|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:12 | |
| |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:13 | |
| - Silverfang schreef:
- Silverfang is geel. Dat is wennen. xD
Oh dat is raar xD |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:29 | |
| - Platinumsoul schreef:
- Ik had vandaag zin om random onderwerpen voor RPG-fora te bedenken :")
Ik ben hier zelf nogal trots op xD
- spoiler:
Altijd was het zo geweest. Mensen waren superieur over de dieren, en heersten over de wereld. Zo ging het vele eeuwen door, en alle problemen zoals de opwarming van de aarde werden uiteindelijk opgelost. Maar, een van deze mensen had in de gaten dat alle natuur langzaam aan het verdwijnen was. Hij had een manier bedacht om bossen terug te laten keren. Iedereen stemde voor dit idee, en toen het uiteindelijk lukte werd deze man geadoreerd door alle mensen. Deze man was getrouwd met een vrouw, die bezeten was. Niemand had dit door, zelfs de man zelf niet. Tot op een dag de vrouw hem bijna vermoord had. Gelukkig voor hem, op het moment dat ze hem ingesloten had in een hoek van de kamer en de trekker van haar pistool wou overhalen, werd ze weer zichzelf. De man zijn gezond verstand zei dat hij weg moest bij zijn vrouw, maar hij kon haar niet achterlaten. Ondertussen ging het steeds slechter met de vrouw. Ze begon steeds vaker vreemde verschijnselen te vertonen, en toen de man, die ondertussen als een held bekendstond onder de mensen, een nieuw medicijn had uitgevonden, ging het helemaal mis. De vrouw was nu zover dat ze bijna 15 uur per dag haarzelf niet was, en op een dag had ze de opslagplaats van het nieuwe medicijn ontdekt. Terwijl ze bezeten was, gooide ze een gevaarlijk gif in het medicijn. Kort daarna verdween ze op geheimzinnige wijze. Aangezien de man dit niet doorhad, bracht hij dit medicijn op de markt. Eerst leek er niets gevaarlijks te gebeuren met de mensen die het namen, en sommige mensen werden zelfs immuun voor alle mogelijke ziektes. Dus, uiteindelijk begon bijna iedereen dit medicijn te nemen. Enkele maanden later gebeurden er plots vreemde dingen. Bijna de gehele wereldbevolking begon dezelfde ziekte te krijgen als de vrouw, en ze begonnen steeds meer op wilde dieren te lijken. De man wist dat dit door hem en zijn medicijn kwam, dus hij pleegde zelfmoord door van een brug te springen. Hij verdronk, maar niemand vond zijn lichaam. Na nog enkele maanden begonnen mensen vacht te krijgen, en hun ogen veranderden. En uiteindelijk stopten alle veranderingen. Alle mensen waren nu half dier, half mens. Ze konden nog rechtop staan en nadenken, maar ze hadden klauwen en een dichte vacht gekregen. Sommigen hadden in plaats van klauwen vliezen tussen hun vingers, en een gladde, slangachtige huid. Langzaam werden de echte dieren verdrongen door deze superieure wezens, en de wereld werd nu bevolkt door deze vreemde mens-dieren.
