|
|
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:15 | |
| |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:16 | |
| Hm oke c: En daarna Dapplepaw en dan Cinnamonpaw toch? |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:36 | |
| opeens die vreselijke drang om zó actief te worden, die ga ik niet negeren xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:37 | |
| - *Dawnpaw schreef:
- opeens die vreselijke drang om zó actief te worden, die ga ik niet negeren xD
Nog een topic golden x poison dan? :3 |
|
| |
Anouk 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:42 | |
| Ik denk dat ik of straks of morgen nog een account aan ga maken.... Heb een mini verhaallijntje bedacht! |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:43 | |
| Zo mindfucking is dit -"- Soof, dit gaat echt beneden ons niveau xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:48 | |
| - Spoiler:
Tigerfang was een charmante kater, een echte charmeur. Hij stond erom bekend dat hij van vele poezen had gehouden en dan ook vele harten had gebroken. Dochters en zonen had hij echter nog niet, daar leek de kater geen interesse in te tonen. Hij hield ervan om gewoonweg te flirten met anderen, maar liet hun maar al te graag weten dat zij de enigen waren. Ook al waren ze dit duidelijk niet. Ook Littlerush was een slachtoffer van zijn charmante acties. Ze raakte verliefd en hij deed alsof hij verliefd was, alles leek zo echt en waar te zijn. De twee waren het gesprek van de dag, iedereen vond ze het schattigste koppel in de clan; iedereen keek dan ook uit naar hun kittens. Tigerfang begon er eigenlijk over, over dat kitten gedoe. Littlerush had nooit kittens gewild, ook al was ze een echt moeder figuur, ze was te onzeker en durfde het eigenlijk niet aan. Wat als het verkeerd ging? Wat als ze geen goede moeder was? Tigerfang wist haar om te praten en die dag nog raakte Littlerush zwanger van hem. In de maanden dat ze zwanger was, merkte Littlerush dat Tigerfang wat minder met haar om ging. Het leek wel alsof hij andere interesses had gevonden. Op een dag besloot Littlerush naar hem toe te stappen en hem te vragen wat er aan de hand was. Tigerfang was echter al in een slechte bui en had overduidelijk geen zin in zijn partner en haar gezeur. “Kun je me met rust laten, Littlerush? Ik heb geen zin in weer een ruzie.” Gromde hij naar haar. Maar Littlerush bleef zelfverzekerd staan, ze wilde nu weten wat er aan de hand was en niet later pas. “Is er iets aan de hand Tigerfang?” Miauwde ze nuchter en redelijk neutraal. Ze wilde weten wat er aan de hand was, maar Tigerfang leek niet zo heel blij te zijn over haar vraag. “Wil je het echt weten?” Zijn stem klonk geërgerd en ze kon duidelijk horen dat hij zijn woede inhield. Littlerush knikte vervolgens maar, ze wilde het echt weten. “Oké dan. Ik ben al je gezeur zat, Littlerush. Je wilt dat ik al mijn aandacht op jou richt, maar weet je.. je bent niet de enige die mijn aandacht nodig heeft.” Littlerush schrok een beetje van zijn kwade stem, maar ze besloot niet om weg te gaan. “Wie heeft jouw aandacht nog meer nodig dan?” Miauwde ze vragend, waarna ze duidelijk fronste. “Littlerush, begrijp je het echt niet? Je wist van te voren wel wie ik was, hoeveel liefdes ik al heb gehad. Ik snap niet dat je het nog niet door had. Ik heb een ander, Littlerush, en ik ben jou en je zwangerschap helemaal zat!” Gromde hij vervolgens weer. Littlerushs bezorgde uitdrukking nam al snel plaats voor woede. “Wie is ze Tigerfang? Ík vermoord haar! Ik ben zwanger van jouw kittens, je hoort een vader voor ze te zijn, je wist dat bang was om kittens te krijgen, waarom heb je me zwanger gemaakt als je al wist dat je me achter ging laten?!” Ze gromde en keek de donkerbruine tabby kwaad aan. Tigerfang, die bekend stond om zijn plotselinge woede uitbarstingen, ontblootte zijn tanden. “Hoe durf je me achter te laten met jouw kittens!” Schreeuwde ze weer uit, omdat de kater niet leek te reageren. Tigerfang slaakte een duidelijk grom uit. “Als je ze niet wilt, dan help ik je wel om van ze af te komen!” Schreeuwde hij luidkeels uit, waarna hij naar haar toe sprong en zijn klauwen in haar zij duwde. Littlerush stribbelde tegen, maar Tigerfang was veel groter en sterker dan haar en wist haar tegen de grond aan te duwen. Zijn klauwen maakten diepe wonden in haar vacht, terwijl de poes probeerde haar buik te beschermen. Hij gaf haar een flinke stoot tegen haar kop aan, waardoor ze bijna haar bewustzijn verloor. De poes voelde hoe de kater zijn klauwen op haar buik zette, ze schreeuwde het uit van pijn toen zijn klauwen daar een diepe wond achterlieten. Plots verschenen er twee warriors uit de bosjes, gevolgd door twee andere apprentices. De twee warriors wisten Tigerfang van Littlerush af te duwen, terwijl de apprentices naar haar toe schoten om haar te helpen, vochten de twee warriors met Tigerfang. Tigerfang was een sterke kater, groter dan de gemiddelde windclan kat, en vocht met al zijn kracht tegen de twee warriors. Hij wilde overduidelijk zijn ‘moord’ afmaken, maar kreeg hier de kans niet voor. Hij kon onmogelijk op tegen twee warriors en toen de kater dit merkte, draaide hij zich abrupt om en nam de benen. Een van de warriors rende achter hem aan, maar Tigerfang was te snel voor de gewonde warrior en wist te ontkomen. Littlerush was zwaar gewond en werd door de warriors en apprentices terug gebracht naar het kamp, daar trof Littlecreek haar aan; de medicine cat van Windclan. Hij wist haar wonden te verzorgen, alle mogelijke ontstekingen werden geremd en het bloeden werd gestopt. “Wat is er gebeurt, Littlerush?” Miauwde Littlecreek met een ongeruste stem. “L-littlecreek..” Sprak Littlerush, duidelijk zwak van al het bloed dat ze had verloren. “Tigerfang.. hij heeft me aangevallen.” Haar blik gleed nu afwezig naar de uitgang van de medicine den en die hele dag heeft ze niets meer gezegd.
I feel like I have too much inspiration for Lionroars history xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:49 | |
| - Shiva schreef:
- Zo mindfucking is dit -"-
Soof, dit gaat echt beneden ons niveau xD Who cares, want; YOLO. |
|
| |
That one Homestuck person (Marieke) 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:51 | |
| - Demontail schreef:
- Ik denk dat ik of straks of morgen nog een account aan ga maken....
Heb een mini verhaallijntje bedacht! En je had laatst nog gezegd dat je r geen meer aan zou maken xD - WotF-ified Whispersong :3:
Okay, en toen wist waarschijnlijk iedereen wie ik ben xD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:53 | |
| - Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
Soof, dit gaat echt beneden ons niveau xD Who cares, want; YOLO. Maar dit blijft tussen ons *psst* Gawd, zo grown ups 1 & 2 kijken. Dat maakt mijn meligheid nog erger en dan, veeg me maar op zo xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:55 | |
| - Shiva schreef:
- Shrewstar schreef:
- Shiva schreef:
Soof, dit gaat echt beneden ons niveau xD Who cares, want; YOLO. Maar dit blijft tussen ons *psst* Gawd, zo grown ups 1 & 2 kijken. Dat maakt mijn meligheid nog erger en dan, veeg me maar op zo xD Sure sure xD Ik heb 1 laatst gezien :DD Al is twee beter xD |
|
| |
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 19:58 | |
| Even een kort vraagje: Mag ik Riverclan gebied posten als ik al wel bij de clan ben geaccepteerd maar nog niet blauw gekleurd ben? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 20:01 | |
| |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 20:25 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 20:26 | |
| Ik ben benieuwt of ik Strugglebug mag gaan bespelen *looks to Cees* >:3
Anyway, mensen nog topics? |
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 20:30 | |
| Ik ben halfdood, en heb me echt doodgelachen x'D Nederlanders zijn zo leuk om mee te bellen ;3 |
|
| |
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 20:40 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 20:41 | |
| |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:02 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 10 jan 2014 - 21:14 | |
| Omg. We zijn daarnet naar een restaurant in de buurt geweest (twee kilometer verderop), en daar was zo'n mega knappe butler. Ben nu op de site naar zijn naam aan t zoeken xD #Stalker~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|