Walking through the shades



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Walking through the shades

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sobek
Member
Walking through the shades DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 11:12

Sobek was, zoals hij eigenlijk maar al te goed iwst, op het Shadowclan territorium. Niet dat hem dat wat uitmaakte, de clans kwamen namelijk ook wel bij de rogues. Het was donkerder hier dan in het gebied waar hij woonde, zoals hij al had verwacht. Als een moordenaar sloop hij door het lange gras tussen de bomen. Er zat een kauw, en een behoorlijk dikke ook nog. Sobek likte een keer om zijn bek. Hij zakte door zijn poten en schoot toen weg, recht op de kauw af. De kauw vloog op, maar net niet hoog genoeg. Sobek raakte de vogel aan zijn vleugel en de vogel viel uit de lucht en kwam met een harde smak op de bosgrond. Sobek sprong op de gewonde kauw af en beet hem in de nek. De vogel gaf een laatste kreun en was toen dood. Toen begon Sobek aan zijn feestmaal. Het smaakte hem zeker en wou eigenlijk nog meer. Alleen vond hij dit wel voldoende voor vandaag. De maan begon namelijk al op te komen en het maanlicht glinsterde fel door de boomkruinen. 'Tijd om maar weer een te gaan.' zei hij tevreden bij zichzelf. Hij wou weglopen maar opeens hoorde hij gekraak en geblaas, was het een Shadowclankat die hem had gezien? In dat geval zou hij zich moeten klaarmaken voor de verdediging!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Walking through the shades DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 11:28

Night liep weer eens rond in het ShadowClan territorium. Ze kwam hier vaker dan in ander Clan-gebied. Ze wist niet waarom, maar ze vond het hier fijner om te zijn. Misschien omdat het zo niet leek op ThunderClan gebied? Daar kwam ze nooit meer, en dat was ze ook niet van plan. Ze snoof de lucht op, probeerde geur van prooi te ontdekken. Langzaam sloop ze zo verder. Ineens, zonder enige waarschuwing, voelde ze een stekende helse pijn in haar voorpoot. Blazend zette ze een stap naar achter. Ze keek van haar poot naar de grond. Ze was blijkbaar in een doorn gestapt. Lekker dan, dat betekende strompelend terug lopen naar haar boerderij, die aan de andere kant van het bos lag. Daar had ze nu ook echt zin in. Ze probeerde de doorn uit te trekken met haar tanden. Gelukkig was hij niet zo diep gegaan, dus ze kreeg hem er makkelijk uit. Wel had ze nu een verwonde poot. Dat duurde vast nog een paar dagen voordat dat goed is... Night nam zich voor wat beter uit te kijken waar ze liep, stond op, keek om zich heen en zag toen ineens een grijze kater die er nogal geschrokken uitzag. Snel zette Night nog een stap naar achter. Was het een ShadowClan kat? Zo rook hij tenminste niet, dus het was vast ook een rogue. Niet van BloodClan, maar een gewone rogue. "Hallo..." zei ze voorzichtig terwijl ze er minder dreigend probeerde uit te zien.


Walking through the shades Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Walking through the shades NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
Walking through the shades DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 13:19

Het was een zwarte kat. Door het donker was de poes niet erg goed te zien maar de ogen lichtten wel op. "Hallo..." zei de poes. 'Hallo, van de Bloodclan neem ik aan?' vroeg hij de poes. Hij snoof een beetje. Hij mocht de Bloodclan nog steeds niet, maar met iedereen vijanden maken was toch ook niet goed? 'Ik dacht dat ik zo'n beetje de enige buitenstaander was die een clanterritorium insloop. Nja, blijkbaar niet.' grijnsde hij. De poes was duidelijk kleiner als hem maar Sobek wist dat grootte geen rol hoefde te spelen qua kracht. 'Kun jij mij misschien vertellen wat die Scourge van plan is?' vroeg hij nieuwsgierig aan de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Walking through the shades DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 13:40

PS PURPLESTORM HEEFT NIET HET WOORD ''BLOODCLAN'' GEHOORD.

Purplestorm zat verstopt in de bosjes en luisterde het gesprek van de twee onbekende katten of. Ze rook al dat ze niet van de Shadowclan waren. Ook hat ze ze nog nooit eerder gezien. Waarom komen er steeds Rogue's naar ons gebeid? Dacht ze vragent en geirriteerd. Het beste was ook wel dat ze niet tevoorschijn moest komen. Als de katten haar zouden aanvallen waren hun in het voordeel. En ook was wel te zien dta ze een stuk ouder waren dan haarzelf. Maar dat zegde niks over hun vecht technieken. Ze kon niet alles goed horen maar hoorde dit wel: 'Kun jij mij misschien vertellen wat die Scourge van plan is?' Ze stapte een beetje naar voren geluidsloos. Wie is Scourge? Vast ook een Rogue. . Ze wist niet wat haar bezielde maar ze sprong naarvoren en rende naar de katten toe. Ze stopte een paar voslengtes van hun af. 'Waarom komen jullie steeds in het territorium van de Shadowclan.' Miauwde ze geirriteerd maar rustig.

Sorry beetje kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
Walking through the shades DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 15:30

'Waarom komen jullie steeds in het territorium van de Shadowclan.' vroeg een zwart-grijzige kat. Ze rook naar Shadowclan en haar vraag bevestigde dat. 'Om jou een plezier te doen, nou goed?' antwoordde Sobek sarcastisch en tegelijk lichtelijk geirriteerd. Hij mocht, net als zijn broer, geen een van de clans. 'Wij rogues moeten toch ook eten of niet soms. En ik laat niemand de baas over mij spelen. Dus waarom zou ik niet gewoon het zogenaamde territorium ingaan? Jullie territorium is veel groter dan de mijne, vind je het gek dat ik dan soms even een maaltje kome eten.' antwoordde Sobek nu serieus en kwader op de poes voor hem. Sobek vertoonde geen grijnsje angst, als er meer Shadowclankatten kwamen, so be it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Walking through the shades DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 22:13

De andere rogue vroeg iets over Scourge, maar Night luisterde niet echt omdat op dat moment een poes aan kwam stormen. "Waarom komen jullie steeds in het territorium van ShadowClan!" blies ze. Duidelijk een ShadowClan kat. Meteen verdedigde de andere rogue zich. Night was het helemaal met hem eens, en ze ging gauw naast hem staan. "Ja!" viel ze hem bij. "Wij hebben ook rechten. Wij, rogues, wij zijn niks minder dan jullie. Dit is waar wij voor staan. Dit is waar BloodClan voor staat! Laat dit een waarschuwing voor je zijn, ShadowClan kat. De rogues laten niet meer met zich sollen. Onder leiding van Scourge zullen wij in opstand komen!" Night keek kwaad naar de ShadowClan kat. "Oh, en ik heet Night," fluisterde ze snel tegen de andere rogue.

- Lol, epic toespraken ftw :3 wat filmmuziek wel niet met je inspiratie doet x'D-


Walking through the shades Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Walking through the shades NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Walking through the shades DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 14:32

Madiebo werd wakker. Ze keek rond. Veel katten waren weg, ook Scourge was al weg gegaan. Er was toch geen aanval gepland? Nee dat werd van te voren besproken. Madiebo trippelde. Gewoon vrij, gewoon niet weten waar heen, gewoon d............. Haar gedachten werd onderbroken door een stem 'Waarom komen jullie steeds in het territorium van de Shadowclan.' Miauwde een kat van de schaduwclan. De zon scheen op Madiebo's vacht. Haar vacht glim-de zoals bij de meeste katten als er zon op hun vacht stond. 'Om jou een plezier te doen, nou goed?' antwoordde Sobek sarcastisch. Ze kende Sobek niet goed maar ze had haar wel eens ontmoet. 'Wij rogues moeten toch ook eten of niet soms. En ik laat niemand de baas over mij spelen. Dus waarom zou ik niet gewoon het zogenaamde territorium ingaan? Jullie territorium is veel groter dan de mijne, vind je het gek dat ik dan soms even een maaltje kome eten.' antwoordde Sobek nu serieus maar ook kwaad. Madiebo volgde het gesprek alsof ze er zelf in zat. Met de woorden van Sobek was ze het eens. Hun mochten altijd grote territoria en hun moetste maar kijken hoe ze bleven leven. "Wij hebben ook rechten. Wij, rogues, wij zijn niks minder dan jullie. Dit is waar wij voor staan. Dit is waar BloodClan voor staat! Laat dit een waarschuwing voor je zijn, ShadowClan kat. De rogues laten niet meer met zich sollen. Onder leiding van Scourge zullen wij in opstand komen!" Night keek kwaad naar de ShadowClan kat. Ze zag dat Night nog wat fluisterde tegen Sobek. Hoe onthoude ze al die Namen. Volgens mij ken ik ze nu van bijna alle roque's. Madiebo sprong uit de bosjes voor de katten. Madiebo boog eerst eerbiedig haar kop naar de twee andere Roque's. 'ach wat zielig één tegen drie je bent ver in de minderheid' Zei madiebo sarcastisch. 'Nou ren maar gouw terug naar je kamp zoals alle clankatten dat doen. Jij zou het niet één dag volhouden in de wildernis dus zeik ook niet dat wij hier zijn' Snauwde Madiebo vervolgens. Wat deeden die clan katten altijd verveelend terwijl ze het zelf niet uit zouden kunnen houden in de wildernis. Een ogenblik vroeg madiebo zich af hoe Night zou reageeren. Waarom Night Sobek heeft toch ook een mond?! Ze zette die gedachtes even stop en lette op de Schaduwclankat. Als de Schaduwclankat aan zou vallen dan verloor ze hoe dan ook. Drie sterke katten teggen één zielige kleine kat die dacht dat ze meer waard is dan alle anderen. De zonspiegelde in de ogen van madiebo.


Walking through the shades Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Walking through the shades DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 14:49

"Ja!" Miauwde een andere kat achter de woorden van de ander. "Wij hebben ook rechten. Wij, rogues, wij zijn niks minder dan jullie. Dit is waar wij voor staan. Dit is waar BloodClan voor staat! Laat dit een waarschuwing voor je zijn, ShadowClan kat. De rogues laten niet meer met zich sollen. Onder leiding van Scourge zullen wij in opstand komen!" purplestorm snoof. Waaromd maken die katten er zo'n probleem van. Zoek toch gewoon een ander gebied. Een andere kat kwam ook tevoorschijn. 'ach wat zielig één tegen drie je bent ver in de minderheid' Zei madiebo sarcastisch. 'Nou ren maar gouw terug naar je kamp zoals alle clankatten dat doen. Jij zou het niet één dag volhouden in de wildernis dus zeik ook niet dat wij hier zijn' Miauwde nog een kat. Wat moest ze nu doen. Alleen kon ze het nooit redden, en als ze naar het kamp ging konden ze haar achtervolgen en zou ze de hele clan in gevaar brengen. Als er nu maar een wonder kon gebeuren. Starclan, help me.

Lolz XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadepaw'
Member
Walking through the shades DPKsfdL
86

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons already!
Gender:
Rank:
Shadepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 17:24

Tussen de bomen door oefende Shadepaw het sluipen. Het ging al beter dan de eerste keer en hij kon nu beter zijn evenwicht bewaren over zijn vier poten. In zijn neus prikkelde geur van zijn moeder. Kort keek hij op, ze was vast op patrouille. Zou hij haar opzoeken? Misschien konden ze eventjes praten misschien had ze zijn vader nog gesproken. Hij was maar een keer met hem opgetrokken maar voor de rest nog nooit. Erg veel contact had hij niet met zijn ouders, al haatte hij ze niet. Het was gewoon zo. Hij zou haar verrassen door haar te besluipen. Een plagerig grijnsje speelde om zijn lippen. Hij begon verder te sluipen, tegen de wind in zoals hem geleerd was. Zijn oren gingen wat naar achteren toen hij vreemde geuren rook. Zijn vacht ging wat omhoog, Rogues. Was zijn moeder bij Rogues? Toch niet weer weesjes hé, kreunde hij in gedachten. Ondanks het onheilspellende gedachten sloop hij onopgemerkt verder en bleef in een struikje liggen. Een paar vossenlengtes van zijn moeder vandaan maar hij hoorde hun gesprek. Zijn ogen werden zo groot als manen. Drie Rogue's en zijn moeder. Dat ging ze nooit winnen, misschien dat Brokenstar dat wel kon maar Purplestorm was geen Brokenstar. Bang dat zijn angst geroken werd haalde hij een paar keer die adem. Hij had geen idee waar ze over aan het zaniken waren, Bloodclan. Puh, waarschijnlijk een slap aftreksel van hun Clans omdat ze het zelf niet redde. Die slappe Kittypets konden beter vluchten. Niemand kwam aan zijn moeder.
Geluidloos sloop hij dichterbij. De poes die uitviel tegen haar moeder was ouder dan hem. Ze waren allemaal ouder dan hem. Zijn spieren spande zich aan. Zijn donkergroene ogen vuurde pure haat en afgunst. Zijn nagels klapte uit en hij sprong. Boos grauwde hij en sprong op Madiebo's rug en zette zijn klauwen in haar vel en beet zich hardnekkig vast. Daarna liet hij haar gaan en trok per ongeluk wat vacht mee. Sissend van kwaadheid liet hij zijn tanden zien. 'Waag het niet zo tegen haar te doen.' Mauwde hij. Zijn ogen stonden vol bloeddorst.


Walking through the shades Shadekitsig

Green Eyes

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Walking through the shades DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 17:48

(je kan mijn naam niet wetten Wink )

'Waag het niet zo tegen haar te doen.' Mauwde een kleine kat die op haar rug was gesprongen en haar had geprobeert te verwonden. Het eenige wat er was gebeurt was dat er een veletje los was gesprongen. 'Waag het niet zo tegen haar te doen.' Mauwde . Madiebo spieren spreet ze uit. Madiebo gooide het kitten op zijn rug en kneep zijn luchtdbuis dicht. 'Ik zie het al jij en een slape kit die nbet leerling is gwoorden. Moeder en zoon alle twee slap tegen drie volwassen en sterke roques eigelijk komt het er op neer dat jullie ons niet aan kunnen' Zei Madiebo sarcastisch. En liet de luchtpijp van het kleine slape leerlinkje weer los, en ging terug naast haar bondgenoten staan. De zon glansde hevig in haar ogen. Ze keek even in de ogen van het kleine ding. 'kijk hij denkt dat hij ons aan kan Zei madiebo tegen haar bondgenoten. Deze leerling was niet bepaalt slim.

(volgende word langer)


Walking through the shades Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Walking through the shades DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 17:58

