|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:18 | |
| - Lightningkit. schreef:
- So sad ;-; Poor Shrewstar, she lost a life D:
Hm.. had iemand van de kittens al een idee om als laatste geboren te worden? c: Anders wacht ik gewoon met Lightningkit, omdat hij nogal klein is. Ik denk dat we Emma beter als laatste kunnen doen, want die komt pas rond 5/6 januari weer terug (': |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:19 | |
| @Babs, thanks ^^ ----- Ik heb (met soortvan dank aan Lyan) een soort doel voor dit jaar: WotF opnieuw maken, afkrijgen en niet verwijderen C:
Hopelijk gaat dat laatste lukken |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:24 | |
| Zielige Shrew D:
en ondertussen zit egoïstische Sharppaw ergens alleen en probeert hij over het feit te komen dat Wolftail zijn vader is en weet hij niet eens dat zijn moeder een leven kwijt is geraakt....
nu ben ik boos op Sharppaw omdat die er niet is voor zijn moeder... |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:25 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Lightningkit. schreef:
Hm.. had iemand van de kittens al een idee om als laatste geboren te worden? c: Anders wacht ik gewoon met Lightningkit, omdat hij nogal klein is. Ik denk dat we Emma beter als laatste kunnen doen, want die komt pas rond 5/6 januari weer terug (': Oh ja, dat is waar ook c: Naja, ik wacht toch nog wel even want het lijkt me niet heel logisch als de kleinste als eerste geboren word? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:26 | |
| - Lightningkit. schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Lightningkit. schreef:
Hm.. had iemand van de kittens al een idee om als laatste geboren te worden? c: Anders wacht ik gewoon met Lightningkit, omdat hij nogal klein is. Ik denk dat we Emma beter als laatste kunnen doen, want die komt pas rond 5/6 januari weer terug (': Oh ja, dat is waar ook c: Naja, ik wacht toch nog wel even want het lijkt me niet heel logisch als de kleinste als eerste geboren word? Nou Sharppaw was ook als eerst geboren en de kleinste maar hij kreeg/heeft ene super grote groeispurt in zijn apprenticetijd |
|
| |
Assie 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:29 | |
| Net naar amigo geweest, dat arme beest loopt nog mank en zijn been is nog dik. Eerst was hij de kuddeleider en nu wordt hij verstoten. Arm beest D: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:34 | |
| Nou, ik ga weer weg guys. Ik zie jullie over ander halve week, en maybe nog wat tussen door. |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:35 | |
| - Innerghost schreef:
- Nou, ik ga weer weg guys.
Ik zie jullie over ander halve week, en maybe nog wat tussen door. Bye Nathzel! :C Shrew will hug Thrush when she's back! :3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:40 | |
|
Laatst aangepast door Fisheye op wo 1 jan 2014 - 17:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:43 | |
| Oh nee.... :CCCC Mijn ergste nachtmerrie, ik doe dit namelijk AL-TIJD :C |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:46 | |
| - Runningkit. schreef:
Oh nee.... :CCCC Mijn ergste nachtmerrie, ik doe dit namelijk AL-TIJD :C Jij ook al xD heb ik altijd, had ik ook in mn nieuwe klas, bleef bijna een hele maand mijn vorige klas opschrijven Why? Why |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:47 | |
| - Stormypaw schreef:
- Runningkit. schreef:
Oh nee.... :CCCC Mijn ergste nachtmerrie, ik doe dit namelijk AL-TIJD :C Jij ook al xD heb ik altijd, had ik ook in mn nieuwe klas, bleef bijna een hele maand mijn vorige klas opschrijven Why? Why Oh die ken ik ook ja xD Ik schrijf soms nog steeds 3B (': |
|
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 17:53 | |
| - Runningkit. schreef:
- Stormypaw schreef:
- Runningkit. schreef:
Oh nee.... :CCCC Mijn ergste nachtmerrie, ik doe dit namelijk AL-TIJD :C Jij ook al xD heb ik altijd, had ik ook in mn nieuwe klas, bleef bijna een hele maand mijn vorige klas opschrijven Why? Why Oh die ken ik ook ja xD Ik schrijf soms nog steeds 3B (': +1 Ik schrijf steeds de datum verkeerd en natuurlijk mijn klas ook. Het was eerst 3HTa en nu zit ik in 410a... WIE VERZINT ER DAT SYSTEEM TOCH >3 |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:01 | |
| Beh, waarom is het zo mielijk om een bruine tabby met geelachtige ogen te vinden >.< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:04 | |
| |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:12 | |
| Iemand een topicje met Smoke? Het liefst een warrior?^^" |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:14 | |
| Ik heb wel Flamesoul, maar eerst even mijn Cold Winter afmaken, aaaaarrrggg ik kan niet rijmen xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:16 | |
| @geboortetopic van Shrewstars kits; willen jullie aub niet doen alsof Little er niet is? Ik voel me daarom nogal lastig gezien ik nu bij familie ben d en ik heb al even asoiaal gedan door te posten met Wolf. Desnoods powerplayen jullie maar even. ^^' |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:17 | |
| Excuses deary :/ Ik wilde je karakter nie powerplayen. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 18:22 | |
| Geeft niet(: ik zeg het maar even, dat jullie niet op mij hoeven te wachten |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |