|
|
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:40 | |
| FUUU D: nu hangt hier een gewonde Chriss rond die door haar paardje tegen haar scheen is getrapt ^^" |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:43 | |
| - Vanillapaw schreef:
- FUUU D:
nu hangt hier een gewonde Chriss rond die door haar paardje tegen haar scheen is getrapt ^^" Daw, dat doet zeer. *is zelf al op hele creatieve manieren door paarden in elklaar gerammeld* ^^" Of mij n paardje besluit even te verschieten en gezellig op mijn teentje te staan of hij is zo opgewonden dat hij wegcrost met zijn hoofdstel -aan de frontsriem- door de gangen als ik zijn bit in wil steken. En vergeet het bijten niet! xD Lolz, my sweet horsie <333 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:44 | |
| Mn vriendin's enkelband is afgescheurd door haar eigen paard (: Nu loopt ze met gips rond ~
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:46 | |
| - Nevermind schreef:
- Vanillapaw schreef:
- FUUU D:
nu hangt hier een gewonde Chriss rond die door haar paardje tegen haar scheen is getrapt ^^" Daw, dat doet zeer. *is zelf al op hele creatieve manieren door paarden in elklaar gerammeld* ^^" Of mij n paardje besluit even te verschieten en gezellig op mijn teentje te staan of hij is zo opgewonden dat hij wegcrost met zijn hoofdstel -aan de frontsriem- door de gangen als ik zijn bit in wil steken. En vergeet het bijten niet! xD Lolz, my sweet horsie <333 WOW WE HEBBEN ZO VEEL GEMEEN xD In je kont bijten met hoevenkrabben? Wegrennen als je het bit in wilt doen? Tenen staan, dan heel onschuldig doen? JE LIKIT HELEMAAL LEEGBIJTEN ALS JE EVEN 5 MIN WEG BENT? Als je aan het rijden bent er ineens vandoor schieten en doen alsof die schrikt? Altijd vooraan willen rijden, maar als je vooraan rijd gaat ze Furball? Altijd bochten proberen af te snijden en dan als je stuurt heel hard gaan rennen met de tong naar buiten? xD -- Wat is een enkelband? Het lijkt me erg pijnlijk namelijk :'DD |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:48 | |
| Alle paarden waar ik ooit op heb gereden (en ook miojn eigen grote fries met 3x het gewone gewicht van ene fries (die ondertussen is verkocht)) besloten altijd om op mijn moeders tenen te gaan stana in de plaats van op de mijne. Letterlijk stonden ze zo wat altijd als ze in de buurt kwam van die paarden op haar tenen xd uiteindelijk begon ze van die schoenen die bouwvakkers dragen met ijzeren toppen bij de tenen te dragen wanneer ze in e buurt kwam van paarden xd |
|
| |
Daan <3 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:49 | |
| @Liese, ik heb Bulletproof nog? :'D |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:49 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Vanillapaw schreef:
- FUUU D:
nu hangt hier een gewonde Chriss rond die door haar paardje tegen haar scheen is getrapt ^^" Daw, dat doet zeer. *is zelf al op hele creatieve manieren door paarden in elklaar gerammeld* ^^" Of mij n paardje besluit even te verschieten en gezellig op mijn teentje te staan of hij is zo opgewonden dat hij wegcrost met zijn hoofdstel -aan de frontsriem- door de gangen als ik zijn bit in wil steken. En vergeet het bijten niet! xD Lolz, my sweet horsie <333 WOW WE HEBBEN ZO VEEL GEMEEN xD In je kont bijten met hoevenkrabben? Wegrennen als je het bit in wilt doen? Tenen staan, dan heel onschuldig doen? JE LIKIT HELEMAAL LEEGBIJTEN ALS JE EVEN 5 MIN WEG BENT? Als je aan het rijden bent er ineens vandoor schieten en doen alsof die schrikt? Altijd vooraan willen rijden, maar als je vooraan rijd gaat ze Furball? Altijd bochten proberen af te snijden en dan als je stuurt heel hard gaan rennen met de tong naar buiten? xD -- Wat is een enkelband? Het lijkt me erg pijnlijk namelijk :'DD Spier in je enkel -> http://www.hierhebikpijn.nl/img/artikelen/enkel-binnenste-mediale-enkelbanden-ligamentum-deltoideum.png |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:50 | |