Scytheshade rook de geur van zowel Purplestorm als Shadekit op een afstandje plus nog enkele andere geuren. Scytheshade wist dat dit niet veel goed betekende en sprong via de boom naar beneden. Aangezien hij net had zitten jagen op vogels, Scytheshade rende telkens harder door en langs de schaduwen. Zijn rode ogen zagen er half bezorgd half nieuwsgierig uit. Zijn zwarte vacht deed hem versmelten met de schaduw, zijn klauwen schepten aarde mee. Scytheshade rook onraad en gevaar. EN DAN OOK NOG MET PURPLESTORM EN SHADEKIT IN DE BUURT! Scytheshade ging zo snel als mogelijk was en het eerste wat hij zag was een kat die Shadekit zijn keel dicht kneep en weg ging. Scytheshade was de boom in geklommen en zat daar in de schaduwen, achter de drie rogue´s. Zijn nagels uitgestoken, zijn tanden dropen van het bloed van een net gevangen prooi, zijn demonisch rode ogen woedend en verlangend naar wraak. Langzaam stapte hij uit de schaduw en sprong naar beneden op de poes die Shadekit´s luchtpijp dichtkneep. Hij zette zijn vlijmscherpe klauw op haar keel en brulde "WAAG EEN KEER EEN POOT UIT TE STEKEN, WAAG EEN KEER TE BEWEGEN EN DAN SCHEUR IK DE HALSSLAGADER DOORMIDDEN!!!!!!!!! BLIJF WEG VAN MIJN PARTNER EN KITTEN!!!!!!!!" Scytheshade was unleashed* (losgebroken) Zijn rode ogen puilden uit, zijn kaken stonden open en toonden grote tanden. Zijn klauw zat op de keel van de poes en hield haar adem oppervlakkig. Zijn andere klauw had zich vast gegrepen waardoor ze niet kon ontsnappen. "WAAG DAT NOG EENS!!!!! DAN ZAL IK JULLIE EEN VOOR EEN UIT ELKAAR SCHEUREN, JULLIE INGEWANDEN AL LACHEND AAN DE KRAAIEN VOEREN, TERWIJL JULLIE NAKOMELINGEN VLUCHTEN MAAR VERMORZELD WORDEN TUSSEN MIJN KLAUWEN!!!!!!" Welkom in Scytheshade´s furie.


Walking through the shades 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
Walking through the shades DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 18:45

Sobek bleef koel onder Scytheshade's woede. 'En wat nou als ik jou organen uit je lijf ruk met een sausje van bloed?' zei hij spottend. Hij stond bijna achter Night woorden behalve het 'Onder leiding van Scourge zullen wij in opstand komen!"-gedeelte. 'Laat dat onder leiding van Scourge gedeelte maar weg Night.' fluisterde hij de poes toe. 'En oja, Scytheshade, een probleempje voor jou, ik heb nog geen nakomelingen, maar de jouwe staat recht voor m'n neus, dus wees nu een brave clankat en VLUCHT zoals ieder ander van jullie soort dat doet!' dreigde Sobek. Hij bleef kalm, maar zijn lichaamstaal vertelde genoeg. Sobek was een doorgewinterde veteraan. Hij had tweebeners overwonnen dus was hij al helemaal niet bang voor andere katten. Sobek's ogen spoten echter wel vuur en haat richting zijn vijand. 'Één verkeerde beweging met je zielige clankatlijf en ik geef de kraaien en vossen vanavond een feestmaal die hen nog lang zal heugen.' ging Sobek verder dreigend tegen de Shadowclankatten. Hij meende elk woord dat hij zei, en hij bevestigde dat met zijn ontblootte hoektanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Walking through the shades DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 18:54

Opeens hoorde ze achter zich een hard geluid uit iemands keel komen. Ze hoefde zich niet om te draaiden en diegene sprong meteen met uitgeklapte nagels op een van de Rogue's. Het was Shadepaw, haar eigen kit. Purplestorms hart ging tekeer als een gek. De onbekende kat pakte Shadepaw bij zijn luchtpijp. Nu was Purplestorm woedend. Haar klauwen staken uit en haar ogen overspoelde met haat en boosheid. Ze wou net de ogen van haar uitkrabben, maar ze liet Shadepaw los. 'Niemand komt aan mijn kit! Jij ongevoelige zwerver gevuld met kansloos kots! Ga achter me staat Shadepa.' Screeuwde ze. En ze rook al de geur van haar partner. Die zouden er van langs krijgen. Ze zag al de schaduw lopen. Ze hat al zo'n idee wat hij wou doen. Ze zette wat stappen naar voren nadat ze Shadepaw met haar achterpoot naar achteren hat geduwt. Nu sprong Scytheshade op een van de katten en schreeuwde het uit van woede en drijgde ontzettend. Nu sprong ze op een zwarte poes en mepte haar recht in haar gezicht. Bloed zat op haar poot. haar klauwen hadden het gezicht ook geraakt. Ze wist niet of het een litteken werdt, maar dat zou wel mooi zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
Walking through the shades DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 19:20

'Niemand komt aan mijn kit! Jij ongevoelige zwerver gevuld met kansloos kots! Ga achter me staat Shadepaw.' dreigde de poes nu. 'En nu moet ik bang worden? Man, zelfs kittens zouden met deze dreiging je nog uitlachen. Dat is geen dreigement, dat is cabaret!' lachte Sobek spottend. 'Trouwens, je noemt mij kansloss, maar iemand die niet beter weet dan kansloos kots uit te kramen is zelf kansloos. En nee, ik ben niet ongevoelig. Anders had ik deze katten aan mijn zijde ook wel de dood in gejaagd maar dat doe ik toch ook niet?' antwoordde hij furieus op de poes. Hij knipoogde een keer naar de twee katten aan zijn zijde, om er zeker van te zijn dat zij geen wrok op hem gingen koesteren, want dán was het wél met hem gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Walking through the shades DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 5 feb 2011 - 17:13

Er kwam een kater aan rennen. Hij sprong op haar en boorde haar scherpe klauwen in haar geel. Madiebo beet in de poot van de kater en schudde hem van zich af "WAAG EEN KEER EEN POOT UIT TE STEKEN, WAAG EEN KEER TE BEWEGEN EN DAN SCHEUR IK DE HALSSLAGADER DOORMIDDEN!!!!!!!!! BLIJF WEG VAN MIJN PARTNER EN KITTEN!!!!!!!!" Schreeuwde hij. Madiebo kon niks anders opbrengen dan een licht glim lachje. De kater kneep haar keel weer dicht en zei "WAAG DAT NOG EENS!!!!! DAN ZAL IK JULLIE EEN VOOR EEN UIT ELKAAR SCHEUREN, JULLIE INGEWANDEN AL LACHEND AAN DE KRAAIEN VOEREN, TERWIJL JULLIE NAKOMELINGEN VLUCHTEN MAAR VERMORZELD WORDEN TUSSEN MIJN KLAUWEN!!!!!!" Madiebo maakte zich los uit de greep en sprong boven opp de kater. Ze zetten haar nagels tussen zijn schouderbladen en drukte hem tegen de grond. Madiebo zette haar tanden diep in de kater en trok een stuk vel los daarna kwam hij weer naast zijn mede katten terecht. 'En oja, Scytheshade, een probleempje voor jou, ik heb nog geen nakomelingen, maar de jouwe staat recht voor m'n neus, dus wees nu een brave clankat en VLUCHT zoals ieder ander van jullie soort dat doet!' dreigde Sobek. De kater heete blijkbaar Scytheshade. ' Scytheshade je bent en blijft laf niets burvend als je in een clan blijft. Je hebt nu twee keuzes 1. Ren terug en laat zien dat je een clan kat bent 2. Blijf hier maar dat is Roque gedrach dus kiez ben je een clan kat of van binnen meer een dappere roque' Lagte Madiebo. 'En nu moet ik bang worden? Man, zelfs kittens zouden met deze dreiging je nog uitlachen. Dat is geen dreigement, dat is cabaret!' lachte Sobek spottend. 'Trouwens, je noemt mij kansloss, maar iemand die niet beter weet dan kansloos kots uit te kramen is zelf kansloos. En nee, ik ben niet ongevoelig. Anders had ik deze katten aan mijn zijde ook wel de dood in gejaagd maar dat doe ik toch ook niet?' Zei Sobek tegen de moederkat. Madiebo wou Sobek een boze blik toe wenken maar hij knipoogde dus ze begreep dat het niet ZO bedoelt was. Ze keek lagent en uitdagent naar Scytheshade. 'Scytheshade geen keuzes maken hoort bij een kittypet dus of je maakt nu een keuze of je bent gewoon een zielige lafe trieste kittypet' Lachte ze. Haar ogen glimde in de zon die haar vacht deet glinsteren. Dat kitten van die stomme ouders zou een grote aanwinst zijn voor de Bloodclan. 'Dat kitten zou een aanwinst zijn voor de Bloodclan denk je niet hij is nu al dapper en probeert al sterk te zijn en voor een kit is ie sterk' Fluisterde Madiebo in Sobek's oor terwijl ze geíntreseert naat het kit keek die achter zijn moeder bleef zitten.


Walking through the shades Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Walking through the shades DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 5 feb 2011 - 18:38

' Scytheshade je bent en blijft laf niets burvend als je in een clan blijft. Je hebt nu twee keuzes 1. Ren terug en laat zien dat je een clan kat bent 2. Blijf hier maar dat is Roque gedrach dus kiez ben je een clan kat of van binnen meer een dappere roque' zei een rogue. Ze sprak daarna over kittypets. Scytheshade zweeg. Zijn ogen waren normaal. De woede van net was weggegaan. Hij had geluisterd naar de woorden van de rogue. Hij keek haar aan en zei "Je hebt gelijk." Scytheshade liep rustig naar haar toe. "Weet je wat er nou zo leuk aan mij is, ik ben sinds mijn 2de maan alleen geweest en dat heeft me anders gemaakt dan een clankat. Ik ben een moordenaar, een koelbloedige killer. Iemand die met plezier kan moorden. Daarom wil ik even zeggen.." hij zweeg en zijn ogen glommen woedend "ALS JIJ NOG EEN KEER ZO PRAAT DAN ZAL JE NOOIT MEER DAGLICHT AAN SCHOUWEN!!! HET LAATSTE WAT JE ZIET ZIJN 2 DEMONISCHE RODE OGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Scytheshade boorde zijn tanden in de rogue haar nek. De ijzerachtige smaak van bloed vulde zijn mond en hij werd nu echt erg. Zijn bek was ondanks zijn vastgezette kaken in een glimlach veranderd. Zijn klauwen had hij op de poes haar lichaam gedrukt en hij hield haar tegen de grond. "IK BEN SCYTHESHADE, EEN MOORDENAAR!! EEN CLANKAT!!!!!!! EN EEN VADER!!!!!!!" Zijn tanden lieten los en hij sprong voor de rogue´s. Hij stond voor Shadepaw en gromde laag, "Shadepaw, ren of verstop je! Luister naar me, als ik niet terug kom zorg voor je zusjes." Over Purplestorm maakte hij geen zorgen, die kon zich redden en Scytheshade zelf had al vaker in zo´n situatie gestaan.


Walking through the shades 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
Walking through the shades DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 5 feb 2011 - 19:20

De kat was gevaarlijk geworden en ook al had de poes die naast haar stond, Madiebo in zijn oor gefluisterd dat die kit een goede aanwinst was voor de Bloodclan terwijl hij daar niet eens bijhoorde, hij vond niet dat andere rogues die hem hielpen moesten lijden. Daarom sprong hij recht op de rug van de over de rooie gaande kater. 'Hetgene wat jouw zwak maakt, Scytheshade, is dat je een vader bent, een kitten hebt, en een vrouw. Je kan niet iedereen beschermen inclusief jezelf.' grijnsde Sobek terwijl hij meehobbelde op de rug van de andere kater. De kater zou zich waarschijnlijk losrukken uit Madiebo, maar daar was Sobek op voorbereid dus had hij zijn nagels in de kater's vacht geboord, misschien wel in diens vel, dat wist hij niet. 'Ik geef je nu 10 seconden om te vluchten met je zielige familie, dan zul jij en je familie niks worden aangedaan. Wij komen hier voor te jagen. Kies je echter mijn verzoek in de wind te slaan dan is het laatste wat jij ziet je opengereten ledematen, en bloedend sterf je dan een pijnlijke dood. Kies maar clankat!' brulde Sobek terwijl hij zijn halve preek in de kater's oor brulde. Als de kater slim was vertrok hij nu, niemand van zijn clan kon er toch achterkomen dat hij gevlucht was bij een gevecht tegen rogue's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Walking through the shades DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimeza 5 feb 2011 - 22:43

"Je hebt gelijk." Scytheshade liep rustig naar haar toe. "Weet je wat er nou zo leuk aan mij is, ik ben sinds mijn 2de maan alleen geweest en dat heeft me anders gemaakt dan een clankat. Ik ben een moordenaar, een koelbloedige killer. Iemand die met plezier kan moorden. Daarom wil ik even zeggen.." hij zweeg en zijn ogen glommen woedend "ALS JIJ NOG EEN KEER ZO PRAAT DAN ZAL JE NOOIT MEER DAGLICHT AAN SCHOUWEN!!! HET LAATSTE WAT JE ZIET ZIJN 2 DEMONISCHE RODE OGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Scytheshade "IK BEN SCYTHESHADE, EEN MOORDENAAR!! EEN CLANKAT!!!!!!! EN EEN VADER!!!!!!!" Scytheshade beet in zijn nek. 'Dat zullen we nog wel zien' Zei Madiebo. Madiebo beet Scytheshade's borst open. Scytheshade sprong van Madiebo af. "Shadepaw, ren of verstop je! Luister naar me, als ik niet terug kom zorg voor je zusjes." zei Scytheshade. 'Ja Shadepaw ren weg en wees laf als je weg rent ben je gewoon laf een kleine zielige kittypet maar blijf je hier toon je dapperheid' Glimlachte Madiebo. 'Hetgene wat jouw zwak maakt, Scytheshade, is dat je een vader bent, een kitten hebt, en een vrouw. Je kan niet iedereen beschermen inclusief jezelf.' grijnsde Sobek. 'Ik geef je nu 10 seconden om te vluchten met je zielige familie, dan zul jij en je familie niks worden aangedaan. Wij komen hier voor te jagen. Kies je echter mijn verzoek in de wind te slaan dan is het laatste wat jij ziet je opengereten ledematen, en bloedend sterf je dan een pijnlijke dood. Kies maar clankat!' brulde Sobek. 'Ga maar Scytheshade je bent toch al laf ga maar' Lachte Madiebo.


Walking through the shades Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Walking through the shades DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 6 feb 2011 - 0:07

Scytheshade negeerde de woorden van de rogue´s hij bloedde enkel lichtjes en het deerde hem niks. Er stonden daar 3 rogue´s, hij en Purplestorm stonden er alleen voor. Scytheshade wist dat Shadepaw sterk was maar dit was misschien teveel gevraagd. 'Ja Shadepaw ren weg en wees laf als je weg rent ben je gewoon laf een kleine zielige kittypet maar blijf je hier toon je dapperheid' Glimlachte Madiebo. Scytheshade keek de poes aan en sprak, "Een lafaard is iemand die vlucht zonder reden. Shadepaw is nog maar net geen kitten meer, hij is waardevol voor de clan en is slimmer dan jij ooit zal zijn, muizenbrein," Scytheshade keek zonder emotie naar de poes. "Trouwens Grijskop in ieder geval de kater met de grote mond, ik heb enkele woorden voor jouw. Brand. In. Dark. Forest. Ik blijf, ik laat ons gebied niet overlopen met smerige achterbakse tekendragende, dassengal likkende, kattekruid snuivende, etc. Kittyrogue´s." Hij zei het met een vrolijke ondertoon waardoor de beledigingen extra hard aan zouden komen. Ondertussen trok hij zo goed als hij kon allemaal idiote gezichten naar de ´Kittyrogue´s´ Als Shadepaw in ieder geval zou gaan rennen dan zou het beter zijn.


Walking through the shades 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
Walking through the shades DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitimezo 6 feb 2011 - 11:55

De kat zat Sobek een beetje uit te schelden maar Sobek moest er om lachen. Nou deze 'kittpetrogue verslaat straks wel een kat zonder eer. En de reden waarom jij geen eer hebt, is omdat je je kind opgeeft voor je eigen wraakgevoelens tegenover ons rogue's. En nu kan je wel allemaal onzinnige scheldwoorden gaan uitkramen, mij deert dat niet. Dus vlucht nu netjes met je familie en dan blijf jezelf en je familie ongedeerd.' herhaalde Sobek.

5 Volle regels Sobek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the shades   Walking through the shades Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Walking through the shades
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: