Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:49

*poof* Fijn om terug te zijn :3
---
Ik wil een nieuw acc'tje, maar ik heb er al teveel :'c
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:52

@Bo, know the feeling :'3
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:54

Vandaag op 4 topics reageren wordt een record voor mij ;D
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:58

meh, ik heb juist inspi op de dag dat iedereen naar de meeting is en ze dus niet op m'n topics kunnen reageren :'3
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:01

Ik heb juist geen inspiratie en net wanneer ik zoveel topics af moet maken .-.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:02

Lionroar schreef:
Nooooo :c Ik krijg mijn tekentablet pas maandag binnen D: Ze zeiden dat ik het vandaag zou krijgen maar de datum is nu naar maandag veranderd D:
uch, zo oneerlijk DX
waar heb je 'm besteld?
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:02

Meh me 2... Ik heb wel inspi voor een new acc, een shadowclanner {want ik heb nog geen kat in de SC}, zo'n snob karakter :'3
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:05

@Bo, ik heb drie katten in Sc, drie in Wc, twee vreselijk inactieve in Rc, drie in Tc dan nog één in Bc en twee rogues^^ waarschijnlijk ben ik er nog ergens een vergeten XD
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:18

Ik wou dat ik naar de meeting mocht x'd
M'n ouders vinden me te jong (kben 13) en het is te ver van huis Sad (meer dan een uur rijden, dus daar hebben ze misschien gelijk xD)
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:31

Mijn.Hele.Post.Is.Weg O.o
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:32

Ik mag/mocht wel naar de meeting, maar ik zit momenteel in Italië... ;-;
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:32

@Hanna; Omg, dat zijn veel acc's xD
@Bunny; Ik haat het ook, ik ben 15, maar alle meetings zijn zo ver weg :'c
@Nele; I know how you feel :c
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:41

@Brokenkit, vind je het erg dat ik het topic met Bumblekit straks pas post want ik heb even geen zin om het weer helemaal opnieuw te schrijven :c
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:03

Dat moment dat je een idee hebt voor een verhaallijn, maar je die niet kunt uitvoeren omdat je geen partners mag zoeken op de accountmarkt D:
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:04

@Nele; Ach is niet erg huwr ^^ (Broken here)
---
@Fish; Dat had ik vroeger ook, als je hulp nodig hebt, ik sta altijd open ^^
---
& ik kon het niet laten xD
Duskcloud
StarClan
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:14

Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:25

Duskcloud schreef:
Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l

Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:26

awesome pixel-art! O.O:
Duskcloud
StarClan
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:30

Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:

Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S
Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig.
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:36

Duskcloud schreef:
Sagepaw schreef:
Duskcloud schreef:

Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig.

Pixlr heb ik ook al geprobeert maar dat leek niet te lukken, zou je me kunnen leren hoe je het doet? :3

Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: