Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Fairfaith
Member
Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 15:03

Ik ben tot de vaststelling gekomen dat ik niet echt inspiratie heb voor een aanmelding voor Bumpy, dus ga ik haar account helemaal omgooien en haar de naam Filìa geven. Over dat accent op de 2e 'i' twijfel ik nog, maar dat zie ik dan wel als ik al dan niet gekozen wordt ;3 Kunnen volgende uiterlijken volgens jullie? [Degene die ik persoonlijk het mooiste vind staan vetgedrukt.]
1. http://500px.com/photo/25474361
2. https://31.media.tumblr.com/d65bee52dab1ccdd953e9fb006db2a56/tumblr_mop9nvQ5ux1qjev1to1_500.jpg
3. https://24.media.tumblr.com/982837785fccb84bb8ff2f9fb996798a/tumblr_mp3q4mpAR21qjev1to1_500.jpg

4. https://24.media.tumblr.com/1b5642f54c912302d51eb1c635b3dcd5/tumblr_mpwu53chDS1qjev1to1_500.jpg
5. https://31.media.tumblr.com/53ec7123495647c98efe03882aadb053/tumblr_mr84ypsHns1qjev1to1_500.jpg

Ik ga trouwens proberen mijn aanmelding tegen morgen af te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi
Member
Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:09

@Fair 3,4 & 5 lijken mij het meest logische. (3 is leuk. ^^)
@Jace Okey is goed. Goeie post ^^
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 0:47

^^ Dani's wil is wet, dus ik ben het met haar eens
(Het is duidelijk wie er in dit huwelijk de broek aan heeft x'D)
Kasumi
Member
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 9:47

x'D
Nee jij mag ook kiezen. ^^

Gloomy
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Gloomy
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 23:05

Wanneer gaan jullie kiezen en wanneer zullen de kittens geboren worden? :3
Just ask
Lizardtail
Member
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 11:06

Do you ever wonder if the stars shine out for you? Float down Like autumn leaves Hush now Close your eyes before the sleep And you're miles away And yesterday you were here with me Another tear Another cry Another place for us to die It's not complicated Another life that's gone to waste Another light lost from your face It's complicated Is it that it's over or do birds still sing for you? Float down Like autumn leaves Hush now Close your eyes before the sleep And you're miles away And yesterday you were here with me

.:Filia:.

.:General:.
::Name:: Filia
::Future Names:: None
::Meaning:: Vriendschap [Grieks]
::Age:: Unborn
::Gender:: Female
::Lifestyle:: Rogue
::Parents:: Kasumi [♀] Mr. Bond [♂]

.:Inside:.
::Kitten time:: Als kitten doet Filia zich erg stoer voor. Ze heeft veel vrienden van buitenaf omdat ze zo vaak erop uit gaat, en haar siblings mee sleurt. Ze is een echte stiekemerd, maar wel heel eerlijk. Ze zal het telkens wel weer aan haar ouders vertellen als ze er even tussenuit moest, maar wel pas als ze terug bij hen is. Ze houdt van leren en is ook vrij slim voor haar leeftijd.
::Apprentice time:: Wanneer de kittens stilaan getraind moeten worden, zal zij de eerste zijn die er met volle zin tegenaan vliegt. Ze heeft de meeste leerzucht van al haar siblings. Filia is ook heel intelligent. Zelfs tijdens het trainen vind ze er wel iets op om weg te sneaken en ze heeft al snel veel aandacht voor het andere geslacht. Ze heeft al vele geheime liefjes gehad, elke keer als ze wegliep... Ze is wel nog steeds eerlijk, behalve als het op liefde aankomt.
::Warrior time:: Filia is een echte vechtersbaas. Ze zal niet bij haar ouders blijven, en zal dus al vroeg het nest verlaten. Met al haar vrienden, zal ze zo nu en dan ook wel naar de territory's van de Clans trekken, en met kittypets omgaan. Ze is een trotse meid en komt erg stoer over. Aan moord zal ze nooit denken, maar ze houdt wel van wat 'speel vechten'.

.:Me:.
::Name:: Liese
::Nicknames:: Lis
::RPG-experience:: +/- 2 jaar
::Motivation:: Het lijkt me echt geweldig om dit karakter te mogen bespelen! Ik hoop dat het niet té erg is dat ik zo lang van me heb laten wachten? ;$ Echt meer heb ik niet te zeggen, de rest laat ik aan jullie over^^"

Illusionfall
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Illusionfall
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 13:10

Wanneer worden de kits gekozen?
Kasumi
Member
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 19:25

Wanneer Emma reageerd op mijn pm.
Snel dus.
Mr. Bond
Member
Eµµ∂
121
Actief

CAT'S PROFILE
Mr. Bond
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 2:54

Okey, hierbij sluit ik de aanmeldingen en deel jullie mede dat een keuze snel gemaakt zal worden. Als je gekozen bent zullen we je op de hoogte brengen van de storyline.
Btw. Ik vindt alle aanmeldingen echt supergaaf, het kiezen wordt en is echt superlastig.. Why is life so hard?
Gloomy
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Gloomy
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 16:40

Wanneer worden ze gekozen en geboren?? --sorry, nieuwsgierig  yay Just ask
Lizardtail
Member
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 18:30

Gloomy schreef:
Wanneer worden ze gekozen en geboren?? --sorry, nieuwsgierig  yay Just ask

+1 x$ Maar ik heb zeker nog geduld. Veel succes nog met kiezen en aan degenen die zich hebben aangemeld.
Kasumi
Member
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 19:17

De kittens zijn gekozen!
Het was zo moeilijk. Maar we zijn er wel uitgekomen na lang overleggen.
Sorry dat het lang duurde. Het zijn 5 kitten geworden.
En sorry voor de mensen die niet gekozen zijn.
Kitten 1:
Kitten 2:
Kitten 3:
Kitten 4:
Kitten 5:

Iedereen even melden in dit topic, als je je hebt gemeld zal ik je de verhaallijn sturen.
Camee
Member
Jara
20
Actief

CAT'S PROFILE
Camee
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 19:33

Yeeeeeeeh! ;d
Camee meldt zich ;3
Frozenkit-
Member
35
Actief

CAT'S PROFILE
Frozenkit-
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 19:33

-Yes-

Ik meld me. {Aïke}

Kasumi
Member
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 19:57

Bedankt voor het melden. ^^
Lijstje:

Laatst aangepast door Kasumi op vr 3 jan 2014 - 11:12; in totaal 2 keer bewerkt
Filia
Member
Acc Markt!
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Filia
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 21:08

Filia meld zich! Ik heb het accent maar weggelaten omdat dat nogal moeilijk te typen is, en daar ben ik veel te lui voor xD Ik had dit al veel eerder gezien, maar moest nog wat regelen en wilde eerst nog een setje maken, en de avatar is al af c': Super bedankt dat ik Filia mag aanmaken! <3 Proficiat aan de andere die gekozen zijn, volgende keer beter voor degenen die niet gekozen zijn ;3 Dit gaat echt een leuk nestje worden! cx
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 21:12

Gefeliciteerd iedereen, alle anderen die niet gekozen zijn, weet dat het écht heel lastig was om te kiezen, en Dani en ik hebben er dan ook lang over gedaan. Jullie aanmeldingen waren ook echt geweldig! <3

Voor het nestje, ik zal de verhaallijn opsturen rond 5 januari, want dan ben ik weer bij m'n eigen vertrouwde computer :')
Kasumi
Member
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 23:13

Okey lis zal je afstrepen. ;3
@Emma helemaal mee eens. Het was zo moeilijk. :')
Gloomy
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Gloomy
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 10:53

--mischien beetje laat, maar Gloomy meld zich! Smile jeej
Kasumi
Member
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 11:11

Je bent niet laat. ^^
Hebben jullie al een voorkeur voor de geboorte volgorde?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]   Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] - Pagina 3 Icon_minitime

Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: