Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Jaytail
Member
Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 14:48

Jaytail schreef:
Is een calico kat mogelijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 14:49

DARQ! Hier komt een aanmelding Very Happy
*Dawnpaw
Member
Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 14:50

Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Tumblr_mikzhm6k2A1rjyl3wo1_400
xD kon het niet laten

.:The Person Behind:.

My Name: Kip of Elena
Rpg experience: 1 Jaar  en 6 maanden, ongeer 1 jaar op wc ^^
Best-known account: *Dawnpaw, Poisonpaw of Jinx
Other accounts: Coyotepaw, Shiverkit. Und Moonkit
Motivation: Eigenlijk was Airkit mijn allereerste account hier, alleen wilde ik haar dolgraag geboren hebben bij een nestje en in de Shadowclan laten zitten. Ik heb haar al helemaal uit gedacht en heb ontzettend veel zin in haar, ik heb me aardig vaak bij nestje van Shadowclanners een aanmelding geplaats. Maar ben tot nu toe nog niet gekozen.  Na een hele tijd heb ik het met haar opgegeven en haar laten verfstoffen, maar nu ik dit topic zag MOEST ik me aanmelden x’D Ik stalk volg Shrewstar nu al een hele tijd omdat ik haar een awesome karakter vind, een keer geen pluisje als leider ^^ Ook vind ik de relatie tussen Wolftail en Shrewstar geweldig. Maar genoeg gezaag, hier is mijn aanmelding ^^

.:About :.

General

Current Name: A irkit
Future names:   Aairpaw –Airbreeze, Airfur, Airjump, Air?
Past names: None
Name Meaning: Air=lucht

Mother: Shrewstar, the mighty leader
Father: Wolftail, dear teddybear
Other family: I Dunno
Siblings: Way to much: First litter: Strugglebug, Thrushdive & Saltdale; Second Litter: Sharppaw, Shadepaw & Cinnamonpaw; and my litter mates
Crush: Keep dreaming ~
Partner: Nope, just nope
Kits: Way to young for that
Lifestyle: Clancat
Rank: kitten
Future Ranks: apprentice- Warrior- Medicine cat? –Medicine cat apprentice?- deputy?- leader?- elder
clan: Shadowclan, and proud
Leader: Shrewstaah
Deputy Innerghost
Medicinecat: Smokebreath, that grumpy old tom-cat
Medicine cat apprentice: Littlepaw

Outside

Fur colour : White, greyish
Fur pattern Tabby, just like daddy
Fur length: Short
Eye colour: Yellow
Paw pads: Pink
Nose: Dark grey
Scars: They will come with the time
Build: Airkit is een heel erg lichte poes, daar dankt ze haar naam aan. Ze is erg dun gebouwd maar heeft ietwat lompe grote poten. Ze is erg klein en meer gebouwd op snelheid dan op kracht.Ze is erg knap

Inside
Personality: Airkit is tegen vreemden een erg verlegen poesje, ze weet vaak niet wat te zeggen en zal niet snel op vreemden afstappen. Dit strijd echter haar gedrag tegen bekende volkomen tegen. Tegen bekende kan ze vreselijk brutaal zijn en heeft ze duidelijk haar eigen mening. Ze heeft haar eigen ideeën over dingen, maar liet die niet altijd horen. Ze zal zich vriendelijk opstellen, maar is dat soms niet. Ze zal ieder woord dat je zegt onthouden en als het haar uitkomt dat tegen je gebruiken. Ze heeft een goed stel hersens en zal heir ook gebruik van maken. Behulpzaam is ze niet bepaald, mocht je onderuit gaan of ergens vast zitten zal ze je eerder uitlachen dan helpen. Ze is er vreselijk trost op dat haar moeder leider is, en denkt dat ze het lievelingetje van haar is. Ze zal dan ook beledigd zijn als dat niet zo blijkt te zijn
Ik ben niet zo goed in karakters uit typen ^^”dat kan ik beter in de RPG
Short character: Vriendelijk- verlegen tegen vreemden- ondeugend- niet behulpzaam – slim- sluw- onbetrouwbaar- brutaal
Likes: Vrienden –Haar ouders(vooral Shrewstar) – fratsen uithalen- katten uitlachen- en nog veel meer
Dislikes: Katten die doen alsof ze beter zijn dan haar-  Niks te doen hebben- katten die haar op haar kop geven en nog veel meer

Skills
Mental:
Intelligent: Very Intelligent, I’m a smart girl
Social: Not really
Loyalty: Sure,  Sire!
Talk active: not really
Kindness: Mweh
Fairness: - really
Sly: yes, totally

physical
Fighting: Not that good
Running: Pro at it
Hunting: To stubborn to learn
Jumping: really, really good at that. I believe I can fly! I believe I- euhm, sorry
Hearing: just normal
Seeing: Really good!
sense of smell: can be better

Laatst aangepast door *Dawnpaw op di 31 dec 2013 - 12:59; in totaal 4 keer bewerkt
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 14:52

Jaytail schreef:
Jaytail schreef:
Is een calico kat mogelijk?
Weet het niet zeker, maar ik denk het niet omdat geen van de ouders calico is :/
En ik denk dat grijs wel mogelijk is ja :3
Spottedwish
Member
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 15:03

Gezien er veel variatie is qua kleuren in Wolf's familie denk ik wel dat de meeste kleuren mogelijk zijn, naast seal point en die soort patronen dan.
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 15:18

Zo, mijn aanmelding is klaar.
*Haalt diep adem* Nou, dat duurde wel ff X'D
Specklestem
Member
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 15:21

Bravekit

Algemeen

Name: Mijn naam is Bravekit en ik wed dat ik later Bravefoot ga heten. ∞
Rang: Ik ben een kitten natuurlijk.  ∞
Clan: Ik zit in de machtige ShadowClan ∞

Parents: Mijn ouders zijn Wolftail & Shrewstar ∞
Slibings: Ik heb te veel broers en zussen om op te noemen. ∞

Inside Keywords: Sociaal | Verzamelaar | Leider | Nijdig ∞
Inside:
Sociaal
Ik ben heel sociaal. Ik wil niet zijn zoals een verlegen kitten. Dat de katten mij daardoor brutaal vinden zijn mijn zaken niet. Vrienden wil toch iedereen niet?
Verzamelaar
Ik hou van blinkende dingen. Een blad met dauw een twoleg speelgoedje. Een schelp of een korrel van het Thunderpad. Alles verstop ik onder mijn mosbed. Als het te hard is leg ik het naast mij. Niemand mag eraan komen.
Leider
Andere kittens mogen mij, Bravekit niet afsnauwen. Ze moeten doen wat ík zeg en niet omgekeerd. Later ga ik zowiezo leider worden en dan moet echt iederéén luisteren naar mij.
Nijdig
Welke kitten is nu eens niet nijdig, al ben ik wel snel op mijn pootjes getrapt. Ik word om vele dingen nijdig maar dat kan me niet schelen. Ik ben geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. En dat moeten ze maar accepteren.
Uitside [1]: Lightkit
Uitside [2]: Ik ben heel licht gebouwd, op het magere toe. Ik ben slank en mijn poten zijn redelijk lang. Ik heb een pikzwarte staart, mooi hé? Mijn neusje en pootkussentjes zijn zacht roze. Op mijn kop heb ik zwarte tabby strepen. Mijn ogen zijn helderblauw. Ze glinsteren in het sterrenlicht. Ik vind dat ik er wel slim uitzie.
Belangrijkste account(s): Missingkit, Specklepaw, Skull, Lemonkit, Smellbelly, ...
Motivation:  Ik heb het topic gelezen dat Shrew het aan Wolf verteld en ik wachtte op dit topic. Door de feestdagen heb ik niet zo snel gereageerd maar hier is ze. Ik vond haar naam goed klinken ook in het nederlands. Ook vind ik haar karakter wel leuk. Het is lang geleden dat ik zo'n brutaal karaktertje heb gehad. Ik was meteen weg van haar uiterlijk. Verder vind ik het wel leuk een nestje van Chi & Soof.
Veel succes iedereen Anna xxx ∞

Laatst aangepast door Specklepaw op do 26 dec 2013 - 17:52; in totaal 13 keer bewerkt
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 16:06

Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 29go851
BASIC

Name; Katnisskit
Past names; x
Futured names; Katnisspaw, Katniss(?)
Gender; She-cat
Clan; ShadowClan
Parents; Shrewstar x Wolftail

OUTSIDE

Katnisskit is een halflangharige kitten met een tabby patroon over haar vachtje heen. Ze lijkt dus op haar vader Wolftail. Ze heeft ijzig blauwe ogen waar altijd een bepaalde nonchalante uitdrukking in schitterd. Ze heeft een zwart neusje en zwartige pootkussentjes. Verder is ze redelijk groot en stevig gebouwd, dus je moet haar niet onderschatten.

INSIDE

[Ondeugend] [Snel op haar teentjes getrapt] [Eerst doen dan denken]
Kitten -> Als kitten zal ze een echt voorbeeld zijn van een dondersteentje. Ze is snel met haar woordjes en zal snel op haar teentjes getrapt zijn als iemand een grap met haar uit wilt halen. Ze plaagd haar siblings vaak, evenals haar ouders en andere katten in de Clan. Ze zal vaak schaamteloos dingen zeggen en denkt nooit na aan de gevolgen van iets. Katnisskit's logica is meestal: eerst doen dan denken. Hierdoor zal ze vast nog wel tegen wat problemen oplopen in haar kittenperiode.

[Geïnteresseerd in de natuur] [Dromerig] [Behulpzaam]
Apprentice -> Als leerling zal Katnisspaw duidelijk worden gemaakt wat het verschil tussen realiteit en fantasie is. Ze zal wat meer gaan denken dan doen en dit is dan ook wel duidelijk in haar gedrag te zien. Ondertussen ontwikkeld ze ook een grote interesse voor de natuur. Ze helpt de Medicine Cat's graag en leert ook graag dingen over kruiden en planten. Ze zal er elke keer van genieten dat ze buiten loopt. Ondertussen is ze ook erg gelovig in StarClan geraakt. Ze bedankt altijd als ze een prooi vangt en staat steeds positiever in het leven. Van die kleine dondersteen lijkt nog maar weinig over te zijn, en er staat nu een mooie, jonge kattin voor in de plaats met een soms wat dromerige uitdrukking op haar gelaat.

[Trouw] [Katten/zichzelf voor de gek houden] [Dromerig]
Warrior -> Als krijger zal Katniss een trouw lid van ShadowClan zijn. Ze maakt zo nu en dan wel enorme blunders, maar weet zich hier meestal schaamteloos overheen te praten. Ze houd soms nog wel eens een kat voor de gek, maar haar slechste gewoonte zal zijn dat ze soms zichzelf voor de gek zal houden. Ze zal zichzelf zo op een leugen kunnen focussen dat ze het zelf zowat begint te geloven. Echter praat ze redelijks snel haar mondje voorbij en komt dan al wel snel de waarheid naar boven, maar het is natuurlijk niet zo fijn als je net daarvoor glashard had staan liegen over dat onderwerp. Verder zal ze nog steeds, zo nu en dan, erg dromerig zijn en natuurlijk geloofd ze nog altijd in StarClan en diens doen. Ze is verder wel erg gevoellig maar een echte vriend voor het leven. Soms zal er echter nog wel eens de Katnisskit van vroeger naar boven komen, maar alleen bij haar echte vrienden.

PERSONAL

Name; Daan
Accounts; Bravesoul, Frostlake & Fawnstep
Why; Ik vond Shrewstar x Wolftail altijd al een geweldig koppel en ik moest me dus gewoon aanmelden hier. Verder vind ik Katnisskit wel een toepasselijke naam en doet het me ook ergens denken aan The Hunger Games waar ik ook fan van ben. Ik hoop dat ik een kansje maak met d'r want ik zou haar graag willen aanmaken voor dit fantastische koppel.
Extra; Ik heb op dit moment maar drie accounts waar ik echt verder mee ga omdat ik een frisse start in 2014 wil maken. Alleen karakters die ik zelf goed uitgewerkt vind mag ik aanmaken, en dit zal dus alleen maar zijn als ik ben gekozen voor een nestje. Ik zou het een echte eer vinden als Katniss mijn eerste account van 2014 kon worden Very Happy
Lionroar
Member
Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 17:12

Lightningkit - Lightningpaw - Lightninghowl

General

Name: Lightningkit
Former names: None
Future names: Lightningpaw, Lightninghowl

Bloodline: 100% Shadowclan
Clan: Shadowclan
Former clans: None
Future clans: None
Rank: Kitten
Former ranks: None
Future ranks: Apprentice, Warrior
Clanleader: Shrewstar, my mother.
Deputy: Innerghost
Medicine cat: Smokebreath

Personality

Lightninghowl is vooral een erg vriendelijke kater, die voor zijn vrienden, familie en clangenoten door het vuur gaat en altijd wel klaar staat voor een gesprek. Hij bekijkt het leven bijna altijd van een positieve kant en denkt dat er in iedere slechterik wel iets positiefs moet zitten, daarnaast is hij erg onschuldig en ziet hij het kwaad in anderen niet snel. De kater heeft een grote fantasie en is vooral erg dromerig, vaak vertelt hij verhalen over zichzelf die nooit gebeurd zijn of vertelt hij over dingen die hij gedroomd heeft; zoals vliegende katten, honden die kunnen praten of tweebenen die worden vermoord door de reusachtige Shadowclan krijgers. Zelf dagdroomt hij zo af en toe en verliest hij zijn aandacht wel eens tijdens een gesprek. Maar als iemand serieus tegen hem praat en even iemand nodig heeft om diens gevoelens mee te delen, staat hij altijd voor diegene klaar. Hij is net een trouwe hond, je kunt hem altijd vertrouwen en alle geheimen zal hij nooit aan iemand anders vertellen. Hij is dan ook geen kater die een emotieloze blik bevat, hij uit eerder zijn emoties redelijk snel. Als iemand droevig is probeert hij diegene altijd wel op te vrolijken, meestal door middel van grapjes of verhalen, dit maakt hem een sociale kater waar iedereen eigenlijk wel goed mee om kan gaan. Tevens is hij ook heel erg braaf, hij volgt de regels heel stipt en breekt ze niet; behalve als het echt nodig is. Luisteren doet de kater heel goed, vooral naar de wat wijzere katten zoals de warriors en elders, ook kan hij zelf heel goed spreken en is hij een echte verteller. Verhalen zuigt hij zo uit zijn duim. Naast dit alles is Lightninghowl ook een tikkeltje verlegen, iets wat hem erg onschuldig maakt, als hij zich niet op zijn gemak voelt gaat hij stotteren of als hij niet weet wat hij moet zeggen klapt hij dicht.

Maar schijn bedriegt, want dit is niet de echte Lightninghowl. Toen Lichtninghowl nog een kitten was kwam hij erachter dat het niet wijs was om gemeen te doen tegen anderen; ze zouden hem gaan haten en hij zou de clan uit moeten. Dit heeft hij altijd in zijn achterhoofd gehouden en vandaar dat hij het bovenstaande karakter gewoon speelt, hij is dan ook een goede acteur en vooral een goede leugenaar. De echte Lightninghowl is erg manipulatief, hij houdt ervan om katten voor zijn karretje te spannen of ze van alles wijs te maken. Door zijn onschuldige gedrag zal niemand dit echter doorhebben, dat hij ondertussen dat hij zo aardig is, ruzies opstookt tussen anderen of misschien zelfs iemand anders tot iets gemeens of gevaarlijks weet te zetten. Daarnaast is hij best wel gemeen en duister, hij heeft wel vaker gemene opmerkingen, die hij dan uiteindelijk toch voor zichzelf houd om in zijn rol te blijven. Lightninghowl is hierdoor een hele gevaarlijke kater en als je er ooit achter komt dat dit de echte Lightninghowl is, kom je daar waarschijnlijk veels te laat achter..

Appearance

Lightninghowl is een goudbruine tabby met een puur witte vacht over zijn hals en buik lopen en twee witte sokjes op zijn voorpoten, zijn vacht is tevens kortharig en niet zo heel dik, maar dik genoeg om hem te beschermen tegen de ijskoude wind van Bladkaal. Hij heeft bladgroene ogen, een donkerroze neusje en donkerroze voetzolen, met een zwart vlekje op zijn rechtervoorpoot. Qua bouw ziet hij er niet erg gevaarlijk uit, hij is kleiner dan de meeste katers en is soms misschien net iets kleiner dan de gemiddelde poes, daarnaast heeft hij een ietwat slanke bouw waardoor hij zich heel soepel en snel kan bewegen. De kater staat iets hoger op zijn poten en heeft meestal een langere staart tegenover andere katten. Lightninghowl is een tikkeltje gespierd, maar dit is niet echt zichtbaar, toch is hij door zijn snelheid en zijn intelligente technieken een zeer gevorderde vechter geworden.

Family

Mother: Shrewstar
Father: Wolftail
Sisters: Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw
Brother: Thrushdive, Sharppaw, Shadepaw
Aunts: Flowpaw
Uncles: Frostmist, Timberclaw
Grandmothers: Poolgaze, Unknown
Grandfathers: Thrushbeak, Blackclaw
Crush: None
Mate: None
Daughters: None
Sons: None
Mentored by: None
Mentored: None

Relationships

[ Name ] [ Age ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relation ]
korte beschrijving relatie met karakter

Topics

[ Finished ]
» None

[ Unfinished ]
» None

Awards

[ Account ]
» None

[ In Game ]
» None

[ Special ]
» None

History

Birth topic: None
Ceremonie Kit - Apprentice: None
Trainingstopics: None
Final Assessment: None
Ceremonie Apprentice - Warrior: None
Ceremonie Mentor: None

Lightningkit is nog niet geboren en heeft nog geen geschiedenis.

Motivation

Naam: Linn
Waarom? Ik wil even zeggen dat het me spijt dat ik Cinnamonpaw nooit echt actief heb weten te houden. Ik heb het wel zeker meer dan tien keer geprobeerd en iedere keer kreeg ik haar maar niet van de grond, ik heb me hier dan ook echt heel rot om gevoeld omdat ik weet dat jullie mij deze kans gegeven hebben en het mij maar niet lukte om jullie te laten zien hoe blij ik ermee was. Cinnamonpaw was, na haar geboorte, al een blok aan mijn been en ik wist haar karakter maar niet goed te bespelen, waardoor ik al snel kwaad werd en de inspiratie die ik voor haar had weer verloor. Ik hoop dan ook dat jullie hier niet boos over zijn en vandaar dat ik hier een nieuwe aanmelding plaats. Ik wil jullie namelijk bewijzen dat ik het wel kan en dat ik wel een account in Shadowclan kan spelen.

Dan wil ik zeggen dat ik, voordat ik hier plaatste dat ik me hier ging aanmelden, eerst heel lang heb nagedacht over het karakter, uiterlijk en natuurlijk de naam van mijn kitten. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Lightninghowl. Lightning is afgeleid van zijn goudbruine vacht en -howl word aan hem gegeven omdat hij een echt roedeldier is en trouw is aan zijn vrienden, beetje ver gezocht maar het komt zeg maar van de loyaliteit van een wolf af. Daarnaast heb ik zijn karakter zo bedacht dat ik er wel inspiratie voor moet hebben. Het is niet een normaal karakter, al lijkt het misschien wel zo als ik met hem zal rpg'en, maar juist heel ingewikkeld. Ik ben op zoek naar dit soort speciale karakters waar ik me even in kan verdiepen en wat plezier mee kan beleven. En als dat slechte echt niet voor mij werkt, kan ik altijd nog terugvallen op zijn acteerwerk en zijn leugens.