Oewh, ziet er gaaf uit Als er een RPG van komt meld ik me aan! |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:44 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:47 | |
| Aaahhh omg, ik ben geel D: |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:51 | |
| - Melonkit schreef:
- Platinumsoul schreef:
- Ik had vandaag zin om random onderwerpen voor RPG-fora te bedenken :")
Ik ben hier zelf nogal trots op xD
- spoiler:
Altijd was het zo geweest. Mensen waren superieur over de dieren, en heersten over de wereld. Zo ging het vele eeuwen door, en alle problemen zoals de opwarming van de aarde werden uiteindelijk opgelost. Maar, een van deze mensen had in de gaten dat alle natuur langzaam aan het verdwijnen was. Hij had een manier bedacht om bossen terug te laten keren. Iedereen stemde voor dit idee, en toen het uiteindelijk lukte werd deze man geadoreerd door alle mensen. Deze man was getrouwd met een vrouw, die bezeten was. Niemand had dit door, zelfs de man zelf niet. Tot op een dag de vrouw hem bijna vermoord had. Gelukkig voor hem, op het moment dat ze hem ingesloten had in een hoek van de kamer en de trekker van haar pistool wou overhalen, werd ze weer zichzelf. De man zijn gezond verstand zei dat hij weg moest bij zijn vrouw, maar hij kon haar niet achterlaten. Ondertussen ging het steeds slechter met de vrouw. Ze begon steeds vaker vreemde verschijnselen te vertonen, en toen de man, die ondertussen als een held bekendstond onder de mensen, een nieuw medicijn had uitgevonden, ging het helemaal mis. De vrouw was nu zover dat ze bijna 15 uur per dag haarzelf niet was, en op een dag had ze de opslagplaats van het nieuwe medicijn ontdekt. Terwijl ze bezeten was, gooide ze een gevaarlijk gif in het medicijn. Kort daarna verdween ze op geheimzinnige wijze. Aangezien de man dit niet doorhad, bracht hij dit medicijn op de markt. Eerst leek er niets gevaarlijks te gebeuren met de mensen die het namen, en sommige mensen werden zelfs immuun voor alle mogelijke ziektes. Dus, uiteindelijk begon bijna iedereen dit medicijn te nemen. Enkele maanden later gebeurden er plots vreemde dingen. Bijna de gehele wereldbevolking begon dezelfde ziekte te krijgen als de vrouw, en ze begonnen steeds meer op wilde dieren te lijken. De man wist dat dit door hem en zijn medicijn kwam, dus hij pleegde zelfmoord door van een brug te springen. Hij verdronk, maar niemand vond zijn lichaam. Na nog enkele maanden begonnen mensen vacht te krijgen, en hun ogen veranderden. En uiteindelijk stopten alle veranderingen. Alle mensen waren nu half dier, half mens. Ze konden nog rechtop staan en nadenken, maar ze hadden klauwen en een dichte vacht gekregen. Sommigen hadden in plaats van klauwen vliezen tussen hun vingers, en een gladde, slangachtige huid. Langzaam werden de echte dieren verdrongen door deze superieure wezens, en de wereld werd nu bevolkt door deze vreemde mens-dieren.
Oewh, ziet er gaaf uit Als er een RPG van komt meld ik me aan! Thanks! ^w^ Als hij er komt, word het waarschijnlijk mijn eerste echte x"D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:51 | |
| - Dogdance schreef:
- Aaahhh omg, ik ben geel D:
Hahaha xD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 18:21 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 18:21 | |
| Haha xD Sorry Noel, have to make fun of your misspelled name xD |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 18:56 | |
| |
|
| |
» Chi «3 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 18:58 | |
| Hihi, ik vind het best wel bij Yarrow staan<3 |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 19:43 | |
| |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 20:00 | |
| Ik wik kerstkaarten sturen T^T wilt iemand er eeen?? ;D |
|
| |
Not Quinty, Lianne! 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 20:10 | |
| Hierboven; Sure, waarom niet? c:
--- Mijn ouders hebben oma op de speaker. Dafuq, ze is aan het ragen omdat ze te weinig aandacht krijgt :') Gek mens. Sluit haar toch op in een Bejaardentehuis, ze begint al tekenen van dementie te tonen :I |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 20:46 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 21:03 | |
| |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 21:07 | |
| Idd D: ------------------ - Me every day when the boy behind me pulls at my hair xD:
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 22:06 | |
| - ik heb Stormstar getekend^^:
|
|
| |
Chi 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 22:20 | |
| Mijn kat komt twee keer op mij liggen, twee keer doe ik haar weer weg en komt ze gwn terug. Tja, zo kan ik ook niet posten hé D: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 22:28 | |
| Twirl is echt van "Oh shizz, betrapt!" TWIRL WAAROM GA JE VREEMD? D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |