|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:35 | |
| |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:36 | |
| - Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
- Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
- Wow. Een keer gepost met Frosty. Ze probeert gelijk een slecht gesprek met Frostlake aan te gaan en Silverfang moet uitkijken niet vermoord te worden. Jup, there you Go xD
En ik ben door Juul nu officieel verslaafd aan Attack on Titan xD AW YEAH NIGGA AWWWW FACKIN YEAH *chestbump* Ik ben bij episode 10 en everything goes to shit xD Episode 15 hier ~
Door school kan ik nooit kijken T^T
Stiekem ben ik nu ook aan het leren voor Spaans, maar m'n computer mist mee :c Dudette, ik kijk het nog geen 2 dagen xD En same story met wiskunde hier (SO ;A; ) En wie is beter, Armin of Eren. Eren is badass maar Armin is cawt A :0 |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:37 | |
| Hihi ja hea :'D Kwam het plaatje plots tegen. Topicje Perish x Salt? |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:37 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Lionbeat schreef:
- @Daan;
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/ashdro10.png
En ik ben bezig met de Os (':
EDIT;; @Bunny; Het ligt aan het geluk (; Niet iedereen kan gekozen worden, aan het begin werd ik ook nooit gekozen, en nu meestal ook niet ;3 Tja, ik hoop gewoon dat ik een keer gekozen word 3: Ik word ook bijna nooit gekozen, in totaal ben ik 2 keer voor een nestje gekozen. Eentje was nog niet eens op wc -_-
Laatst aangepast door Ladykit op zo 26 jan 2014 - 15:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:38 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:39 | |
| |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:40 | |
| |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:41 | |
| - Frostychill schreef:
- Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
- Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
- Wow. Een keer gepost met Frosty. Ze probeert gelijk een slecht gesprek met Frostlake aan te gaan en Silverfang moet uitkijken niet vermoord te worden. Jup, there you Go xD
En ik ben door Juul nu officieel verslaafd aan Attack on Titan xD AW YEAH NIGGA AWWWW FACKIN YEAH *chestbump* Ik ben bij episode 10 en everything goes to shit xD Episode 15 hier ~
Stiekem ben ik nu ook aan het leren voor Spaans, maar m'n computer mist mee :c Dudette, ik kijk het nog geen 2 dagen xD En same story met wiskunde hier (SO ;A; ) En wie is beter, Armin of Eren. Eren is badass maar Armin is cawt A :0 EREN WANT EREN IS VAN JUUL EN WAT VAN JUUL IS IS AUTOMATISCH COOL WOW. ik mag Armin niet zo.. idk why xD Eren en ik zijn getrouwd huehue. Ik faalde zo hard eh. Ik zo tijdens Aardrijkskunde SNK kijken met mn vriendin, helemaal fangirlen over Rico dat hij zo sexy is en alles, opeens komt die vriendin van me: 'Rico is een meisje' En ik voelde me echt lesbisch wow xD |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:43 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:44 | |
| |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:45 | |
| *leest gesprek tussen Soof en Bo* xD |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:46 | |
| - Lionbeat schreef:
- Nyx schreef:
- Lionbeat schreef:
- Shrewstar schreef:
- Lionbeat schreef:
- @Soof; Misschien... >:3 MAAR WEET JE HET OUDE OUDE PLAN DAN NIET MEER? D':
@Daan;
https://2img.net/h/i950.photobucket.com/albums/ad346/lovewido/Ashdropos_zpsb5f5658a.gif & de os :3 Het.. oude plan..? :c JA, DAT HADDEN WE EEN KEER OP MSN BESPROKEN >:c Oh ja dat.......? *kruipt schouderophalend weg* DAT WAS VOOR HAWK EN PETAL IETS KREGEN D: SOOOOOOOF >:c YO DAT IS ECHT AL MEER DAN EEN JAAR GELEDEN D: |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:46 | |
| - Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
- Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
- Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
Stiekem ben ik nu ook aan het leren voor Spaans, maar m'n computer mist mee :c Dudette, ik kijk het nog geen 2 dagen xD En same story met wiskunde hier (SO ;A; ) En wie is beter, Armin of Eren. Eren is badass maar Armin is cawt A :0 EREN WANT EREN IS VAN JUUL EN WAT VAN JUUL IS IS AUTOMATISCH COOL WOW.
ik mag Armin niet zo.. idk why xD Eren en ik zijn getrouwd huehue.
Ik faalde zo hard eh. Ik zo tijdens Aardrijkskunde SNK kijken met mn vriendin, helemaal fangirlen over Rico dat hij zo sexy is en alles, opeens komt die vriendin van me: 'Rico is een meisje' En ik voelde me echt lesbisch wow xD Hoe kun je u Fishface D: Then Armin is mine :< Maar Eren is wel de meest badass ever En ik heb gekeken wie Rico is. Shees, hij kan alleen vrouwelijk zijn als hij een manwijf is ofzo, shees, wat is dat voor uiterlijk voor een vrouw :'D Ik voel me nu ook lesbisch btw xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:56 | |
| Daan@ Sorry, heb tentamenweek ;-; -- Als Wonderland ooit kleine poofles krijgt :'D... |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:57 | |
| - Nyx schreef:
- Lionbeat schreef:
- Nyx schreef:
- Lionbeat schreef:
- Shrewstar schreef:
- Lionbeat schreef:
- @Soof; Misschien... >:3 MAAR WEET JE HET OUDE OUDE PLAN DAN NIET MEER? D':
@Daan;
https://2img.net/h/i950.photobucket.com/albums/ad346/lovewido/Ashdropos_zpsb5f5658a.gif & de os :3 Het.. oude plan..? :c JA, DAT HADDEN WE EEN KEER OP MSN BESPROKEN >:c Oh ja dat.......? *kruipt schouderophalend weg* DAT WAS VOOR HAWK EN PETAL IETS KREGEN D: SOOOOOOOF >:c YO DAT IS ECHT AL MEER DAN EEN JAAR GELEDEN D: MAAR... IK HERINNER HET ME NOG D': |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:58 | |
| @Babs, veel succes dan ;D Ik heb volgende week toetsweek, maar heb nu eventjes pauze van mezelf.
Een vriendin van mij gaat proberen om al mijn lievelings acc bij elkaar op een tekening te zetten {Frostlake, Bravesoul, Peachpaw, Fawnstep, Bulletproof, Perishkit, Blossomkit., Arcanekit, Psychevoice, Shiverkit' en Coppersong} Dat zijn ook meteen de acc die ik actief wil gaan maken! |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 16:03 | |
| Soms ben ik zo'n raar persoon.. |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 16:06 | |
| - Ladykit schreef: