| Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] | |
|
|
Tess' 135
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 7 jan 2014 - 16:14 | |
| Aïke wordt toch het lievelingetje? ;o |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 7 jan 2014 - 16:21 | |
| Als we het nou zo doen:
Filia - niet lievelingetje Camee - Kitten die Filia helpt met redden, en dus ook erg ziek wordt Aïke - Lievelingetje
Zo oké? |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 7 jan 2014 - 16:46 | |
| Voor Filia is het bij allebei de regelingen goed, aangezien het toch hetzelfde is xD Wanneer gaat de verhalenlijn eigenlijk van start? Ik heb nu al zin om eraan te beginnen! ;3 |
|
| |
Loïs 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 7 jan 2014 - 17:15 | |
| - Fawnstep schreef:
- @Rubble, ik wilde eventjes melden dat het plaatje van je Sig al in gebruik is door Gloriouskit van Maartje.
*floept weer weg* Echt oh mouse-dung, dan maak ik een andere :$. Maar dan gooi ik het uiterlijk ook echt helemaal om :$ |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 7 jan 2014 - 17:17 | |
| - Rubble schreef:
- Fawnstep schreef:
- @Rubble, ik wilde eventjes melden dat het plaatje van je Sig al in gebruik is door Gloriouskit van Maartje.
*floept weer weg* Echt oh mouse-dung, dan maak ik een andere :$. Maar dan gooi ik het uiterlijk ook echt helemaal om :$ @ Loïs, ik zou het fijn vinden als je Rubble aanmeldt als Rogue, en als je zijn uiterlijk hebt veranderd het dan echt zo houd ^^" @ Lis, Ik ga nu met Bond reageren op het topic waar Kasumi het hem verteld :') |
|
| |
Jara 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 7 jan 2014 - 17:25 | |
| Prima ;3 Ik heb ook zin om er aan te beginnen! ;d |
|
| |
Loïs 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 7 jan 2014 - 17:27 | |
| - Firework schreef:
- Rubble schreef:
- Fawnstep schreef:
*floept weer weg* Echt oh mouse-dung, dan maak ik een andere :$. Maar dan gooi ik het uiterlijk ook echt helemaal om :$ @ Loïs, ik zou het fijn vinden als je Rubble aanmeldt als Rogue, en als je zijn uiterlijk hebt veranderd het dan echt zo houd ^^" Ja sorry, i know ik verander het veel haha :$ Maar ik heb hem geloof ik aangemeld als Rogue.. Ik ga hem zo houden. Hij krijgt de vacht van Kasumi en ook de ogen van haar. |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 10 jan 2014 - 19:46 | |
| Helemaal goed dan. Als dit topic die we nu hebben af is zal de verhaallijn van start gaan. ;D Ik ga nu reageren. (Had ik al 2 keer gedaan, maar zijn toen verdwenen. :C) |
|
| |
Loïs 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] za 11 jan 2014 - 10:25 | |
| Oké! Kan je me dan mailen? |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] zo 12 jan 2014 - 12:23 | |
| Ja ik denk dat ik woensdag ofzoiets een topic maakt voor de bevalling. Ik stuur de pm'etjes naar de kitten accounts.(Behalve als je het even zegt.) Dus kijk even elke dag op je acc. |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] di 28 jan 2014 - 20:10 | |
| DP sorry
Het geboortetopic word gemaakt ik stuur jullie een pm met de link. Ik stuur het naar het accje van jouw die het vaakst online is, en anders de kittens zelf.
|
|
| |
Acc Markt! 58 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 30 jan 2014 - 18:36 | |
| Wanneer gaat Emma zo ongeveer reageren, denk je? *wacht in spanning af* ;D |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 30 jan 2014 - 19:13 | |
| Ik wacht ook. xd Ze was net online dus. x'D Je mag best je post al maken. (Nog niet posten dat wel. ^^)
|
|
| |
Eµµ∂ 121 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons of misery yet, how many more to go?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 30 jan 2014 - 20:02 | |
| Snorry snorry snorry! Ik was echt helemaal de weg kwijt, ik heb gepost nu ^^" |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 31 jan 2014 - 15:57 | |
| De kittens mogen posten. ^^
Thx Emma <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] | |
| |
|
| |
|