|
|
Bo | Boterham | 2 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:08 | |
| - Squirrelkit* schreef:
- Gullkit schreef:
- Sharppaw schreef:
- Lizardkit schreef:
- Haha Cees :p
Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD of het kan dat de nederlanders er gewoon minder over praten wand bv waar ik woon heeft zowat iedereen ene paard Ik houd ontzettend veel van paarden, maar gezien mijn ouders niet zo veel geld hebben heb ik er geen, en kan ik nu ook niet meer op paardrijden. Hey, het kan ook hartstikke tegen vallen hoor. Mijn docent was echt een trut gemeen persoon! Ik heb een hele lange tijd paardgereden, een paar jaar geleden, maar mijn ouders kunnen het lesgeld gewoon niet meer betalen ;o |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:23 | |
| Nieuw setje voor Roseheart c= Vind de os eigenlijk best wel mooi! x3 Eens kijken waar ik nog kan gaan posten met Rosie! |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:24 | |
| Allright, eerst posten met Jay, dan Lítill (': |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:25 | |
| - Gullkit schreef:
- Squirrelkit* schreef:
- Gullkit schreef:
- Sharppaw schreef:
- Lizardkit schreef:
- Haha Cees :p
Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD of het kan dat de nederlanders er gewoon minder over praten wand bv waar ik woon heeft zowat iedereen ene paard Ik houd ontzettend veel van paarden, maar gezien mijn ouders niet zo veel geld hebben heb ik er geen, en kan ik nu ook niet meer op paardrijden. Hey, het kan ook hartstikke tegen vallen hoor. Mijn docent was echt een trut gemeen persoon! Ik heb een hele lange tijd paardgereden, een paar jaar geleden, maar mijn ouders kunnen het lesgeld gewoon niet meer betalen ;o +1 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:26 | |
| Woop woop, vandaag wezen shoppen in Bataviastad, heb een Ice watch met 50% korting gekocht (': |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:30 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:41 | |
| Het moment dat je inlogt op een account en 6 PB's hebt... ;A; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:42 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:44 | |
| |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:59 | |
| |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:05 | |
| Iemand die me heel toevallig een van deze boeken kan af- of aanraden? n.n Lectuuropdracht voor school :c
* Kathleen Vereecken: Ik denk dat het liefde was * Marita De Sterck: De hondeneters * John Boyne: De jongen in de gestreepte pyjama * Marie Brantôme: Na alles wat we voor jou gedaan hebben * Luc Descamps: Bad trip |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:07 | |
| Sorry, ik ken ze geen van allen. D; Someone needing a pretty picture? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:08 | |
| Geeft niet :'3 Ik ken ze ook niet xD That's the problem |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:09 | |
| |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:10 | |
| - Milkykit schreef:
- Iemand die me heel toevallig een van deze boeken kan af- of aanraden? n.n
Lectuuropdracht voor school :c
* Kathleen Vereecken: Ik denk dat het liefde was * Marita De Sterck: De hondeneters * John Boyne: De jongen in de gestreepte pyjama * Marie Brantôme: Na alles wat we voor jou gedaan hebben * Luc Descamps: Bad trip Ik weet juist dat De jongen in de gestreepte pyjama een oorlogsboek is, en er een film van is.^^(mijn broer heeft het nog moeten lezen) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:10 | |
| |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:11 | |
| - Milkykit schreef:
- Iemand die me heel toevallig een van deze boeken kan af- of aanraden? n.n
Lectuuropdracht voor school :c
* Kathleen Vereecken: Ik denk dat het liefde was * Marita De Sterck: De hondeneters * John Boyne: De jongen in de gestreepte pyjama= Mijn juf Nederlands raad deze af, erg zielig. * Marie Brantôme: Na alles wat we voor jou gedaan hebben * Luc Descamps: Bad trip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:12 | |
| @Cees; Ik zou niet John Boyne: De jongen in de gestreepte pyjama deze doen O.o Ik heb de film gezien, super zielig D: |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:18 | |
| All right, dat is weer 1 minder :3 Nu schrap ik Hondeneters er zelf ook vanaf omdat een vriendin die afraad xD Nog 3 boeken over c: Gaat al goed zo xD
* Marie Brantôme: Na alles wat we voor jou gedaan hebben * Luc Descamps: Bad trip * Kathleen Vereecken: Ik denk dat het liefde was |
|
| |
Jamie~ 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 21:22 | |
| //Babs Ik wil die wel voor Bluebird xD Waarschijnlijk kan ik dit uiterlijk toch niet volhouden aan mijn tekort aan plaatjes xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|