|
|
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:38 | |
| Cees, Nu wil ik zeker 'ns afspreken met jou en Chi samen! Misschien dat als jullie dan de volgende keer naar de meeting gaan, en m'n moeder weet dat jullie ook gaan en ik jullie ken, dat ik dan ook mee mag c'= |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:40 | |
| - Lizardkit schreef:
- Cees, Nu wil ik zeker 'ns afspreken met jou en Chi samen! Misschien dat als jullie dan de volgende keer naar de meeting gaan, en m'n moeder weet dat jullie ook gaan en ik jullie ken, dat ik dan ook mee mag c'=
Perfect idea >3 Desnoods ga je toch een paar nachtjes bij Chi slapen en pikken we je ondertussen heel toevallig mee op naar de meeting? :'D |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:42 | |
| - Milkykit schreef:
- Lizardkit schreef:
- Cees, Nu wil ik zeker 'ns afspreken met jou en Chi samen! Misschien dat als jullie dan de volgende keer naar de meeting gaan, en m'n moeder weet dat jullie ook gaan en ik jullie ken, dat ik dan ook mee mag c'=
Perfect idea >3
Desnoods ga je toch een paar nachtjes bij Chi slapen en pikken we je ondertussen heel toevallig mee op naar de meeting? :'D Haha, een Chi-vakantie ;D Waarom ook niet? xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:43 | |
| Het is wel balen dat ik 'illegaal' WC speel en dus nooit naar een meeting kan komen D; |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:44 | |
| - Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Jammer dat ik niet op de meeting was, volgende keer ga ik denk ik weer mee (:
Leuk dat het zo gezellig was! Jij komt volgende keer ook, punt uit D: xD Haha, deze keer kon ik gewoon niet :c Maar dan moet jij ook weer komen eh xD Tssk, smoesjes! :'D En ja ja xD Als ik kan, kom ik altijd >3 Geen smoesje D: En dat is bij mij ook zo xD |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:47 | |
| Daan, Illegaal? Hoe bedoel je dat?^^'
Vandaag dansfeestje hier thuis met 3 van m'n nichtjes en nog een vriendin van me =3 |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:50 | |
| Meh, altijd als er een meeting is ben ik op vakantie. Volgende keer ga ik komen :'D -- Fuuuuu weer mijn hele aanmelding weg -,- mijn tablet gunt het me niet xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:55 | |
| Ik ga het hier ook even zeggen. Ik vind het niet leuk dat sommige mensen nog steeds geen cadeautjes hebben gegeven bij de Secret Santa. Als je geen tijd hebt om cadeaus te maken, meld je dan ook niet aan. ^^"
---
Goedemorgen peoples <3 |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 10:57 | |
| |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:01 | |
| |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:05 | |
| Ik heb echt zin in een Fishface kat.. Salt! Maar die zit vast.. |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:06 | |
| beh, internet ligt er bij mn pc eruot, gelukkig heb ik het wel op mn ds, typt alleen vervelend de hele tijd verkeerde letters. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:09 | |
| *Rekt zich uit* Ik ben nog steeds ziek moe ;w; Nja, it was worth it :'D
Nu douchen, nog even wat gamen en vanmiddag falen in een potje snooker :'D Daarna eten halen en nog een cafeetje pakken xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:11 | |
| - Autumnleaf schreef:
- Voor wie mijn gedicht leuk vond, bedankt.
Voor Chi, Kunnen Ratpaw en Littlepaw een topic hebben? Als je tijd hebt? Tuurlijk :3 Ben wel even druk vandaag^^ |
|
| |
Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:12 | |
| Nah nee, ik mag nooit naar een meeting gaan :c 'Omdat je er niemand kent' Ouders .. Soms he .. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:12 | |
| - Lizardkit schreef:
- Daan, Illegaal? Hoe bedoel je dat?^^'
Vandaag dansfeestje hier thuis met 3 van m'n nichtjes en nog een vriendin van me =3 Mijn ouders willen helemaal niet dat ik op rpg sites op internet zit, ze hebben mij het verboden toen ik het ze probeerde uit te leggen, maar omdat ik geen afscheid van jullie kan nemen zit ik hier nog steeds xD |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:18 | |
| - Fawnstep schreef:
- Lizardkit schreef:
- Daan, Illegaal? Hoe bedoel je dat?^^'
Vandaag dansfeestje hier thuis met 3 van m'n nichtjes en nog een vriendin van me =3 Mijn ouders willen helemaal niet dat ik op rpg sites op internet zit, ze hebben mij het verboden toen ik het ze probeerde uit te leggen, maar omdat ik geen afscheid van jullie kan nemen zit ik hier nog steeds xD Maar waarom zou je dat als ouder verbieden? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:20 | |
| Ik zou 't ook niet weten.
Dankzij WC ben ik beter in Nederlands geworden op school. (; |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:27 | |
| - Littlepaw schreef:
- Ik zou 't ook niet weten.
Dankzij WC ben ik beter in Nederlands geworden op school. (; Vooral schrijfopdrachten bij mijEn Engels :'3 Don't ask me how xD Oh wait... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 dec 2013 - 11:28 | |
| Nuja, ze vinden het gewoon geen fijn gevoel omdat ik praat met mensen die ik in het echt niet ken .-. Nu zeker met al die dingen die je hoort op tv you know xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|