|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:17 | |
| Omg, even enkele dagen niet online en bám a big change in Shadowclan. Gefeliciteerd Chi xD
Is het trouwens goed als ik zoek topic maak voor Thronpaw en Terrorpaw, ik heb hun wachtwoorden dus kan nieuwe eigenaren zoeken.
Laatst aangepast door Innerghost op vr 10 jan 2014 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:17 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:20 | |
| - Innerghost schreef:
- Omg, even enkele dagen niet online en bám a big change in Shadowclan.
Gefeliciteerd Chi xD
Is het trouwens goed als ik zoek topic maak voor Thronpaw en Terrorpaw, ik heb hun wachtwoorden dus kan nieuwe eigenaren zoeken. Bedankt! <3 En ja, is goed. (: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:23 | |
| - Littlestream schreef:
- Omg.
We zijn daarnet naar een restaurant in de buurt geweest (twee kilometer verderop), en daar was zo'n mega knappe butler. Ben nu op de site naar zijn naam aan t zoeken xD #Stalker~ Ergere stalker dan ik &Chriss >:DDD kan je niet zijn :DD xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:25 | |
| Niemand owned mijn stalk gedrag ;D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:28 | |
| IK MOET GAAN D: SOOF, VANACHT BEN IK TERUG OKAAY *IN MIJN OREN KLONK DAT ZO FOUT* |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:30 | |
| Zo, ff posten met mijn lieve, lieve Silverstream. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:31 | |
| - Shiva schreef:
- IK MOET GAAN D:
SOOF, VANACHT BEN IK TERUG OKAAY *IN MIJN OREN KLONK DAT ZO FOUT* NEEE ONS GESPREK DAN?? :CCCCC NU HEEFT HET GEEN EINDE D: En ja, dat klonk zeer zeker fout x'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:32 | |
| Oeh, k moet nog posten met Graystripe, valt me op. x'D Well, da's voor morgen. Ben doodop. |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:35 | |
| - Resultaat eerste keer blenden :
Blij met het. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:40 | |
| Ugh, onder het gamen maar een naam/uiterlijk/sjwik bedenken voor mn aanmelding. En misschien bedenken of ik mn RPG idee ga uitwerken :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:50 | |
| - Littlestream schreef:
- Oeh, k moet nog posten met Graystripe, valt me op. x'D
Well, da's voor morgen. Ben doodop. *Kuch* Je zou nog wel met meer moeten posten xD *Kuch* But take your time ^-^ |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:52 | |
| Volgens mij wordt de sheet/kader geen trend meer.... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:12 | |
| Aanmeld topic gemaakt voor Thornpaw en Terrorpaw ^-^ |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:33 | |
| Als er een casting komt voor Gone ga ik toch wel kijken.. |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:38 | |
| Alright, I'm gonna do it. Ik ga me aanmelden voor het nestje Lionbeat x Firework C: |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:50 | |
| Oehhh, spanning tussen Thrush en Fawn xD |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:50 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Alright, I'm gonna do it. Ik ga me aanmelden voor het nestje Lionbeat x Firework C:
OMG dilemma, I want the litter of Psychevoice too maar ik mag maar 1 aanmelding plaatsen van mezelf D; |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:53 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Alright, I'm gonna do it. Ik ga me aanmelden voor het nestje Lionbeat x Firework C:
OMG dilemma, I want the litter of Psychevoice too maar ik mag maar 1 aanmelding plaatsen van mezelf D; It's a verry nice litter :] *maakt het extra moeilijk I think* x'DD @Nath. Ik heb echt met Fawn te doen, ik zou haar zo graag eens gelukkig willen zien x'D Tot nu toe is ze zowat alleen nog maar zielig geweest in haar leventje. |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:55 | |
| - Fawnstep schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Cindersmoke schreef:
OMG dilemma, I want the litter of Psychevoice too maar ik mag maar 1 aanmelding plaatsen van mezelf D; It's a verry nice litter :] *maakt het extra moeilijk I think* x'DD
@Nath. Ik heb echt met Fawn te doen, ik zou haar zo graag eens gelukkig willen zien x'D Tot nu toe is ze zowat alleen nog maar zielig geweest in haar leventje. Haha valt meee, ik vind ze allebei leuk en heb in beide clans nog geen kat dus I'm really trying to think. Ik ga dr een nachtje over slapen dacht ik zo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|