Algemene Onzin Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Blackquill
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Blackquill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:12

Oii, Hanna. Heb je dat setje zelf gemaakt? D:

--

Blackquill<3 Nu plaatjes zoeken en een nieuw setje maken :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:17

yes^^
Blackquill
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
Blackquill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:19

Isn't it the same as Babs' pre made setjes? .w.

I mean, do you even have permission to use the style?
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:26

eigenlijk niet XP
maar ik denk niet dat ze het echt heel erg vind, anders had ze me wel pm gestuurd^^
i mean, als je in een bepaalde stijl begind te tekenen, en iemand anders ziet dat en wil dat ook doen, heb je daar ook geen toestemming voor nodig^^
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:27

Q, wil je pleasepleaseplease eventjes met Timey reageren? :C I mean, dan kunnen de kittens geboren worden en en en ;__; BUT ik wil je niet opjagen, maar ;__;
Blackquill
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
Blackquill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:29

Shadekit. schreef:
eigenlijk niet XP
maar ik denk niet dat ze het echt heel erg vind, anders had ze me wel pm gestuurd^^
i mean, als je in een bepaalde stijl begind te tekenen, en iemand anders ziet dat en wil dat ook doen, heb je daar ook geen toestemming voor nodig^^

Strawberry schreef:
Noem me een zeikerd, maar ik vind het toch jammer dat als ik een keer iets verzin wat ik creatief vindt of waar ik trots op ben, dat het toch wel klakkeloos overgenomen wordt.. ;-;" Ik wil niet achter mensen aan gaan jagen of iets dergelijks met: MIN IDEE NO TOUCHY, want dat vind ik gewoon niet aardig en onredelijk. Maar het laat me me toch rottig voelen qua snelheid dat het gebeurd en dat het gewoon nagenoeg altijd gebeurd.

Just.. Mweh ;A;

-fl- Lees alles even goed door voordat je er een mening over geeft Wink

--

@Soof; Ah, jah xD Sorry. Komt eraan~
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:33

@ Quinty
En als je tijd hebt, zou je dan ook met Neverland willen reageren op ons topic? :3
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:35

I'm on it :'D Eerst even Timey's post afmaken, tho xD
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:38

Blackquill schreef:
Shadekit. schreef:
eigenlijk niet XP

Strawberry schreef:
Noem me een zeikerd, maar ik vind het toch jammer dat als ik een keer iets verzin wat ik creatief vindt of waar ik trots op ben, dat het toch wel klakkeloos overgenomen wordt.. ;-;" Ik wil niet achter mensen aan gaan jagen of iets dergelijks met: MIN IDEE NO TOUCHY, want dat vind ik gewoon niet aardig en onredelijk. Maar het laat me me toch rottig voelen qua snelheid dat het gebeurd en dat het gewoon nagenoeg altijd gebeurd.

Just.. Mweh ;A;

--

ik kan het lucht-je-hartje-topic toch geen 24 op 24 uur in de gaten houden XD
maar okay, straks zal ik wel een ander setje maken^^
Neverland
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Miniava
Bunny
275
Actief
"Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."

CAT'S PROFILE
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:40

Shadekit. schreef:
Blackquill schreef:
Shadekit. schreef:
eigenlijk niet XP

Strawberry schreef:

Just.. Mweh ;A;

--

Je kan wel rekening ermee houden dat als je iemand's stijl jat, ze kwaad op je kunnen worden Rolling Eyes
Blijkbaar is origineel zijn hier al moeilijk genoeg, want binnen nog geen vijf minuten wordt het weer van je gejat. Shall we do the same with you? Do you think you would like that? Think about that the next time you're gonna steal someone style!
Frozenkit-
Member
35
Actief

CAT'S PROFILE
Frozenkit-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:42

wees blij dat ze het doen...Het houdt in dat ze je ideeën geweldig vinden.

Laatst aangepast door Frozenkit- op do 2 jan 2014 - 17:03; in totaal 1 keer bewerkt
Neverland
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Miniava
Bunny
275
Actief
"Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."

CAT'S PROFILE
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:46

Actually, it's Quinty you're talking to --"
En ja, je kan er blij om zijn. Als mensen het gewoon vriendelijk vragen. It happend to me before, people trying to steal my style. Ik heb ze erop aangesproken, ze lieten het gaan. Daarna is er telkens gewoon toestemming gevraagd om het te gebruiken. Credits hoeft niet eens, maar gewoon een vriendelijke PB of er gebruik van mogen worden gemaakt.
Denk dat Babs daar geen problemen mee zal hebben, maar nu is het gewoon schofterig dat je het jat.
Dawnbreak
Member
Jamie~
56
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnbreak
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:49

-Komt gewoon tussen een serieus gesprek met een paar deuzige vragen xD-
Weet iemand of dit plaatje al bezet is? Klik

En heeft iemand plaatjes die en beetje op deze kat lijken?
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:59

Neverland schreef:
Shadekit. schreef:
Blackquill schreef:
Shadekit. schreef:
eigenlijk niet XP

Strawberry schreef:

Just.. Mweh ;A;

--

Je kan wel rekening ermee houden dat als je iemand's stijl jat, ze kwaad op je kunnen worden Rolling Eyes
Blijkbaar is origineel zijn hier al moeilijk genoeg, want binnen nog geen vijf minuten wordt het weer van je gejat. Shall we do the same with you? Do you think you would like that? Think about that the next time you're gonna steal someone style!
ik zel er in het vervolg aan denken^^
en je mag proberen, maar aangezien ik niet echt een stijl heb... XD
Butterfly
Member
Acc Markt!
58
Afwezig

CAT'S PROFILE
Butterfly
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 17:01

Jamie, Ik denk van niet nee ;3

Ik ga eens wat posten, maar niet met Butter aangezien die nog geen topic's heeft xD *hint hint*^^'
Frozenkit-
Member
35
Actief

CAT'S PROFILE
Frozenkit-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 17:04

-Ik doe altijd een zoektocht als ik een sheet wil gebruiken-
Goldennight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 22 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 17:05

Butterfly schreef:
Jamie, Ik denk van niet nee ;3

Ik ga eens wat posten, maar niet met Butter aangezien die nog geen topic's heeft xD *hint hint*^^'

Haha so smooth ;o
Het is dat ik geen Thunderclan katten heb xD
Frostflare
Member
Juul-chan
74
Actief

CAT'S PROFILE
Frostflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 17:10

Iemand die zin heeft om een setje voor Frostie te maken? Vind mijn oude setje niet zo mooi meer :'3 Deze is wel mooi tho, alleen is 't geen kerst meer xD
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 17:13

Frostflare schreef:
Iemand die zin heeft om een setje voor Frostie te maken? Vind mijn oude setje niet zo mooi meer :'3 Deze is wel mooi tho, alleen is 't geen kerst meer xD

Ik wil wel proberen c:
Frozenkit-
Member
35
Actief

CAT'S PROFILE
Frozenkit-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 17:16

Frostflare schreef:

Ik wil een poging wagen?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 22 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: