Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Softberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Softberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:50

Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:
Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:
Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l

Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S
Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig.

Pixlr heb ik ook al geprobeert maar dat leek niet te lukken, zou je me kunnen leren hoe je het doet? :3

Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c;

Oeh, ik wil dat leren xD
Ik kan jullie ook een site geven waar je perfecte randjes mee maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:52

Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:
Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:
Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l

Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S
Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig.

Pixlr heb ik ook al geprobeert maar dat leek niet te lukken, zou je me kunnen leren hoe je het doet? :3

Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c;

Ik ben nu al iets van twee jaar met pixlr bezig en ik heb het vooral geleerd met filpjes van youtube, maar als je wilt kan ik je het wel leren. Ik heb ook al meerdere keren Gimp geprobeerd, maar op een of andere manier wil het dan bij mij niet lukken.

Gebruik jij sites zoals Dafont voor lettertypes? Dat heb ik op mijn oude computer wel gedaan, maar mijn huidige laptop wil die bestanden niet uitpakken, maar als je een andere manier weet zou ik die graag willen weten.

@Softberry: Welke?
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:57

Softberry schreef:
Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:
Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:

Oeh, ik wil dat leren xD

Oke deal! xD Ik zal zo meteen een join.me opstarten c;
@Duskcloud, als je eens tijd hebt natuurlijk, mag je het me wel eens leren als dat niet te moeilijk is c: En ik weet niet of mijn manier ook voor jouw laptop werkt, je kunt mss even meekijken en dan proberen of het ook voor jouw werkt? ^-^
Eaglewing
Member
203
Actief

CAT'S PROFILE
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:59

Kan je ook een account opgeven voor de inactieve account adoptie?
Duskcloud
StarClan
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:59

@Sagepaw: Ik kijk wel even mee. Ik heb toch de hele middag niets te doen.
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:00

Brindlepool
Member
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:27

Hoop dat iedereen het leuk heeft op de meeting (:
Het was vandaag echt super druk in amsterdam, je kon amper normaal lopen.
Platinumsoul
Member
120
Actief

CAT'S PROFILE
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:39

Spoilers voor mensen die death note nog niet af hebben gezien:
Eaglewing
Member
203
Actief

CAT'S PROFILE
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:48

Platinumsoul schreef:

+1, know the feeling ;3
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:48

Hii c:
Platinumsoul
Member
120
Actief

CAT'S PROFILE
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:51

Eaglewing schreef:
Platinumsoul schreef:

+1, know the feeling ;3

Ohw poor you :"3
Snowdot
Member
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:53

Ik heb echt zin in het foto topic, om te zien wat ik heb gemist Sad
Volgende keer ga ik proberen om te komen, dan ben ik 13. Dan moet het wel kunnen
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 16:54

Snowdot schreef:
Volgende keer ga ik proberen om te komen, dan ben ik 13. Dan moet het wel kunnen

+1...
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 17:02

Iemand die Swift wilt troosten?
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 17:02

Sagepaw schreef:
Snowdot schreef:

+1...
+1 (okay, dan ben ik 14)
Dinamo
Member
Acc Markt!
31
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dinamo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 17:08

Pfffff, hou van wat je hebt mensen, echt waar... Ben helemaal in shock en heb buikpijn van stress... Ik zet straks of morgen wel in het LJH wat er is ;$ Nu naar mn nichtje want ze wordt 7 =3
Melonpaw
Member
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 17:14

Firekit gaat doooood D;
Sealkit-
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
Sealkit-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 17:25

Sagepaw schreef:
Softberry schreef:
Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:
Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:

Oeh, ik wil dat leren xD

Oke deal! xD Ik zal zo meteen een join.me opstarten c;
@Duskcloud, als je eens tijd hebt natuurlijk, mag je het me wel eens leren als dat niet te moeilijk is c: En ik weet niet of mijn manier ook voor jouw laptop werkt, je kunt mss even meekijken en dan proberen of het ook voor jouw werkt? ^-^

Laat sorry. Hier is de site; http://www.picmonkey.com/
Uitleg:
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 17:27

Owlpaw. schreef:
Sagepaw schreef:
Snowdot schreef:

+1...
+1 (okay, dan ben ik 14)

+1 D:

Ik wil gewoon weten wat voor randomheid er gebeurd is xD
Darkclaw
Member
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 17:37

Hii ;3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: