[Ik verveel me, en ik zag deze Topic staan, dus darkpaw komt er gezellig bij]
Geïrriteert verliet Darkpaw het kamp, haar mentor had haar leren boom klimmen, moest ze nu blij zijn? Nee. Ze liep richting het groepje bomen, maar ze was er nog niet. Ze snoof de lucht op en rook bloed en hoorde stemmen, boze stemen, en gemene moordlustige stemmen! Dat maakte Darkpaw geïntreseert, moord? Daat hielt ze wel van. Ze snoof de lucht op en herkende de geuren, shadepaw was er, Scytheshade was er, haar pleeg vader, en Purplestorm, haar pleeg moeder. Met Shadepaw had ze nog geen contact gehad, dat zou nu wel komen, naja het boeide haar toch niet, ze zou vast niet geliefd zijn be hem, maar ja. '...met je familie en dan blijf jezelf en je familie ongedeerd.' Hoorde Darkpaw een stem zeggen, nu wist ze zeker dat er een gevecht was, ze ging over in rennen, en kwam bij een groepje katten aan drie rogues gokte ze, en Shadepaw haar pleeg vader en moeder. Ze zei nks, maar bleef achter een struikje zitten toe kijken. Ze zag bloed bij haar pleeg vader en bloed bij een andere poes, ze zach nog meer bloed, ze zei niks, maar liep uit de bosjes, waar bij haar ogen tot spleetjes waren geknepen, en haar staart dik op gezet was, en haar nek haren over eind stonden. 'Ik denk niet dat we vertrekken zullen voor dat jullie vertrokken zijn', siste ze, van alles wat ze gehoord had, wist ze dat ze niet weg zouden gaan, dus gingen ze moeilijk doen.