|
|
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:50 | |
| - Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l
Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig. Pixlr heb ik ook al geprobeert maar dat leek niet te lukken, zou je me kunnen leren hoe je het doet? :3
Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c; Oeh, ik wil dat leren xD Ik kan jullie ook een site geven waar je perfecte randjes mee maakt. |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:52 | |
| - Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l
Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig. Pixlr heb ik ook al geprobeert maar dat leek niet te lukken, zou je me kunnen leren hoe je het doet? :3
Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c; Ik ben nu al iets van twee jaar met pixlr bezig en ik heb het vooral geleerd met filpjes van youtube, maar als je wilt kan ik je het wel leren. Ik heb ook al meerdere keren Gimp geprobeerd, maar op een of andere manier wil het dan bij mij niet lukken. Gebruik jij sites zoals Dafont voor lettertypes? Dat heb ik op mijn oude computer wel gedaan, maar mijn huidige laptop wil die bestanden niet uitpakken, maar als je een andere manier weet zou ik die graag willen weten. @Softberry: Welke? |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:57 | |
| - Softberry schreef:
- Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c; Oeh, ik wil dat leren xD Ik kan jullie ook een site geven waar je perfecte randjes mee maakt. Oke deal! xD Ik zal zo meteen een join.me opstarten c; @Duskcloud, als je eens tijd hebt natuurlijk, mag je het me wel eens leren als dat niet te moeilijk is c: En ik weet niet of mijn manier ook voor jouw laptop werkt, je kunt mss even meekijken en dan proberen of het ook voor jouw werkt? ^-^ |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:59 | |
| Kan je ook een account opgeven voor de inactieve account adoptie? |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:59 | |
| @Sagepaw: Ik kijk wel even mee. Ik heb toch de hele middag niets te doen. |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:00 | |
| |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:27 | |
| Hoop dat iedereen het leuk heeft op de meeting (: Het was vandaag echt super druk in amsterdam, je kon amper normaal lopen. |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:39 | |
| - Spoilers voor mensen die death note nog niet af hebben gezien:
L is dead... Watching death note has no meaning anymore ;-;
|
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:48 | |
| - Platinumsoul schreef:
- Spoilers voor mensen die death note nog niet af hebben gezien:
+1, know the feeling ;3 |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:48 | |
| |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:51 | |
| - Eaglewing schreef:
- Platinumsoul schreef:
- Spoilers voor mensen die death note nog niet af hebben gezien:
+1, know the feeling ;3 Ohw poor you :"3 |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:53 | |
| Ik heb echt zin in het foto topic, om te zien wat ik heb gemist Volgende keer ga ik proberen om te komen, dan ben ik 13. Dan moet het wel kunnen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 16:54 | |
| - Snowdot schreef:
- Ik heb echt zin in het foto topic, om te zien wat ik heb gemist
Volgende keer ga ik proberen om te komen, dan ben ik 13. Dan moet het wel kunnen +1... |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 17:02 | |
| Iemand die Swift wilt troosten? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 17:02 | |
| - Sagepaw schreef:
- Snowdot schreef:
Volgende keer ga ik proberen om te komen, dan ben ik 13. Dan moet het wel kunnen +1... +1 (okay, dan ben ik 14) |
|
| |
Acc Markt! 31 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 17:08 | |
| Pfffff, hou van wat je hebt mensen, echt waar... Ben helemaal in shock en heb buikpijn van stress... Ik zet straks of morgen wel in het LJH wat er is ;$ Nu naar mn nichtje want ze wordt 7 =3 |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 17:14 | |
| |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 17:25 | |
| - Sagepaw schreef:
- Softberry schreef:
- Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c; Oeh, ik wil dat leren xD Ik kan jullie ook een site geven waar je perfecte randjes mee maakt. Oke deal! xD Ik zal zo meteen een join.me opstarten c; @Duskcloud, als je eens tijd hebt natuurlijk, mag je het me wel eens leren als dat niet te moeilijk is c: En ik weet niet of mijn manier ook voor jouw laptop werkt, je kunt mss even meekijken en dan proberen of het ook voor jouw werkt? ^-^ Laat sorry. Hier is de site; http://www.picmonkey.com/ - Uitleg:
Je upload een plaatje. Door op Edit Photo te klikken. Kies een plaatje naar keuze. Druk op Crop en pas het naar jouw keuze aan. Klik dan op Apply en slaag het plaatje op. Helemaal rechts is er dan een kadertje, met zo kronkels errond. Dan krijg je verschillende dinges. Dan kies je Simple Egde. doe zoals het voorbeeld. Klik dan op op de ruitjes. (helemaal links) Kies Your Own. Dan Open my texture en pak het gene wat je daarnet hebt opgeslagen. doe zoals het voorbeeld. Nu, je kat lijkt precies 3D ofzo. Klik dan op het penseeltje. Kies je grootte en laat je kat niet zo gek eruit zien. Dan slaag je het op. Of bewerk het het nog wat verder (tekst, oogkleur ofzow) en dan heb je je randjes.
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 17:27 | |
| - Owlpaw. schreef:
- Sagepaw schreef:
- Snowdot schreef:
Volgende keer ga ik proberen om te komen, dan ben ik 13. Dan moet het wel kunnen +1... +1 (okay, dan ben ik 14) +1 D: Ik wil gewoon weten wat voor randomheid er gebeurd is xD |
|
| |
Tess' 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 17:37 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |