|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 22:44 | |
| - .Timekit schreef:
- Handig Chi xD Dat probleem had ik altijd met mn hamster :')
Ik ga zo ook maar es naar bed, VGHS afkijken<3 Is dat een leuke serie? Ik zag 'm op Netflix staan, zag er wel grappig uit.. xD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 22:47 | |
| Jullie hebben dat met jullie knaagdieren, ik met mijn kat x'D Echt altijd als ik wil gaan slapen gaat ie bovenop mij zitten spinnen .-. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 22:50 | |
| - Mousefur schreef:
- .Timekit schreef:
Ik ga zo ook maar es naar bed, VGHS afkijken<3 Is dat een leuke serie? Ik zag 'm op Netflix staan, zag er wel grappig uit.. xD Het is echt super melig x'D Momenteel zijn het maar 2 seizoenen, seizoen 3 is blijkbaar in aantocht, als twitter niet liegt :') Door die serie ben ik weer FPS gaan spelen xD |
|
| |
Chi 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 22:50 | |
| @Daan, da's nog niks. Ik heb twee ratten en die springen dan out of nowhere op die ijzeren wanden en klimmen omhoog, om je dood te schrikken. xD Lastig om ergens mee te vergelijken, maar stel je voor je hebt een ijzer iets op je kamer staan en het is doodstil wanneer dat plots op de grond valt. :') |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 22:51 | |
| Jaja bo ik ga wel posten ;o Also, That cliffhanger tho Sowieso storytellers seizoen 2 EDIT; Wait bo waar moet ik posten >.> |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 22:53 | |
| Helleu nieuw setje <3
Isa@ Ik denk bij Sharing Tongues in het ShC kamp x'D |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 22:56 | |
| //Saltkit Oww dankje dan ga ik daar even kijken xd |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 23:00 | |
| Luna,, Luna is very sick >.< - Heeuujj |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 23:04 | |
| Die ganzenopdracht voor Aurypaw@ No regrets, no regrets at allxD Had a good laugh.
..Wie is Luna?D: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 23:09 | |
| - Icyrose schreef:
- Mousefur schreef:
- .Timekit schreef:
Ik ga zo ook maar es naar bed, VGHS afkijken<3 Is dat een leuke serie? Ik zag 'm op Netflix staan, zag er wel grappig uit.. xD Het is echt super melig x'D Momenteel zijn het maar 2 seizoenen, seizoen 3 is blijkbaar in aantocht, als twitter niet liegt :')
Door die serie ben ik weer FPS gaan spelen xD Haha, oke xD Ben nu alleen iets te verslaafd met Doctor Who, dus ik wacht sws voorlopig even met nieuwe series enzo. c: |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 23:58 | |
| - Aurypaw schreef:
- Nyx schreef:
- Aurypaw schreef:
- Aww guys niet zo negatief allemaal op zondag avond :c
HET IS MORGEN BLUE MONDAY AKA DE VERDRIETIGSTE DAG VAN HET HELE JAAR! D: Dus nu moeten al die gevoelens eruit zodat we morgen er een top dag van kunnen maken >:DD Moeten we dan niet juist nu alles inhouden om het op blue monday los te laten? :'D WAAROM MAKEN WE NIET ELKE DAG EEN TOPDAG Is dat echt zo dat dat blue monday noemt? >'D |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 23:59 | |
| - Aurypaw schreef:
- Nyx schreef:
- Aurypaw schreef:
- Aww guys niet zo negatief allemaal op zondag avond :c
HET IS MORGEN BLUE MONDAY AKA DE VERDRIETIGSTE DAG VAN HET HELE JAAR! D: Dus nu moeten al die gevoelens eruit zodat we morgen er een top dag van kunnen maken >:DD Moeten we dan niet juist nu alles inhouden om het op blue monday los te laten? :'D WAAROM MAKEN WE NIET ELKE DAG EEN TOPDAG Is dat echt zo dat dat blue monday noemt? >'D |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 0:05 | |
| //Saltkit Hahah je wilt aury gewoon pesten ;o
//Nele Ja dat heeft echt een naam. Hebben ze helemaal onderzocht en alles ;o
//Bo Jahh tuurlijk komt aury dan bij haar nieuwe vriend zitten *kuch*enige*kuch* |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 0:47 | |
| Natuurlijk! Ik pest iedereen die ik een ganzenopdracht geef xD
---
Sleep is for the weak. (Oftewel, ik kan weer 'ns niet slapen X_X) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:06 | |
| - Aurypaw schreef:
- //Saltkit
Hahah je wilt aury gewoon pesten ;o
//Bo Jahh tuurlijk komt aury dan bij haar nieuwe vriend zitten *kuch*enige*kuch* http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag) ;o eigenlijk voel ik me nog steeds hetzelfde als elke maandag c: |
|
| |
Daan ~ 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:06 | |
| Omg Salt is so cute <3 Blossom moet echt een topic met Saltie als ze geboren is! |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:26 | |
| - Sagepaw schreef:
- Aurypaw schreef:
- //Saltkit
//Bo Jahh tuurlijk komt aury dan bij haar nieuwe vriend zitten *kuch*enige*kuch*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag) ;o eigenlijk voel ik me nog steeds hetzelfde als elke maandag c: haha geweldig xD ik voel me ook gewoon het zelfde :') |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:29 | |
| Good morning! En nu naar school *zucht* :c |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:30 | |
| - Nevermind schreef:
- Good morning! En nu naar school *zucht* :c
+1 ;_; |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:36 | |
| - *Dawnpaw schreef:
- Sagepaw schreef:
- Aurypaw schreef:
- //Saltkit
//Bo Jahh tuurlijk komt aury dan bij haar nieuwe vriend zitten *kuch*enige*kuch*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag) ;o eigenlijk voel ik me nog steeds hetzelfde als elke maandag c: haha geweldig xD ik voel me ook gewoon het zelfde :') Maandagen zijn altijd al vreselijk. Volgens mijn gevoel is het elke maandag blue monday.... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|