|
|
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:59 | |
| Iemand een topic met Whisper of Whip? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:04 | |
| Dafq <3 Ga serieus dood als ik het topic Firework x Lionbeat lees. JUST SO CUTE! |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:07 | |
| - Nevermind schreef:
- *kijkt weg* Ugh, waarom is assepoester so... So... Random? *is net terug van een musical, excursie* Echt, een reuzenstofzuiger midden op het podium en mensen met van die duivenmasker dingen en... en.... Just NOOOOOOO
-de vlammenwerpers waren wel awesome :') - Ik moet posten ;.; Le me heeft geen inspi ;.; @Alexx: Cute :3 @Cees: Okay, school is just weird in Belguim. Wij hadden eens random brandalarm, blijkt het afleiding te zijn voor een leraar die weg wil ofzo~ Lol, wtf? xD |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:09 | |
| ... Mijn voeten zijn paars/grijzig.. Okaay... |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:11 | |
| - Milkykit schreef:
- Nevermind schreef:
- *kijkt weg* Ugh, waarom is assepoester so... So... Random? *is net terug van een musical, excursie* Echt, een reuzenstofzuiger midden op het podium en mensen met van die duivenmasker dingen en... en.... Just NOOOOOOO
-de vlammenwerpers waren wel awesome :') - Ik moet posten ;.; Le me heeft geen inspi ;.; @Alexx: Cute :3 @Cees: Okay, school is just weird in Belguim. Wij hadden eens random brandalarm, blijkt het afleiding te zijn voor een leraar die weg wil ofzo~ Lol, wtf? xD I know, ik kwam van labo -dus het andere domein- en kwam naar het hoofddomein om te eten. Zie ik opeens dat alles ontruimt word. Ik natuurlijk gewoon naar mijn kastje, hup door al die leerkrachten. Er was niet eens rook, dus waarom zou ik honger lijden? xD Nobody keeps me away from mah food >3 Okay bach to the topic, uiteindelijk moesten we allemaal van het domein af. Mijn medeleerlingen waren al onze leerkrachten aan het manipuleren en blijkbaar was een leerkracht verschrikkelijk boos geweest en had hij er ongeluk het alarm af laten gaan. Toen was hij maar vertrokken :') Ik dacht even dat er de rest van de dag geen school meer zou zijn, dat zou pas awesome zijn... |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:13 | |
| - Nevermind schreef:
- Milkykit schreef:
- Nevermind schreef:
-de vlammenwerpers waren wel awesome :') - Ik moet posten ;.; Le me heeft geen inspi ;.; @Alexx: Cute :3 @Cees: Okay, school is just weird in Belguim. Wij hadden eens random brandalarm, blijkt het afleiding te zijn voor een leraar die weg wil ofzo~ Lol, wtf? xD I know, ik kwam van labo -dus het andere domein- en kwam naar het hoofddomein om te eten. Zie ik opeens dat alles ontruimt word. Ik natuurlijk gewoon naar mijn kastje, hup door al die leerkrachten. Er was niet eens rook, dus waarom zou ik honger lijden? xD Nobody keeps me away from mah food >3 Okay bach to the topic, uiteindelijk moesten we allemaal van het domein af. Mijn medeleerlingen waren al onze leerkrachten aan het manipuleren en blijkbaar was een leerkracht verschrikkelijk boos geweest en had hij er ongeluk het alarm af laten gaan. Toen was hij maar vertrokken :') Ik dacht even dat er de rest van de dag geen school meer zou zijn, dat zou pas awesome zijn... Whahaha, idd xD Ik had ook gehoopt op het laatste uur vrij x3 - Ze deden er wel erg lang over ;3 - |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:14 | |
| waarom ineens al die gesprekken over school? x3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:15 | |
| - Whippaw schreef:
- waarom ineens al die gesprekken over school? x3
Omdat ik begon over dat ik wou weten wat er voor iets ergs was gebeurd met -waarschijnlijk - 1 van m'n leraren :'3 |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:16 | |
