|
|
Alexandra but call me Alexx 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 13:36 | |
| - Shrewstar schreef:
- HELP ME GUYS! Ik word hier gedwongen om m'n kamer op te ruimen, en dat is gewon de grootste kamer van het huis. Als ik even tien seconden uitrust, is het van nee Sofie ga verder met je luie reet. En het komt maar niet verder, ik ben bang dat ik straks nog tot 6 uur aan het werk ben :/
good luck! i know the feeling de 2 grootste kamers van het huis zijn van mij |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 13:38 | |
| - .Whitepaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- HELP ME GUYS! Ik word hier gedwongen om m'n kamer op te ruimen, en dat is gewon de grootste kamer van het huis. Als ik even tien seconden uitrust, is het van nee Sofie ga verder met je luie reet. En het komt maar niet verder, ik ben bang dat ik straks nog tot 6 uur aan het werk ben :/
good luck! i know the feeling de 2 grootste kamers van het huis zijn van mij Het hoeft ook niet eens van mij, gelukkig zijn de volwassenen nu heel even weg, dus kan ik gewoon even rust nemen :/ & thanks :C |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 13:40 | |
| - Shrewstar schreef:
- .Whitepaw schreef:
- Shrewstar schreef:
good luck! i know the feeling de 2 grootste kamers van het huis zijn van mij Het hoeft ook niet eens van mij, gelukkig zijn de volwassenen nu heel even weg, dus kan ik gewoon even rust nemen :/ & thanks :C Je kan natuurlijk ook gewoon de dingen die het meeste opvallen opruimen. Miss gaan ze dan niet merken dat niet alles is opgeruimd? Bij mij werkt die truc soms |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 13:42 | |
| Deze os ziet er eng uit ... En Little is niet eng :C |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 13:48 | |
| - .Whitepaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- .Whitepaw schreef:
- Shrewstar schreef:
good luck! i know the feeling de 2 grootste kamers van het huis zijn van mij Het hoeft ook niet eens van mij, gelukkig zijn de volwassenen nu heel even weg, dus kan ik gewoon even rust nemen :/ & thanks :C Je kan natuurlijk ook gewoon de dingen die het meeste opvallen opruimen. Miss gaan ze dan niet merken dat niet alles is opgeruimd? Bij mij werkt die truc soms Helaas helaas :C Ze staan er de hele tijd bij en echt ALLES moet zijnnplaats krijgen. Moet nu gaan helaas :CC |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 13:50 | |
| @ Chi Ik vind hem niet eng, ik vind hem mooi :3
@ Soof Wil je een topic Salmonkit - Starlingkit? Ik zal trouwens ook even gaan posten op KE.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 13:50 | |
| - Shrewstar schreef:
- .Whitepaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- .Whitepaw schreef:
- Shrewstar schreef:
good luck! i know the feeling de 2 grootste kamers van het huis zijn van mij Het hoeft ook niet eens van mij, gelukkig zijn de volwassenen nu heel even weg, dus kan ik gewoon even rust nemen :/ & thanks :C Je kan natuurlijk ook gewoon de dingen die het meeste opvallen opruimen. Miss gaan ze dan niet merken dat niet alles is opgeruimd? Bij mij werkt die truc soms Helaas helaas :C Ze staan er de hele tijd bij en echt ALLES moet zijnnplaats krijgen. Moet nu gaan helaas :CC spijtig dat ze er ook nog eens de hele tijd bij staan.... bye |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 14:02 | |
| Ugh. Douchen, de stad in, kerstcadeaus kopen en dan door werken van 4 tot 8. Ik wil niet werken, ik wil gamen .w. |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 14:07 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 14:29 | |
| Over anderhalf uur naar The Hobbit :'D |
|
| |
Jara 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 14:32 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Over anderhalf uur naar The Hobbit :'D
Deel 2? ;d |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 14:36 | |
| - Jace schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Over anderhalf uur naar The Hobbit :'D
Deel 2? ;d Juah die andere heb ik al gezien x3 (Grote fan hierzo, heb The lord of the Rings ook al minstens 15 keer gezien) |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 14:41 | |
| |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 15:12 | |
| |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 15:19 | |
| Examens zijn gedaan c: Vandaag nog feest voor de familie, en dan kan ik weer even actiever worden! ;3 I'm back in town c'= Eerste dat ik te doen heb? M'n shopje weer even bijwerken.. Wat schaam ik me dat ik al die aanvraagjes al zo lang op me heb laten wachten... D': |
|
| |
Alexx 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 15:25 | |
| Ik had gezegd geen nieuw account.... Maar ik kon het niet laten om Smallkit aan te maken ik wil haar al zo lang... |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 16:04 | |
| - Everstar schreef:
- @ Chi
Ik vind hem niet eng, ik vind hem mooi :3
@ Soof Wil je een topic Salmonkit - Starlingkit? Ik zal trouwens ook even gaan posten op KE.
Sure, zou jij willen aanmaken? Ik zit namelijk nog even zonder een laptop xD |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:04 | |
| Silverfang is geel. Dat is wennen. xD |
|
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:07 | |
| Dat wou ik net ook zeggen, Maaike xD |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 dec 2013 - 17:08 | |
| Ik had vandaag zin om random onderwerpen voor RPG-fora te bedenken :") Ik ben hier zelf nogal trots op xD - spoiler::
Altijd was het zo geweest. Mensen waren superieur over de dieren, en heersten over de wereld. Zo ging het vele eeuwen door, en alle problemen zoals de opwarming van de aarde werden uiteindelijk opgelost. Maar, een van deze mensen had in de gaten dat alle natuur langzaam aan het verdwijnen was. Hij had een manier bedacht om bossen terug te laten keren. Iedereen stemde voor dit idee, en toen het uiteindelijk lukte werd deze man geadoreerd door alle mensen. Deze man was getrouwd met een vrouw, die bezeten was. Niemand had dit door, zelfs de man zelf niet. Tot op een dag de vrouw hem bijna vermoord had. Gelukkig voor hem, op het moment dat ze hem ingesloten had in een hoek van de kamer en de trekker van haar pistool wou overhalen, werd ze weer zichzelf. De man zijn gezond verstand zei dat hij weg moest bij zijn vrouw, maar hij kon haar niet achterlaten. Ondertussen ging het steeds slechter met de vrouw. Ze begon steeds vaker vreemde verschijnselen te vertonen, en toen de man, die ondertussen als een held bekendstond onder de mensen, een nieuw medicijn had uitgevonden, ging het helemaal mis. De vrouw was nu zover dat ze bijna 15 uur per dag haarzelf niet was, en op een dag had ze de opslagplaats van het nieuwe medicijn ontdekt. Terwijl ze bezeten was, gooide ze een gevaarlijk gif in het medicijn. Kort daarna verdween ze op geheimzinnige wijze. Aangezien de man dit niet doorhad, bracht hij dit medicijn op de markt. Eerst leek er niets gevaarlijks te gebeuren met de mensen die het namen, en sommige mensen werden zelfs immuun voor alle mogelijke ziektes. Dus, uiteindelijk begon bijna iedereen dit medicijn te nemen. Enkele maanden later gebeurden er plots vreemde dingen. Bijna de gehele wereldbevolking begon dezelfde ziekte te krijgen als de vrouw, en ze begonnen steeds meer op wilde dieren te lijken. De man wist dat dit door hem en zijn medicijn kwam, dus hij pleegde zelfmoord door van een brug te springen. Hij verdronk, maar niemand vond zijn lichaam. Na nog enkele maanden begonnen mensen vacht te krijgen, en hun ogen veranderden. En uiteindelijk stopten alle veranderingen. Alle mensen waren nu half dier, half mens. Ze konden nog rechtop staan en nadenken, maar ze hadden klauwen en een dichte vacht gekregen. Sommigen hadden in plaats van klauwen vliezen tussen hun vingers, en een gladde, slangachtige huid. Langzaam werden de echte dieren verdrongen door deze superieure wezens, en de wereld werd nu bevolkt door deze vreemde mens-dieren.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|