|
|
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 16:29 | |
| Darn it x) Levels halen op Candycrush is echt .. tegenstrijdig en niet lukkend vandaag D: |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 16:56 | |
| Hele heisa op mijn school en niemand van de leerlingen weet wat er nou eigenlijk gaande is... Speeltijd voorbij, dus wij naar de rij (Ja wij moeten in een rij *Ahum* staan xD), wachten op de leerkracht. Dat duurt een hele tijd en ondertussen zien we bijna alle leerkrachten bij elkaar staan in het leraarslokaal, helemaal geschokt. Soms komen er enkele naar buiten en een wordt natuurlijk direct gevraagd wat er is, maar ze zegt niks. Een roddel komt voorbij dat de inspectie iemand ontslagen heeft. Gaan we eindelijk de klas in -Na een paar leraren half huilend hebben zien rond te lopen-, zegt ze dat ze er niks van mag zeggen, maar dat het heel erg is. Wij verder fantaseren naar zelfmoord door de druk die de inspectie opleverde of gewone dood van een leraar. Een laatste wat ik gehoord heb is dat het misschien een leerling is, maar dit is minder waarschijnlijk. Ze hebben ervoor alle oudercontacten afgeschaft. Of course we're curious now O.o |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:00 | |
| Woehoe, helemaal nat thuis en meteen al ruzie met pap, lml ens .-. -- @Cees; wow heftig ;o @Babs; I'm freaking jealous ! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:06 | |
| IK HEB PIZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :DD |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:07 | |
| @ Cees, Misschien staat het morgen in de krant? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:14 | |
| @ Sharon, kan je wel zeggen xD
@ Rebecca, xD Je weet nooit, maar ik zie het toch nog niet gebeuren, in ieder geval morgen niet. Als de leerlingen zelfs niks wordt verteld :'3
Komt er nu zo op FB dat er 1 leerkracht blijkbaar een half uur te laat was in zijn eerste les, waar inspectie bij was. Hij is blijkbaar het 2de uur weggegaan -terwijl hij nog les moest geven-, ze hebben hem proberen te contacteren, maar dat lukte niet... Nu was het wel die gast die GEEN les kon geven, maar dan nog... |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:21 | |
| - Lionbeat schreef:
- Tallkit schreef:
- Oh hellep.. Ik ben in zo'n 'ik ga op alles reageren' bui...
@ Chi.. WOW! Littlepaw, I'm sorry I mean, Littlestream is sooooooook pretty!!!!! Gefeliciteerd met de voltooiing van je Med. cat apprenticeship 0.0 ;')
@ Daan en Soof, I never thought people noticed them (geen belediging Bo:') thanx though!!
@ Babs, Lol, dat zou ik mezelf zo zien doen, gewoon zo van ''Aaw mooie reservering!! Jammer voor je '-' x'D
@ Alexx, awesome!! Is er een plek waar ik hem kan zien? Ik zit nu op m'n mobiel dus het kan zijn dat ik hem gwn gemist heb.. But I'll fine it!
Geen zorgen, het is een +1 van mij xD Misschien moeten we weer praten over de kittens, ik denk dat we misschien wat gaan veranderen niet waar? xD x'D We kunnen ze natuurlijk ook gewoon in spanning laten wachten ;') or maybe that would be a bit too cruel... You choose (; @ Cees, Wow O.o Bij ons op school gebeurt echt nooit wat! Wat zou er nu gebeuren met die leraar? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:23 | |
| |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:39 | |
| Ik merk dat mijn vakantie voorbij is... Amper vrije tijd meer :c |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:40 | |
| Oh, was ik daar maar een vlieg aan de muur :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 17:45 | |
| - Firework schreef:
- Lionbeat schreef:
- Tallkit schreef:
@ Chi.. WOW! Littlepaw, I'm sorry I mean, Littlestream is sooooooook pretty!!!!! Gefeliciteerd met de voltooiing van je Med. cat apprenticeship 0.0 ;')
@ Daan en Soof, I never thought people noticed them (geen belediging Bo:') thanx though!!
@ Babs, Lol, dat zou ik mezelf zo zien doen, gewoon zo van ''Aaw mooie reservering!! Jammer voor je '-' x'D
@ Alexx, awesome!! Is er een plek waar ik hem kan zien? Ik zit nu op m'n mobiel dus het kan zijn dat ik hem gwn gemist heb.. But I'll fine it!
Geen zorgen, het is een +1 van mij xD Misschien moeten we weer praten over de kittens, ik denk dat we misschien wat gaan veranderen niet waar? xD
x'D We kunnen ze natuurlijk ook gewoon in spanning laten wachten ;') or maybe that would be a bit too cruel...
You choose (;
@ Cees, Wow O.o Bij ons op school gebeurt echt nooit wat! Wat zou er nu gebeuren met die leraar? WAT IS DIT VOOR EEN GEHEIMZINNIGHEID?? |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 18:00 | |
| All of the sudden, all dem Smoke inspiratie <3 x'D
|
|
| |
Denise 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 18:45 | |
| Nah, ik kan niet posten met Mouse zolang hij geen pleegouders heeft, en heb het topic zonet gewist xD Ik kreeg toch geen reactie. More luck next time .. |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:16 | |
| |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:20 | |
| - Shrewstar schreef:
- Firework schreef:
- Lionbeat schreef:
- Tallkit schreef:
Geen zorgen, het is een +1 van mij xD Misschien moeten we weer praten over de kittens, ik denk dat we misschien wat gaan veranderen niet waar? xD
x'D We kunnen ze natuurlijk ook gewoon in spanning laten wachten ;') or maybe that would be a bit too cruel...
You choose (;
@ Cees, Wow O.o Bij ons op school gebeurt echt nooit wat! Wat zou er nu gebeuren met die leraar? WAT IS DIT VOOR EEN GEHEIMZINNIGHEID?? GEEN GEHEIMZINNIGHEID >:3 |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:38 | |
| - Sharppaw schreef:
- de eerste keer dat ik een hond teken (of toch de kop, staart en 1 poot) en ik ben er best blij mee, heb de schets/tekening gisteren avond gemaakt ^-^
https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/s4qfza.jpg zo mooi!! Hij doet me aan iets denken maar ik weet niet precies wat.^^ |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:39 | |
| - Sharppaw schreef:
- de eerste keer dat ik een hond teken (of toch de kop, staart en 1 poot) en ik ben er best blij mee, heb de schets/tekening gisteren avond gemaakt ^-^
https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/s4qfza.jpg cute tekenstijl <3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:48 | |
| *kijkt weg* Ugh, waarom is assepoester so... So... Random? *is net terug van een musical, excursie* Echt, een reuzenstofzuiger midden op het podium en mensen met van die duivenmasker dingen en... en.... Just NOOOOOOO -de vlammenwerpers waren wel awesome :') - Ik moet posten ;.; Le me heeft geen inspi ;.; @Alexx: Cute :3 @Cees: Okay, school is just weird in Belguim. Wij hadden eens random brandalarm, blijkt het afleiding te zijn voor een leraar die weg wil ofzo~ |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:50 | |
| Hmm... ik wil verder met WotF, maar ben bang dat ik alweer haters krijg die alles onder gaan spammen (als ik het ooit af krijg)... En ik heb nog zoveel andere forums die ik wil (af)maken D: |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 jan 2014 - 19:57 | |
| - Lionbeat schreef:
- Shrewstar schreef:
- Firework schreef:
- Lionbeat schreef:
- Tallkit schreef:
You choose (;
@ Cees, Wow O.o Bij ons op school gebeurt echt nooit wat! Wat zou er nu gebeuren met die leraar? WAT IS DIT VOOR EEN GEHEIMZINNIGHEID?? GEEN GEHEIMZINNIGHEID >:3 I follow Bo! Firework makes me happy as happy as he is x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|