|
|
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:33 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:34 | |
| Lol, heb dan wel een patrouille-topic aangemaakt, maar heb nu geen idee hoe het verder moet gaan .___. I'm such a smartass. |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:36 | |
| Geluk dat Autumnleaf niet meedoet...*''OMA!''*
Weten jullie waar ik search kan verwijderen. |
|
| |
Beer ate kip 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:37 | |
| owh ik word hier zó kwaad van >.< echt kill neigingen krijg ik er van. Er is een kat omgekomen door vuurwerk in zijn achterwerk. Welke klote mongolen hebben hier voor gezorgd >.< |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:39 | |
| - Coyotepaw schreef:
- owh ik word hier zó kwaad van >.< echt kill neigingen krijg ik er van. Er is een kat omgekomen door vuurwerk in zijn achterwerk. Welke klote mongolen hebben hier voor gezorgd >.<
Nee toch D: Waar ergens in NL lopen er zulke **** rond? [in dit geval dan] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:40 | |
| - Coyotepaw schreef:
- owh ik word hier zó kwaad van >.< echt kill neigingen krijg ik er van. Er is een kat omgekomen door vuurwerk in zijn achterwerk. Welke klote mongolen hebben hier voor gezorgd >.<
Och ja... :c Gebeurd zowat elk jaar, echt verschrikkelijk. |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:41 | |
| - Coyotepaw schreef:
Zow zielig :c - Smokebreath schreef:
- Iemand een topicje met Smoke? Het liefst een warrior?^^"
Ik wil wel met Nevermind. Heb toch niks te doen en de verveling slaat toe -.-" En mijn ouders zitten weer te roepen en met spullen naar elkaar te gooien *zucht* |
|
| |
Beer ate kip 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:42 | |
| - Simplepaw schreef:
- Coyotepaw schreef:
Nee toch D: Waar ergens in NL lopen er zulke **** rond? [in dit geval dan] Amersfoort ;-; dit is dus ook een van de redenen dat wij onze katten binnenhouden dan >.< |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:42 | |
| - Coyotepaw schreef:
Idd, hij had t wel overleefd, alleen ze moesten hem inslapen :c Mn oma zei dat als ze dat zou zien dat ze een steen naar hun bakkes had gegooid, en dan boeide het haar niet als ie dood was. (Ik was like; Oma? O.o Zo heb ik je nog nooit horen praten O.O) |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:44 | |
| - Coyotepaw schreef:
Dat is echt vrezelijk wat een **** mensen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:45 | |
| - Lítill schreef:
- Coyotepaw schreef:
Idd, hij had t wel overleefd, alleen ze moesten hem inslapen :c Mn oma zei dat als ze dat zou zien dat ze een steen naar hun bakkes had gegooid, en dan boeide het haar niet als ie dood was. (Ik was like; Oma? O.o Zo heb ik je nog nooit horen praten O.O) Je hebt een awesome oma :3 |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:46 | |
| Kippie, nogmaals gefeliciteerd :3 En ik had gezegd dat je nog iets van me zou krijgen als ik tijd had. Ik heb tijd, maar weet niet wat ik maken moet. Dus, wat wil je hebben? |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:53 | |
| - Mousefur schreef:
- Lítill schreef:
- Coyotepaw schreef:
Idd, hij had t wel overleefd, alleen ze moesten hem inslapen :c Mn oma zei dat als ze dat zou zien dat ze een steen naar hun bakkes had gegooid, en dan boeide het haar niet als ie dood was. (Ik was like; Oma? O.o Zo heb ik je nog nooit horen praten O.O) Je hebt een awesome oma :3 IKR? xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:57 | |
| Tried the same thing (but differently) as I tried at Grave's setje xD Iemand hebben? Heb er zelf geen accountje voor. |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| |
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:00 | |
| Wat mij betreft mag je hem hebben xD Posten lukt even niet, dus ik ben mezelf aan het bezig houden met dit soort setjes. Creatief met vormpjes zeg maar. |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:03 | |
| Babs, heb je toevallig zin om voor mij iets te vogelen? :3 |
|
| |
Beer ate kip 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:07 | |
| - Smokebreath schreef:
- Tried the same thing (but differently) as I tried at Grave's setje xD
Iemand hebben? Heb er zelf geen accountje voor. zou ik die voor Poisonpaw mogen? ^^ Hij is awesome! @Tamar; Thanks! D; ik zou het niet weten >.< Ik ben met alles blij ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:11 | |
| Sorry, hij is al weggegeven aan Bumblekit en sorry, ik maak eventjes geen specifieke setjes voor mensen. Als ik dat voor 1 iemand doe, moet ik voor meer mensen maken en daar heb ik geen zin in. ^^" --- Have another one though, wie wil? |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:15 | |
| Iemand een topicje met Duskcloud? Kheb nu lekker veel inspi voor haar. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |