Territory tour for Birchpaw - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Territory tour for Birchpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Firework
StarClan
Territory tour for Birchpaw - Pagina 4 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 4 Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 16:23

Hij zag hoe de ander zijn blik versmalde, en rolde alvast met zijn ogen, dit ging waarschijnlijk nergens op slaan. "Was dat de almachtige opsomming? Ik leer denk ik nog meer als ik met een kitten praat. Ik snap echt niet hoe jij een Apprentice hebt kunnen trainen. Oh wacht,"  Hij knikte, "Dat doe ik de hele tijd al," de kater tikte even met zijn poot op de grond van ongeduld, hoorde hij hier geen vermaningen te geven? "die knikte zeker bij alles wat je zei? Nou, nu heb je een uitdaging, maar jij reageert gewoon alles af op mij. Ik weet zeker dat jij me niet eens kan leren jagen. Want ik was toch.. dom?" Fel keek Firework hem aan, "Owlpaw stond misschien ook iets opener tegenover het concept 'leren' iets waar jij blijkbaar nog nooit van gehoord hebt want goed, inderdaad ja, goed ben je er niet in." Hij kalmeerde zichzelf even, en vervolgde toen zíjn betoog. "Ik bied hierbij mijn excuses aan voor het afreageren, en dat dom noemen, daar heb je het zelf naar gemaakt, want vind jij het ook niet opmerkelijk dat je dat dan wel weer onthoud van alles wat ik zeg?" Fel keek hij het katertje aan, en ging zitten, deze discussie zou niet stoppen totdat Birchpaw hem nou eindelijk eens gelijk gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 4 Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:03

"Owlpaw stond misschien ook iets opener tegenover het concept 'leren' iets waar jij blijkbaar nog nooit van gehoord hebt want goed, inderdaad ja, goed ben je er niet in." Boos keek hij de Warrior weer aan. Niet eraan denkend dat hij misschien gelijk had. "Ik bied hierbij mijn excuses aan voor het afreageren, en dat dom noemen, daar heb je het zelf naar gemaakt, want vind jij het ook niet opmerkelijk dat je dat dan wel weer onthoud van alles wat ik zeg?" Voor een moment hief hij trots zijn kopje op, maar al snel werd hij weer door de grond gebeurd. Bitter keek hij opzij en legde zijn oren wat in zijn nek. "Misschien.." Gromde hij zacht.
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 13:14

De hater werd een paar keer boos aangekeken, en de reactie op zijn vermaning was niet helemaal zoals hij verwacht had, de apprentice vatte het eerst namelijk helemaal niet op als vermaning. Het was echter de laatste reactie die de kater verbaasd zijn wenkbrauwen op deed trekken. Even viel hij stil, en keek toen tevreden naar de ander, "Mooi, misschien begrijp je het dan eindelijk, dus kunnen we als de tijger," Hij wierp even een boze blik naar de apprentice toen die niet stopte met grommen, "Er klaar voor is, door met de training,"
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 13:39

"Mooi, misschien begrijp je het dan eindelijk, dus kunnen we als de tijger," Hij wist ook echt niet van ophouden, hè? "Er klaar voor is, door met de training," Ja ja, want straks zou hij weer een kwade Firework over zich heen hebben, dat wist hij zeker. "Nou..? Wat ga je nu doen dan?" Ugh, weer verder met die saaie rondleiding natuurlijk..
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 13:43

De apprentice swam hem door het eerst sinds dat ze begonnen waren met de training, een beetje tegemoet. Helaas wist Firework alleen geen antwoord op zijn vraag, even zuchtte hij, en besloot toen om de ander ook maar een beetje tegemoet te komen, "Ik denk niet dat we door moeten met de rondleiding, of wel?" Ergens hoopte hij dat de kater zou zeggen dat hij wel doorwilde, want zijn mentor wist al wel waar het anders op zou uitdraaien, en iets daarvan sprak hem niet zo aan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw   Territory tour for Birchpaw - Pagina 4 Icon_minitime

Territory tour for Birchpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: