| Are you.. there? [+Snowynight] | |
|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 0:24 | |
| Ash deed een wat vage poging tot een gemene lach, maar stikte bijna in zijn gegrinnik bij het horen van de poging. "Hmmm, een bad boy zijn, eh?" Mompelde terwijl hij zich zo'n Ash voorstelde. "Zou wel kunnen toch?" |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 1:23 | |
| Snowynight keek omhoog naar Ashdrizzle. Hij had opnieuw haar verdediging gebroken, de muren die ze om zich heen had gebouwd om anderen buiten te houden neergehaald. Ze glimlachte zachtjes en schudde haar kopje. "Nah... Ik denk dat ik liever deze Ash heb.." Miauwde ze nadenkend, waarna ze hem aankeek met speels twinkelende ogen. "Al kun je soms wat kittenachtig zijn," Miauwde ze plagerig. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 10:29 | |
| De kater gniffelde wat toen Snowy antwoord gaf. "Kittens zijn lief, dus dan ben ik meteen ook lief, niet?" Grinnikte hij. Plots openden zijn kaken zich in een luie gaap en verschenen er kleine traantjes in zijn ogen. "Sorry." Glimlachte hij als excuses voor zijn plotselinge 'uitbarsting'. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 11:53 | |
| Snowynight grinnikte zachtjes om zijn woorden en schudde haar kop lichtjes. "Dat valt nog te bezien," Miauwde ze zachtjes. Haar ogen kregen een warme, licht bezorgde glans toen ze hem zag gapen. "..Moe..?" Bracht ze zachtjes en met een warme glimlach uit. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 12:52 | |
| Meteen voelde hij zich wat slaperiger en gleden zijn oogleden langzaam naar beneden. "Misschien." Zei hij wat traag en toen hij zijn schouders wilde ophalen viel hij een beetje tegen Snowy aan. Snel trok hij zichzelf weer recht. "Oeps." Giechelde hij wat kinderachtig. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 13:01 | |
| Snowynight schrok wat op toen de kater plotseling tegen haar aan kwam te liggen maar zichzelf snel alweer wegtrok. De poes schudde licht glimlachend haar kop en probeerde zijn blik te zoeken. "Onverbeterlijk." Miauwde ze, alsof ze teleurgesteld in hem was. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 13:53 | |
| Ash snoof alsof hij beledigd was. "Oh, ik denk dat ik weer val!" Zei hij met zo'n zeer slecht geacteerde stem en rolde weer tegen Snowy aan en legde zijn voorpoten op haar nek. "Weet je, dit ligt best wel comfortabel. Slaap lekker." Zei hij en grinnikte zachtjes. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 14:08 | |
| Snowynight schrok duidelijk eventjes toen de kater zichzelf tegen haar aan nestelde maar zuchtte daarna in overgave, licht grinnikend. "Nou goed dan.. welterusten." Miauwde ze, waarna ze haar koppie neerlegde op de rand van haar mosnest. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 14:10 | |
| Het verraste hem eigenlijk wel dat Het Snowy irriteerde en hij haalde zijn poten ook weg toen ze was uitgesproken, maar bleef tegen haar aangedrukt. Het kon koud worden 's nachts en hij vond het eigenlijk wel fijn. Slaperig verborg hij zijn kopje tussen zijn twee voorpoten en sloot zijn blauwe ogen om te gaan slapen. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] wo 1 jan 2014 - 14:17 | |
| Snowynight keek wat verbaasd op toen hij zijn voorpoten terug trok, maar zei er niks over. Uiteindelijk legde ze haar kop weer neer en doezelde ze weg. "Trusten.." Mompelde ze zachtjes, waarna ze langzaam weg begon te doezelen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Are you.. there? [+Snowynight] | |
| |
|
| |
|