|
|
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:12 | |
| Oii, Hanna. Heb je dat setje zelf gemaakt? D:
--
Blackquill<3 Nu plaatjes zoeken en een nieuw setje maken :"D |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:17 | |
| |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:19 | |
| Isn't it the same as Babs' pre made setjes? .w.
I mean, do you even have permission to use the style? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:26 | |
| eigenlijk niet XP maar ik denk niet dat ze het echt heel erg vind, anders had ze me wel pm gestuurd^^ i mean, als je in een bepaalde stijl begind te tekenen, en iemand anders ziet dat en wil dat ook doen, heb je daar ook geen toestemming voor nodig^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:27 | |
| Q, wil je pleasepleaseplease eventjes met Timey reageren? :C I mean, dan kunnen de kittens geboren worden en en en ;__; BUT ik wil je niet opjagen, maar ;__; |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:29 | |
| - Shadekit. schreef:
- eigenlijk niet XP
maar ik denk niet dat ze het echt heel erg vind, anders had ze me wel pm gestuurd^^ i mean, als je in een bepaalde stijl begind te tekenen, en iemand anders ziet dat en wil dat ook doen, heb je daar ook geen toestemming voor nodig^^ - Strawberry schreef:
- Noem me een zeikerd, maar ik vind het toch jammer dat als ik een keer iets verzin wat ik creatief vindt of waar ik trots op ben, dat het toch wel klakkeloos overgenomen wordt.. ;-;" Ik wil niet achter mensen aan gaan jagen of iets dergelijks met: MIN IDEE NO TOUCHY, want dat vind ik gewoon niet aardig en onredelijk. Maar het laat me me toch rottig voelen qua snelheid dat het gebeurd en dat het gewoon nagenoeg altijd gebeurd.
Just.. Mweh ;A; -fl- Lees alles even goed door voordat je er een mening over geeft -- @Soof; Ah, jah xD Sorry. Komt eraan~ |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:33 | |
| @ Quinty En als je tijd hebt, zou je dan ook met Neverland willen reageren op ons topic? :3 |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:35 | |
| I'm on it :'D Eerst even Timey's post afmaken, tho xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:38 | |
| - Blackquill schreef:
- Shadekit. schreef:
- eigenlijk niet XP
maar ik denk niet dat ze het echt heel erg vind, anders had ze me wel pm gestuurd^^ i mean, als je in een bepaalde stijl begind te tekenen, en iemand anders ziet dat en wil dat ook doen, heb je daar ook geen toestemming voor nodig^^
- Strawberry schreef:
- Noem me een zeikerd, maar ik vind het toch jammer dat als ik een keer iets verzin wat ik creatief vindt of waar ik trots op ben, dat het toch wel klakkeloos overgenomen wordt.. ;-;" Ik wil niet achter mensen aan gaan jagen of iets dergelijks met: MIN IDEE NO TOUCHY, want dat vind ik gewoon niet aardig en onredelijk. Maar het laat me me toch rottig voelen qua snelheid dat het gebeurd en dat het gewoon nagenoeg altijd gebeurd.
Just.. Mweh ;A; -fl- Lees alles even goed door voordat je er een mening over geeft
--
@Soof; Ah, jah xD Sorry. Komt eraan~ ik kan het lucht-je-hartje-topic toch geen 24 op 24 uur in de gaten houden XD maar okay, straks zal ik wel een ander setje maken^^ |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:40 | |
| - Shadekit. schreef:
- Blackquill schreef:
- Shadekit. schreef:
- eigenlijk niet XP
maar ik denk niet dat ze het echt heel erg vind, anders had ze me wel pm gestuurd^^ i mean, als je in een bepaalde stijl begind te tekenen, en iemand anders ziet dat en wil dat ook doen, heb je daar ook geen toestemming voor nodig^^
- Strawberry schreef:
Just.. Mweh ;A; -fl- Lees alles even goed door voordat je er een mening over geeft
--
@Soof; Ah, jah xD Sorry. Komt eraan~ ik kan het lucht-je-hartje-topic toch geen 24 op 24 uur in de gaten houden XD maar okay, straks zal ik wel een ander setje maken^^ Je kan wel rekening ermee houden dat als je iemand's stijl jat, ze kwaad op je kunnen worden Blijkbaar is origineel zijn hier al moeilijk genoeg, want binnen nog geen vijf minuten wordt het weer van je gejat. Shall we do the same with you? Do you think you would like that? Think about that the next time you're gonna steal someone style! |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:42 | |
| wees blij dat ze het doen...Het houdt in dat ze je ideeën geweldig vinden.
Laatst aangepast door Frozenkit- op do 2 jan 2014 - 17:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:46 | |
| Actually, it's Quinty you're talking to --" En ja, je kan er blij om zijn. Als mensen het gewoon vriendelijk vragen. It happend to me before, people trying to steal my style. Ik heb ze erop aangesproken, ze lieten het gaan. Daarna is er telkens gewoon toestemming gevraagd om het te gebruiken. Credits hoeft niet eens, maar gewoon een vriendelijke PB of er gebruik van mogen worden gemaakt. Denk dat Babs daar geen problemen mee zal hebben, maar nu is het gewoon schofterig dat je het jat. |
|
| |
Jamie~ 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:49 | |
| -Komt gewoon tussen een serieus gesprek met een paar deuzige vragen xD- Weet iemand of dit plaatje al bezet is? KlikEn heeft iemand plaatjes die en beetje op deze kat lijken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 16:59 | |
| - Neverland schreef:
- Shadekit. schreef:
- Blackquill schreef:
- Shadekit. schreef:
- eigenlijk niet XP
- Strawberry schreef:
--
@Soof; Ah, jah xD Sorry. Komt eraan~ ik kan het lucht-je-hartje-topic toch geen 24 op 24 uur in de gaten houden XD maar okay, straks zal ik wel een ander setje maken^^ Je kan wel rekening ermee houden dat als je iemand's stijl jat, ze kwaad op je kunnen worden Blijkbaar is origineel zijn hier al moeilijk genoeg, want binnen nog geen vijf minuten wordt het weer van je gejat. Shall we do the same with you? Do you think you would like that? Think about that the next time you're gonna steal someone style! ik zel er in het vervolg aan denken^^ en je mag proberen, maar aangezien ik niet echt een stijl heb... XD |
|
| |
Acc Markt! 58 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 17:01 | |
| Jamie, Ik denk van niet nee ;3
Ik ga eens wat posten, maar niet met Butter aangezien die nog geen topic's heeft xD *hint hint*^^' |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 17:04 | |
| -Ik doe altijd een zoektocht als ik een sheet wil gebruiken- |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 17:05 | |
| - Butterfly schreef:
- Jamie, Ik denk van niet nee ;3
Ik ga eens wat posten, maar niet met Butter aangezien die nog geen topic's heeft xD *hint hint*^^' Haha so smooth ;o Het is dat ik geen Thunderclan katten heb xD |
|
| |
Juul-chan 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 17:10 | |
| Iemand die zin heeft om een setje voor Frostie te maken? Vind mijn oude setje niet zo mooi meer :'3 Deze is wel mooi tho, alleen is 't geen kerst meer xD |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 17:13 | |
| - Frostflare schreef:
- Iemand die zin heeft om een setje voor Frostie te maken? Vind mijn oude setje niet zo mooi meer :'3 Deze is wel mooi tho, alleen is 't geen kerst meer xD
Ik wil wel proberen c: |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jan 2014 - 17:16 | |
| - Frostflare schreef:
- Iemand die zin heeft om een setje voor Frostie te maken? Vind mijn oude setje niet zo mooi meer :'3 Deze is wel mooi tho, alleen is 't geen kerst meer xD
Ik wil een poging wagen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|