| @Emma; Just Follow the Lion beats eh? En wie zit er achter die Lion Beats? xD @Daan; Glad you like xD |
|
| |
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:17 | |
| Bij ons op school (ook een Belgje hier) was vandaag het onderwerp dat in Aarschot (waar ik naar school ga) deze nacht een achtervolging is geweest! Iemand naar het nieuws gekeken? 4 mannen in een auto zijn een controlepost van de politie voorbij gereden en zijn gevlucht in een Audi A3. De politie is ze achtervolgd, 2 helikopters hebben rondgevlogen met van die zoekspots zeg maar, en aan de carting in herselt hebben ze een bocht gemist en is de auto gecrasht. Dan hebben ze nog een aantal uren gewoon rondgelopen (1 man was al opgepakt) en zijn ze gevonden is een leegstaand huis dat te koop stond. Ze hebben heel de tijd rondgelopen in de buurt van een aantal klasgenoten, en de helikopters zijn bij mij thuis overgevlogen... -niet dat dit iemand interesseert ofzow xD-
Ik heb gepost met Masked! x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:18 | |
| - Lionbeat schreef:
- @Emma; Just Follow the Lion beats eh? En wie zit er achter die Lion Beats? xD
@Daan; Glad you like xD Ik heb ze altijd al geliked :'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:18 | |
| - Milkykit schreef:
- Nevermind schreef:
- Milkykit schreef:
- Nevermind schreef:
-de vlammenwerpers waren wel awesome :') - Ik moet posten ;.; Le me heeft geen inspi ;.; @Alexx: Cute :3 @Cees: Okay, school is just weird in Belguim. Wij hadden eens random brandalarm, blijkt het afleiding te zijn voor een leraar die weg wil ofzo~ Lol, wtf? xD I know, ik kwam van labo -dus het andere domein- en kwam naar het hoofddomein om te eten. Zie ik opeens dat alles ontruimt word. Ik natuurlijk gewoon naar mijn kastje, hup door al die leerkrachten. Er was niet eens rook, dus waarom zou ik honger lijden? xD Nobody keeps me away from mah food >3 Okay bach to the topic, uiteindelijk moesten we allemaal van het domein af. Mijn medeleerlingen waren al onze leerkrachten aan het manipuleren en blijkbaar was een leerkracht verschrikkelijk boos geweest en had hij er ongeluk het alarm af laten gaan. Toen was hij maar vertrokken :') Ik dacht even dat er de rest van de dag geen school meer zou zijn, dat zou pas awesome zijn... Whahaha, idd xD Ik had ook gehoopt op het laatste uur vrij x3 - Ze deden er wel erg lang over ;3 - Zo gaat onze typische pauze; Roddelen, roddelen, roddelen, even wat gaan random doen, nog ff naar de katsjes, *bel gaat* nog staan roddelen,*iemand komt je halen* je gaat naar je rij, wat staan random doen in de rij, *leraren komen buiten* Hopen dat jouw leerkracht ziek is >3 Nu ik eraan denk; we hebben eens een leerkracht al huilend het lokaal uitgejaagd. dat komt ervan als je Slenderman aka Medusa nadoet >3 @Whip; Omdat voor de eerste keer, school als leuk wordt ervaart - dus wanneer leraren zo keihard falen ofzo >3-@Maskes; Creepy ;.; |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:19 | |
| Ik ben op school iemand tegengekomen waarmee ik vroeger negen weken mega goed bevriend mee was, samen met nog iemand anders maar where she is, nobody knows~ :3 We were like "Hmm, I recognize her from somewhere.. Nah nm" Ben ik uiteindelijk gewoon naar der toegestapt en it was like a reünie. <3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:22 | |
| - Nevermind schreef:
- Milkykit schreef:
- Nevermind schreef:
- Milkykit schreef:
- Nevermind schreef:
