Walking through the shades - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Walking through the shades

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Darkflower
Member
Walking through the shades - Pagina 2 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 23:48

[Ik verveel me, en ik zag deze Topic staan, dus darkpaw komt er gezellig bij]

Geïrriteert verliet Darkpaw het kamp, haar mentor had haar leren boom klimmen, moest ze nu blij zijn? Nee. Ze liep richting het groepje bomen, maar ze was er nog niet. Ze snoof de lucht op en rook bloed en hoorde stemmen, boze stemen, en gemene moordlustige stemmen! Dat maakte Darkpaw geïntreseert, moord? Daat hielt ze wel van. Ze snoof de lucht op en herkende de geuren, shadepaw was er, Scytheshade was er, haar pleeg vader, en Purplestorm, haar pleeg moeder. Met Shadepaw had ze nog geen contact gehad, dat zou nu wel komen, naja het boeide haar toch niet, ze zou vast niet geliefd zijn be hem, maar ja. '...met je familie en dan blijf jezelf en je familie ongedeerd.' Hoorde Darkpaw een stem zeggen, nu wist ze zeker dat er een gevecht was, ze ging over in rennen, en kwam bij een groepje katten aan drie rogues gokte ze, en Shadepaw haar pleeg vader en moeder. Ze zei nks, maar bleef achter een struikje zitten toe kijken. Ze zag bloed bij haar pleeg vader en bloed bij een andere poes, ze zach nog meer bloed, ze zei niks, maar liep uit de bosjes, waar bij haar ogen tot spleetjes waren geknepen, en haar staart dik op gezet was, en haar nek haren over eind stonden. 'Ik denk niet dat we vertrekken zullen voor dat jullie vertrokken zijn', siste ze, van alles wat ze gehoord had, wist ze dat ze niet weg zouden gaan, dus gingen ze moeilijk doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Walking through the shades - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 maa 2011 - 10:36

"Een lafaard is iemand die vlucht zonder reden. Shadepaw is nog maar net geen kitten meer, hij is waardevol voor de clan en is slimmer dan jij ooit zal zijn, muizenbrein," Scytheshade keek haar aan. Madiebo lachte alleen gemeen. "Trouwens Grijskop is in ieder geval de kater met de grote mond, ik heb enkele woorden voor jouw. Brand. In. Dark. Forest. Ik blijf, ik laat ons gebied niet overlopen met smerige achterbakse tekendragende, dassengal likkende, kattekruid snuivende, etc. Kittyrogue´s." Zei Scytheshade. Madiebo draaide met haar ogen. Die kat was niet bepaalt slim. 'Ey scheld hem niet uit tenzij het waar is wat je zecht maar het is het niet dus praat geen onzin' Zei Madiebo. 'Nou deze kittpetrogue verslaat straks wel een kat zonder eer. En de reden waarom jij geen eer hebt, is omdat je je kind opgeeft voor je eigen wraakgevoelens tegenover ons rogue's. En nu kan je wel allemaal onzinnige scheldwoorden gaan uitkramen, mij deert dat niet. Dus vlucht nu netjes met je familie en dan blijf jezelf en je familie ongedeerd.' zei Sobek. Madiebo keek Scytheshade scherp aan. 'Ik denk niet dat we vertrekken zullen voor dat jullie vertrokken zijn' Zei een kat uit de bosjes. Madiebo keek opzij en sprinte er naar toe. Hij greep de kit in zijn nek vel en smeed het voor scytheshade. 'Zeker ook een vriend van jou' Zei ze tegen Scytheshade. 'Niet echt beleeft hé om ons af te luisteren' Lachte Madiebo een beetje gemeen. De felle zon scheen op haar glimmende vacht. Wat zou dit nog worden?

Walking through the shades - Pagina 2 Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

Walking through the shades
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: