|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:56 | |
| Soof, denk je dat ons gesprek ooit een end krijgt dan? HAHAHAHAHA |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:58 | |
| - Shiva schreef:
- Soof, denk je dat ons gesprek ooit een end krijgt dan? HAHAHAHAHA
CHRIIIIIIS JE BENT WEER TERUG! :DDDD *hugs* & als de foto's opraken? xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 22:59 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Fawnstep schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Alright, I'm gonna do it. Ik ga me aanmelden voor het nestje Lionbeat x Firework C:
OMG dilemma, I want the litter of Psychevoice too maar ik mag maar 1 aanmelding plaatsen van mezelf D; It's a verry nice litter :] *maakt het extra moeilijk I think* x'DD
@Nath. Ik heb echt met Fawn te doen, ik zou haar zo graag eens gelukkig willen zien x'D Tot nu toe is ze zowat alleen nog maar zielig geweest in haar leventje. Haha valt meee, ik vind ze allebei leuk en heb in beide clans nog geen kat dus I'm really trying to think. Ik ga dr een nachtje over slapen dacht ik zo Succes met slapen dan x'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:00 | |
| - Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
- Soof, denk je dat ons gesprek ooit een end krijgt dan? HAHAHAHAHA
CHRIIIIIIS JE BENT WEER TERUG! :DDDD *hugs* & als de foto's opraken? xD Mijn fotos raken al op xD *hugs back* En toch snapt mijn moeder du humor niet xD |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:01 | |
| Is de naam Tigerlily bezet? |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:26 | |
| Ik houd wijselijk m'n mond dicht xD
Thrush heeft nieuw setje! |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:28 | |
| super cool setje!
ik moet eigenlijk mijn setje veranderen sinds het niet eens sneeuwt maar ben lui en ik vind mijn eigen setjes nooit mooi |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:31 | |
| Mensen, ik ga jullie verlaten, maar gooi wel ff je nummer, desnoods in pm ant ik wil whappen kaay o: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:32 | |
| - Shiva schreef:
- Mensen, ik ga jullie verlaten, maar gooi wel ff je nummer, desnoods in pm ant ik wil whappen kaay o:
*gooit een drie* alsjeblieft C: #SLECHTEHUMORTIJD:DDDD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:37 | |
| - Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
- Mensen, ik ga jullie verlaten, maar gooi wel ff je nummer, desnoods in pm ant ik wil whappen kaay o:
*gooit een drie* alsjeblieft C: #SLECHTEHUMORTIJD:DDDD *krijgt drie in oog* nouu D: Bedankt D: Dubbel gedeprimeerd, ik ontvang geen pm van Soof met kapot droge humor, ik krijg een drie in mijn oog en het is slechte humortijd en en ik kan geen pictures meer vinden die ergens op slaan xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:40 | |
| Ik wil Bright echt ff opkrikken dus PM maar als je een topic wil, geen afspraken, gewoon pure verassingen, maakt niet uit wat! |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:50 | |
| En ik zit in een app met downies. Btw, ik vind het karakter beter bij SC passen, even posten. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:51 | |
| Lekkerding Soof is offline D:
|
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:51 | |
| - Cindersmoke schreef:
- En ik zit in een app met downies. Btw, ik vind het karakter beter bij SC passen, even posten.
Oehh, heb je app? Can I give you my phonenumber?
Oke, ik moet afsluiten. Cya tomorrow.
Laatst aangepast door Thrushdive op vr 10 jan 2014 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:52 | |
| - Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
*gooit een drie* alsjeblieft C: #SLECHTEHUMORTIJD:DDDD *krijgt drie in oog* nouu D: Bedankt D: Dubbel gedeprimeerd, ik ontvang geen pm van Soof met kapot droge humor, ik krijg een drie in mijn oog en het is slechte humortijd en en ik kan geen pictures meer vinden die ergens op slaan xD Jij bent degene die geen antwoord geeft hoor :C |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:53 | |
| - Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
*gooit een drie* alsjeblieft C: #SLECHTEHUMORTIJD:DDDD *krijgt drie in oog* nouu D: Bedankt D: Dubbel gedeprimeerd, ik ontvang geen pm van Soof met kapot droge humor, ik krijg een drie in mijn oog en het is slechte humortijd en en ik kan geen pictures meer vinden die ergens op slaan xD Jij bent degene die geen antwoord geeft hoor :C Omdat mijn plaatjes op zijn D: Butt i found something gehehehe :'D |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 23:55 | |
| - Thrushdive schreef:
- Cindersmoke schreef:
- En ik zit in een app met downies. Btw, ik vind het karakter beter bij SC passen, even posten.
Oehh, heb je app? Can I give you my phonenumber?
Oke, ik moet afsluiten. Cya tomorrow. Jahoor Nath, ik heb app, PM maar |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 0:03 | |
| Sharon, ik heb zojuist m'n mobiel gemold ;-; Kortom, ik moet morgen naar de tele winkel, dus kan niet meer appen ;-; Ik was m'n mobiel aan 't opruimen...
Maar ja. Trusten guys <3 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 0:24 | |
| - Thrushdive schreef:
- Sharon, ik heb zojuist m'n mobiel gemold ;-;
Kortom, ik moet morgen naar de tele winkel, dus kan niet meer appen ;-; Ik was m'n mobiel aan 't opruimen...
Maar ja. Trusten guys <3 D'awh, succes met laten maken en zonder mobiel zijn dan and goodnight x --- Zo, mijn aanmelding staat er, nu maar eens gaan slapen, byebye <3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 jan 2014 - 8:56 | |
| goodmorning iedereen^^ meh, ik voel me schuldig omdat school me inactief maakt :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|