|
|
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:27 | |
| In yo' face Cindersmoke >3
---
Nyx? Jij bent Soof? 030' I never knew. Sorry dat ik niet meer reageerde met Ariana .. D'x |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:29 | |
| @Lianne/Sharon; Well, Flow word een papa's kindje en gaat illegaal met hem om & Is goed Sharon, ik ga eerst douchen though xD |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:32 | |
| Oop. Bo, dat gaat Honey niet leuk vinden .. x'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:32 | |
| |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:33 | |
| - Honeyspots schreef:
- Oop. Bo, dat gaat Honey niet leuk vinden .. x'D
But Quiet is er nog :C *Quiet hug* @Chriss;; HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY C: Welcome back :DD |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:33 | |
| No probs~ ^-^
Soof@ I sent you the most adorable Shrewstar kitten picture by Facebook <3
Ik doe weer eens zes dingen tegelijk. :'3 |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:40 | |
| @Sooof: HEEUUJJ <'33 Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:41 | |
| - Shiva schreef:
- @Sooof: HEEUUJJ <'33
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:41 | |
| Ik heb veel te veel lol met het posten met Grave, vooral omdat het totaal op falend flirtend niveau gaat. x'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:43 | |
| - Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:52 | |
| Honey gaat Cinder echt haten nu xD. En Cinder weet precies waar hij mee bezig is, en vind het niet echt heel leuk. He's like; OMG please please don't get caught, don't get caught.. |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:54 | |
| - Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 18:58 | |
| - Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:01 | |
| - Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:02 | |
| - Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:03 | |
| - Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* Ik heb Inception uit mijn hoofd geleerd, daar wordt je snugger van x'D *vang Chriss nog net op tijd op* PHIEUW D: |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:04 | |
| mijn brein doet pijn van deze verwarrende discussies xD (en van anime studio xD) |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:05 | |
| - Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* Ik heb Inception uit mijn hoofd geleerd, daar wordt je snugger van x'D *vang Chriss nog net op tijd op* PHIEUW D: *Haalt opgelucht adem* THANKS SNUGGER EN STERK EN GYMNASTISCH EN GEWELDIG KIND <3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:06 | |
| uch, waarom is gezichten tekenen zo moeilijk? DX |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:07 | |
| - Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* Ik heb Inception uit mijn hoofd geleerd, daar wordt je snugger van x'D *vang Chriss nog net op tijd op* PHIEUW D: *Haalt opgelucht adem* THANKS SNUGGER EN STERK EN GYMNASTISCH EN GEWELDIG KIND <3 Niet sterk en ook niet gymnastisch :DD Dit was super toeval en ik had fantasie spinazie op :DD @Goldenpaw;; Goed >:3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|