|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:38 | |
| - Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
- God Dogdance, je hebt Milkykit bang gemaakt om ook maar iets over Skyclan te vragen ;w;
Misschien heeft nieuwsgierige Milky dat wel nodig.. :') Whut? D: No... She doesn't need to be afaid ;w; *Hugs Milky*
@ Babs, Nou ja, het is je vergeven n.n Goed :'3 Want anders zou ik echt niet naar de meeting durven hoor (A)
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:39 | |
| - Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
- God Dogdance, je hebt Milkykit bang gemaakt om ook maar iets over Skyclan te vragen ;w;
Misschien heeft nieuwsgierige Milky dat wel nodig.. :') Whut? D: No... She doesn't need to be afaid ;w; *Hugs Milky*
@ Babs, Nou ja, het is je vergeven n.n Goed :'3 Want anders zou ik echt niet naar de meeting durven hoor (A)
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD That's a perfect idea ;D Gaat ze niet overleven, die arme Dog xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:40 | |
| - Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD That's a perfect idea ;D Gaat ze niet overleven, die arme Dog xD Nope, die gaat helemaal dood zijn als ze uit de Nursery mag xD Ik denk dat Thunderclan ook alvast zich moet voorbereiden op deze twee, vind je niet? hahaha :'D |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:42 | |
| - Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD That's a perfect idea ;D Gaat ze niet overleven, die arme Dog xD Nope, die gaat helemaal dood zijn als ze uit de Nursery mag xD Ik denk dat Thunderclan ook alvast zich moet voorbereiden op deze twee, vind je niet? hahaha :'D Idd en ik weet het wel zeker :'3 Als we Dust en Squirrel in die clan hebben, zal hij nooit meer zijn wat hij geweest is xD Er zullen plots velen doodvallen door een hartaanval ben ik bang :'3 Maar gelukkig dat ze net een hele lading Skyclankatten erbij hebben gekregen xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:44 | |
| - Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD That's a perfect idea ;D Gaat ze niet overleven, die arme Dog xD Nope, die gaat helemaal dood zijn als ze uit de Nursery mag xD Ik denk dat Thunderclan ook alvast zich moet voorbereiden op deze twee, vind je niet? hahaha :'D Idd en ik weet het wel zeker :'3 Als we Dust en Squirrel in die clan hebben, zal hij nooit meer zijn wat hij geweest is xD Er zullen plots velen doodvallen door een hartaanval ben ik bang :'3 Maar gelukkig dat ze net een hele lading Skyclankatten erbij hebben gekregen xD Pas maar op hoor, mama Doggerd is heel streng xD We waren heus de OTM's niet álweer vergeten...:'D |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:47 | |
| - Strawberry schreef:
- Spoiler:
- Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD That's a perfect idea ;D Gaat ze niet overleven, die arme Dog xD Nope, die gaat helemaal dood zijn als ze uit de Nursery mag xD Ik denk dat Thunderclan ook alvast zich moet voorbereiden op deze twee, vind je niet? hahaha :'D Idd en ik weet het wel zeker :'3 Als we Dust en Squirrel in die clan hebben, zal hij nooit meer zijn wat hij geweest is xD Er zullen plots velen doodvallen door een hartaanval ben ik bang :'3 Maar gelukkig dat ze net een hele lading Skyclankatten erbij hebben gekregen xD Pas maar op hoor, mama Doggerd is heel streng xD
We waren heus de OTM's niet álweer vergeten...:'D Dat kan ze niet zijn door de cuteness van Squirrel en Dust >3 En wel nee xD Hoe kom je erbij xD |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:47 | |
| - Ratpaw schreef:
- Rpgen met Ratpaw is leuk als ze boos is...
Op wie is ze boos? *nieuwsgierigheid* |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:49 | |
| -Goed, gesprek flink doorgelezen...-
Snap er niks van.
@Sagepaw, Ashdrizzle. Haar mentor |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:49 | |
| - Milkykit schreef:
- Spoiler:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD That's a perfect idea ;D Gaat ze niet overleven, die arme Dog xD Nope, die gaat helemaal dood zijn als ze uit de Nursery mag xD Ik denk dat Thunderclan ook alvast zich moet voorbereiden op deze twee, vind je niet? hahaha :'D Idd en ik weet het wel zeker :'3 Als we Dust en Squirrel in die clan hebben, zal hij nooit meer zijn wat hij geweest is xD Er zullen plots velen doodvallen door een hartaanval ben ik bang :'3 Maar gelukkig dat ze net een hele lading Skyclankatten erbij hebben gekregen xD Velen zullen sterven of vluchten haha. En we moeten ook niet vergeten om Silverfang ook nog even gek te krijgen, eh? |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 18:54 | |
| Iemand topicje met Sagepaw? |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 19:02 | |
| Snowdot word actief, iemand een topicje met haar? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 19:18 | |
| Is er al iemand naar 'The Hobbit' geweest? Ik ga er misschien zaterdag heen, 2u en 41 minuten is wel lang maar dat is goed ;D |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 19:35 | |
| - Sagepaw schreef:
- Is er al iemand naar 'The Hobbit' geweest? Ik ga er misschien zaterdag heen, 2u en 41 minuten is wel lang maar dat is goed ;D
Ik ben er heen geweest (: Hij is echt super gaaf! |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 19:38 | |
| - Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Spoiler:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Lionroar schreef:
- Milkykit schreef:
- Tinderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Swiftheart schreef:
- Milkykit schreef:
Moet ik nog een basis naamkaartje maken of redden jullie jullie wel? n_n Nee, zou ik ook niet durven >D *Grijnst gevaarlijk* En ik red me wel :'3 We pakken Dogdance wel terug met Dustkit en Squirrelkit, Cees xD That's a perfect idea ;D Gaat ze niet overleven, die arme Dog xD Nope, die gaat helemaal dood zijn als ze uit de Nursery mag xD Ik denk dat Thunderclan ook alvast zich moet voorbereiden op deze twee, vind je niet? hahaha :'D Idd en ik weet het wel zeker :'3 Als we Dust en Squirrel in die clan hebben, zal hij nooit meer zijn wat hij geweest is xD Er zullen plots velen doodvallen door een hartaanval ben ik bang :'3 Maar gelukkig dat ze net een hele lading Skyclankatten erbij hebben gekregen xD Velen zullen sterven of vluchten haha. En we moeten ook niet vergeten om Silverfang ook nog even gek te krijgen, eh? Natuurlijk vergeten we hem niet :3 Als deputy zijnde is hij toch - Na Dogdance - de eerste die tot gek verklaard moet worden, right? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 19:48 | |
| - Swiftheart schreef:
- Sagepaw schreef:
- Is er al iemand naar 'The Hobbit' geweest? Ik ga er misschien zaterdag heen, 2u en 41 minuten is wel lang maar dat is goed ;D
Ik ben er heen geweest (: Hij is echt super gaaf! De trailer is allesinds awesome! Ik ga blijven zagen tot ik eindelijk mag ;D |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 19:49 | |
| |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 19:58 | |
| Het nieuwe Seizoen van Sherlock is er bijna :'D |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 20:00 | |
| should be getting this girl out of the dust c: ff nieuw setje maken denk en dan topicjes gaan aanvragen hihi x: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 20:01 | |
| Lolly's zijn verslavend ;D |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 dec 2013 - 20:11 | |
| Swiftheart komt weer in een depressie :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |