|
|
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 13:49 | |
| *poof* Fijn om terug te zijn :3 --- Ik wil een nieuw acc'tje, maar ik heb er al teveel :'c |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 13:52 | |
| @Bo, know the feeling :'3 |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 13:54 | |
| Vandaag op 4 topics reageren wordt een record voor mij ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 13:58 | |
| meh, ik heb juist inspi op de dag dat iedereen naar de meeting is en ze dus niet op m'n topics kunnen reageren :'3 |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:01 | |
| Ik heb juist geen inspiratie en net wanneer ik zoveel topics af moet maken .-. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:02 | |
| - Lionroar schreef:
- Nooooo :c Ik krijg mijn tekentablet pas maandag binnen D: Ze zeiden dat ik het vandaag zou krijgen maar de datum is nu naar maandag veranderd D:
uch, zo oneerlijk DX waar heb je 'm besteld? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:02 | |
| Meh me 2... Ik heb wel inspi voor een new acc, een shadowclanner {want ik heb nog geen kat in de SC}, zo'n snob karakter :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:05 | |
| @Bo, ik heb drie katten in Sc, drie in Wc, twee vreselijk inactieve in Rc, drie in Tc dan nog één in Bc en twee rogues^^ waarschijnlijk ben ik er nog ergens een vergeten XD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:18 | |
| Ik wou dat ik naar de meeting mocht x'd M'n ouders vinden me te jong (kben 13) en het is te ver van huis (meer dan een uur rijden, dus daar hebben ze misschien gelijk xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:31 | |
| Mijn.Hele.Post.Is.Weg O.o |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:32 | |
| Ik mag/mocht wel naar de meeting, maar ik zit momenteel in Italië... ;-;
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:32 | |
| @Hanna; Omg, dat zijn veel acc's xD @Bunny; Ik haat het ook, ik ben 15, maar alle meetings zijn zo ver weg :'c @Nele; I know how you feel :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 14:41 | |
| @Brokenkit, vind je het erg dat ik het topic met Bumblekit straks pas post want ik heb even geen zin om het weer helemaal opnieuw te schrijven :c |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:03 | |
| Dat moment dat je een idee hebt voor een verhaallijn, maar je die niet kunt uitvoeren omdat je geen partners mag zoeken op de accountmarkt D: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:04 | |
| @Nele; Ach is niet erg huwr ^^ (Broken here) --- @Fish; Dat had ik vroeger ook, als je hulp nodig hebt, ik sta altijd open ^^ --- & ik kon het niet laten xD |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:14 | |
| Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:25 | |
| - Duskcloud schreef:
- Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l
Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:26 | |
| |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:30 | |
| - Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
- Ik wil miss een setjes shopje openen, maar ik weet niet zeker of ik goed genoeg kan bewerken :l
Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 dec 2013 - 15:36 | |
| - Duskcloud schreef:
- Sagepaw schreef:
- Duskcloud schreef:
Ik snap wat je bedoeld, ik wil ook al lang één aanmaken maar ik kan gewoon geen mooie randen maken met Gimp :S Mijn randen zijn opzich geen probleem meer voor mij. Ik gebruik zelf pixlr, die heeft geen automatische randen functie, maar ik teken de randjes er gewoon op en maak dan de laag gewoon doorzichtig. Pixlr heb ik ook al geprobeert maar dat leek niet te lukken, zou je me kunnen leren hoe je het doet? :3 Edit; Ik wil je anders wel leren hoe je lettertypes download en gebruikt met Gimp voor moest je dat nog niet weten c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|