|
| Territory tour for Birchpaw | |
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw do 30 jan 2014 - 20:39 | |
| De apprentice leek het te begrijpen, maar stribbelde, zoals gewoonlijk, nog wel wat tegen. "Ja, ja." Firework knikte stern, en draaide zich toen om, terwijl hij tegelijkertijd Birchpaw een beetje naar achteren duwde. De twee kleine lichtjes in de verte kwamen met een noodgang dichterbij, en niet lang daarna stoof een felgekleurd monster dichterbij. De mentor stapte voor zijn apprentice weg, en begon met de weg langs de border, op naar die van Riverclan. Misschien moest hij het tempo toch maar een beetje opvoeren, niet om Birch, maar hij viel zelf al bijna in slaap. |
| | | Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw za 1 feb 2014 - 15:36 | |
| Plots duwde de kater hem naar achteren en Birchpaw viel op zijn rug door de duw. "Hey!" Siste de Apprentice en dook ineen toen hij het harde gerommel hoorde. Maar het geluid vervaagde al snel, maar de zijn blauwe ogen vingen de rode gloed nog wel op. Wat was dat? Zijn Mentor was al meerdere vossenlengtes van hem verwijderd, maar Birchpaw deed niet veel moeite om hem in te halen, dan zou hij vast weer zo'n slome Firework krijgen.. Langzaam slofte hij achter zijn Mentor aan en gaapte verveeld. "Waarom gaan we niet gewoon op onderzoek uit aan de overkant? Ik zie toch niemand.."
|
| | | Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw zo 2 feb 2014 - 14:45 | |
| Zijn nieuwe apprentice leek geschrokken te zijn, maar herstelde snel. Iets waar Firework niet verbaasd, maar wel blij mee was. Net toen hij de pas erin wilde zetten hoorde hij het domste voorstel dat ooit zijn oren bereikt had, nu kon het ook zijn dat er veel dommere voorstellen gewoon nooit zijn oren binnengekomen waren, maar hij kon het zich niet voorstellen. "Waarom gaan we niet gewoon op onderzoek uit aan de overkant? Ik zie toch niemand.." Meteen draaide hij zich om, al zijn sloomheid was opgelost, en een boze blik lag in zijn ogen, helaas mocht hij nu eigenlijk niet boos worden. Dus kalmeerde hij weer, en antwoordde met een koele stem. "Daar is het territorium van Shadowclan, er lijkt nu niemand te zijn, maar geloof me, die katten liggen altijd op de loer. Vooral hun Leader, Shrewstar, is niet te vertrouwen. Haar zullen we dan wel niet zo snel zien bij de grens." Geruchten waren rondgegaan dat de Leader van Shadowclan wéér een nestje kittens had gehad. Maar Firework wist niet of hij het moest geloven, en rondvragen in Shadowclan was niet echt een optie. "Als we daarheen gaan, komen we niet heel terug, dus prent de geur in je hoofd, als je dat ruikt op Windclan territorium moet je het meteen melden, oké?" Hij keek Birchpaw aan, en besloot dat het tijd was om hem wat te doen te geven. "Nu moeten we naar de Riverclan border, ga jij maar voor," |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw zo 2 feb 2014 - 21:34 | |
| "Daar is het territorium van Shadowclan, er lijkt nu niemand te zijn, maar geloof me, die katten liggen altijd op de loer. Vooral hun Leader, Shrewstar, is niet te vertrouwen. Haar zullen we dan wel niet zo snel zien bij de grens." Zei Firework nadat hij eerst een wat kwade blik op hem had geworpen."Als we daarheen gaan, komen we niet heel terug, dus prent de geur in je hoofd, als je dat ruikt op Windclan territorium moet je het meteen melden, oké?" Hij haalde zijn schouders laks op en keek naar het donkere pad. Wat een watje was die Warrior toch.. "Nu moeten we naar de Riverclan border, ga jij maar voor," Met een zucht deed Birchpaw een paar stappen langs de kater heen en begon gewoon random vooruit te lopen, ze zouden ooit wel ergens terecht komen..
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw di 4 feb 2014 - 16:37 | |
| Een glimlach spelled rond zijn lippen toen hij zag dat Birchpaw de verkeerde kant uitliep, maar hij zei er niets over, waarschijnlijk zou de kleine kater het snel genoeg doorhebben. In plaats daarvan begon Firework te bedenken hoe hij het idee 'geuren ruiken' een beetje uit zou kunnen gaan leggen later. Het zou zijn apprentice helpen als hij écht naar Riverclan wilde. De geur van vissen proefde je altijd een beetje vreemd nat in je mond, en dus was de rivier dan dichtbij. Nu rook de kater echter eerder eekhoorns dan vissen. Maar mocht er van zichzelf nog steeds niets over zeggen., helaas won zijn snelle mond het van zijn gezonde verstand. "Birchpaw, denk je dat je de goede kant uitgaat?" |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw di 4 feb 2014 - 16:43 | |
| Nu hij voor aan liep, was hij gewoon de leider! Firework kon de stomme Apprentice zijn. Ja, dat was perfect. "Birchpaw, denk je dat je de goede kant uitgaat?" De Apprentice draaide zich snel om, zijn blauwe blik beledigd gericht op de Warrior. "Als meneer kritiek heeft, zal ik wel naar Everstar gaan om te melden dat hij nog niet klaar is om een Warrior te zijn. Dan zit je direct weer in de Nursery, meneertje." Imiteerde hij het dreigement dat hijzelf net nog om de oren had gekregen.
