|
|
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 18:02 | |
| Nele, Wat zou het stressmannetje daar op te zeggen hebben?! xD Haha, ben ik blij dat ik gewoon lekker thuis was! ;D |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 18:08 | |
| Oef das nie zo fijn... Hopelijk ben je niet te nat geworden Nele? |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 18:16 | |
| - Lizardkit schreef:
- Nele, Wat zou het stressmannetje daar op te zeggen hebben?! xD Haha, ben ik blij dat ik gewoon lekker thuis was! ;D
Haha x') Die ontploft c= @Anouk, best wel O:) Maar niet door de bus maar door dat hele stukje naar huis ondanks dat ik een paraplu had xD |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 18:23 | |
| Het is hier echt aan het waaien, regenen en onweren. WHUUUUUUT? |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 18:24 | |
| Blegh haat aan regen... behalve miezerregen tijdens het sporten XD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 18:38 | |
| - Lizardkit schreef:
- Cees, Neem gewoon gezellig alle Belgjes mee? xD Ik woon heel dicht bij Chi en Nele, dus dat zijn dan al 3 mensjes in 1 rit! ;D
Bo, Hier is het nogal moeilijk negeren... De regen houdt maar niet op D'= En nu zitten mijn broer, mijn hond en ik alleen thuis... ;-; Ik heb alleen niet zo'n grote auto D: 5 personen maximaal xD |
|
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 18:59 | |
| - Milkykit schreef:
- Lizardkit schreef:
- Cees, Neem gewoon gezellig alle Belgjes mee? xD Ik woon heel dicht bij Chi en Nele, dus dat zijn dan al 3 mensjes in 1 rit! ;D
Bo, Hier is het nogal moeilijk negeren... De regen houdt maar niet op D'= En nu zitten mijn broer, mijn hond en ik alleen thuis... ;-; Ik heb alleen niet zo'n grote auto D: 5 personen maximaal xD Steek mij maar in de achterbak ;3 --- Ik ga off, ben gaan rijden. Byes peopz :3 |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:03 | |
| Haha Cees :p Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:05 | |
| - Cranepaw. schreef:
- Milkykit schreef:
- Lizardkit schreef:
Bo, Hier is het nogal moeilijk negeren... De regen houdt maar niet op D'= En nu zitten mijn broer, mijn hond en ik alleen thuis... ;-; Ik heb alleen niet zo'n grote auto D: 5 personen maximaal xD Steek mij maar in de achterbak ;3 --- Ik ga off, ben gaan rijden. Byes peopz :3 Vergeet mij niet! Ik ga wel op het dak zitten^^ |
|
| |
Bo | Boterham | 2 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:06 | |
| Ik houd echt van Gull :'D |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:06 | |
| - Lizardkit schreef:
- Haha Cees :p
Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD of het kan dat de nederlanders er gewoon minder over praten wand bv waar ik woon heeft zowat iedereen ene paard |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:07 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Cranepaw. schreef:
- Milkykit schreef:
- Lizardkit schreef:
Bo, Hier is het nogal moeilijk negeren... De regen houdt maar niet op D'= En nu zitten mijn broer, mijn hond en ik alleen thuis... ;-; Ik heb alleen niet zo'n grote auto D: 5 personen maximaal xD Steek mij maar in de achterbak ;3 --- Ik ga off, ben gaan rijden. Byes peopz :3 Vergeet mij niet! Ik ga wel op het dak zitten^^ En voor mij hang je maar een karretje aan de trekhaak! Daar passen we wel met een aantal in, toch? Of nog beter; We nemen mijn ponytrailer mee! Wel een enorme klankkast dus we komen er vast half doof uit, maar dan kan je wel alle Belgjes meenemen! xD |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| - Lightpaw. schreef:
- Cranepaw. schreef:
- Milkykit schreef:
- Lizardkit schreef:
Bo, Hier is het nogal moeilijk negeren... De regen houdt maar niet op D'= En nu zitten mijn broer, mijn hond en ik alleen thuis... ;-; Ik heb alleen niet zo'n grote auto D: 5 personen maximaal xD Steek mij maar in de achterbak ;3 --- Ik ga off, ben gaan rijden. Byes peopz :3 Vergeet mij niet! Ik ga wel op het dak zitten^^ Haha x'D |
|
| |
Bo | Boterham | 2 26 Actief
| |
| - Sharppaw schreef:
- Lizardkit schreef:
Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD of het kan dat de nederlanders er gewoon minder over praten wand bv waar ik woon heeft zowat iedereen ene paard Ik houd ontzettend veel van paarden, maar gezien mijn ouders niet zo veel geld hebben heb ik er geen, en kan ik nu ook niet meer op paardrijden. |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:12 | |
| - Gullkit schreef:
- Sharppaw schreef:
- Lizardkit schreef:
Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD of het kan dat de nederlanders er gewoon minder over praten wand bv waar ik woon heeft zowat iedereen ene paard Ik houd ontzettend veel van paarden, maar gezien mijn ouders niet zo veel geld hebben heb ik er geen, en kan ik nu ook niet meer op paardrijden. Bij mij hetzelfde ik had ooit wel 3 paarden maar 2 zijn dood en de 3de is verkocht |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:16 | |
| - Sharppaw schreef:
- Gullkit schreef:
- Sharppaw schreef:
- Lizardkit schreef:
Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD of het kan dat de nederlanders er gewoon minder over praten wand bv waar ik woon heeft zowat iedereen ene paard Ik houd ontzettend veel van paarden, maar gezien mijn ouders niet zo veel geld hebben heb ik er geen, en kan ik nu ook niet meer op paardrijden. Bij mij hetzelfde
ik had ooit wel 3 paarden maar 2 zijn dood en de 3de is verkocht Mijn moeder had vroeger een paard en een pony, toen ik 1 jaar was ofzo. Maar die ene was voor mijn tijd al dood en die andere toen ik 1/2/3 jaar was. Nu moet ik het doen met een kat en twee vogeltjes :'D -- Ben weer terug van het logeren bij mijn opa, vandaag gingen we wandelen in het hertenpark en een deel van die hekken zijn laag zodat je ze goed kan voeren etc. Nu, ik stond daar foto's te maken, kwam er opeens een hert op mij aflopen en ik kon d'r gewoon aaien en knuffelen and stuff. Echt zo cute <3 Normaal zijn ze niet zo mak. Ik heb veel foto's van der en ze sloot haar oogjes toen ik d'r aaide. Heb d'r omgedoopt tot Fawnstep <3 Hihi. |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:22 | |
| Ik heb gister een Game of Thrones koptelefoon gekocht :p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 19:58 | |
| - Duskcloud schreef:
- Ik heb gister een Game of Thrones koptelefoon gekocht :p
Cool x) |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:04 | |
| - Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Ik heb gister een Game of Thrones koptelefoon gekocht :p
Cool x) Lannister rood met leeuwen op de oorkleppen^^ |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jan 2014 - 20:06 | |
| - Gullkit schreef:
- Sharppaw schreef:
- Lizardkit schreef:
Bye Bo! Weet je wat mij net opvalt? Het lijkt alsof bijna alle Belgjes hier van paarden houden, en in Nederland véél minder O_o België is een paardenland! xD of het kan dat de nederlanders er gewoon minder over praten wand bv waar ik woon heeft zowat iedereen ene paard Ik houd ontzettend veel van paarden, maar gezien mijn ouders niet zo veel geld hebben heb ik er geen, en kan ik nu ook niet meer op paardrijden. Hey, het kan ook hartstikke tegen vallen hoor. Mijn docent was echt een trut gemeen persoon! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|