| Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] | |
|
|
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] wo 25 dec 2013 - 23:36 | |
| (met dank aan mijn vriendin Laura! want van haar mag ik het lijstje lenen! danku! danku!) - Setje AVA+OS:
leeftijd: 13jaar rpg ervaring: 3 jaar naam: Lisa (achternaam geef ik ni srry ;3 ) _____________________ Basics Naam kat: //Zapkit// Geslacht: //Girl// leeftijd: //unborn// Special ----------//zwak, tenger//---------- extra info hierover: De kleine Zapkit heeft een probleem, ze is veel te vvroeg geboren. Althans voor deze kit, ze heeft een enorme groei achterstand en is daardoor wel 10 keer kleiner dan de andere kits. Ze is enorm tenger en heeft geen vlees, ze bestaat uit botten en pels. Ze is ook enorm vatbaar voor ziektes en word dus om de haverklap ziek. Ze heeft ook geen erge klappen nodig om zware verwondingen te krijgen.Kwaliteiten Snelheid: 6/10zicht: 7/10sterkte: 2/10 (niet ontwikelde spieren) lenigheid:4/10 (zie boven)slim: 8/10inzicht: 7/10jagen: 8/10moed:9.5/10 Klimmen: 10/10reukzin:0/10(groeiachterstand) Outside
Ogen : //licht blauw// mooie hemels blauwe oogjes. Oren: //rond// pluizige ronde oortjes Vacht: //kort// een zachte gladde korte vacht Vacht kleur: //zwart-wit// een Zapkit is bijna geheel wit, enkel heeft ze 1 grote zwarte vlek op haar gezichtje. Bouw : //slank, tenger, klein// Deze kleine kit is erg klein, 10 keer kleiner dan de normale kit. En ze blijft ook klein. Ze is tenger en slank, geen vet. Alleen maar botten en een pelsje erond.
Inside
Karakter:Kitten: //aardig,speels,nieuwsgierig,behulpzaam,klimmer// LATER:// redelijk Gemeen,dreigend,nieuwsgierig,behulpzaam,sluw,houdt van doden, niet erg sociaal// +- Pluspunten:waar je kat goed in is. :// aardig zijn, klimmen, helpen// Minpunten: //ruiken (groeiachterstant)// Motivatie: //ENORM// ik heb haar al helemaal uitgewerkt in mijn koppie en heb mega veel inspiratie! pootjes Zapkit
Laatst aangepast door Zaixy op do 26 dec 2013 - 16:28; in totaal 28 keer bewerkt |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 9:10 | |
| - Hier stond iets ..best wel doms.. -
Laatst aangepast door Lizardkit op do 26 dec 2013 - 14:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 14:26 | |
| Mijn aanmelding is ook klaar :3 Misschien dat er nog ets verandert, maar dat zijn dan details ^^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 14:29 | |
| *leest aanmelding nog eens grondig na* ja, ik denk dat mijn aanmelding af is^^
|
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 14:54 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 14:57 | |
| @Liese;; Ik denk het wel (: Ik heb geen beschrijvingen van de ouders van Shrew, dus eigenlijk kan je met oogkleur wel veel kanten op (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 15:14 | |
| ik denk dat Hollows uiterlijk wel mogelijk is :'3 |
|
| |
Jamie~ 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 17:20 | |
| | Colorkit Give me the colorcode and I will let the colors flow
Algemeen>>Current Name: Colorkit >> Former Names: - >> Future Names: Colorpaw, Colorcode, Colorstar {?}>> Nicknames: Col >> Name explanesion: {Color-} Colorkit is kleurenblind, ze ziet geen pastel kleuren waardoor alles voor haar feller is. {-Kit} Ze is een kitten, daarom dit achtervoegsel {-Paw} Later is ze een apprentise. {-Code} Als warrior is ze zeer loyaal naar de warrior code >> Gender: Female >> Sexuality: Hetero >> Age: Unborn Outside >>General Description: Colorkit is een witte kat met tabby vlekken. >> Build: Haar bouw is lenig en als ze rent zie je haar spieren rollen. >> Pelt colour: Wit met tabby vlekken >> Pelt length: Kort >> Eyes: Een heldere kleur blauw zoals haar vader. >> Scars: Geen. >> Nose: Roze >>Pawpads: Roze met grijs gevlekt. >>Handicaps: Colorkit is kleurenblind. >>Setje:- Spoiler:
Inside>>Personality as Kit: Colorkit is een loyale kitten, ze zal zich altijd houden aan de code en nooit aan het gezag van haar moeder twijfelen. Haar houding tegenover rangen boven haar is respectvol en tegen haar eigen rang of onder zal ze zich neutraal gedragen. Meestal oogt ze emotieloos en haar antwoord kan vaak kil overkomen. Toch zal ze voor familie alles overhebben >>Personality as Apprentice: Veel is ze als apprentice niet verandert van haar kittentijd. Ze is nu leergieriger dan eerst en een goede luisteraar. >>Personality as Warrior: Ze is nog steeds de zelfde poes als eerst. Maar nu neemt de zorgzaamheid tegenover haar familie wat af omdat ze gelooft dat die hun zelf nu wel moeten kunnen redden. Toch zal ze altijd een wakend oog zijn voor degene die ze liefheeft. >>Current Clan: Shadowclan >>Former Clans: Born here. >>Future Clans: I will never betraid my clan. >>Leader: Mom >>Deputy: Innerghost >>Current Rank: Kitten >>Former Ranks: None >> Future Ranks: Apprentice, warrior, medicine cat {?}, deputy{?}, leader{?} Kennissen/familie>>Moeder: Shrewstar >>Vader: Wolftail >>Broers: Trushdive, Sharppaw, Shadepaw {?} >>Zussen: Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw {?} Over mijNaam: Jamie Bijnaam: Jam Ervaring: ~2 Jaar Actieve accounts: Lone-one, Dawnbreak, Ancientpaw Motivatie: Ik heb veel inspi voor het droge karakter van Color en ik zou graag eens een kitten willen spelen {Vooral in zo’n awsome familie}
|
Laatst aangepast door Dawnbreak op do 26 dec 2013 - 17:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 17:26 | |
| Voor sommige mensen: het is Shrewstar, niet met Sch ^^" |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] do 26 dec 2013 - 17:53 | |
| Mijn aanmelding is helemaal klaar
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 12:18 | |
| x Deadline is gekozen! Ik heb met Soof overlegd en we vinden dat er ondertussen wel genoeg aanmeldingen zijn. (Met de onafgemaakte inbegrepen) We hebben dus besloten om jullie nog de tijd te geven tot volgende week woensdag, dan zullen we de aanmeldingen sluiten en diezelfde dag of die dag erna de uitslag nog bekend maken. Voor degene wiens aanmelding nog niet af is (of die nog wat aanpassingen willen doen), je hebt dus zeker nog vier dagen de tijd! Tegen dan moet alles klaar zijn.
Groetjes, Shrew & Wolf. |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 15:05 | |
| Ik ben nerveus voor de uitslag xD Nog even geduld hebben dus~
Ps: wat betekent "Shrew" eigenlijk? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 15:07 | |
| @Bunny, veldmuis als ik het goed heb ;D Alvast veel succes iedereen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 15:27 | |
| @Dawnbreak, euhm, waar heb je die code vandaan? hij lijkt erg op een van mijn codes... |
|
| |
Jamie~ 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 15:36 | |
| //Hannah Ik gebruik die voor mijn forum, als gebieden. Ik heb hem van Perished |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 15:40 | |
| dan is het goed^^ en het is HannA, zoder de h vanachter, zoals bij real name staat^^ |
|
| |
Jamie~ 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 15:41 | |
| //Hanna Sorry xD Bij een van mijn vriendinnen is het met een h, macht der gewoonte |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 15:43 | |
| niet erg, veel mensen schrijven het zo :'3 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 16:19 | |
| |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] vr 27 dec 2013 - 16:36 | |
| Haha, zo te merken ben ik niet de enige die nerveus is :')
Zeg.. Het maakt toch echt niets uit dat ik die tijd weg ben right? Dat maakt me namelijk nog wel het zenuwachtigste... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] | |
| |
|
| |
|