| Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] | |
|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 17:13 | |
| Nee, dat maakt niets uit. ^^ En willen jullie in het vervolg niet zo off-topic gaan zoals bij die 'h'? Dan vermijden we spam. ^^ |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 17:29 | |
| mijn aanmelding staat er ^^ op de 2de pagina =3 Veel succes iedereen! |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 18:43 | |
| - Fawnstep schreef:
- @Bunny, veldmuis als ik het goed heb ;D
Alvast veel succes iedereen Oh, bedankt :3 |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 22:39 | |
| Done, en ik heb zelfs nog een ander sheet kader ding gevonden waarin het beter te lezen is :') Proud of myself |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] za 28 dec 2013 - 21:32 | |
| Name: Shiveringkit-Shiveringvoice Age: 0 moons Gender: Female Birthplace: ShadowClan camp Season birth: Newleaf (?)
»Claninfo Clanleader: Shrewstar Deputy: Innerghost Medicine cat: Smokebreath Medicine cats apprentice: Littlepaw
Former rank(s): - Rank: kit Future ranks: Apprentice Warrior Deputy {?} leader {?} Med. cat {?} Med. cats apprentice {?} Elder {?}
clan: ShadowClan Former clan: None Future clan: Unknow
»Outside De poes is bijna net haar vader, maar kortharig. Ze is erg slank, gespierd. De poes is ietwat groot voor een poes, maar heel groot is ze ook niet. De poes heeft een lange, sierlijke staart, met een wit puntje aan het einde en een witte borst en buik. In de felle zomerzon, alleen in de zomer, heeft ze lichte calico aftekeningen in haar vacht. Je ziet ze alleen amper. De poes heeft scherpe tanden, die sterker zijn dan haar klauwen. Als ze vecht bijt ze dan ook voornamelijk, maar flikt uithalen kan ze ook wel. Haar oren zijn prima, ze kan alles prima horen en kan zich goed op één geluid concentreren. Ze heeft geen uitmuntend gehoor, maar net iets beter dan het gemiddelde. Haar ogen zijn ijsblauw bij haar geboorte en zullen naar maten ze ouder wordt steeds donkerder worden en zal met een leeftijd van ongeveer 12 moons zijn top hebben bereikt. Ze zijn dan erg donkerblauw, zeeblauw. Ze kan de eerste 7 maanden prima zien, maar naar maten wordt haar zicht iets minder. Het zal niet zo slecht worden dat ze de Elder Den in moet, maar wel iets slechter dan de gemiddelde kat. Tevens is ze kleurenblind en ziet ze alles naast het enigszins wazige ook alles zwartwit. Haar neus is prima, ze gebruikt hem en haar gehoor dan ook meer dan haar zicht. Het reukvermogen isdan net als de gemiddelde kat. Nagels:: ★★☆☆☆☆ Tanden:: ★★★★☆☆ Gehoor:: ★★★★★☆ Ogen:: ★☆☆☆☆☆ Neus:: ★★★☆☆☆
De poes is een vriendelijk poesje. Ze kan ineens erg fel uit de hoek komen, wat meestal erg onverwachts aankomt omdat ze weinig praat. Zeis wel erg actief, niet verlegen. Ze praat gewoon niet erg graag. Verder is ze sociaal goed aangelegd. Ze is erg rustig, maar niet de braafste en heeft soms overal schijt aan. Ze heeft een scherpe tong, maar kan ook erg vriendelijk zijn. Wordt verder in de rpg uitgewerkt.
»History Unborn ♥
Me:: Ik heb best lang over dit poesje gedaan, vele malen is de aanmelding verdwenen en er staat veel typfouten in door de tablet. Toch, ik wil het erg graag en zal zeker erg actief worden met dit poesje, na de vakantie. Ik hoop dat ik deze kans krijg, want de aanmelding ziet er wss niet erg mooi uit, toch wil ik het erg graag. Verder vind ik Wolftail en Shrew gewoon erg leuk en de relatie tussen Shrew x Wolf erg leuk om te lezen en te volgen.
Laatst aangepast door Shiva op di 31 dec 2013 - 17:20; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] zo 29 dec 2013 - 19:39 | |
| Mijn aanmelding is geplaatst op de 3e pagina of mijn eerste post in dit topic. Ik heb er eigenlijk best wel wat moeite in gestoken moet ik zeggen, dus sorry voor het gedoe met het twijfelen en zo... ='$ |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] zo 29 dec 2013 - 21:50 | |
| - Lizardkit schreef:
- Mijn aanmelding is geplaatst op de 3e pagina of mijn eerste post in dit topic. Ik heb er eigenlijk best wel wat moeite in gestoken moet ik zeggen, dus sorry voor het gedoe met het twijfelen en zo... ='$
Volgens mij heeft iedereen dat wel gedaan.. Ik tenminste wel |
|
| |
Amy But cal me AA 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] ma 30 dec 2013 - 13:57 | |
| - Snowdot schreef:
- Lizardkit schreef:
- Mijn aanmelding is geplaatst op de 3e pagina of mijn eerste post in dit topic. Ik heb er eigenlijk best wel wat moeite in gestoken moet ik zeggen, dus sorry voor het gedoe met het twijfelen en zo... ='$
Volgens mij heeft iedereen dat wel gedaan.. Ik tenminste wel Ik denk ook wel dat de meeste veel moeite gestoken hebben in hun aanmelding ^^(aan de kwaliteit van de aanmeldingen te zien toch :3) |
|
| |
T A M A R 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 9:37 | |
| General
Name: Oakkit – Oakpaw – Oakburst Age: Unborn Gender: Male Parents: Shrewstar x Wolftail Siblings: Unknown Clan: ShadowClan
Inside Vrolijk - Leergierig - Slim - Rustig - Serieus - Trouw Oakkit is een vrolijk, leergierig kitten. Hij is vaak te vinden bij warriors en elders om naar verhalen te luisteren en dingen te leren. Hij is altijd in voor een lolletje en heeft veel lef wat ontsnappen uit het camp betreft. Aan het eind van zijn kittentijd is zijn geestelijke staat zijn fysieke staat al een stukje vooruit. Hij kent van de warriors al meer technieken dan hij zou moeten kennen en droomt ervan om als krijger de Clan te kunnen dienen. Oakpaw neemt de taken en trainingen die bij zijn apprentice-schap horen erg serieus. Hij is nog steeds graag bij de warriors en elders en blijft leergierig. Hij pakt nieuwe dingen erg snel op. Het katertje heeft twee kanten; de vrolijke, apprentice-achtige kant wanneer hij bij zijn vrienden en leeftijdsgenoten is, en de serieuze, soms wat norse en leergierige kant als hij aan het trainen is of bezig is met taken voor de Clan. Oakburst is een serieuze kater. Hij heeft een zwak voor kittens, en brengt graag tijd door met zijn eigen apprentice en die van anderen om deze zo veel mogelijk te leren voor hun latere warriorschap. Clanzaken neemt hij erg serieus en hij vind het moeilijk om te ontspannen en gewoon helemaal niets te doen, zelfs wanneer er in het camp gewoon helemaal niets te doen ís. Hij praat nog steeds graag, maar heeft ook niets tegen een ontspannen stilte. Als hij gestoord wordt in een bezigheid wil hij nog wel eens nors reageren.
Outside Oakburst is een donkere bruine tabby. Zijn donkere strepen doen denken aan de barsten in de schors van een boom. Hij heeft veel weg van zijn vader met zijn lange vacht. Zijn nagels zijn lang en scherp, evenals zijn tanden. Zijn ogen hebben een geelbruine kleur. Hij is groot en gespierd, al is dit onder zijn dikke vacht makkelijk voor dik aan te zien. Zijn passen zelfverzekerd en hij straalt kracht uit.
- Kitten/Apprentice:
- Warrior:
Skills
Hunting: +++-- Fighting: ++++- Fishing: +---- Climbing: ++--- Mental: ++++- Sight: +++-- Nose: +++-- Ears: ++++- Claws: +++-- Tooth: ++++--
Me
Name: Tamar Age: 14 RPG-ervaring: Zo’n 5 jaar Motivatie: Shrew x Wolf is een geweldig koppel dat bestaat uit twee geweldige individuen. Het zou voor mij een eer zijn om een kitten van dit geweldige koppel te mogen spelen. Ook heb ik even een kat nodig om me voor langere tijd echt op te kunnen concentreren in de RPG en dit zou daar een mooie kans toe zijn. Extra: Beetje vluchtig aangemaakt, maar hij staat c: |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 11:35 | |
| Mijn aanmelding is geplaatst c: 1e pagina ^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 11:44 | |
| Jullie hebben de tijd tot 18:00! Dan sluiten we de aanmeldingen en zullen we onze keuze maken. |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 16:40 | |
| -Niet gezien dat dit nog door ging-
Mag wit misschien ook? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 16:44 | |
| |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 17:21 | |
| Mijn aanmelding is klaar en ik wens iedereen succes c: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 17:25 | |
| mijn aanmelding is nu helemaal af ^-^ ik hoop echt dat Hollow gekozen word... succes iedereen! |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 18:06 | |
| >Frozenkit<
>General< Name Frozenkit{Bevroren-}
Next Names Frozenpaw{Bevroren-} Frozenlight {Bevroren licht}
Age Unborn
Gender Female
Clan Shadowclan
Rank Kitten
Parents Shrewstar & Wolftail.
Siblings Strugglebug, Thrushdive, Saltdale, Sharppaw, Shadepaw & Cinnamonpaw. The rest unknown
>Outside< Outside: Frozenkit is een witte kitten met de groene ogen van haar moeder. Ze is eerst nog wat klein en tender, maar ze groeit vlug. Ze heeft een kortharige vacht. Haar bouw is licht, maar ze heeft stevige poten.
>Inside< Caracter:Frozenkit is normaal gesproken een vrolijke kitten en je kunt goed met haar opschieten. Het liefst maakt ze met iedereen vrienden en is haar hyperactiviteit niet te bedaren. Ze is bang om ruzie te krijgen en is dan ook voorzichtig met haar woorden en zinnen. Kwetsen doet ze bijna nooit en als ze het doet, probeert ze het meteen recht te zetten. Toch heeft Frozenkit iets minder fijn. Ze is als de dood voor de duisternis, als het al schemert kan ze zich al verstoppen in de vacht van haar moeder. Deze angst blijft erg sterk, haar hele leven. Frozenkit durft zelfs niet naar buiten in de nacht, ook niet als ze moet. Door deze duisternis angst kampt ze met slaapproblemen en valt soms laat in slaap. Hierdoor is ze heel moe aan het begin van de dag. Als Frozenkit weer wakker is, is ze gewoon de uitbundige maar voorzichtige kitten als altijd.
-De rest ontdek ik in de rpg-
>Me< Name: Aimée Age:14, bijna 15. Rpg ervaring:Sinds 2010. Why: Het lijkt me leuk om weer eens een kitten te bespelen en dit lijkt me wel een leuke uitdaging. Sorry dat ik wat over tijd ben trouwens. -Late, I know- |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 18:22 | |
| DP, I know
Ik heb Frozenkit alvast aangemaakt, als ze gekozen wordt dan is dat mooi en anders pas ik haar wat aan en zoek ik familie in de rpg. |
|
| |
T A M A R 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 18:53 | |
| Beetje laat, maar veel succes iedereen ~ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 19:42 | |
| De kittens zijn gekozen! Voordat ik hieraan begin wil ik zeggen dat we alleen naar de aanmeldingen hebben gekeken en niet naar de personen achter de schermen. Het was een lastige keuze maar we hebben het uiteindelijk op 4 kittens gehouden, met de kitten van Soof zelf inbegrepen [Runningkit]. Het was leuk jullie aanmeldingen door te lezen en we willen jullie al zeker bedanken voor het aanmelden. Dat er zoveel mensen nog geïnteresseerd waren in hun drama-liefdes leven verbaasde me om eerlijk te zijn. Maar goed, om het kort te houden willen we jullie dus gewoon bedanken voor het aanmelden, we hebben zeker bij een groot aantal aanmeldingen gezien dat er moeite is in gestoken, maar gezien we niet iedereen konden kiezen hebben we het dus zoals eerder vermeld gehouden bij 4 kittens. De gekozen karakters zijn:
x Timekit aka Quinty x Lightningkit aka Linn x Tallkit aka Emma
Nog even iets naar Emma toe zelf. We waren gelijk helemaal stapel op Tallkit's karakter, bravo :') Gefeliciteerd degene die gekozen zijn! En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar!
♥ ♥ Shrew x Wolfiewolf
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] di 31 dec 2013 - 19:44 | |
| Yeah :'D Thanks people<3 Little Timey is on his way~
En congratz naar de andere toe ook<3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] | |