|
|
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:16 | |
| - Smokebreath schreef:
- Sorry, hij is al weggegeven aan Bumblekit en sorry, ik maak eventjes geen specifieke setjes voor mensen. Als ik dat voor 1 iemand doe, moet ik voor meer mensen maken en daar heb ik geen zin in. ^^"
---
Have another one though, wie wil?
Aah, dat snap ik ja ^,^ Doe je toevallig wel aanvraagjes wat betreft kleur van de kat?Okay, ik ga voor het eerst sinds tijden weer eens proberen een kat te tekenen. @Endria, ik wel met Ivorygaze? |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:17 | |
| @Tamar: Oke, zal ik aanmaken? |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:19 | |
| |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:19 | |
| - Duskcloud schreef:
- @Tamar: Oke, zal ik aanmaken?
Heel graag :] |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:20 | |
| Oké, op Warrior Cats ziet die ene met de spinnenwebben er best lelijk uit x'D |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:34 | |
| Babs, vind je het een probleem als ik jouw idee voor het setje van die rooie een beetje half imiteer zeg maar voor een nieuw karakter dat ik vanavond ergens aan ga maken?
EDIT: Die zin klinkt echt heel vaag ^^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 19:40 | |
| - heb Brambleclaw getekend^^:
de verhoudingen zijn wel een béétje mislukt XD
|
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:10 | |
| Hanna, stop met zo awesome te zijn O.o ! xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:11 | |
| Zo, ik vind dat ik wel weer voldoende gepost heb voor vandaag. Komende uur en drie kwartier nog eventjes gamen en om 10u Sherlock kijken<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:15 | |
| - Nirwana schreef:
- Hanna, stop met zo awesome te zijn O.o ! xD
ik ken anders wel genoeg mensen die me niet awesome vinden :'3 |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:16 | |
| - Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
ik ken anders wel genoeg mensen die me niet awesome vinden :'3 Danne .. ZIjn ze best raar xD Want je bent het zooo wel x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:20 | |
| - Nirwana schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
ik ken anders wel genoeg mensen die me niet awesome vinden :'3 Danne .. ZIjn ze best raar xD Want je bent het zooo wel x'D wel tnx XD en ja, ze zijn best weird "^^ meh, m'n ouders zijn naar Deense progamma's aan het kijken |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:23 | |
| - Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
ik ken anders wel genoeg mensen die me niet awesome vinden :'3 Danne .. ZIjn ze best raar xD Want je bent het zooo wel x'D wel tnx XD en ja, ze zijn best weird "^^
meh, m'n ouders zijn naar Deense progamma's aan het kijken ben moeite aan het doen om iemand zover te krijgen me te skypen x'D |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:27 | |
| - Nirwana schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
ik ken anders wel genoeg mensen die me niet awesome vinden :'3 Danne .. ZIjn ze best raar xD Want je bent het zooo wel x'D wel tnx XD en ja, ze zijn best weird "^^
meh, m'n ouders zijn naar Deense progamma's aan het kijken ben moeite aan het doen om iemand zover te krijgen me te skypen x'D Ken het. Ik heb het nog veel gedaan. @Hanne; You're awesome cause... You're Hanna! xD {Best explanation eveh ;P} |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:29 | |
| Pff, weer een stap dichter bij Lovelypaw die Simplepaw gaat afwijzen en dan contact kwijt raakt met haar beste vriend.... |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 20:35 | |
| - Nirwana schreef:
- Brokenkit. schreef:
- Nirwana schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Nirwana schreef:
meh, m'n ouders zijn naar Deense progamma's aan het kijken ben moeite aan het doen om iemand zover te krijgen me te skypen x'D Ken het. Ik heb het nog veel gedaan.
@Hanne; You're awesome cause... You're Hanna! xD {Best explanation eveh ;P} HIJ WIL NIET NAUH jammer... DX @Bo, tnx^^ en ik denk dat iedereen awesome is zoals hij/zij is^^ (op sommige speciale gevallen uit mijn klas na, dan X'D ) |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| |
| |
Esmée 161 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jan 2014 - 21:18 | |
| Oeh, Ashie is in trouble :'D |
|