We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:46
Ik ben niet bang van vuur, zelfs niet nadat ik per ongeluk twee keer mijn haar in brand heb gestoken (A) Niet zo'n vuur hoor xD Ben er eerder met m'n haar doorheen gegaan. :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:50
Ik had eens zo'n stomme techniek leerkracht, die gewoon warme lijm in mijn nek spoot :c En ik ben er blijkbaar allergisch aan ofzo, ik krijg er kippevel van als ik eraan denk. Ik heb hem wel mooi teruggenomen, door een staking te beginnen tegen hem >3 Lol, iedereen gaat een vuurverhaal doen :'3
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:52
Bumblekit schreef:
Ik had eens zo'n stomme techniek leerkracht, die gewoon warme lijm in mijn nek spoot :c En ik ben er blijkbaar allergisch aan ofzo, ik krijg er kippevel van als ik eraan denk. Ik heb hem wel mooi teruggenomen, door een staking te beginnen tegen hem >3 Lol, iedereen gaat een vuurverhaal doen :'3
+1 okay, heb om eerlijk te zijn, iedereen zit echt af te tellen tot dat mens op pensioen gaat XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:55
Milkykit schreef:
En ik heb geen techniek meer :')
Me 2, That made me sow happeh :3
@Hanna; Er is altijd wel zo'n stomme leerkracht, spijtig genoeg -.-" @Quinty; Whut??? xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:57
Icyrose schreef:
Er wordt vuurwerk afgeschoten hier. People, what?
Die zijn een KLEIN beetje laat met hun nieuwjaarsfeest Xd
Milkyway
Elder
сєєა ღ 653 Actief
CAT'S PROFILE Age: The twinkling diamonds are what I still live for Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:00
Bumblekit schreef:
Milkykit schreef:
@Hanna; Er is altijd wel zo'n stomme leerkracht, spijtig genoeg -.-" @Quinty; Whut??? xD
De onze is dood... Ja, dat was van dat van donderdag xD Hij kon echt geen les geven, zat de hele tijd half te roepen, te zeggen dat we nutteloos waren, maar gaf hij meer weetjes dan leerstof, waardoor je niet wist wat je moest leren xD Ben benieuwd wie hem gaat vervangen eigenlijk o.o Ach, erger kan in ieder geval niet :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:07
Milkykit schreef:
Bumblekit schreef:
Milkykit schreef:
De onze is dood... Ja, dat was van dat van donderdag xD Hij kon echt geen les geven, zat de hele tijd half te roepen, te zeggen dat we nutteloos waren, maar gaf hij meer weetjes dan leerstof, waardoor je niet wist wat je moest leren xD Ben benieuwd wie hem gaat vervangen eigenlijk o.o Ach, erger kan in ieder geval niet :3
tja, mijn techniekleraar zit heel de tijd 'fout' te schreeuwen als je iets vekeerd doet, ze geefd je strafstudie als je drie weken achter elkaar je map vergeet en iedereen was dolgelukkig toen ze van de trap viel en een maand lang geen les meer kon geven :'3
Milkyway
Elder
сєєა ღ 653 Actief
CAT'S PROFILE Age: The twinkling diamonds are what I still live for Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:11
Gravedance schreef:
Milkykit schreef:
Bumblekit schreef:
Milkykit schreef:
tja, mijn techniekleraar zit heel de tijd 'fout' te schreeuwen als je iets vekeerd doet, ze geefd je strafstudie als je drie weken achter elkaar je map vergeet en iedereen was dolgelukkig toen ze van de trap viel en een maand lang geen les meer kon geven :'3
Ah dat laatste herken ik xD Hij was ooit eens flauwgevallen in school, iedereen ook zéér blij :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:11
Gravedance schreef:
Milkykit schreef:
Bumblekit schreef:
Milkykit schreef:
Mijn techniek leraar, tja... Ze zeggen op mijn school dat die pedofiel is.. Help me! Het is niet meer leuk! En hij is bejaart wat het nog enger maakt...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 21:12
Stormypaw schreef:
Gravedance schreef:
Milkykit schreef:
Bumblekit schreef:
Milkykit schreef:
Mijn techniek leraar, tja... Ze zeggen op mijn school dat die pedofiel is.. Help me! Het is niet meer leuk! En hij is bejaart wat het nog enger maakt...
alleen maar omdat dat word gezegd betekend het niet dat dat waar is