-de vlammenwerpers waren wel awesome :') - Ik moet posten ;.; Le me heeft geen inspi ;.; @Alexx: Cute :3 @Cees: Okay, school is just weird in Belguim. Wij hadden eens random brandalarm, blijkt het afleiding te zijn voor een leraar die weg wil ofzo~ Lol, wtf? xD I know, ik kwam van labo -dus het andere domein- en kwam naar het hoofddomein om te eten. Zie ik opeens dat alles ontruimt word. Ik natuurlijk gewoon naar mijn kastje, hup door al die leerkrachten. Er was niet eens rook, dus waarom zou ik honger lijden? xD Nobody keeps me away from mah food >3 Okay bach to the topic, uiteindelijk moesten we allemaal van het domein af. Mijn medeleerlingen waren al onze leerkrachten aan het manipuleren en blijkbaar was een leerkracht verschrikkelijk boos geweest en had hij er ongeluk het alarm af laten gaan. Toen was hij maar vertrokken :') Ik dacht even dat er de rest van de dag geen school meer zou zijn, dat zou pas awesome zijn... Whahaha, idd xD Ik had ook gehoopt op het laatste uur vrij x3 - Ze deden er wel erg lang over ;3 - Zo gaat onze typische pauze; Roddelen, roddelen, roddelen, even wat gaan random doen, nog ff naar de katsjes, *bel gaat* nog staan roddelen,*iemand komt je halen* je gaat naar je rij, wat staan random doen in de rij, *leraren komen buiten* Hopen dat jouw leerkracht ziek is >3 Nu ik eraan denk; we hebben eens een leerkracht al huilend het lokaal uitgejaagd. dat komt ervan als je Slenderman aka Medusa nadoet >3
@Whip; Omdat voor de eerste keer, school als leuk wordt ervaart -dus wanneer leraren zo keihard falen ofzo >3- @Maskes; Creepy ;.; Always, Always xD Alleen blijven wij hangen bij die kastjes, omdat dat de enige plek binnen is, afgezien de WC waar je in kan, tijdens de speeltijden. Je wordt er soms uitgehaald, maar dan ga je daarna toch weer lekker naar binnen xD @ Lis, Blij dat ik die gemist heb :') |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:23 | |
| "kortsluiting" in mijn hoofd ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:34 | |
| Ik kan niet wachten op het aanmeldtopic van Lionbeat x Firework <3 *voelt zich nu een stalker, BUT I DON't CARE! I LOVE IT! I DON'T CARE!* |
|
| |
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:35 | |
| Omg, Daan de mega stalker xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 20:47 | |
| - Fawnstep schreef:
- Ik kan niet wachten op het aanmeldtopic van Lionbeat x Firework <3 *voelt zich nu een stalker, BUT I DON't CARE! I LOVE IT! I DON'T CARE!*
WIE IS ER NU DE STALKER, HM? xD |
|
| |
Anouk 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 21:00 | |
| AAAHHHGGGG!!!!!!!!! DILEMMA.....
Ik wil graag nog een acc in de Bloodclan maar kan nie kiezen.... Geen idee wat voor kat ik dan ga maken voor de Bloodclan, ik heb wel zo het idee voor: Tornadopaw maar die moet dan in een andere clan... En als ik er dan twee aanmaak ben ik weer bang dat er een of meerdere inactief worden... Omdat ik nu al 5 acc heb en het er dan 7 zijn ben ik daar dus een beetje bang voor
DUS WAT MOET IK DOEN!!!!!!???????
Hopelijk ben ik niet al te vaag XD |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 21:04 | |
| - Demontail schreef:
- AAAHHHGGGG!!!!!!!!! DILEMMA.....
Ik wil graag nog een acc in de Bloodclan maar kan nie kiezen.... Geen idee wat voor kat ik dan ga maken voor de Bloodclan, ik heb wel zo het idee voor: Tornadopaw maar die moet dan in een andere clan... En als ik er dan twee aanmaak ben ik weer bang dat er een of meerdere inactief worden... Omdat ik nu al 5 acc heb en het er dan 7 zijn ben ik daar dus een beetje bang voor
DUS WAT MOET IK DOEN!!!!!!???????
Hopelijk ben ik niet al te vaag XD Maak een account aan in een clan, daarna laat je 'm Rogue worden, en wat later laat je 'm de BloodClan joinen? Naja, ik moet gaan .. Tot morgen! Dit weekend kan ik (hopelijk) wel weer wat meer posten! ;D School hates me D': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|