Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Bramblethorn
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 16:29

Darn it x)
Levels halen op Candycrush is echt .. tegenstrijdig en niet lukkend vandaag D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 16:56

Hele heisa op mijn school en niemand van de leerlingen weet wat er nou eigenlijk gaande is...
Speeltijd voorbij, dus wij naar de rij (Ja wij moeten in een rij *Ahum* staan xD), wachten op de leerkracht. Dat duurt een hele tijd en ondertussen zien we bijna alle leerkrachten bij elkaar staan in het leraarslokaal, helemaal geschokt. Soms komen er enkele naar buiten en een wordt natuurlijk direct gevraagd wat er is, maar ze zegt niks. Een roddel komt voorbij dat de inspectie iemand ontslagen heeft. Gaan we eindelijk de klas in -Na een paar leraren half huilend hebben zien rond te lopen-, zegt ze dat ze er niks van mag zeggen, maar dat het heel erg is. Wij verder fantaseren naar zelfmoord door de druk die de inspectie opleverde of gewone dood van een leraar. Een laatste wat ik gehoord heb is dat het misschien een leerling is, maar dit is minder waarschijnlijk. Ze hebben ervoor alle oudercontacten afgeschaft.
Of course we're curious now O.o
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:00

Woehoe, helemaal nat thuis en meteen al ruzie met pap, lml ens .-.
--
@Cees; wow heftig ;o
@Babs; I'm freaking jealous !
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:06

IK HEB PIZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :DD
Bramblethorn
Member
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:07

@ Cees,

Misschien staat het morgen in de krant? Smile
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:14

@ Sharon, kan je wel zeggen xD

@ Rebecca, xD Je weet nooit, maar ik zie het toch nog niet gebeuren, in ieder geval morgen niet. Als de leerlingen zelfs niks wordt verteld :'3

Komt er nu zo op FB dat er 1 leerkracht blijkbaar een half uur te laat was in zijn eerste les, waar inspectie bij was. Hij is blijkbaar het 2de uur weggegaan -terwijl hij nog les moest geven-, ze hebben hem proberen te contacteren, maar dat lukte niet... Nu was het wel die gast die GEEN les kon geven, maar dan nog...
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:21

Lionbeat schreef:
Tallkit schreef:
Oh hellep.. Ik ben in zo'n 'ik ga op alles reageren' bui...

@ Chi.. WOW! Littlepaw, I'm sorry I mean, Littlestream is sooooooook pretty!!!!! Gefeliciteerd met de voltooiing van je Med. cat apprenticeship 0.0 ;')

@ Daan en Soof, I never thought people noticed them (geen belediging Bo:') thanx though!!

@ Babs, Lol, dat zou ik mezelf zo zien doen, gewoon zo van ''Aaw mooie reservering!! Jammer voor je '-' x'D

@ Alexx, awesome!! Is er een plek waar ik hem kan zien? Ik zit nu op m'n mobiel dus het kan zijn dat ik hem gwn gemist heb.. But I'll fine it!

Geen zorgen, het is een +1 van mij xD
Misschien moeten we weer praten over de kittens, ik denk dat we misschien wat gaan veranderen niet waar? xD

x'D We kunnen ze natuurlijk ook gewoon in spanning laten wachten ;') or maybe that would be a bit too cruel...

You choose (;

@ Cees, Wow O.o Bij ons op school gebeurt echt nooit wat!
Wat zou er nu gebeuren met die leraar?
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:23

Ik heb geen idee xD
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:39

Ik merk dat mijn vakantie voorbij is...
Amper vrije tijd meer :c
Bramblethorn
Member
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:40

Oh, was ik daar maar een vlieg aan de muur :3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 17:45

Firework schreef:
Lionbeat schreef:
Tallkit schreef:

@ Chi.. WOW! Littlepaw, I'm sorry I mean, Littlestream is sooooooook pretty!!!!! Gefeliciteerd met de voltooiing van je Med. cat apprenticeship 0.0 ;')

@ Daan en Soof, I never thought people noticed them (geen belediging Bo:') thanx though!!

@ Babs, Lol, dat zou ik mezelf zo zien doen, gewoon zo van ''Aaw mooie reservering!! Jammer voor je '-' x'D

@ Alexx, awesome!! Is er een plek waar ik hem kan zien? Ik zit nu op m'n mobiel dus het kan zijn dat ik hem gwn gemist heb.. But I'll fine it!

Misschien moeten we weer praten over de kittens, ik denk dat we misschien wat gaan veranderen niet waar? xD

x'D We kunnen ze natuurlijk ook gewoon in spanning laten wachten ;') or maybe that would be a bit too cruel...

You choose (;

WAT IS DIT VOOR EEN GEHEIMZINNIGHEID??
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 18:00

All of the sudden, all dem Smoke inspiratie <3 x'D
Mousekit'
Member
Denise
181
Actief

CAT'S PROFILE
Mousekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 18:45

Nah, ik kan niet posten met Mouse zolang hij geen pleegouders heeft, en heb het topic zonet gewist xD Ik kreeg toch geen reactie. More luck next time ..
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:16

de eerste keer dat ik een hond teken (of toch de kop, staart en 1 poot) en ik ben er best blij mee, heb de schets/tekening gisteren avond gemaakt ^-^

https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/s4qfza.jpg
Lionbeat
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:20

Shrewstar schreef:
Firework schreef:
Lionbeat schreef:
Tallkit schreef:

You choose (;

GEEN GEHEIMZINNIGHEID >:3
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:38

Sharppaw schreef:
de eerste keer dat ik een hond teken (of toch de kop, staart en 1 poot) en ik ben er best blij mee, heb de schets/tekening gisteren avond gemaakt ^-^

zo mooi!! Hij doet me aan iets denken maar ik weet niet precies wat.^^
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:39

Sharppaw schreef:

cute tekenstijl <3
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:48

*kijkt weg* Ugh, waarom is assepoester so... So... Random? *is net terug van een musical, excursie* Echt, een reuzenstofzuiger midden op het podium en mensen met van die duivenmasker dingen en... en.... Just NOOOOOOO -de vlammenwerpers waren wel awesome :') -
Ik moet posten ;.; Le me heeft geen inspi ;.;
@Alexx: Cute :3
@Cees: Okay, school is just weird in Belguim. Wij hadden eens random brandalarm, blijkt het afleiding te zijn voor een leraar die weg wil ofzo~
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:50

Hmm... ik wil verder met WotF, maar ben bang dat ik alweer haters krijg die alles onder gaan spammen (als ik het ooit af krijg)... En ik heb nog zoveel andere forums die ik wil (af)maken D:
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:57

Lionbeat schreef:
Shrewstar schreef:
Firework schreef:
Lionbeat schreef:
Tallkit schreef:

You choose (;

GEEN GEHEIMZINNIGHEID >:3

I follow Bo!

Firework makes me happy as happy as he is x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: