|
|
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:41 | |
| - Bumblekit schreef:
- Duskcloud schreef:
- @Bo: Met de scheikundeles laten ze mij gewoon alles in de fik steken, omdat ze het zelf niet durven en dan mogen zij alle slimme dingen bedenken en opschrijven.
Bij ons moet de ander altijd als eerste proberen en dat lukt dan niet, ondertussen staat de gaskraan open en panikeert iedereen :Furball vind het toch leuker in biologie als we ontleden, dan zit ik altijd als een sadist te porren met een mes in die insecten xD Wij hebben dit jaar geen bio, maar ik ga het volgend jaar wel in mijn vakkenpakket kiezen en ontleden lijkt me stiekem best wel leuk. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:42 | |
| Bitterhowl@ Hahaha xD Nu je het zegt xD
----
Gasbranders bij Scheikunde... :I Ik had een keer een kapotte, kwamen de vlammen er ineens bij de onderkant, bij die gas-regel ring uit. Sinds dien: NOPENOPENOPE
Gave me such a scare x'D |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:42 | |
| Ik ben benieuwd wie de nieuwe kitten van Psychevoice wordt haha |
|
| |
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:45 | |
| @Endria; Wat????? Het leukste vak heb je niet. Echt balen joch! Als je die mossels of stuff even goed bekijkt wil je zo nooit meer zien of eten. Ik dacht zelfs dat ik vegetariër ging worden nadat ik zag wat ze deden en waarvan ze gaakt worden, eten etc...
@Babs; Idd, heb eens gehad dat ik dus niet wist dat de gaskraan al een paar seconden open was en er kwam een steekvlam eruit. Sindsdien werk ik liever met de ovens ;.; |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:47 | |
| Gasbranders bij Scheikunde... :I Ik had een keer een kapotte, kwamen de vlammen er ineens bij de onderkant, bij die gas-regel ring uit. Sinds dien: NOPENOPENOPE
Gave me such a scare x'D[/quote]
Dat is wel super eng. Ik ben de enige in ons vast groepje die dat ding aan durft te raken dus als dat bij mij zou gebeuren zouden we echt een probleem hebben.
@Bo: Wij hebben in de 3e geen bio, omdat we dan onmogelijk veel vakken hebben, maar bio is juist het enige vak waar ik goed in ben. |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:50 | |
| |
|
| |
Eleni 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:54 | |
| Oe zo de TV Kantine kijken |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:57 | |
| Ik lees gasbranders ;w; Ik ben als de dood voor vuur :'D Laat mensen 'm altijd aansteken, totdat je een praktisch examen scheikunde hebt, dan moet je het plots alleen doen.
Ik stond doodsangsten uitxD |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:58 | |
| Ben ik dan de enige die niet bang is voor gasbranders? ;"D Meestal ben ik diegene die hem aansteekt omdat anderen dat niet durven |
|
| |
Eleni 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 19:59 | |
| Ik ben er ook niet bang voor ^^ |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:01 | |
| Ik ben er ook niet bang voor ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:03 | |
| Wacht maar tot de steekvlam, dan zullen jullie anders piepen >3 Het is niet dat ik echt bang ben, gewoon voorzichtig, vroeger gooide ik wel met vuur en laatst heb ik een lucifer op een houten tafel laten vallen omdat ik bijna de vlam aanraakte xD
|
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:04 | |
| - Bumblekit schreef:
- Ik & some friends hebben eens ons biotechniek boek in de fik gestoken. I was like; Ik kan geen lucifers aansteken omdat ik zo onhandig was. Dus ik kreeg een lesje vuur maken, midden in de laboles :3 & natuurlijk krijg je dan minpunten en straf xD
Awesome! ;D Iemand die ook de richting biotechniek doet en nog een meisje ook x'D Als iemand dat aan mij vraagt is het zo van; huh? wat is dat in godsnaam? --" |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:08 | |
| Zo moe ;______; Helemaal naar de stad & teruggefietst maar heb wel The Secret Life of Walter Mitty gezien C: Hij was zo cute <3 |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:12 | |
| Ook al staan hier van die enge verhalen over Scheikunde, toch vind ik het jammer dat ik dat niet krijg. Volgens mij niet eens met HO |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:17 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:21 | |
| @Nele; Echt hé, niemand weet wat het is xD @Soof; Dawh... Wel leuk dat je die film hebt gezien. Ik hoorde dat hij mooi is :3 @Bregje; Echt, sow eng xD Chemie is enger huwr, heb eens een vast materiaal bij mijn mengsel gedaan, begon het opeens alle kleuren van de regenboog te krijgen. Ik moest het eerst neutraliseren en daarna bij mijn mengsel doen, maar ik lag weer te slapen bij de uitleg xD Maar toen begon het opeens super warm te worden. Was wel awesome dat hij van kleyr veranderde :'3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:22 | |
| - Bumblekit schreef:
- @Soof; Dawh... Wel leuk dat je die film hebt gezien. Ik hoorde dat hij mooi is :3
Was ie ook! C: De omgeving was al 'waaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuw', maar de film zelf was ook echt super interessant & shizz <3 |
|
| |
Sharon 98 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:24 | |
| And here is little Lastkit, OMG I'm so freaking happy with her. Heeft iemand toevallig nog grijze tabby kitten plaatjes en wil die ook een setje maken (A) ? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 20:44 | |
| I should do something ... productive :/ Didn't do much, because of Walter being here the whole day.
Not that I really have the motivation to start posting now. Perhaps I'm gonna make my Med Cat App thingy, or looking for pics for my new RPG :/ Not sure... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|