|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 18:14 | |
| Ik wil best posten, maar zodra ik begin keldert mijn inspiratie naar nul ;3; |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 18:21 | |
| say something im giving up on you |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 18:41 | |
| Iro@ ..Wa?
---
Ik heb geen zin meer om te leren. :/ |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 18:42 | |
| I can't wait to see Minnow's reaction x'] |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 19:33 | |
| I need to speak to Liiiinn~! -maakt een lokroep- xD |
|
| |
Chi 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 19:45 | |
| Hell yeah~ Heb eindelijk na VIJF(!) jaar zoeken de film gevonden (serie eigenlijkxD) die ik zocht C: Had 'm eerst gezien bij mijn vader, maar ik was toen zooo jong en ben het allemaal vergeten, behalve het plot enzo dan xD Blade: The Series Zocht eerst altijd "Brother gets killed by vampire en that sisters becomes a vampire" Maar kwam uit op de film Blade, dus zocht ik op "Blade series" and finally<33
Ben echt zo blij nu, nostalgiie~ xD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 19:48 | |
| Gefeliciteerd Chii met het voltooien van jouw enormextreemlange zoektocht x'D |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 19:48 | |
| - Minnowleaf schreef:
- Hell yeah~
Heb eindelijk na VIJF(!) jaar zoeken de film gevonden (serie eigenlijkxD) die ik zocht C: Had 'm eerst gezien bij mijn vader, maar ik was toen zooo jong en ben het allemaal vergeten, behalve het plot enzo dan xD Blade: The Series Zocht eerst altijd "Brother gets killed by vampire en that sisters becomes a vampire" Maar kwam uit op de film Blade, dus zocht ik op "Blade series" and finally<33
Ben echt zo blij nu, nostalgiie~ xD Haha, lol XD Maar jij keek dat VIJF jaar geleden!? Toen was ik 7... Niet echt de leeftijd voor Vampier series XD |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 19:50 | |
| Ik heb nog nooit eigenlijk gehoord van Blade de serie, wel van de 3 films en die zijn super leuk ^-^ |
|
| |
Nαтαѕנα =3 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:15 | |
| Zo verslaafd aan de Sims 3 dat mijn huiswerk en toetsen eronder lijden ()_() |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:20 | |
| |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:29 | |
| - Butterpaw schreef:
- Zo verslaafd aan de Sims 3 dat mijn huiswerk en toetsen eronder lijden ()_()
I know the feeling.. :') ~ Even heel random; zijn er hier nog mensen die naar het ponykamp van 't Fjordenpaard gaan? In week 4? c: |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:33 | |
| Waarom word ik nooit gekozen voor een kittenaanmelding :'( |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:37 | |
| Ik denk dat je heel veel geluk moet hebben om uitgekozen te worden, Bunny, vooral bij de heel erg populaire nestjes. Wel jammer dat het nog steeds niet gelukt is in een nestje te komen, maar ik zou zeggen: geef de moed niet op! :3 |
|
| |
Chi 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:37 | |
| Well, samen met mijn vader toen wel ja :') Ook films zoals the happening en andere horror films, mijn vader zei altijd dat als ik het niet wou ik gewoon een deken over m'n hoofd moest trekken. Nu zie ik 'm nooit meer, dus is het zo nostalgie^^ |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:39 | |
| Ik kan niet wachten hoe dat met Minnow en Frost uit gaat pakken >:'D |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:45 | |
| @Bunny; Ik werd aan het begin ook nooit uitgekozen hoor, nu nog steeds niet altijd (': Je moet gewoon geluk hebben ^^ |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:46 | |
| CHRISS BENDER IK HEB JE EEN PM GESTUURD OP SHIVA ASDFGHJKL |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:48 | |
| Ik wil dat één van mijn aac's een partner krijgt, maar ze zijn allemaal of te jong of socially awkward ;^;
@Bunny; Net zoals ze hierboven hebben gezegd, never give up. Je hebt pas verloren als je opgeeft ^^ |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jan 2014 - 20:57 | |
| @Bo; Whaha xD Lionbeat was/is socially awkward, maar ze heeft wel een partner gekregen door als een kitten te spelen ;a; xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|