14:15

Ik vraag me af waarom ik zo veel accounts aanmaak zonder dat ik er inspi voor heb D:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 14:23

Ik weet altijd zat te doen als ik nog toetsen heb xD Nu niet meer though xD
Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 14:25

Ik denk dat ik meer accounts op inactief zet en even verder ga met Glow, Future, Raza & High, en er dan een account bij maak dat op mij gebaseerd is. Dan kom ik like

here to f shit up
Dangerdance
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me

CAT'S PROFILE
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 14:56

time for some funk

-the hell is wrong with you mims-

charrie uitdenken waar ik samen met Lightie en Breakie super op kan gaan posten moehahaha
Shadowclan kittie c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: