|
|
534 Actief
| |
| Onderwerp: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:10 | |
| - Smokebreath schreef:
EDIT: Kwam deze ook nog tegen. Silverthorn, what are you doing? xD
Hahaha, genious! "Hng... Er... zit... wat... hngg... tussen... mijn... tsscch... tand... en... Hnng." |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:37 | |
| Ik hou nu al van Lizard, en hij is nog niet eens geboren.. xD Ik heb een (in mijn ogen) geweldig ideetje voor een nieuwe event, maar het is wel wat ingewikkeld... Wilt iemand me ermee helpen? Dus gewoon even een PM sturen om te vragen wat mijn idee is en dan kan je nog zien of je mij ermee wilt bijstaan zeg maar, of niet? c'= Maar alleen zal het mij waarschijnlijk niet gaan lukken... |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:46 | |
| Lis, zou je op Fairfaith willen kijken? Er is een PM daarnaar toe verstuurd (: *al eerder, niet sinds vandaag, maar nu ben je online ;3* |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:49 | |
| Bo, Euhm, ik heb niets van je aangekregen? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:51 | |
| - Fairfaith schreef:
- Bo, Euhm, ik heb niets van je aangekregen?
Wel van Demeter als het goed is? |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:53 | |
| Nieuw setje voor Marrow! C: |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:55 | |
| - Jaytail schreef:
- Fairfaith schreef:
Wel van Demeter als het goed is? Nope, niks... O_o Ik ga eens aan het trainingstopic voor Flower en Wolf beginnen met Crystalheart, want dat wordt ook eens tijd... x$ Dus als je een nieuwe PM zou sturen, doe dat dan naar Crystal ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 20:55 | |
| - Fairfaith schreef:
- Jaytail schreef:
- Fairfaith schreef:
Wel van Demeter als het goed is? Nope, niks... O_o Ik ga eens aan het trainingstopic voor Flower en Wolf beginnen met Crystalheart, want dat wordt ook eens tijd... x$ Dus als je een nieuwe PM zou sturen, doe dat dan naar Crystal ;D DAMN YOU SASKIA XD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:00 | |
| OMG MN MA WIL MISSCHIEN EEN AKITA PUP KOPEN (Een soort Hachi!) |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:07 | |
| BABS!!! *HUG* BOOOOO!!! *HUG* KIKI!!! *HUG* |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:08 | |
| Ook een hug voor Soof? :C |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:10 | |
| NAAAAAAAAATH *hug* SOOOOOOOOOOF *hug* Yeah, and a Hug from Pellé (: |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:10 | |
| - Shrewstar schreef:
- Ook een hug voor Soof? :C
*HUUUG* x3 NAAATHH :3 |
|
| |
Lizzard 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:13 | |
| Tot morgen! En nogmaals a Merry Christmas everybodeeeeh! <3 Bye :3 Haai Nath! c'= |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:14 | |
| - Jaytail schreef:
- NAAAAAAAAATH *hug*
SOOOOOOOOOOF *hug* Yeah, and a Hug from Pellé (: *HUGS BACK* EN EEN HUG VAN BESNORDE EN MONOBRAUWDE CLASIE :'D & wie houdt er nou niet van een hug met een baard? xD BUT SERIAL JIJ KRIJGT HUG OP MEETING C: C: C:@Esmee;; *huuuuuuuug* |
|
| |
Bo Merkens 30
| CAT'S PROFILEAge: 6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:15 | |
| - Shrewstar schreef:
- Jaytail schreef:
- NAAAAAAAAATH *hug*
SOOOOOOOOOOF *hug* Yeah, and a Hug from Pellé (: *HUGS BACK* EN EEN HUG VAN BESNORDE EN MONOBRAUWDE CLASIE :'D & wie houdt er nou niet van een hug met een baard? xD BUT SERIAL JIJ KRIJGT HUG OP MEETING C: C: C: @Esmee;; *huuuuuuuug* JIJ OOOOOOK <'3 SWS. 10000% <3 En ik neem je handtekening mee c: |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:16 | |
| - Shrewstar schreef:
- Ook een hug voor Soof? :C
SOOFF!! *HUG* ESMEE *HUG* OTHERSS *GROUPHUG* |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:16 | |
| Gefeli Esmee~! Akita's zijn awesome =w= |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:18 | |
| - Flowerkit* schreef:
- Shrewstar schreef:
- Jaytail schreef:
- NAAAAAAAAATH *hug*
SOOOOOOOOOOF *hug* Yeah, and a Hug from Pellé (: *HUGS BACK* EN EEN HUG VAN BESNORDE EN MONOBRAUWDE CLASIE :'D & wie houdt er nou niet van een hug met een baard? xD BUT SERIAL JIJ KRIJGT HUG OP MEETING C: C: C: @Esmee;; *huuuuuuuug* JIJ OOOOOOK <'3 SWS. 10000% <3 En ik neem je handtekening mee c: 10000% maar? D: WHAT ABOUT 1000000%? C: C:IEEEEEK <'3 I'm afraid that I will fangirl too much then :CCC@Nath;; *hugs* EDIT; *crawls into corner* I just saw the sweetest thing on Tumblr :CCCCCCC |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 21:23 | |
| - Smokebreath schreef:
- Gefeli Esmee~! Akita's zijn awesome =w=
Jaa dankjee<33 Eigenlijk moet ie dan Hachi gaan heten xD @Nath *HUGG* It's hugtime :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|