| - Finestheart schreef:
- Mn vriendin's enkelband is afgescheurd door haar eigen paard (: Nu loopt ze met gips rond ~
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:53 | |
| - Shrewstar schreef:
- Finestheart schreef:
- Mn vriendin's enkelband is afgescheurd door haar eigen paard (: Nu loopt ze met gips rond ~
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:54 | |
| @Finestheart, please don't mind me asking but..who are you? |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:54 | |
| *kijkt even rond*
Ik twijfel enorm of ik nou toch niet blijf, want ik mis het hier nu al aangezien ik geen ander actief forum heb dat zo "thuis" aanvoelt als WC |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:57 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:58 | |
| - Ladykit schreef:
- Je rang is weg :O
Er heeft nooit een rang bij Whips naam gestaan *kijkt naar admins* |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 19:59 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Vanillapaw schreef:
- FUUU D:
nu hangt hier een gewonde Chriss rond die door haar paardje tegen haar scheen is getrapt ^^" Daw, dat doet zeer. *is zelf al op hele creatieve manieren door paarden in elklaar gerammeld* ^^" Of mij n paardje besluit even te verschieten en gezellig op mijn teentje te staan of hij is zo opgewonden dat hij wegcrost met zijn hoofdstel -aan de frontsriem- door de gangen als ik zijn bit in wil steken. En vergeet het bijten niet! xD Lolz, my sweet horsie <333 WOW WE HEBBEN ZO VEEL GEMEEN xD In je kont bijten met hoevenkrabben? Wegrennen als je het bit in wilt doen? Tenen staan, dan heel onschuldig doen? JE LIKIT HELEMAAL LEEGBIJTEN ALS JE EVEN 5 MIN WEG BENT? Als je aan het rijden bent er ineens vandoor schieten en doen alsof die schrikt? Altijd vooraan willen rijden, maar als je vooraan rijd gaat ze Furball? Altijd bochten proberen af te snijden en dan als je stuurt heel hard gaan rennen met de tong naar buiten? xD OMG *valt dood* Ugh, in het begin van de les, aan de teugel. In het midden van de les superirritant, wegrennen voor een ander paard, bokken als een zot en ik ga niet beginnen over zijn hate momentjes :'). Op het einde van de les; Le me met openliggende handen, kapotte handschoenen, maar wel een paardje die mooi aan de teugel loopt. Ja, ik doe er alles voor >3 En dan heb je nog het springen, de ene dag wil hij niet vooruit en heeft hij alle balken mee op 80cm, de andere dag crost hij als een halve gek door de piste, zijn kop in de lucht, oortjes naar voren en vlamt hij over een 1m15. God, ik snap mijn paard niet xD--- Yay! Verslag bijna af :3 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 20:00 | |
| @Stream; I'm the mirror on the wall ~ No kidding xD I'm Bo (': |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 20:00 | |
| - Whippaw schreef:
- Ladykit schreef:
Er heeft nooit een rang bij Whips naam gestaan *kijkt naar admins* Wel toch? Ik dacht dat ik er een rang heb zien staan.. |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 20:01 | |
| - Ladykit schreef:
- Whippaw schreef:
- Ladykit schreef:
Er heeft nooit een rang bij Whips naam gestaan *kijkt naar admins* Wel toch? Ik dacht dat ik er een rang heb zien staan.. Raar... meeh, nog steeds twijfels ;n; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 20:02 | |
| @Bo ow, okay ^-^ and just call me Alexx ^-^ |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jan 2014 - 20:06 | |
| Mousedung, lekker nieuws gekregen net... Crying here now D: |