Ook wil ik jullie zeggen dat ik Shrewstar en Wolftail echt twee hele leuke karakters vind. Ik heb een aantal topics tussen de twee gelezen, ook de topics toen Timesong er nog bij was, en ik vond de twee meteen al bij elkaar passen. Ze hebben elkaar gehaat en al twee nestjes eigenlijk verpest en ik vond het zo leuk toen Wolftail zei dat ze het dit keer beter gingen doen. Ik hoop echt dat ik een deel uit mag maken van hun laatste nestje en ik zal jullie beloven met heel mijn hart om deze kitten wel actief te houden en zo veel mogelijk met hem te posten. Daarnaast vind ik het ook heel leuk om met Soof en Chi te posten. Ik heb al heel wat leuke topics met jullie achter de rug en je merkt vast ook wel dat we ook een paar redelijk lange topics achter de rug hebben. Zoals Spottedleaf en Lionroar of Wolfkit en Quietkit. Ik heb van die topics genoten en ik hoop dat ik met Lightningkit de kans krijg om wat vaker met jullie te rpg'en. Ik heb nooit echt een hele actieve Shadowclankat gehad, ook al heb ik het redelijk vaak geprobeerd, maar ik weet nu dat het eraan ligt omdat al mijn shadowclan katten eigenlijk een standaard karakter voor een shadowclan kat hadden; ze waren allemaal heel duister en kil en dat lieten ze met trots zien. Lightninghowl is daarin anders, hij is een echte leugenaar en acteur en zal niet snel kwaad worden of uit zijn rol stappen. Hij denkt alles door, bedenkt hoe hij iemand in de val kan lokken en niemand die achter zijn 'ware ik' zal komen. Ik heb nu al zin om met deze kater van alles uit te halen.

Spoiler:

### words | tagged | other notes

♔ nickdiazfan @shine

Waarschijnlijk ga ik deze gebruiken als voorsteltopic, maar daar ben ik nog niet zeker over:

Laatst aangepast door Lionroar op di 31 dec 2013 - 16:23; in totaal 6 keer bewerkt
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 18:18

Tallshadow
Male - Shadowclan - Single  

General

Name: Tallkit

Past Names: None
Future Names: Tallpaw, Tallshadow, Tall(star?)

Mother: Shrewstar
Father: Wolftail
Siblings: Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw, Thrushdive, Sharppaw, Shadepaw

Leader: Mom...

Dislikes: Boredom, Peace, Frogs, Windclan

Inside

Superb
Zodra de kater wordt geboren steekt hij zijn hoofd al in de lucht, niet om te kijken, of uit nieuwsgierigheid, maar uit arrogantie. Hierdoor zal zijn naam Tallkit worden. Hij doet z'n best maar vindt alles makkelijk, jagen kan hij goed, en klimmen en rennen blinkt hij ook in uit. Toch is er maar één ding waar de kater echt lol in heeft, en waar hij zijn energie ook echt in kwijt kan. Vechten, en dan niet het vechten wat ze doen tijdens de training, nee, vechten, de bijna dood ervaringen, het gevecht van leven op dood geeft de kater zo'n kick dat niets anders hem meer plezier doet.

Arrogance
Tallkit, genoemd naar zijn cocky manier van lopen en kijken, weet hoe goed 'ie is. Als er een kat aangewezen zou moeten worden voor zelfverzekerdheid, of zelfbewustheid, dan was het het hem. Doordat hij zichzelf zo goed vindt neemt de kater veel risico's en een van de dingen waar hij dan ook niet tegen kan is niet uitgekozen worden om een vos te verjagen, of om Windclan aan te vallen.
Zijn arrogantie staat hem echter wel goed aangezien de kater een imponerend lichaam heeft, ge-erfd van zijn vader, maar de nadenkendheid van zijn moeder. Hierdoor is hij slim, knap en dapper, wat een uiterst slechte combinatie is met iemand die ook nog eens snel verveeld is...

Smart
Het andere probleem is dat het lastig is om hem echt aardig te vinden, natuurlijk, je kan hem imponerend vinden en naar hem opkijken. Hij durft veel, en is een geweldige vechter, maar aangezien de kater én heel arrogant is én ook nog eens heel erg slim, wordt het lastig voor hem om vrienden te maken. Niet dat hij vindt dat hij veel vrienden nodig heeft, Tallkit zal zichzelf kunnen redden, maar één vriend zal er in ieder geval voor hem zijn.

Strong
Vanwege zijn voorliefde voor gevaren traint de kater veel, hij houd er namelijk ook van om ze te overleven. Daardoor is niet alleen zijn lichaam, maar ook zijn geest, erg sterk. Hem een schuldgevoel aanpraten is vrijwel onmogelijk, en doordat hij altijd vindt dat hij gelijk heeft zal hij ook niet makkelijk op te voeden zijn.
Deze kracht helpt hem ook wel weer, aangezien het nog steeds een ambitieuze Shadowclanner zal zijn, en dus zal zijn geestenskracht hem helpen om zichzelf door de lastigste tijden heen te slaan.

Respect
Respect, een woord wat Tallkit nooit met veel katten zal associëren, al verdienen ze het misschien wel. Zo zou Stormstar afgeschreven worden als 'saai' aangezien hij niet van vechten houd, en Everstar als 'irritante opdonder'
Eigenlijk zijn er maar twee katten die zijn volledige respect hebben, Wolftail en Shrewstar, pappie en mammie. Hij houd van ze, en heeft dus ook diep respect voor ze, iedereen anders is minder belangrijk dan hij. Later dus ook zijn mentor, wat wel eens problemen kan opleveren aangezien het katertje kritiek, of vermaningen, van iemand anders dan zijn vader of moeder, niet aanvaard.

Sexist
Over respect gesproken, Shrewstar zal dan ook de enige zijn die zijn respect volgens hem verdient, van alle poezen dan. Tallshadow ziet een kater al snel als een 'gelijke' in de zin van, hij kan ermee door. Poezen niet, ze zouden volgens de kater niet eens mogen vechten, niet omdat de kater vindt dat ze het niet kunnen, nee, hij valt juist voor poezen die goed kunnen vechten. De kater vindt dat omdat hij daarin heel 'old-fashioned' is. Hij wilt ze beschermen, poezen zijn veel kwetsbaarder in zijn ogen, en alleen de aller wijsten en de beste vechters zal naar geluisterd worden. Hij is dan ook niet van plan om, als Innerghost van plan is haar deputyship af te leggen, er weer een poes voor in de plaats te laten komen. De enige poes waardig genoeg om een clan te leiden is zijn moeder, en met haar bijna elke kater.

Bored
Zoals eerder genoemd is de kater slim en blinkt hij uit in uitzonderlijk veel dingen, dit zorgt ervoor dat de lessen hem al snel niets meer boeien, en dat hij zich dus begint te vervelen.
Eerst zal Tallkit, die dan tot Tallpaw benoemt is, dit oplossen met in hoge bomen klimmen, en de rivier overzwemmen. De spellen en opdrachten worden steeds gevaarlijker, en niets is gek genoeg. Totdat hij meedoet aan zijn eerste echte gevecht, het idee om een anders leven in zijn poten te hebben bevalt hem wel, en het feit dat hij bijna gedood wordt geeft hem de kick waar hij zolang naar op zoek was. Meteen begint hij zo hard te trainen, dat hij elke kat zal kunnen verslaan naar zijn idee, en steeds vaker spoort hij zijn moeder aan om een gevecht met Windclan, de clan die hij het meeste haat, aan te spannen.

Protective
Nu is hij dus een waaghals en een kater die weet wat 'ie wilt, maar gelukkig is dat nog niet alles. Deze kater heeft ook nog een zachte kant, een kant die alleen de elite zal zien, de kant die zijn moeder helpt als ze problemen heeft, een kant die alles wilt leren over kruiden, en een kant die uiteindelijk onherroepelijk verliefd zal worden.
Zijn familie, dat zijn de katten die die kant zullen zien, en dan vooral zijn moeder, want Wolftail is aardig, en zijn vader. Maar zijn moeder heeft iets waarin Tallkit zichzelf herkend, en hij wilt alles doen om haar te laten lachen of om haar trots te maken. Hij beschermt haar, als het nodig is, met zijn leven. Dat kan hij volgens zichzelf doen omdat ze een poes is, zijn vader daarentegen kan hij niet beschermen zonder zijn vaders eer te schaden. Dus zal hij veel van zijn vader houden, en alles van hem willen leren, maar Tallkit is niet snel in staat om een kater te gaan beschermen. Als ze dat zelf niet kunnen, vraagt hij zich af wat ze in Shadowclan doen.

Name
Nu nog zijn naam, hoe zat dat nou precies?
Oké, geen lang verhaal, zijn voorvoegsel 'Tall' kwam namelijk doordat hij de arrogante blik bij zijn geboorte al had, en omdat hij toen ook al zijn hoofd omhoog deed, om te laten zien dat hij boven iedereen stond.
Maar dat is nog niet zijn hele naam, want de kater zal in zijn apprentice tijd erachter komen hoe geweldig hij vechten vindt, en dit baart de clan zorgen. Zijn achtervoegsel zal daarom 'Shadow' zijn. Niemand weet wat hij precies is, en wat hij precies denkt. Hij is een schim in de clan, een die weet wat 'ie wilt, en een die zijn Warrior naam zal achterlaten waar Shadowclan ook aanvalt.

Outside

Overlook
Knap, lang en arrogant. Dat zijn de woorden waar je waarschijnlijk aan denkt als je Tallkit ziet lopen. Het katertje heeft een manier van lopen waardoor al het goede aan hem in een oogpslag te zien is, en zijn ogen kijken trots en zelfverzekerd de wereld in. Zijn vacht is halflang, en wordt gesierd met bruin-grijze tabby strepen. Zijn borstkas en kin zijn wit, wat het voor hem lastig maakt om schoon te maken als hij heeft gevochten of gegeten.

Hij heeft lange poten, en daarmee paradeert hij over de bosgrond, door de lengte is hij lastig in te halen, maar door zijn enorme lijf is hij niet erg wendbaar op grote snelheden. Daarom laat hij liever zien hoe mooi zijn vacht wel niet glanst en hoe goed hij wel niet is in klimmen. Want ook al heeft hij een groot, imponerend lijf, de kater heeft iets sierlijks over zich waardoor hij nooit lomp genoemd zou kunnen worden.
Zijn trucje om zijn 'oh zo mooie' vacht glanzend schoon te houden is om elke avond een ommetje te maken, en dan als niemand kijkt, een duik te nemen in de rivier. Hij zal het nooit aan iemand zeggen, maar de kater vindt het bijna net zo leuk als een goed gevecht.

Zijn hoofd is statig, maar verfijnd, en zijn amberkleurige ogen kijken trots de wereld in, iedereen en alles in zich op nemend. Zo loopt hij daar, de ogen laten je je plaats kennen, hoogstwaarschijnlijk onder hem, nooit erboven, hoogstens gelijk.

'Bout Me

Name: Emma
RPG-Time: een jaar

Motivation
Oké, lang en gek verhaal.
ik meldde me aan als kitten bij Icyrose en Lionroar, ook al zo'n geweldig setje. Er was alleen één probleem, ik wist niet of ik het echt wel wilde, ik heb al twee van mijn katten in Windclan, en de ander is een rogue. Was het geen tijd om een nieuwe clan te proberen, en zo ja, welke?
Het antwoord kwam nadat ik The Ultimate Guide opnieuw las, Shadowclan, fierce, loyal, brave en ook nog eens supergaaf gewoon!
Mijn besluit stond vast, een Shadowclan cat it was. Nu komt het gekke gedeelte, ik heb namelijk Shrewstar een beetje enorm gestalkt, en ben toen een enorm fan geworden van Wolf en Shrew. Vooral het topic met de catnip was leuk x'D
Anyways, ik besloot om, als er ooit nog een nestje zou komen, ik de Shadowclanner die ik in m'n hoofd had daarvoor zou aanmelden. Als er geen nestje kwam, dan kwam er ook geen Shadowclanner.
Nu gingen we die dag naar het Rijksmuseum, en ik verwachtte niet dat er erg veel zou gebeuren op Warrior Cats aangezien het Kerstvakantie is enzo. Zie hoe fout ik zat, juist toen werd dit topic aangemaakt, en ik heb serieus die hele nacht nagedacht over hoe ik dit het beste kon doen, en over welke naam het beste bij de kater zou horen. Na deze lange nacht heb ik me dus meteen aangemeld, maar zoals jullie vast doorhadden kostte het wat tijd. Nu klinkt dit allemaal heel cliché en ik zou het jullie dan ook niet kwalijk kunnen nemen als jullie me niet geloven. Maar echt, als katten konden praten had ik een getuige :')

Ik moet wel zeggen dat er één bewijsstuk is dat ik extra gemotiveerd ben voor dit nestje, want eigenlijk kwam ik er pas achter hoe gemotiveerd ik was toen ik dit allemaal schreef. Ik wil zo graag gekozen worden dat ik me eindelijk heb aangemeld op Shine, en om te zorgen dat dit er allemaal flitsend uitzag, heb ik daar een kader gezocht en bewerkt. Dat was de allereerste keer dat ik zoiets heb gedaan, dus daarvoor bedankt, jullie waren blijkbaar de motivatie die ik daarvoor nodig had.

Ik hoop dat ik jullie nu een idee heb gegeven van hoe leuk me dit lijkt..
Geluk met kiezen verder!

Extra: Ik ben van 27 December tot en met 4 Januari wifiloos... Dit is balen maar ik hoop dat het mijn kansen niet verkleind, dat zou ik namelijk erg jammer vinden...

ty sophia @ shine

Laatst aangepast door Firework op vr 28 maa 2014 - 19:43; in totaal 16 keer bewerkt
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 18:55

Meep, ik wil me ook aanmelden (met Daykit*), maar volgens mij mag dat niet, omdat ze kitten is, maar haar familie is inactief/wilt geen nestje meer, en anders wordt ze zelf inactief...
Is er dan kans dat, als ik mezelf aanmeld met haar, dat er een eventuele kans zou zijn dat ze kitten van Shrewstar en Wolftain kan worden?
*onduidelijkheid*
Dawnbreak
Member
Jamie~
56
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnbreak
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 19:49

Zou deze kleur kunnen?
Spoiler:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 20:20

Hate schreef:
Meep, ik wil me ook aanmelden (met Daykit*), maar volgens mij mag dat niet, omdat ze kitten is, maar haar familie is inactief/wilt geen nestje meer, en anders wordt ze zelf inactief...
Is er dan kans dat, als ik mezelf aanmeld met haar, dat er een eventuele kans zou zijn dat ze kitten van Shrewstar en Wolftain kan worden?
*onduidelijkheid*
Volgens mij heb je al met haar gepost in de RPG, dus dan kan dat niet, nee ^^"

@Jaimie;;
Jup, volgens mij wel c:
Lizardtail
Member
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 20:28

I'm the one that gonna make you shine
❀Berryblossom❀
❀General❀

Name: Berrykit
Future names: Berrypaw - Berryblossom - Berrystar?
Lifestyle: Clanlife
Parents: Shrewstar [MOM] Wolftail [DAD]
Siblings: Unknow

❀Clan❀
Which Clan: ShadowClan
Leader: Shrewstar [MOM]
Medicine cat: Smokebreath

❀Outside❀
Berryblossom is een slanke en zwarte poes. Ze heeft opvallende oranje ogen, waar haar naam afkomstig van is. Ze heeft halflange vacht en op haar borst is ze hier en daar wat wit gevlekt. Haar vacht heeft lichtjes een bruine schijn in het licht die haar uiterlijk nog specialer maakt.
Kit- till App-time:
- http://lismoon.deviantart.com/art/Morning-kitten-186826506
- http://lismoon.deviantart.com/art/The-Dark-Magician-297073129
- http://lismoon.deviantart.com/art/Orange-350014050
- http://lismoon.deviantart.com/art/Black-Kitten-108285620
- http://lismoon.deviantart.com/art/Bella-6-months-365913721
- http://lismoon.deviantart.com/art/Sleeping-beauty-336207631
- http://toygercat.deviantart.com/art/Please-Adopt-Me-2-69951554
Warrior-time:
- http://lismoon.deviantart.com/art/dark-side-of-the-cat-329173396
- http://lismoon.deviantart.com/art/Flip-the-Black-Cat-180044590
- http://lismoon.deviantart.com/art/Black-Cat-35950029
- http://lismoon.deviantart.com/art/Black-panther-light-188102562

❀Personality❀
Kitten: Kan niet tegen regels overtreden - Respectvol - Aardig - Sociaal - Voorbeeldige kitten
Berrykit is een echt schatje, dus van haar zal je zeker geen last hebben. Ze houdt zich netjes aan de regels, maar flipt als een ander deze overtreed. Berry is zeer respectvol naar anderen toe, en een voorbeeldige kitten. Ze brengt graag een bezoekje aan katten die ze nog niet kent en is dus van kleins af aan erg sociaal.
Apprentice: Aardig - Komt op voor anderen - Leergierig - Behulpzaam - Sociaal - Kan niet tegen regels overtreden
Nog steeds is Berrypaw er erg op gesteld dat de regels nageleefd worden. Wie zich hier niet aan houdt, zal dat zeker te horen krijgen maar op een beleefde en respectvolle manier. Ze is erg behulpzaam en zal vrij snel andere te hulp schieten, ze gaat dan ook vaak helpen bij de Elders. Tijdens haar trainingen leert ze snel, wat vooral komt door haar leergierigheid. Doordat ze zo sociaal is, kent Berry erg veel katten en zal dan ook voor ze opkomen.
Warrior: Jachtgodin - Aardig - Nood aan regels - Respectvol - Behulpzaam - Speels - Houdt van kittens
Berryblossom is een echte jachtgodin! Ze is al van kittens af aan erg aardig, en deze eigenschap is ze blijven behouden. Ook heeft ze nog steeds een erge nood aan regeltjes, en zal een ander hier ook duidelijk op wijzen. Ze gaat erg respectvol om met anderen, en helpt iedereen die ze kan. Ze is echter toch nog vrij speels voor haar leeftijd, en gaat dus eens graag zichzelf vermaken met wat kittentijd!

