Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} ma 13 jan 2014 - 19:28 | |
| Toen de kit zei dat het nog lang was, speelde de lach nog steeds langs zijn lippen. "Nu al..?" Was haar antwoord op zijn slaaptijd vraag. "Maar ik ben nog helemaal niet..." Een gaap ontsnapte haar mondje. Hij lichtte zijn poot op en liet deze voor zijn mond zakken, waar hij een geamuseerde grijns had gevormd. "Moe.." Hij keek haar doordringend aan en liet zijn poot terug zakken, waarna zijn mond terug een normale, platte vorm aannam. Hij stond op en keek haar strak aan. Zijn groene ogen recht in haar blauwe blik. Hij moest iets verzinnen om haar naar de Nursery te lokken. Een bedenkelijk frons verscheen op zijn gezicht. Toen zakte hij wat door zijn voorpoten, zodat hij haar recht kon aankijken. "Ik wed dat je me niet kunt vangen," fluisterde hij uitdagend. Snel sprong hij achteruit en trippelde hij naar de Nursery toe, daar ging hij voor de ingang zitten en staarde hij uitdagend naar de witte kit. |
|
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} za 1 feb 2014 - 21:43 | |
| Tinderkit keek wat nukkig naar de oudere kitten, wie haar verteld had dat ze moest gaan slapen. "Ik wed dat je me niet kunt vangen," Miauwde Brokenkit plotseling. Tinderkit schrok op. "Wedde van wel!" Miauwde ze verongelijkt en ze sprong op. Meteen zette ze de achtervolging in en toen ze bijna bij de nursery was, zette ze zich af in de hoop hem te vangen. Met haar pootjes uitgestrekt suisde ze op hem af. {Knew I forgot something, sorry!} |
|