| Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] | |
|
|
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] za 21 dec 2013 - 15:03 | |
| |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] za 21 dec 2013 - 17:09 | |
| @Fair 3,4 & 5 lijken mij het meest logische. (3 is leuk. ^^) @Jace Okey is goed. Goeie post ^^
|
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] zo 22 dec 2013 - 0:47 | |
| ^^ Dani's wil is wet, dus ik ben het met haar eens (Het is duidelijk wie er in dit huwelijk de broek aan heeft x'D) |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] zo 22 dec 2013 - 9:47 | |
| x'D Nee jij mag ook kiezen. ^^
|
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 25 dec 2013 - 23:05 | |
| Wanneer gaan jullie kiezen en wanneer zullen de kittens geboren worden? :3
Just ask |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 26 dec 2013 - 11:06 | |
| Do you ever wonder if the stars shine out for you? Float down Like autumn leaves Hush now Close your eyes before the sleep And you're miles away And yesterday you were here with me Another tear Another cry Another place for us to die It's not complicated Another life that's gone to waste Another light lost from your face It's complicated Is it that it's over or do birds still sing for you? Float down Like autumn leaves Hush now Close your eyes before the sleep And you're miles away And yesterday you were here with me | .:Filia:.
.:General:. ::Name:: Filia ::Future Names:: None ::Meaning:: Vriendschap [Grieks] ::Age:: Unborn ::Gender:: Female ::Lifestyle:: Rogue ::Parents:: Kasumi [♀] Mr. Bond [♂] .:Inside:. ::Kitten time:: Als kitten doet Filia zich erg stoer voor. Ze heeft veel vrienden van buitenaf omdat ze zo vaak erop uit gaat, en haar siblings mee sleurt. Ze is een echte stiekemerd, maar wel heel eerlijk. Ze zal het telkens wel weer aan haar ouders vertellen als ze er even tussenuit moest, maar wel pas als ze terug bij hen is. Ze houdt van leren en is ook vrij slim voor haar leeftijd. ::Apprentice time:: Wanneer de kittens stilaan getraind moeten worden, zal zij de eerste zijn die er met volle zin tegenaan vliegt. Ze heeft de meeste leerzucht van al haar siblings. Filia is ook heel intelligent. Zelfs tijdens het trainen vind ze er wel iets op om weg te sneaken en ze heeft al snel veel aandacht voor het andere geslacht. Ze heeft al vele geheime liefjes gehad, elke keer als ze wegliep... Ze is wel nog steeds eerlijk, behalve als het op liefde aankomt. ::Warrior time:: Filia is een echte vechtersbaas. Ze zal niet bij haar ouders blijven, en zal dus al vroeg het nest verlaten. Met al haar vrienden, zal ze zo nu en dan ook wel naar de territory's van de Clans trekken, en met kittypets omgaan. Ze is een trotse meid en komt erg stoer over. Aan moord zal ze nooit denken, maar ze houdt wel van wat 'speel vechten'. .:Me:. ::Name:: Liese ::Nicknames:: Lis ::RPG-experience:: +/- 2 jaar ::Motivation:: Het lijkt me echt geweldig om dit karakter te mogen bespelen! Ik hoop dat het niet té erg is dat ik zo lang van me heb laten wachten? ;$ Echt meer heb ik niet te zeggen, de rest laat ik aan jullie over^^" |
|
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 27 dec 2013 - 13:10 | |
| Wanneer worden de kits gekozen? |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 27 dec 2013 - 19:25 | |
| Wanneer Emma reageerd op mijn pm. Snel dus. |
|
| |
Eµµ∂ 121 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons of misery yet, how many more to go?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] za 28 dec 2013 - 2:54 | |
| Okey, hierbij sluit ik de aanmeldingen en deel jullie mede dat een keuze snel gemaakt zal worden. Als je gekozen bent zullen we je op de hoogte brengen van de storyline. Btw. Ik vindt alle aanmeldingen echt supergaaf, het kiezen wordt en is echt superlastig.. Why is life so hard? |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] zo 29 dec 2013 - 16:40 | |
| Wanneer worden ze gekozen en geboren?? --sorry, nieuwsgierig Just ask |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] zo 29 dec 2013 - 18:30 | |
| - Gloomy schreef:
- Wanneer worden ze gekozen en geboren?? --sorry, nieuwsgierig Just ask
+1 x$ Maar ik heb zeker nog geduld. Veel succes nog met kiezen en aan degenen die zich hebben aangemeld. |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 1 jan 2014 - 19:17 | |
| De kittens zijn gekozen! Het was zo moeilijk. Maar we zijn er wel uitgekomen na lang overleggen. Sorry dat het lang duurde. Het zijn 5 kitten geworden. En sorry voor de mensen die niet gekozen zijn. - Kitten 1:
Filía
- Kitten 2:
Aïke
- Kitten 3:
Camee
- Kitten 4:
Rubble
- Kitten 5:
Gloomy
Iedereen even melden in dit topic, als je je hebt gemeld zal ik je de verhaallijn sturen. |
|
| |
Jara 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 1 jan 2014 - 19:33 | |
| Yeeeeeeeh! ;d Camee meldt zich ;3 |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 1 jan 2014 - 19:33 | |
| |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 1 jan 2014 - 19:57 | |
| Bedankt voor het melden. ^^ - Lijstje:
Filía
Aïke
Camee Rubble
Gloomy
Laatst aangepast door Kasumi op vr 3 jan 2014 - 11:12; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Acc Markt! 24 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 1 jan 2014 - 21:08 | |
| Filia meld zich! Ik heb het accent maar weggelaten omdat dat nogal moeilijk te typen is, en daar ben ik veel te lui voor xD Ik had dit al veel eerder gezien, maar moest nog wat regelen en wilde eerst nog een setje maken, en de avatar is al af c': Super bedankt dat ik Filia mag aanmaken! <3 Proficiat aan de andere die gekozen zijn, volgende keer beter voor degenen die niet gekozen zijn ;3 Dit gaat echt een leuk nestje worden! cx |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 1 jan 2014 - 21:12 | |
| Gefeliciteerd iedereen, alle anderen die niet gekozen zijn, weet dat het écht heel lastig was om te kiezen, en Dani en ik hebben er dan ook lang over gedaan. Jullie aanmeldingen waren ook echt geweldig! <3
Voor het nestje, ik zal de verhaallijn opsturen rond 5 januari, want dan ben ik weer bij m'n eigen vertrouwde computer :') |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 1 jan 2014 - 23:13 | |
| Okey lis zal je afstrepen. ;3 @Emma helemaal mee eens. Het was zo moeilijk. :') |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 3 jan 2014 - 10:53 | |
| --mischien beetje laat, maar Gloomy meld zich! jeej |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 3 jan 2014 - 11:11 | |
| Je bent niet laat. ^^ Hebben jullie al een voorkeur voor de geboorte volgorde? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] | |
| |
|
| |
|