|
|
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:12 | |
| |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| - Styx schreef:
- Olaaa~
SASSAAA |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| - Linesong schreef:
- Flamestripe schreef:
- @Cees, nu niet meer hoor haha ^^
*Kijkt ook naar wiskunde* *Weent*
Hahaha :') *Schudt haar hoofd* Jij niet wenen voor punten *Schudt opnieuw haar hoofd*
Ach mijn Frans is er nogal belabberd aan toe :') *Kijkt naar haar laatst terug gekregen test* 6/13 C: Wow, ik ben ook een echte flop in frans, maar echt top in wiskunde. Ookal was het 2 jaar geleden omgekeerd. Ik had vorig jaar 99% voor wiskunde xDWeet er iemand hoe die font die men op de ava's gebruikt noemt? :3 |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:15 | |
| - Oakburst schreef:
- Styx schreef:
- Olaaa~
SASSAAA TAMAAAAAAARR |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:15 | |
| - Flashkit. schreef:
- Linesong schreef:
- Flamestripe schreef:
Hahaha :') *Schudt haar hoofd* Jij niet wenen voor punten *Schudt opnieuw haar hoofd*
Ach mijn Frans is er nogal belabberd aan toe :') *Kijkt naar haar laatst terug gekregen test* 6/13 C: Wow, ik ben ook een echte flop in frans, maar echt top in wiskunde. Ookal was het 2 jaar geleden omgekeerd. Ik had vorig jaar 99% voor wiskunde xD
Weet er iemand hoe die font die men op de ava's gebruikt noemt? :3 04b03 c: En haha, ik heb nu gemiddeld 80-90% dus gaat lekker, maar 99, is wel erg hoog xD |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:16 | |
| - Styx schreef:
- Oakburst schreef:
- Styx schreef:
- Olaaa~
SASSAAA TAMAAAAAAARR =D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:17 | |
| - Linesong schreef:
- Flashkit. schreef:
- Linesong schreef:
- Flamestripe schreef:
Ach mijn Frans is er nogal belabberd aan toe :') *Kijkt naar haar laatst terug gekregen test* 6/13 C: Wow, ik ben ook een echte flop in frans, maar echt top in wiskunde. Ookal was het 2 jaar geleden omgekeerd. Ik had vorig jaar 99% voor wiskunde xD
Weet er iemand hoe die font die men op de ava's gebruikt noemt? :3 04b03 c: En haha, ik heb nu gemiddeld 80-90% dus gaat lekker, maar 99, is wel erg hoog xD Tx + Ja, toen mocht ik van talen naar biotechnische wetenschappen, met de sterkste wiskunde van het TSO :3 Ik wou die richting al lang doen, maar omdat ik zogezegd slecht in wiskunde was in het tweede jaar, zeiden ze maar dat ik talen moest doen xD Ik moet nu mijn punten terug ophalen naar een 78 in algemeen, of ik mag niet meer RPGen :c |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:18 | |
| - Oakburst schreef:
- Styx schreef:
- Oakburst schreef:
- Styx schreef:
- Olaaa~
SASSAAA TAMAAAAAAARR =D :DDDDDDDDDD |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:18 | |
| - Styx schreef:
- Oakburst schreef:
- Styx schreef:
- Oakburst schreef:
- Styx schreef:
- Olaaa~
SASSAAA TAMAAAAAAARR =D :DDDDDDDDDD Neuh, ik moet gaan Bye |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:19 | |
| - Nevermind schreef:
- Linesong schreef:
- Flashkit. schreef:
- Linesong schreef:
- Flamestripe schreef:
Weet er iemand hoe die font die men op de ava's gebruikt noemt? :3 04b03 c: En haha, ik heb nu gemiddeld 80-90% dus gaat lekker, maar 99, is wel erg hoog xD Tx + Ja, toen mocht ik van talen naar biotechnische wetenschappen, met de sterkste wiskunde van het TSO :3 Ik wou die richting al lang doen, maar omdat ik zogezegd slecht in wiskunde was in het tweede jaar, zeiden ze maar dat ik talen moest doen xD Ik moet nu mijn punten terug ophalen naar een 78 in algemeen, of ik mag niet meer RPGen :c Nice, nice c: En lijkt me irri, ik geloof niet dat dat mijn gemiddelde score is :') *Kijkt naar Frans* Nope :') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:19 | |
| Hier is een plaatje van een ollie. Leuk he? OMG NU BEN JE BLIJ. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:23 | |
| Ik heb er helemaal zin in om naar de woorden censuur te gaan en die random woordjes in te voeren zodat ze vervangen worden door random andere derpy woordjes. En dan toe te kijken hoe de chaos zich ontketend en me te amuseren.
Probably not the best of ideas. |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:27 | |
| @Babs, dat zou ik niet doen (Hoewel het wel een grappig resultaat zou opleveren xD) |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| |
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:39 | |
| - Sunnykit schreef:
- @Babs, dat zou ik niet doen (Hoewel het wel een grappig resultaat zou opleveren xD)
It would amuse me though xD Hey, zouden jullie het erg vinden als ik de aankomende twee weken eventjes m'n topics laat zitten en me focus op 1 account? Ivm toetsweek enzo? :c |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:57 | |
| - Linesong schreef:
- Flamestripe schreef:
Ach mijn Frans is er nogal belabberd aan toe :') *Kijkt naar haar laatst terug gekregen test* 6/13 C: Ik ween zoveel ik wil haha ^^ 6/13 is cool, ik had ook een 6/13 :'D |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 21:59 | |
| Ik moet (van mezelf) nog zo veel dingen doen, maar heb geen inspi D: |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 jan 2014 - 22:05 | |
| Wow mijn moeder flipt uit 0.0 |