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw do 6 feb 2014 - 22:12 | |
| Birchpaw leek zichzelf heel wat te voelen toen hij daarzo voor Firework uitliep, maar blijkbaar schoot de opmerking van zijn mentor hem in het verkeerde, of juist het goed, Firework was er nog niet helemaal uit, keelgat. Want de reactie was snel, en, zoals verwacht, buitengewoon brutaal. Maar Firework kon er de humor gelukkig wel van inzien. "Als meneer kritiek heeft, zal ik wel naar Everstar gaan om te melden dat hij nog niet klaar is om een Warrior te zijn. Dan zit je direct weer in de Nursery, meneertje." Hij knikte beleefd. "Prima, dan doen we eerst Thunderclan," Met die woorden liep hij een compleet andere richting uit dan Birchpaw zojuist gedaan had, eens even zien wat zijn 'mentor' nu zou doen. |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw za 8 feb 2014 - 15:30 | |
| Birchpaw snoof even toen de grote kater knikte en hield zijn kop hoog. "Prima, dan doen we eerst Thunderclan," De Warrior begon vervolgens in een geheel andere richting te lopen dan de Apprenitce had gedacht, maar Birchpaw hield zijn poten op de grond. "Als meneer naar de PoopClan wilt, moet die vooral zo doorlopen." Sprak hij, alsof hij alles wist over elk onderwerp en ging weer verder in zijn richting. "Maar ik ga natuurlijk de goede richting in." Sprak hij eigenwijs en ging weer verder.
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw zo 9 feb 2014 - 20:19 | |
| Blijkbaar had zijn 'apprentice' alles goes overdacht, want zodra Firework weg begon te lopen kwam er een duidelijke, brutale, maar duidelijke reactie. "Als meneer naar de PoopClan wilt, moet die vooral zo doorlopen." Langzaam draaide Firework zich om, en keek recht in de ogen van Birchpaw toen die aan zijn volgende zin begon. "Maar ik ga natuurlijk de goede richting in." Hij praatte eigenwijs, en begon al weg te lopen. Firework haalde enkel zijn schouders op, en liep zijn eigen kant uit. Birchpaw zou snel genoeg doorhebben dat hij de verkeerde kant uitliep, en met hangende pootjes bij zijn echte mentor terugkomen. |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw ma 10 feb 2014 - 18:02 | |
| Toen hij achterom keek, zag hij dat de Warrior hem weer volgde. Goed. Trots hief hij zijn staart op en begon verder te lopen. Uiteindelijk hoorde hij een luid gerommeld, gevolgd door een afgrond. Voorzichtig keek de Apprentice over de rand en zag een kolkende rivier. "Dit is dus de ThunderClan, joepie en nu weer verder." Gokte hij maar en begon verder te lopen. Hij was gewoon een veel betere Mentor dan de eigenlijke Mentor!
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw ma 10 feb 2014 - 20:32 | |
| Nee hoor, wat had hij dan gedacht? Zijn leerling liep natuurlijk stug verder, aan het doen alsof hij alles kon. Firework liet hem even begaan, tot ze bij de gorge kwamen, nu was het wel goed geweest. De kater ging naast Birchpaw lopen, en hoorde hem vrolijk een toelichting geven. "Dit is dus de ThunderClan, joepie en nu weer verder." Dit deed hem grinniken, "Nou ja, ik heb op z'n minst een apprentice met humor," Hij keek het katertje aan, en zijn blik veranderde van vrolijk naar streng. "Maar nu is het toch echt uit met de pret, dit is je laatste kans om even normaal mee te doen. Naar welke clan-border wil je nu?" |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw di 11 feb 2014 - 20:12 | |
| "Nou ja, ik heb op z'n minst een apprentice met humor," Met een ruk draaide hij zich om en keek de kater beledigd aan. Humor? Hij was hier uiterst serieus! "Maar nu is het toch echt uit met de pret, dit is je laatste kans om even normaal mee te doen. Naar welke clan-border wil je nu?" De blik van zijn Mentor veranderde naar een wat serieuzere stand en Birchpaw keek hem zuur aan. "Deze." Piepte hij en liet zijn kont op de grond vallen. Mooi niet dat hij een stap zou verzetten voordat hij de 'ThunderClan' grens had gecheckt!
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw di 11 feb 2014 - 21:44 | |
| De jongere kater leek zijn vermaning niet leuk te vinden, en was, zoals altijd, rebels. "Deze." Kwam er uit zijn mond toen hij zich met z'n kleine kont op de grond liet vallen. Een zucht verliet Firework's mond, en hij ging even heel rechtop staan, maar dacht er toen het betere van en liep naar de kleine ander. "Oke dan," Sprak hij met een zucht, "Welke border denk je dat dit is dan? Als je het goed hebt volg ik jou naar de volgende, heb je het fout, dan volg je mij, oké?" |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw do 13 feb 2014 - 17:37 | |
| "Oke dan," Bij het horen van een zucht versmalde Birchpaw zijn ogen. Als ik dan zo'n vervelende Apprentice ben, waarom wilde je dan een nieuwe? Hij beet de woorden nog terug, maar evengoed hadden ze zijn mond al verlaten. "Welke border denk je dat dit is dan? Als je het goed hebt volg ik jou naar de volgende, heb je het fout, dan volg je mij, oké?" De tabby Apprentice hield zijn Mentor goed in de gaten en gromde zachtjes. "ThunderClan." Hij bleef eigenwijs bij zijn besluit.
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw do 13 feb 2014 - 17:44 | |
| De ander leek na te denken, en even, heel even maar, dacht de kater dat het misschien toch nog de goede kant op kon gaan. Maar nee hoor, dit prachtige gevoel werd geruïneerd zodra zijn apprentice zijn mond opentrok. "ThunderClan." De reactie was om te filmen, Firework's mond viel open, zijn ogen werden groot, en hij sprong hoog in de lucht en landde extra hard neer, zodat alle frustratie eruit was. "Great Starclan!! Ben je dan echt zo dom?! Of doe je maar zo? Er loopt hier een rivier!" Hij kalmeerde zichzelf even, sloot zijn ogen van ergernis, en keek de betweter toen weer aan. "Nee dus, niet Thunderclan" |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw do 13 feb 2014 - 18:10 | |
| "Great Starclan!! Ben je dan echt zo dom?! Of doe je maar zo? Er loopt hier een rivier!" Zijn vacht schoot overeind bij die grootste belediging en gromde hard tegen de kater. Hij had verdomd nog nooit een training gehad en dan kreeg hij dit..?! "Nee dus, niet Thunderclan" Geërgerd siste Birchpaw en zonder na te denken zette hij zich van de grond af en probeerde de Warrior zo hard mogelijk te beuken met zijn lichaam.
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw vr 14 feb 2014 - 21:36 | |
| Wederom vielen zijn woorden niet in de smaak bij het bolletje vacht dat zo hooghartig voor hem zat, de 'apprentice' leek zich er juist enorm aan te ergeren, en Firework kon het hem ook niet echt kwalijk nemen. Net klaar om zijn excuses aan te bieden zag hij vanuit zijn ooghoek de jonge kater naar hem toekomen, en sprong net op tijd, lichtvoetig uit zijn baan. Waarna hij meteen hoopte dat hij het niet had gedaan. Birchpaw leek te snel te gaan om nog te stoppen, en ging recht op de gorge af! Meteen kwam zijn mentor in actie, en sprong met krachtige sprongen naar de apprentice toe, om een mogelijke val te voorkomen. "Dat doen we dus niet meer," |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw vr 14 feb 2014 - 21:47 | |
| Hij voelde geen contact met een vacht en werd pots tegengehouden. Woedend sprong hij overeind en keek kil naar de Warrior met zijn blauwe ogen. "Hou op!" Piepte hij boos en zijn staart werd twee keer zo groot. "Jij bent een stomme Mentor! Je hebt me nog helemaal niets geleerd! Je bent gemeen tegen me en ik hoop dat je dood gaat!" Snoof hij boos en ging gelijk met zijn rug naar de kater gekeerd zitten.
|
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw zo 23 feb 2014 - 10:38 | |
| Een zucht verliet de Flamepoint's mond toen ook dit hem alweer niet in dank werd afgenomen, maar hij had geduld, het zou goedkomen, hoopte hij. Een kille blik keek naar hem, en de kater zag hoe Birch zich omdraaide, en een heel verhaal afstak. "Jij bent een stomme Mentor! Je hebt me nog helemaal niets geleerd! Je bent gemeen tegen me en ik hoop dat je dood gaat!" Firework schrok niet, wat hem pijn deed, als hij dit soort dingen normaal zou gaan vinden, hoe moest het dan verder? Hij zuchtte nog een keer, en liep toen met zware pootstappen naar zijn apprentice toe. "Doe een voorstel, hoe zou jij het dan willen?" |
| |
| Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw ma 24 feb 2014 - 22:30 | |
| "Doe een voorstel, hoe zou jij het dan willen?" De Apprentice gromde hardop toen de kater op hem af kwam. Als hij zou vechten, dan won Birchpaw toch wel! Hij was tenminste niet stom! "Dat je niet stom doet." Snoof hij en keek de Warrior boos aan. "En dat je je naam veranderd in Poopstar totdat je niet meer stom bent."
|
| | | | Onderwerp: Re: Territory tour for Birchpaw | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |