|
|
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:09 | |
| Cindersmoke zit de laatste tijd echt in het drama, naja he deserved it xD |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:10 | |
| |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:11 | |
| - Highfive schreef:
'Brother .. help me .. D:' 'Long live the king..' |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:13 | |
| - Nyx schreef:
- ONZIN IS SWEKK:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- @Sooof: HEEUUJJ <'33
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* Ik heb Inception uit mijn hoofd geleerd, daar wordt je snugger van x'D *vang Chriss nog net op tijd op* PHIEUW D: *Haalt opgelucht adem* THANKS SNUGGER EN STERK EN GYMNASTISCH EN GEWELDIG KIND <3 Niet sterk en ook niet gymnastisch :DD Dit was super toeval en ik had fantasie spinazie op :DD Ik gooi onze onzin even in een spoiler, want anders raakt iedereen te erg in trans door ons geweldige gesprekje ^^" Want dan denken ze zo van, die Soof ea, die is zo sterk 0_o En dan denken ze zo van; Chriss' idee is zo geweldig ea 0_o En dan wordt hun toetsenbord nat van bewondering :'D -- SPINZAZIE MAAKT ONS STERK <'3 Ook als we het niet nodig hebben *kijkt schuin oog naar Soof* *Bungelt in armen van Soof* |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:14 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Cindersmoke zit de laatste tijd echt in het drama, naja he deserved it xD
En dan gaat Flow hem beschermen >:333 Als haar mama komt en op papa boos word, gaat zij papa helpen c: Omdat ze boos is dat mama niet had verteld wie papa was. (': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:15 | |
| - Flowkit schreef:
- Cindersmoke schreef:
En dan gaat Flow hem beschermen >:333 Als haar mama komt en op papa boos word, gaat zij papa helpen c: Omdat ze boos is dat mama niet had verteld wie papa was. (': .. heb ik dat .. niet gedaan? xD Dacht dat Quietkit het sws weet tho o.ô Nu ben ik echt verward xD |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:17 | |
| - Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- ONZIN IS SWEKK:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* Ik heb Inception uit mijn hoofd geleerd, daar wordt je snugger van x'D *vang Chriss nog net op tijd op* PHIEUW D: *Haalt opgelucht adem* THANKS SNUGGER EN STERK EN GYMNASTISCH EN GEWELDIG KIND <3 Niet sterk en ook niet gymnastisch :DD Dit was super toeval en ik had fantasie spinazie op :DD Ik gooi onze onzin even in een spoiler, want anders raakt iedereen te erg in trans door ons geweldige gesprekje ^^" Want dan denken ze zo van, die Soof ea, die is zo sterk 0_o En dan denken ze zo van; Chriss' idee is zo geweldig ea 0_o En dan wordt hun toetsenbord nat van bewondering :'D -- SPINZAZIE MAAKT ONS STERK <'3 Ook als we het niet nodig hebben *kijkt schuin oog naar Soof* *Bungelt in armen van Soof* Grosssss. xDJa natuurlijk :DD Eigenlijk ben ik heel erg sterk en straks til ik hém op (; |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:18 | |
| - Honeyspots schreef:
- Flowkit schreef:
- Cindersmoke schreef:
En dan gaat Flow hem beschermen >:333 Als haar mama komt en op papa boos word, gaat zij papa helpen c: Omdat ze boos is dat mama niet had verteld wie papa was. (': .. heb ik dat .. niet gedaan? xD Dacht dat Quietkit het sws weet tho o.ô Nu ben ik echt verward xD Cindersmoke verwart iedereen woehoee *ninja action* |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:18 | |
| - Honeyspots schreef:
- Flowkit schreef:
- Cindersmoke schreef:
En dan gaat Flow hem beschermen >:333 Als haar mama komt en op papa boos word, gaat zij papa helpen c: Omdat ze boos is dat mama niet had verteld wie papa was. (': .. heb ik dat .. niet gedaan? xD Dacht dat Quietkit het sws weet tho o.ô Nu ben ik echt verward xD Quiet heeft 'm gezien ja, maar weet niet dat het paps is x'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:19 | |
| - Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- ONZIN IS SWEKK:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* Ik heb Inception uit mijn hoofd geleerd, daar wordt je snugger van x'D *vang Chriss nog net op tijd op* PHIEUW D: *Haalt opgelucht adem* THANKS SNUGGER EN STERK EN GYMNASTISCH EN GEWELDIG KIND <3 Niet sterk en ook niet gymnastisch :DD Dit was super toeval en ik had fantasie spinazie op :DD Ik gooi onze onzin even in een spoiler, want anders raakt iedereen te erg in trans door ons geweldige gesprekje ^^" Want dan denken ze zo van, die Soof ea, die is zo sterk 0_o En dan denken ze zo van; Chriss' idee is zo geweldig ea 0_o En dan wordt hun toetsenbord nat van bewondering :'D -- SPINZAZIE MAAKT ONS STERK <'3 Ook als we het niet nodig hebben *kijkt schuin oog naar Soof* *Bungelt in armen van Soof* Grosssss. xD Ja natuurlijk :DD Eigenlijk ben ik heel erg sterk en straks til ik hém op (; En ik sta op een afstandje te grijnzen en ziet dan andere speler en ben ineens weg, vergeet weer mijn jas en het wordt allemaal weer herhaald <'3 YUSH WIJ HEBBEN ONZE DAG AL GEPLAND !! |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:21 | |
| - Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- ONZIN IS SWEKK:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
- Nyx schreef:
- Shiva schreef:
Thanks xD -- Ik ga je bijna ontvoeren weet je, nog evetjes wachten tot we gaan *grin* Oh jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik laat de deur wel 'per ongeluk' openstaan (; Gehehehe xD En mijn jas is heel toevallig ineens in jouw huis terecht gekomen waardoor ik hem moet ophalen, maar hij ligt er niet dus jij moet heel toevallig met me mee en dan ligt hij niet waar je denkt dat ie ligt en dan ligt ie in het Feyenoord stadion, wat we natuurlijk wel verwacht hadden omdat ik hem daar heb laten liggen met de wedstrijd xD Zo is het geregeld :'D "Oeps, mijn jas is weer geteleporteerd, want jammer nou. Help je even mee zoeken helemaal in Rotterdam?" "Natuurlijk! :DD Uhm, ik bedoel, sure" *schouderophaal* Juistem, jij snapt 'm :'D Of is dat idee misschien iets te goed uitgedacht dat hij ongevloof waardig is D: Of misschien is hij juist zo geloofwaardig dat hij ongeloofwaardig is dat hij weer super geloofwaardig is (; Damn jij bent zo snugger D: *RUNS AND JUMP IN THAA ARMS OF SOOF, IK HOOP ZE VANGT ME OP* Ik heb Inception uit mijn hoofd geleerd, daar wordt je snugger van x'D *vang Chriss nog net op tijd op* PHIEUW D: *Haalt opgelucht adem* THANKS SNUGGER EN STERK EN GYMNASTISCH EN GEWELDIG KIND <3 Niet sterk en ook niet gymnastisch :DD Dit was super toeval en ik had fantasie spinazie op :DD Ik gooi onze onzin even in een spoiler, want anders raakt iedereen te erg in trans door ons geweldige gesprekje ^^" Want dan denken ze zo van, die Soof ea, die is zo sterk 0_o En dan denken ze zo van; Chriss' idee is zo geweldig ea 0_o En dan wordt hun toetsenbord nat van bewondering :'D -- SPINZAZIE MAAKT ONS STERK <'3 Ook als we het niet nodig hebben *kijkt schuin oog naar Soof* *Bungelt in armen van Soof* Grosssss. xD Ja natuurlijk :DD Eigenlijk ben ik heel erg sterk en straks til ik hém op (; En ik sta op een afstandje te grijnzen en ziet dan andere speler en ben ineens weg, vergeet weer mijn jas en het wordt allemaal weer herhaald <'3 YUSH WIJ HEBBEN ONZE DAG AL GEPLAND !! JAAAAAAAAAAAA OF COURSE :DD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:22 | |
| - Nyx schreef:
- Honeyspots schreef:
- Flowkit schreef:
- Cindersmoke schreef:
En dan gaat Flow hem beschermen >:333 Als haar mama komt en op papa boos word, gaat zij papa helpen c: Omdat ze boos is dat mama niet had verteld wie papa was. (': .. heb ik dat .. niet gedaan? xD Dacht dat Quietkit het sws weet tho o.ô Nu ben ik echt verward xD Quiet heeft 'm gezien ja, maar weet niet dat het paps is x'D O ja dat is waar! Ze stelde het uit en wilde het de kits tijdens de leerlingen ceremonie vertellen xD Ze gooit weer eens haar eigen ruiten is :'D |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Als ik Cidnersmoke was zou ik echt shoockers beledigd zijn dat zijn kittens niet eens weten dat hij de vader is. x'd |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
|
Laatst aangepast door Flowkit op za 4 jan 2014 - 19:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:23 | |
| - Nyx schreef:
- Honeyspots schreef:
- Flowkit schreef:
- Cindersmoke schreef:
En dan gaat Flow hem beschermen >:333 Als haar mama komt en op papa boos word, gaat zij papa helpen c: Omdat ze boos is dat mama niet had verteld wie papa was. (': .. heb ik dat .. niet gedaan? xD Dacht dat Quietkit het sws weet tho o.ô Nu ben ik echt verward xD Quiet heeft 'm gezien ja, maar weet niet dat het paps is x'D +1 voor Flow xD @Lianne; Oww, dan weet Flow het al xD PAM PAM PAAAM *plottwist!* |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:23 | |
| - Graverobber schreef:
- Als ik Cidnersmoke was zou ik echt shoockers beledigd zijn dat zijn kittens niet eens weten dat hij de vader is. x'd
He just doesn't know. Hij is like de ninja-dad. Soms is hij ineens daar, en niemand weet wie hij is, alleen Honey xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:28 | |
| Hier is Quiet dan ook :DD Alleen is ze niet meer zo poofy poofy :CC |
|
| |
Ruth x) 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jan 2014 - 19:28 | |
| AWH SHE'S REALLY ADORABLE<3 |