|
|
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:41 | |
| Economie is het allersaaiste vak dat ik heb en dat is vrijdag het laatste uur en dan ben ik zó blij als we klaar zijn <'3 I simply love fridays, I love it :'D Eerste geen les - Scheikunde - Wiskunde - Biologie - Natuurkunde - Frans {Iewl} - Economie {Iewl} |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:44 | |
| Mijn rooster vrijdag: tijd hw maken - Natuurkunde-Scheikunde(zijn twee vakken samen) - geschiedenis - Eco (beh) - meer tijd om hw te maken. Daarna mag ik pas weer naar huis. |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:50 | |
| Dus je maakt je huiswerk op school? Huiswerkbegeleiding ofzo? c: Ik doe op de vrijdag niet veel aan huiswerk, dat zie ik als ik thuis ben dan ook echt als een 'vrije dag/middag' |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:52 | |
| Die van mij is Frans, Informatica, Dubbel uur Nederlands, drama, Wiskunde, Engels :') |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 7:57 | |
| - Lightningkit. schreef:
- Dus je maakt je huiswerk op school? Huiswerkbegeleiding ofzo? c:
Ik doe op de vrijdag niet veel aan huiswerk, dat zie ik als ik thuis ben dan ook echt als een 'vrije dag/middag' Ja, ik maak huiswerk op school maar het is geen huiswerk begeleiding. Het is S(tudie)W(erk)T(ijd) en H(huis)W(wer)K(kuur) |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 9:13 | |
| Hello mensen ~
Het is toch echt tijd dat Oak een nieuw setje krijgt c: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 9:25 | |
| Zo, vandaag naar de gemeente en hopen dat mn foto's goed is xD daarna met Wally de stad in<3 |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 9:28 | |
| Ik heb vrijdag scheikunde - tussenuur - wiskunde - latijn - engels - geschiedenis [zo saai en dan op het eind :C] en eventueel nog Russisch (':
MAAR ZO SCHOOL EN IK HAD ECHT GEEN ZIN ;______; |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 9:36 | |
| Helleu~
Ik kan nog niet echt ongelukkig worden van mijn maandag x'D
Vrij - Vrij - Vrij - Informatica - Tussenuur - Tussenuur - Wiskunde - Management en Organisatie
(A) Not feeling quite blue to be honest. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 9:46 | |
| Mijn volledige week;
Maandag; Vrij Dinsdag; Scheikunde - Vrij - Bio - Nederlands - Natuurkunde - Engels - Wiskunde - Biologie Woensdag; Nederlands - vrij - vrij - Scheikunde - Natuurkunde - vrij - vrij - vrij - Engels Donderdag; Vrij - vrij - wiskunde - natuurkunde - vrij - nederlands - 2x biologie Vrijdag; Vrij - Vrij - Natuurkunde - Vrij - Engels - Vrij - Scheikunde - Wiskunde
:'D En op dinsdag, donderdag en vrijdag ga ik dan na school door naar werk en op maandag en woensdag avond heb ik nog bijles x'd |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 10:25 | |
| Wat hebben jullie chille roosters... Ik zit vandaag 8:30 - 16:15 :c |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 10:56 | |
| Gelukzakken dat jullie zij. :C als er bij ons een leerkracht afwezig is krijgen we een vervangtaak xD |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 11:19 | |
| Mijn volledige rooster
Maandag: hw maken - frans - wiskunde - techniek - hw maken - keuze uur hw maken Dinsdag: hw maken - biologie - gym - informatietechnologie - hw maken - keuze hw maken Woensdag: hw maken - wiskunde - aardrijkskunde - nederlands - kunst Donderdag: hw maken - engels - duits - tekenen - hw maken - keuze hw maken Vrijdag: hw maken - NaSk - geschiedenis - economie |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 11:32 | |
| |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 11:45 | |
| |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 11:46 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 11:53 | |
| Is vrij ja ^-^
Euh.. mijn rooster: Maandag: Vrij - Vrij - Vrij - Informatica - Vrij - Vrij - Wiskunde - Management en Organisatie Dinsdag: Duits - Engels - Wiskunde - Economie - Economie - KWT* uur - KWT* uur - vrij Woensdag: MenO - MenO - Duits - Duits - Nederlands - Engels - Vrij - Vrij Donderdag: Engels - Wiskunde - Nederlands - Economie - Vrij - Informatica - Informatica - Geschiedenis Vrijdag: Vrij - Nederlands - Engels - Vrij - Vrij - Geschiedenis - Geschiedenis - Vrij
*Keuze Werktijd Uur
---
Wonderland gaat echt depressed raken xD Ik heb weer wat met haar te doen >D |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 12:17 | |
| En toen zat ik weer "thuis" op de boerderij dankzij mijn klas die blijkbaar niet (veel) geleerd heeft van de preek die ze van het schoolhoofd hebben gekregen =.= |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 12:39 | |
| Oaky heeft een nieuw 'jasje' c: |
|
| |
Appliedapplie/Alexx 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 jan 2014 - 13:15 | |
| hii everyone, i just woke up ^-^