❀La Moi❀
Name: Liese / Lis
RPG-Experience: Ongeveer zo'n 2 jaar en half
Motivation: Shrewstar is super, Wolftail is super, hun relatie is super, Soof is super, Chi is super, alles aan deze super combinatie is gewoon super! Ik heb er lang over getwijfeld of ik dit wel zou doen, omdat al dat massale aanmelden van de andere me een beetje afschrikte, maar ik heb even nagedacht en besloten toch gewoon een kans te wagen. En als ik niet gekozen wordt, volgende keer beter, right? Dit zou gewoon een erg fijn kerstcadeau zijn voor me, om dit karakter tot leven te laten komen. Het is niet super speciaal, nee dat niet, maar een gewoon iemand kan ook leuk zijn. Dit is waar ik inspiratie voor heb, dus als jullie liever een wat minder saai nestje hebben is dat ook goed voor me. -sorry voor het (een beetje officieel overkomende) langdurige getyp van me xD-

© darren criss

Laatst aangepast door Lizardkit op zo 29 dec 2013 - 19:37; in totaal 1 keer bewerkt
Kestrelwing
Member
Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 21:04

Mousedung you Soof!xD Nee grapjuu love you <3
En dit betekent dus dat je een aanmelding van me kunt verwachten ;3
Nirwana
Member
Esmée
161
Actief

CAT'S PROFILE
Nirwana
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 11:26

Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Rlkep0

Infromatie
Naam; Nightkit, Nightpaw, Nightmare (?), ..
Rang; Kitten
Toekomstige rangen; Apprentice, Warrior, Elder, (?)
Leeftijd; Nog niet geboren
Clan; SchadowClan
Leider; Shrewstar
Geslacht; Poes

Innerlijk
Nightkit is een levendige kitten die heel nieuwsgierig is, ze is een heel vriendelijke kat, maar kan zich heel kwaad worden. Nightkit komt vaak in moeilijkheden, omdat ze haar hart op de tong heeft. Ze zegt zowat alles wat ze denkt. Ze kan heel humeurig zijn, maar als je eenmaal en vriend bent van Nightkit, zal je dat blijven. De poes is toch verstandig, en zal helpen waar ze helpen kan. Ze heeft een pittig karakter, en is niet bang voor een gevecht.
Extra eigenschap: Nightkit zal later ontdekken, als apprentice of als warrior, dat ze op hetzelfde geslacht valt. Dat zal waarschijnlijk wel wat gedoe vormen, maar dat kan haar weinig schelen. (Sorry, dit wou ik er echt bijdoen :3)

Uiterlijk
Vachtkleur; Zwart
Vachtlengte; Halflang
Ogen; Groen
Kussentjes; Grijzig
Neus; Grijs-Zwart
Bouw; Nightkit is niet erg breed, maar ook niet te smal. Ze zal genoeg spieren hebben, maar er niet ‘dik’ uit zien.
Uitleg; Nightkit is een gezonde kitten, zonder afwijkingen, en is donkerzwart. Het voorvoegsel van haar naam (Night-) is afgeleid van haar zwarte vacht, zwart als de nacht. Haar warrior achtervoegsel (-Mare) wordt eraan toegevoegd omwille van haar pittig karakter, en omdat ze wel eens als de ‘slechte’ in de nachtmerries (Nightmares) van katten zou kunnen verschijnen. Vandaar Nightmare.

Skills
Snelheid; ★★★☆☆
Vermogen; ★★★☆☆
Uithoudingsvermogen; ★★★★☆
Behendigheid; ★★★★☆
--------------------------------------------------
Kennis; ★★★☆☆
Jacht; ★★★★☆
Vechten; ★★★★☆
--------------------------------------------------
Zicht; ★★★★☆
Reuk; ★★★★☆
Gehoor; ★★★☆☆

Over mezelf
Naam; Esmée
Leeftijd; 12 (Bijna 13)
Accounts (actief); Nirwana, Raspberrypaw, Wolftooth
Accounts (Inactief); Lonelydeath
RPG-ervaring; Hah. Ongeveer vier maanden xD
Motivatie; Ik zag dat dit het laatste nest was, en ik vind Shrewstar en Wolftail geweldige personages :3 En ik wou ook eens een kittenaanmelding doen, en hier leek me perfect.

Laatst aangepast door Nirwana op do 26 dec 2013 - 10:46; in totaal 3 keer bewerkt
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 13:26

Don't burn the forest..

~Forestkit~
Algemeen
Naam: Forestkit
Vorige namen: /
Volgende namen: Forestpaw, Forestburn, (Foreststar?), (?)
Geslacht: Poes [Vrouwelijk]
Leeftijd: Unborn
Leefwijze: clankat
Vorige leefwijzen: /
Volgende leefwijzen: ?
Vorige clans: /
Volgende clans: ?

Kennissen/familie
Moeder: Schrewstar
Vader: Wolftail
Broers: Trushdive, Sharppaw, Shadepaw
Zussen: Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw
Stamboom: http://www.myheritage.nl/site-family-tree-228689571/o#

|Naam|Clan|Band|
Verdere beschrijving

Setje
Onderschriften:

Ava: http://www1.picturepush.com/photo/a/13938169/220/13938169.png

Uiterlijk
Vachtkleur: Bruin
Oogkleur: bladgroen
Patroon: Tabby
Beschrijving: Forestkit is een bruine tabby. Ze is redelijk slank gebouwd, echter ziet ze er niet mager uit. Haar ogen zijn bijna net hetzelfde als die van haar moeder, terwijl haar vacht veel meer lijkt op haar vaders vacht. Haar naam kreeg ze vanwege de kleur van haar vacht en haar ogen; haar ogen zijn groen als de bladeren van de kruinen van alle bomen in het bos en haar vacht is bruin als de stammen en de aarde die typisch is voor het bos. De donkere strepen op haar vacht lijken op de stammen, de wittere plekken de lucht die tussen de bomen door zichtbaar is. Ze kijkt soms streng, maar eigenlijk kijkt ze eerder wilskrachtig. [Meer daarover in haar karakters beschrijving]

Innerlijk
[Wilskrachtig/koppig]
Forestkit is erg wilskrachtig, je zou het ook koppig kunnen noemen. Als ze iets in haar kopje heeft, zal ze er niet snel van afwijken. Daardoor geeft ze niet snel iets toe, en al helemaal niet als ze verkeerd zat.

[Moedig/loyaal]
Net zoals haar moeder is ze erg moedig. Ze zou haar leven geven om een andere kat te redden, tenminste, als deze van haar clan is. [Shadowclan] Tijdens gevechten met andere clans zal ze nooit een teken van zwakte tonen tegen de andere clan, zelfs niet tegen haar eigen clan. Ondanks dit alles is ze niet zo ambitieus als haar moeder is. Voor haar part mag ze gewoon aan de zijkant blijven staan, ze zou er niets tegenin hebben.

[Vriendelijk/Goedgelovig]
Je kunt makkelijk iets wijsmaken aan Forestkit. En aangezien ze erg koppig is, zal ze dat ook snel geloven, en blijven geloven. Je kunt haar daarna niet makkelijk van dat idee afbrengen. Ze word door vele katten ook als vriendelijk beschouwt, maar sommige katten vinden natuurlijk helemaal het omgekeerde, juist door dat koppige gedrag.

Over mij
Naam: Mag je niet weten >3
Bijnaam: Bunny~
Ervaring: Ongeveer een half jaar
Actieve accounts: (bolt=bekendste) Dyingpaw, Goldenpaw, Silent, Meadow, Islandkit, Stonerain, Sunday, Flowertime (Forestkit)
Motivatie: Forestkit is al helemaal uitgewerkt in mijn brein, ik heb mega-veel inspi voor haar ^^ Ook vind ik dit nestje awesome en zou ik het een hele eer vinden mocht ik een kitten kunnen spelen van deze twee.

thx xo monster @ ATF
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 22:08

Eindelijk klaar, ik heb gekeken naar een ander kader, maar ben verliefd geworden op deze ^^
Ook wilde ik even zeggen dat ik van 27 december tot en met 6 januari weg ben zonder wifi... Balen natuurlijk, maar ik wilde het nog even melden. Het staat ook in m'n aanmelding ^^
Gloomyclaw
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
Gloomyclaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 22:23

leeftijd: 13jaar
rpg ervaring: 3 jaar
naam: Laura S. (achternaam geef ik ni srry ;3 )

Basics

Naam kat: //Expresskit/Funnykit//
Geslacht: //Boy//
leeftijd: //unborn//

Special

----------//snoretje//----------
extra info hierover: De kleine Expresskit/Funnykit heeft een grappig snorretje op zijn gezicht waar de andere -mischien zelfs broertjes of zusjes- hem OF om pesten/plagen OF het leuk vinden staan OF het gewoonweg mega grappig vinden. Mustachekit "stoeft" ook altijd wat met zijn grappig/schattig snorretje.

Kwaliteiten
Snelheid: 8.5/10
zicht: 7/10
sterkte: 8.5/10
lenigheid:7/10
slim: 8/10
inzicht: 6/10 (hij snapt soms dinge niet echt -direct-)
jagen: 8/10
moed:9.5/10

Outside

Ogen : //groen// Diepe groene ogen die je altijd lijken te doorgronden.
Oren: //rond// pluizige ronde oortjes waar Mustachekit perfect mee kan horen.
Vacht: //kort// een zachte korte vacht
Vacht kleur: //zwart-wit// een zwart-wit vachtje. Expresskit/Funnykit heeft grotendeels een zwart vachtje, hij heeft witte pootjes, buikje en een wit snorretje.
Bouw : //gewoon, sterk// een doodgewoon lijfje, maar wel vol kleine spiertjes die nog hard kunnen groeien, uiteindenlijk word hij een gespierde grote kater (met een schattig wit snorretje).

Inside

Karakter: //
aardig,
speels,
vechter,
avontuurlijk,
plager,
venijnig af en toe,
LATER
Gemeen,
dreigend,
voor de rest hetzelfde al toen hij kitten was.//
Expresskit/Funnykit is een kitten die alles geeft om vrienden en familie te helpen. Hij heeft nogal veel zelfvertrouwen en een grote mond. Hij houdt enorm van op avontuur gaan en sluipt dus wel eens weg van de rest om op zijn eentje of met zijn beste vrienden een avontuur te gaan beleven -of domweg wat oudsten, kitten, leerlingen of prooi te pesten-. Hij is erg speels en "stout"  zowel als kit al waneer hij ouder word blijft Expresskit/Funnykit het behouden, later word hij zelfs wat echt GeMeEn. Maar als kit zoekt hij zelfs vaak al zonder het door te hebben naar probleemen of verwond perongeluk een medekat/kitten. (verder karakter word uitgewerkt in de RPG en hangt volledig af van de gebeurtenissen)

+-

Pluspunten:waar je kat goed in is. :// ontdekken, vechten, aardig zijn, avonturen beleven, problemen zoeken, uitdagen//

Minpunten: // zijn mond houden! //geen problemen zoeken!//

Kitten Expresskit/Funnykit AVA+OS:
later (volwassen):

Motivatie: //ENORM// lijkt me supper om van deze 2 katten kitten te zijn! ben vaaaak on.

pootjes Expresskit/Funnykit

--aangepast wegens dat de naam: Mustachekit. NIET mocht :3

Laatst aangepast door Gloomyclaw op do 26 dec 2013 - 18:47; in totaal 2 keer bewerkt
Silverhoney
Member
Lisa S.
3
Actief

CAT'S PROFILE
Silverhoney
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 23:34

-- ook dank aan laura, mijn geweldige zus! greetz, lisa. (niet dezelfde als hieronder trouwens, moest je dat denke!)

Setje Honeykit, AVA+OS:

leeftijd: 12jaar
rpg ervaring: 2 jaar
naam: Lisa S.

Basics

Naam kat: //Honeykit//
Geslacht: //Girl//
leeftijd: //unborn, O.o wiste nog ni e??//

Special

----------//Nothing //----------

Kwaliteiten

Snelheid: 8/10
zicht: 7/10
sterkte: 6.5/10
lenigheid:8/10
slim: 8/10
inzicht: 7/10
jagen: 8/10
moed:7.5/10
Klimmen: 7/10
reukzin:8/10

Outside

Ogen : //amber// Mooie amber kleurige ogen die altijd vriendelijk kijken en je lijken toe te lachen.
Oren: //rond// pluizige ronde oortjes
Vacht: //kort// een zachte gladde korte vacht
Vacht kleur: //zwart-wit// Honeykit is exact hetzelfde als haar vader.
Bouw : //gewoontjes// Honeykit heeft een gewone, lenige bouw. Zoals de meeste katten.

Inside

Karakter:
Kitten: //supper aardig,speels,nieuwsgierig,behulpzaam,lief,glimlacht graag, Gewoonweg ALTIJD aardig,sociaal//
LATER:// Hetzelfde als in haar kittentijd//

+-

Pluspunten:waar je kat goed in is. :// aardig zijn, lief zijn, helpen, spelen//
Minpunten: //dreigen, liege, gemeen zijn.//

Motivatie: //ENORM// veel inspiratie, ze is een supper aardig kittentje da niet erg op haar plaats is in de Shadowclan. Vol gemene katten. Veeeeeel inspiratie!

pootjes honeykit (honeylove?? honeyrose??)

Laatst aangepast door Silverhoney op do 26 dec 2013 - 16:54; in totaal 10 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]   Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ] - Pagina 2 Icon_minitime

Kittens Shrewstar x Wolftail [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: