|
|
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:30 | |
| - Fawnstep schreef:
- Nuja, ze vinden het gewoon geen fijn gevoel omdat ik praat met mensen die ik in het echt niet ken .-. Nu zeker met al die dingen die je hoort op tv you know xD
Nu je het zegt x'D Het helpt me er ook aan denken dat ik nog een Sype afspraak heb met iemand die ik niet ken xD Toch maar niet .. Habbo hotel mensen -,- |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 12:30 | |
| Soms vraag ik me echt af of mijn moeder nog wel hersenen heeft --" Wij hebben dus houten platen (zo'n twee meter hoog) om onze tuin af te maken. Nu zijn die omgevallen. Maar we hebben ook nog zo'n puinhoop van een hek, tonnen en vuilnisbakken om te voorkomen dat onze hond wegloopt. Maar gezien die schutsels zijn omgevallen en hij dus in de tuin van onze buren kan mag hij niet buiten. Nu moet ik alsnog al die puinhoop opzij zetten en nadien terugzetten omdat mijn moeder dat wilt. Daar doe ik zo'n tien minuten over, terwijl alles loodzwaar is. Maar onze hond komt niet eens buiten, dus waarom moet dat terug dicht en mag ik niet gelijk vertrekken? LOvhcog zij heeft pijn aan haar rug en wilt mij niet wegbrengen. Dat mens verzint altijd wel iets. Echt ik ben zo pissed nu --" |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 12:56 | |
| Onbekende gebieden, een nieuw territorium en vele onverwachte ontdekkingen de katten van de Donderclan zijn volop bezig met het verkennen van hun nieuwe vestiging. Hierdoor merkt geen enkel lid van de clan op hoezeer Loofpoot verstrikt geraakt in een onmogelijke liefde. Als medicijnkat is het namelijk ten strengste verboden een metgezel te hebben. Loofpoot maakt een beslissing waardoor de hele clan in gevaar dreigt te komen...
Iemand een idee op wie loofpoot verliefd word? Moet waarschijnlijk nog een tijdje wachten voor ik die boek heb,en wil dit weten. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 12:57 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Onbekende gebieden, een nieuw territorium en vele onverwachte ontdekkingen de katten van de Donderclan zijn volop bezig met het verkennen van hun nieuwe vestiging. Hierdoor merkt geen enkel lid van de clan op hoezeer Loofpoot verstrikt geraakt in een onmogelijke liefde. Als medicijnkat is het namelijk ten strengste verboden een metgezel te hebben. Loofpoot maakt een beslissing waardoor de hele clan in gevaar dreigt te komen...
Iemand een idee op wie loofpoot verliefd word? Moet waarschijnlijk nog een tijdje wachten voor ik die boek heb,en wil dit weten. - !!!OPGELET SPOILER!!!:
Kraaiverder^^
|
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:01 | |
| - Owlpaw. schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Onbekende gebieden, een nieuw territorium en vele onverwachte ontdekkingen de katten van de Donderclan zijn volop bezig met het verkennen van hun nieuwe vestiging. Hierdoor merkt geen enkel lid van de clan op hoezeer Loofpoot verstrikt geraakt in een onmogelijke liefde. Als medicijnkat is het namelijk ten strengste verboden een metgezel te hebben. Loofpoot maakt een beslissing waardoor de hele clan in gevaar dreigt te komen...
Iemand een idee op wie loofpoot verliefd word? Moet waarschijnlijk nog een tijdje wachten voor ik die boek heb,en wil dit weten.
- !!!OPGELET SPOILER!!!:
Kraaiverder^^
Serieuz! oké eerst dacht ik aan Havikwind maar Kraaiveder had ik echt niet vewrwacht. Nu ik toch begonnen ben,gaat ze de medicijn apprentice opgeven en naar de Windclan gaan? Or not? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:03 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Cinderpaw. schreef:
Iemand een idee op wie loofpoot verliefd word? Moet waarschijnlijk nog een tijdje wachten voor ik die boek heb,en wil dit weten.
- !!!OPGELET SPOILER!!!:
Kraaiverder^^
- SPOLER!!:
Serieuz! oké eerst dacht ik aan Havikwind maar Kraaiveder had ik echt niet vewrwacht. Nu ik toch begonnen ben,gaat ze de medicijn apprentice opgeven en naar de Windclan gaan? Or not?
euhm, ik denk dat je dat beter in een spoiler zet, er zijn mensen die het een verrassing willen laten^^ - !!SPOILER!!!:
nee, ze blijfd med. cat apprentice en in Tc
|
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:05 | |
| - Owlpaw. schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Owlpaw. schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- !!!OPGELET SPOILER!!!:
Kraaiverder^^
- SPOLER!!:
Serieuz! oké eerst dacht ik aan Havikwind maar Kraaiveder had ik echt niet vewrwacht. Nu ik toch begonnen ben,gaat ze de medicijn apprentice opgeven en naar de Windclan gaan? Or not?
euhm, ik denk dat je dat beter in een spoiler zet, er zijn mensen die het een verrassing willen laten^^
- !!SPOILER!!!:
nee
Misschien wel haha Gelukkig maar! Nu ga ik gewoonweg even een slot op mijn mond hangen. Waarschijnlijk word het wel wat tussen Kwikpoot en Braamklauw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:06 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:10 | |
| Ik ga sparen voor de boeken van de eerste reeks,heb ze allemaal al gelezen uit de mediatheek van school maar ik wil ze zelf hebben. Verder gaat mijn meter voor de rest van serie twee sparen en dan kopen en dan heb ik binnenkort al de delen. Nu heb ik van de tweede reeks alleen nog maar dagraad en van de eerste: De wildernis in & Water en Vuur. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:12 | |
| ik heb alle vertaalde boeken (serieus, als ik een boek wil moet ik het gewoon vragen, of te wel krijg ik het van m'n ouders, anders van m'n oma XD ) |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:14 | |
| Gelukzak! Ik moet er voor sparen,even nieuwjaarsbrieven afprinten... |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:20 | |
| Ergens vandaag ga ik alle foto's posten :3 |
|
| |
Juul-chan 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:25 | |
| REBECCAAAAA <3
Wil jij een topicjee? c: |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:26 | |
| YHAAA Ikke hebben topicje openstaan if u want? |
|
| |
Juul-chan 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:27 | |
| Is guuuhhd c: Waar staat ie? |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:28 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:29 | |
| Gisteren ben ik gewoon in slaap gevallen in de trein x'D Didn't know I could be that tired (': |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:31 | |
| Soof, was je niet te ver met de trein gegaan ? x) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:32 | |
| - Bramblepaw schreef:
- Soof, was je niet te ver met de trein gegaan ? x)
Haha, nee gelukkig niet x'D Enschede was het eindstation en daarvoor was ik nog wakker geworden (': |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 13:33 | |
| Ah, da's mooi Groepsfoto komt vandaag ergens op Warriors te staan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |