|
|
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} do 26 dec 2013 - 18:23 | |
| Tinderkit wreef nog eventjes een paar keer met haar pootje over haar kin heen en ontdekte tot haar eigen grote opluchting dat het nare gevoel wat pijn zou moeten heten alweer een beetje wegtrok. Gelukkig maar. Ze keek met een wat verbijsterde blik omhoog naar de nadere kitten, Brokenkit, toen deze begon te lachen. Tinderkit hield haar kopje wat vragend scheef. Ze vond het niet leuk als andere katten lachten en ze snapte niet waarom. "Pijn is niet leuk.." Murmelde ze zachtjes, terwijl ze nog eventjes naar de rots keek. Maar hierna richtte ze haar aandacht op Brokenkit, haar kopje scheef houdende. "Doe jij wel eens pijn?" Vroeg ze, haar kopje scheef houdende naar de kitten om haar vraag wat meer kracht bij te zetten. Ze wist niet waarom ze het deed, maar instinctief voelde het goed om haar kopje scheef te houden. |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} do 26 dec 2013 - 18:40 | |
| Stilletjes, met een zekere nieuwsgierigheid in haar blik, luisterde Tinderkit naar Brokenkit's woorden. Elk gesprek dat ze voerde, elke kat die ze ontmoette en elke nieuwe ervaring, alles waren nieuwe dingen om te leren en ze vond het geweldig. Maar ze kon zelf ook wel ietsjes aanvoelen dat dit geen prettige wending van het gesprek was en legde haar oortjes wat achteruit. "Pijn is stom." Besloot het poesje, waarna ze Brokenkit vrolijk aantikte met haar pootje. "Maar tikkertje is niet stom." Concludeerde ze vervolgens snorrend, in een poging hem op te beuren. Zo snel als ze kon ging ze ervandoor, half waggelend en half rennend. Ze was er alleen niet zo goed in en haar pootjes raakten al vaak snel de kluts kwijt bij het rennen, waardoor ze niet zo snel was. |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} do 26 dec 2013 - 19:17 | |
| Tinderkit's pootjes trommelden op de aarde toen ze probeerde zo snel mogelijk weg te komen van Brokenkit. Ze lachte uitgelaten, maar raakte daardoor zo afgeleid dat ze hierdoor bijna over haar eigen pootjes struikelde. Ze vertraagde eventjes en zocht haar balans terug, iets wat ze tot haar eigen grote opluchting ook vond. Ze rende weer vlug door. "Ik ben snel!" Miauwde ze vrolijk, "Ik ben de snelligste!" Maar de kampmuur kwam al heel erg vlug dichterbij en glijdend kwam ze tot een halt, zich niet beseffende dat ze beter had kunnen afbuigen. Maar in ieder geval klapte ze er niet met haar neus tegen de muur op. |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} do 26 dec 2013 - 22:14 | |
| Wat verbijsterd staarde Tinderkit naar de muur die voor haar was opgedoemd. Maar goed dat ze op tijd geremd had. Ze had er niet met haar neusje tegenaan willen botsen. Waarom was deze muur er eigenlijk? Verbaasd en nieuwsgierig staarde ze omhoog, tenminste totdat Brokenkit met een doffe klap tegen de muur botste. Geschrokken keek Tinderkit op en maakte een licht sprongetje, waarna ze met voorzichtige pasjes in de richting van Brokenkit liep. Voorzichtig prikte ze in zijn zij en piepte met een bezorgde toon naar hem. "G-Gaat het...? Heb je pijn...?" Vroeg ze, haar oortjes plat leggende en hem een klein en bezorgd duwtje gevende met haar neus. |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} do 26 dec 2013 - 22:34 | |
| Met een bezorgde frons op haar gezicht keek Tinderkit naar de oudere kitten voor haar, wie net vol tegen de muur was geklapt. Ze zuchtte opgelucht toen de kater zei dat er niks was, maar dat maakte de verbijstering en verontwaardiging des te groter toen hij haar tikte! Ze zette haar melkwitte vachtje op, iets wat ze altijd deed als ze verontwaardigd was. "Nie eerlijk!" Sputterde ze tegen, waarna ze op hem af stuiterde om hem terug te tikken. Ze zou hem krijgen! |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} do 26 dec 2013 - 23:59 | |
| Tinderkit wilde streven naar het zijn van de beste, zodat ze haar ouders trots kon maken. Maar als kleine kitten die de wereld nog moest ontdekken, ging dat niet altijd zo makkelijk. Maar plotseling kwam Brokenkit dichterbij en zag ze haar kans schoon. Ze tikte haar ietwat créme kleurige pootje giechelend tegen hem aan en draaide zich onmiddellijk om om weg te spurten. Nog altijd met haar onhandige rennende waggelpasjes spurtte ze voort. Al kwam er nu al zo nu en dan een slaperige gaap uit haar mondje geslopen als ze hier de kans toe had. Haar potje met energie was niet eindeloos, zeker niet voor een kitten die nog zo jong was. |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} vr 27 dec 2013 - 11:28 | |
| Grinnikend en giechelend waggelde Tinderkit voorwaarts. Haar pootjes trommelden met doffe klopjes op de ietwat koude aarde, maar voor haar gevoel had ze nog nooit zo snel gerend! Haar pootjes zagen ondertussen donker van het stof, maar ergerlijk vond ze het op dit moment niet. Maar plotseling kwam er een gewicht op haar rug terecht en haar poten wilden haar niet meer dragen. Met een plofje landde ze op haar buikje op de grond terecht. "Oof!" Bracht ze uit en spartelde wat met haar pootjes. "Oneerlijk, oneerlijk!" Piepte ze, proberende los te komen. |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} wo 1 jan 2014 - 12:31 | |
| Tinderkit spartelde met haar voorpootjes in een poging om los te komen, maar ze had nou eenmaal nog niet genoeg kracht in haar pootjes. Terwijl ze dit deed ontsnapten meerdere verontwaardigde piepjes uit haar mond, die de 'oneerlijkheid' alleen maar bevestigden wat haar betrof. Pas toen ze losgelaten was krabbelde ze achteruit en keek ze wat verontwaardigd naar Brokenkit. "Jij benne zwaar." Besloot ze, haar neusje wat de lucht instekende, zoals ze andere katten wel eens had zien doen. Maar toch klonk de belediging niet helemaal serieus, zelfs niet uit haar mondje. |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} za 4 jan 2014 - 15:57 | |
| Een ondeugende grijns begon op de lippen van Tinderkit te spelen terwijl ze naar de woorden van Brokenkit luisterde. Op zich klonk die 'belofte' wel erg goed. "Ik word de grootste!" Beloofde ze Brokenkit enthousiast. Hierna zette zich af en probeerde ze op Brokenkit's rug te klimmen, om maar te bewijzen dat ze 'groot' was. Als ze boven op hem stond, zou ze immers ver over hem heen kunnen kijken! Maar met haar onhandige kittenpootjes kwam ze niet zo ver en tuimelde ze vanzelf weer op de grond. |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} zo 12 jan 2014 - 14:56 | |
| Tinderkit kon een lichte frons niet onderdrukken. "Maar dat is lang.." Murmelde de kit licht mopperig, duidelijk niet helemaal tevreden met het antwoord. Ze zwiepte wat met haar staartje en keek wat ongelukkig omhoog naar Brokenkit. En het antwoord daarna was al helemaal niet leuk wat haar betrof. "Nu al..?" Jammerde ze zachtjes, "Maar ik ben nog helemaal niet..." Ze kon de gaap niet onderdrukken die haar oogjes lichtjes dicht deed vallen. "Moe.." Miauwde ze nog steeds licht protesterend. Maar ze kon het niet helpen. Ze was wel degelijk moe. Het was een drukke dag geweest om te ontdekken voor de jonge Tinderkit... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Sunset {Tinderkit} | |
| |
|
| |
|